E60 ´ga probleem tühjast akust käivituseni...
E60 ´ga probleem tühjast akust käivituseni...
Ühesõnaga, eelsüüteküünlad ei tööta (eeldatavasti), sest -20 käima ei läinud hästi ja aku ka oli suht susla.
Laadisin siis tihti akut "optimate"´ga ja sain nii palju surtsu sisse, et -15´ga juba vedas väledamalt käima.
Siis aga läks jälle külmemaks panin laadija taha lasin ööotsa laadida ja hommikul proovides vedas vaid mõned korrad ringi ja kõik. Aga nii kasvõi 10 korda. Et paar korda vedas siis jäi ise vedu seisma, korra vb turtsatas vahepeal aga käima ei läinud. Nii siis veel üks päev siin proovisin aga "optimate" oli koguaeg taga samal ajal, kui proovisin. Ootasin eelsüüte ära mitu korda (igaksjuhuks nagu ikka) ja starterit andes käis ainult selline vingumine pooliku veoga. Nagu starter teeks mingit hullu häält. Proovisin veel paar korda ja siis tundus, et tagant pagassist oleks nagu mingi plõks käinud, tundus ka nagu mingi väike toss oleks tulnud... eeldasin, et "optimate" põles läbi, sest ta ei ole mõeldud minu teada käivitamise ajal taga olema. Ok, tõmbasin seinast välja võtsin aku pealt ta maha ja nii siis tookord jäi. Arvasin, et aku täitsa kottis... täna siis, tõin uue 110Ah aku, nii nagu olema peab, ühendasin külge ja hakkasin proovima aga kui võtit keerata, siis ei juhtu mitte midagi. Mainin ka ära, et vana akuga peale seda intsidenti proovides ei teinud ka ta enam mitte midagi.
Vaatasin pagasnikus olevad kaitsemed kõik läbi, kuid seal oli kõik korras.... Oskab keegi arvata, mis võis juhtuda? Starter ise saba andnud? ...aa... hetkel võtit keerates, käib ainult mingi väike plõks kuskil armatuuri all nagu mingi relee vms...
Pikk jutt aga loodetavasti arusaadav, kuidas ja mis kõik juhtus
Laadisin siis tihti akut "optimate"´ga ja sain nii palju surtsu sisse, et -15´ga juba vedas väledamalt käima.
Siis aga läks jälle külmemaks panin laadija taha lasin ööotsa laadida ja hommikul proovides vedas vaid mõned korrad ringi ja kõik. Aga nii kasvõi 10 korda. Et paar korda vedas siis jäi ise vedu seisma, korra vb turtsatas vahepeal aga käima ei läinud. Nii siis veel üks päev siin proovisin aga "optimate" oli koguaeg taga samal ajal, kui proovisin. Ootasin eelsüüte ära mitu korda (igaksjuhuks nagu ikka) ja starterit andes käis ainult selline vingumine pooliku veoga. Nagu starter teeks mingit hullu häält. Proovisin veel paar korda ja siis tundus, et tagant pagassist oleks nagu mingi plõks käinud, tundus ka nagu mingi väike toss oleks tulnud... eeldasin, et "optimate" põles läbi, sest ta ei ole mõeldud minu teada käivitamise ajal taga olema. Ok, tõmbasin seinast välja võtsin aku pealt ta maha ja nii siis tookord jäi. Arvasin, et aku täitsa kottis... täna siis, tõin uue 110Ah aku, nii nagu olema peab, ühendasin külge ja hakkasin proovima aga kui võtit keerata, siis ei juhtu mitte midagi. Mainin ka ära, et vana akuga peale seda intsidenti proovides ei teinud ka ta enam mitte midagi.
Vaatasin pagasnikus olevad kaitsemed kõik läbi, kuid seal oli kõik korras.... Oskab keegi arvata, mis võis juhtuda? Starter ise saba andnud? ...aa... hetkel võtit keerates, käib ainult mingi väike plõks kuskil armatuuri all nagu mingi relee vms...
Pikk jutt aga loodetavasti arusaadav, kuidas ja mis kõik juhtus
Re: E60 ´ga probleem tühjast akust käivituseni...
airbag-i püropandrun põles läbi.. pane täkkudega kapotialt voolu kui siis toimib on püropadrun õhtal
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E60 ´ga probleem tühjast akust käivituseni...
Kuskohas see püropadrun asub ja kuidas seda vahetatakse?
Re: E60 ´ga probleem tühjast akust käivituseni...
Aku plussklemmi küljes väike pistik kahe klemmiga on küljes
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E60 ´ga probleem tühjast akust käivituseni...
Proovisin kapotialt anda voolu, kuid ei midagi, imelik, et kui klemme ühendasin ei tee särtsu ka üldse.... aku peal mõlema krokodilliga proovisin siis särises, st krokord korras.
Lisan igaksjuhuks ka, et süüde sisse läheb, kõik muu töötab aga starterit nagu polekski.
Lisan igaksjuhuks ka, et süüde sisse läheb, kõik muu töötab aga starterit nagu polekski.
Re: E60 ´ga probleem tühjast akust käivituseni...
Lisaimmot pole keegi paigaldanud... vahest tahab starter kergelt koputamist saada(pane puupulk vahele ja proovi haamriga paar kõpsu tõmberelee pihta.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E60 ´ga probleem tühjast akust käivituseni...
Võtsin selle püropadruni tagant ära panin otse plussi akule, süüde kõik sees tuled põlevad, muusika mängib puhur puhub aga nii kui võtit keeran jääb puhur korra vait ja käib ainult plõks kuskil armatuuri all süüdet sisse keerates , see oleks nagu starteri relee mis anna voolu et käivitama hakkaks ja pärast käib ka plõks kui nn peaks käivitatud olema
Re: E60 ´ga probleem tühjast akust käivituseni...
pane siis paar pauku mööda starterit
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E60 ´ga probleem tühjast akust käivituseni...
ooDDoo kirjutas:pane siis paar pauku mööda starterit
Panin, kuid ei aita....arvatavasti kärssas starter läbi selle tühja akuga käiamisest, sest ta tegi enne lõpliku kustumist ikka korralikke priikse ja prääkse...
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60 ´ga probleem tühjast akust käivituseni...
Põhikaitsmed kontrollitud?
Re: E60 ´ga probleem tühjast akust käivituseni...
ttsys kirjutas:Põhikaitsmed kontrollitud?
Kuskohas need põhikaitsmed on? Ma kontrollisin ainult neid, mis seal pagassis aku juures.
Re: E60 ´ga probleem tühjast akust käivituseni...
Tere.
Mul ühel tuttaval oli kunagi e60 3,0 bensukaga selline lugu, et auto käima ei läinud, mees vahetas starteri ära ja ikka sama lugu - ei jõua vedada. Lõpuks sai selgeks, et see + kaabel, mis auto põhja alt sarterini tuleb ja mille pärast mõni masin maha on põlenud, ei andnud tagasilla lähedal oksüdeerumise pärast kontakti. Testriga mõõtes oli pinge ok, aga kui käiamise ajal palju voolu pidi sealt läbi mahtuma, ei jõudnud starterini suht midagi.
Lihtsalt tuli meelde, mõte ei pretendeeri probleemi lahendusele.
Mul ühel tuttaval oli kunagi e60 3,0 bensukaga selline lugu, et auto käima ei läinud, mees vahetas starteri ära ja ikka sama lugu - ei jõua vedada. Lõpuks sai selgeks, et see + kaabel, mis auto põhja alt sarterini tuleb ja mille pärast mõni masin maha on põlenud, ei andnud tagasilla lähedal oksüdeerumise pärast kontakti. Testriga mõõtes oli pinge ok, aga kui käiamise ajal palju voolu pidi sealt läbi mahtuma, ei jõudnud starterini suht midagi.
Lihtsalt tuli meelde, mõte ei pretendeeri probleemi lahendusele.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60 ´ga probleem tühjast akust käivituseni...
Kindakarbi taga. Hoolikamalt vaata 7 ja 15.
https://www.bimmerfest.com/forums/attac ... 1352833185
https://www.bimmerfest.com/forums/attac ... 1352833185
Re: E60 ´ga probleem tühjast akust käivituseni...
ttsys kirjutas:Kindakarbi taga. Hoolikamalt vaata 7 ja 15.
https://www.bimmerfest.com/forums/attac ... 1352833185
Kontrollisin üle kõik kaitsmed kaasa arvatud 7 ja 15, kuid kõik on korras
-
- Huviline
- Postitusi: 748
- Liitunud: 28.04.2012 20:44 55
- Peamine sõiduk: BMW E60
- Asukoht: Tallinn/Järvamaa
Re: E60 ´ga probleem tühjast akust käivituseni...
Mul oli sama seis kui starter kinni poos. Peale starteri vahetust oli kõik jälle tips-tops.
Sai proovitud ka kõik võimalikud variandid, küll auto-abi sai kutsutud, et neil vähe tugevam särts, ei mõjunud. Sai sõbra auto pealt proovitud täkku anda, nii kapoti alt kui otse aku pealt, ei midagi. Aga sai pandud üks kõvem koputus vastu starteri kaant ja vedas end kuidagi tööle, siis sellega oli pilt selge!!
Sai proovitud ka kõik võimalikud variandid, küll auto-abi sai kutsutud, et neil vähe tugevam särts, ei mõjunud. Sai sõbra auto pealt proovitud täkku anda, nii kapoti alt kui otse aku pealt, ei midagi. Aga sai pandud üks kõvem koputus vastu starteri kaant ja vedas end kuidagi tööle, siis sellega oli pilt selge!!
Re: E60 ´ga probleem tühjast akust käivituseni...
Mida sa sitast tambid. Remondi starter ja kõik toimib.
Re: E60 ´ga probleem tühjast akust käivituseni...
Starteri rootor oli jah kärastada saanud vms. täna sai starter maha võetud ja rootor vahetatud ja asi korras...
Ühesõnaga ei tasu tühja akuga jaurata, lõppeb halvasti
Minu poolt võib teema lõpetada!
Ühesõnaga ei tasu tühja akuga jaurata, lõppeb halvasti
Minu poolt võib teema lõpetada!
Re: E60 ´ga probleem tühjast akust käivituseni...
Ma oleks pidanud 1800 eur bmw ära ostma ikka
Re: E60 ´ga probleem tühjast akust käivituseni...
juku740 kirjutas:Ma oleks pidanud 1800 eur bmw ära ostma ikka
magasid maha