Huvitavat laiast maailmast
Re: Huvitavat laiast maailmast
Ma vaatasin neid e36 pilte ja ilmselgelt on keegi raami kokku aretanud, et see tjuuning stange korralikult paigal püsiks
http://tallinncity.postimees.ee/2682514 ... vo/2790544" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tallinncity.postimees.ee/2682514 ... vo/2790544" onclick="window.open(this.href);return false;
The most powerful letter in the world.......M
Re: Huvitavat laiast maailmast
toimib
http://tallinncity.postimees.ee/2682514 ... vo/2790532" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tallinncity.postimees.ee/2682514 ... vo/2790532" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Huvitavat laiast maailmast
Torud on küll vägevad
Kui sul pole 3.0 liitrist BMW-ed, siis sa pole mitte mingi mees (nali)
E32 740iA
E32 740iA
- JanekEnde
- Huviline
- Postitusi: 4952
- Liitunud: 29.04.2011 09:36 39
- Peamine sõiduk: Scania
- Asukoht: Pärnu
Re: Huvitavat laiast maailmast
Saab ka nii
e32 735ia -> e36 323iaT/e39 523iaT-> e39 523ia -> e28 520i -> e34 525iaT -> Sierra GT, Sierra & e32 730ia.
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: Huvitavat laiast maailmast
Kuidas X6 põleb algusest lõpuni. Tegu rattakoobastest süütamisega Venemaal Astrahanis.
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
- JanekEnde
- Huviline
- Postitusi: 4952
- Liitunud: 29.04.2011 09:36 39
- Peamine sõiduk: Scania
- Asukoht: Pärnu
Re: Huvitavat laiast maailmast
Oi blinn..
e32 735ia -> e36 323iaT/e39 523iaT-> e39 523ia -> e28 520i -> e34 525iaT -> Sierra GT, Sierra & e32 730ia.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Huvitavat laiast maailmast
Ei saa päris pihta, mis välimusel viga on? Mustad tuled? Valge autoga annavad mustad tuled IMO üpris edeva efekti, eriti koostöös tumeda klaasiga. Muidu peaks olema puhastverd B10, kleepsud ka Alpina originaalid (kui need kellegi jaoks kummalised peaks tunduma).
- Aston
- Huviline
- Postitusi: 664
- Liitunud: 27.02.2010 02:22 07
- Peamine sõiduk: E60 525d
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Huvitavat laiast maailmast
Esistange on kole ning veljed on nööbid, muidu ikka väga šeff auto!
- KristjanK
- Huviline
- Postitusi: 799
- Liitunud: 09.06.2010 23:46 16
- Peamine sõiduk: BMW 525TDA Touring
- Asukoht: Võrumaa, Tartu
Re: Huvitavat laiast maailmast
Antud auto puhul olla siis tegemist 1 autoga 9'st, mis väljus tehasest valgena. Kui omanik teema teeb, saab ka siinsel rahval väheke näppu pulsil hoida. Ja siis leidsin veel järgmise: Alpina B7, mille omanik on sama tegelane.
Välimuse poolest võiks öelda, et mulle meeldib isegi rohkem.
Välimuse poolest võiks öelda, et mulle meeldib isegi rohkem.
- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: Huvitavat laiast maailmast
B10 BiTurbo oli kõige kiirem sedaan maailmas, kui see uus oli, peaks sinna 290-300 km/h kanti välja jooksma.
Väga ilus, kiire ja haruldane auto. Kuskilt kunagi lugesin, et hind oli pea 2x sama palju, kui M5
Väga ilus, kiire ja haruldane auto. Kuskilt kunagi lugesin, et hind oli pea 2x sama palju, kui M5
- JanekEnde
- Huviline
- Postitusi: 4952
- Liitunud: 29.04.2011 09:36 39
- Peamine sõiduk: Scania
- Asukoht: Pärnu
Re: Huvitavat laiast maailmast
Minu arust koledat Alpinat pole olemas.
e32 735ia -> e36 323iaT/e39 523iaT-> e39 523ia -> e28 520i -> e34 525iaT -> Sierra GT, Sierra & e32 730ia.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Huvitavat laiast maailmast
Astonile selle peale, et esistange kole ja veljed nööbid- esistange on Alpina originaal (erinevus on vaid ju alaservas), ei hakkaks ju ometi M5 või 540 stangega seda rikkuma, vastasel juhul ostaks ju enne tõesti juba kohe M5. Samas pean tunnistama, et viimatinimetatud pillidel on esistanged ilusamad, M5-l ka tagastange. Mis velgedesse puutub, siis praeguse ajaga võrreldes ongi kõik veljed, mis alla 20'' on, väiksed
- KristjanK
- Huviline
- Postitusi: 799
- Liitunud: 09.06.2010 23:46 16
- Peamine sõiduk: BMW 525TDA Touring
- Asukoht: Võrumaa, Tartu
Re: Huvitavat laiast maailmast
Täitsa õigus. 535i baasil ehitatud BiTurbo B10 tippkiirus Alpina väitel ongi "over 290" . Üks asi, millest ma küll aru ei saa, on omaniku poolt välja antud power figures... B10 maksimaalsed näitajad on 360 bhp ja 520 väänet. Auto omanikul kirjutatud : "408bhp (450 in engine), 631Nm", mis on rohkem, kui ühelgi E34 B10'l. Saatsin tegelasele ka kirja küsides nende arvude kohta. Eks näha, mis ta vastab.oo7 kirjutas:B10 BiTurbo oli kõige kiirem sedaan maailmas, kui see uus oli, peaks sinna 290-300 km/h kanti välja jooksma.
+1JanekEnde kirjutas:Minu arust koledat Alpinat pole olemas.
- siim .j
- Huviline
- Postitusi: 1849
- Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
- Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
Re: Huvitavat laiast maailmast
Kunagi ammu motors24TV-s üks rariteet E34 B10, mida erinevalt BiTurbo variandist ikka mitmed korrad vähem toodeti, sedaane vaid 45 tükki. Kes näha soovib: http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Minu+ ... a+B10.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Sellest valgest E34 B10 BiTurbost teema kusagil?
Sellest valgest E34 B10 BiTurbost teema kusagil?
Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55
- Martin1
- Huviline
- Postitusi: 1726
- Liitunud: 30.06.2010 01:25 55
- Peamine sõiduk: F31
- Asukoht: Tallinn/Laulasmaa
Re: Huvitavat laiast maailmast
Mis seal imeliku on? turbomootor ju, keerati rõhku peale ja nipet näpet veel, pole probleemi see 50hp juurde saada. See kõigest 13% jõulisa on nohu sellele mootorile.N4pst3r kirjutas:535i baasil ehitatud BiTurbo B10 ... Auto omanikul kirjutatud : "408bhp (450 in engine), 631Nm", mis on rohkem, kui ühelgi E34 B10'l.
- KristjanK
- Huviline
- Postitusi: 799
- Liitunud: 09.06.2010 23:46 16
- Peamine sõiduk: BMW 525TDA Touring
- Asukoht: Võrumaa, Tartu
Re: Huvitavat laiast maailmast
Teemat ei tea, et kusagil oleks aga lugu on nüüd selline, et sain omanikult lühikese vastuse miks ja kuidas tal see jõulisa tulnud on. Ümmarguselt on jutt selline, et Alpina ehitab kogu mootori ümber, sealhulgas plokikaan saab uued klapid ja nukkvõlli, sisselaset porditakse, uued kolvid ja oil squirters under the pistons..
Probleem mootoriga seisneb aga selles, et tulenevalt CO emissiooni regulatsioonidest mõnedes maades on pihustid jäetud pisut liiga väikesed. Annavad välja kütust ligi 360 bhp'le ja seega mootor on väga lähedal kütusepuudusele. Lühidalt siis ei saa piisavalt kütust peale ja see põhjustab plokikaane ja väljalaske kolle äärmiselt kõrget kuumenemist, mistõttu tulevad nendesse praod sisse. Pidavat olema väga tavaline mure ja hästi kallis, et parandada.
Seeeest üks firma Stockholmis (TurboCenter) tegeleb modifitseerimisega ja on üle maailma nii mõndagi B10 BiTurbot teinud. Lühidalt on siis leidnud lahenduse, kuidas viga likvideerida ja lisada ka mõned hobused.
Alustuseks uurivad plokikaant, et seal poleks mõrasid ja vajadusel renoveerivad selle. Installivad uued ja suuremad pihustid ning kasutavad spetsiaalsest metallist plokikaanetihendit. Seejärel saab valida 2 nö chipi vahel, et siis väheke lisahobuseid mootorisse saada (stage 1 ~ 415bhp/600Nm; stage 2 ~ 435bhp/630Nm). Ja kuna mootorid on käsitsi kokkupandud, siis jõunumbrid varieeruvad. Kohapeal tehakse ka dyno ja sealt tema auto need 408 bhp'd saigi. Pidavat olema piisav shokeerimaks kõrvalistujaid.
Probleem mootoriga seisneb aga selles, et tulenevalt CO emissiooni regulatsioonidest mõnedes maades on pihustid jäetud pisut liiga väikesed. Annavad välja kütust ligi 360 bhp'le ja seega mootor on väga lähedal kütusepuudusele. Lühidalt siis ei saa piisavalt kütust peale ja see põhjustab plokikaane ja väljalaske kolle äärmiselt kõrget kuumenemist, mistõttu tulevad nendesse praod sisse. Pidavat olema väga tavaline mure ja hästi kallis, et parandada.
Seeeest üks firma Stockholmis (TurboCenter) tegeleb modifitseerimisega ja on üle maailma nii mõndagi B10 BiTurbot teinud. Lühidalt on siis leidnud lahenduse, kuidas viga likvideerida ja lisada ka mõned hobused.
Alustuseks uurivad plokikaant, et seal poleks mõrasid ja vajadusel renoveerivad selle. Installivad uued ja suuremad pihustid ning kasutavad spetsiaalsest metallist plokikaanetihendit. Seejärel saab valida 2 nö chipi vahel, et siis väheke lisahobuseid mootorisse saada (stage 1 ~ 415bhp/600Nm; stage 2 ~ 435bhp/630Nm). Ja kuna mootorid on käsitsi kokkupandud, siis jõunumbrid varieeruvad. Kohapeal tehakse ka dyno ja sealt tema auto need 408 bhp'd saigi. Pidavat olema piisav shokeerimaks kõrvalistujaid.
- Aston
- Huviline
- Postitusi: 664
- Liitunud: 27.02.2010 02:22 07
- Peamine sõiduk: E60 525d
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Huvitavat laiast maailmast
Kahjuks kõik mis tuleb originaalis, ei olegi ilus. Ei väitnudki sellega seda, et peaks tavalise stange ja 4.0 lisad või M5 stange ette panema, vaid lihtsalt vajusin mõttesse, et kuidas Alpina disainerid ise selle stangega nii pange panid, kui kõik ülejäänud Alpina Bodykit'id on meeletult ilusad. See kõnealuse Alpina stange lihtsalt ei sobi ülejäänud autoga kokku, liiga kandilise ja robustse disainiga on.AARE530 kirjutas:Astonile selle peale, et esistange kole ja veljed nööbid- esistange on Alpina originaal (erinevus on vaid ju alaservas), ei hakkaks ju ometi M5 või 540 stangega seda rikkuma, vastasel juhul ostaks ju enne tõesti juba kohe M5.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Huvitavat laiast maailmast
Tjah, ega sa väga valesti ei arvagi Eks see esistange meenutab veidi siinsete "osavnäppude" nikerdamist, mille tulemusena downloaditakse originaalstange allaserva veel üks originaalstange alaserv, kusjuures tulemus polegi paha- vaimustusest pikali ei kuku ja sealjuures silma ka väga ei riiva Samas, kui kleepida selle topelt "alahuulega" stangele Alpina kleepsud peale, tuleks see tulemus visuaalselt vist suht sama välja
- Aston
- Huviline
- Postitusi: 664
- Liitunud: 27.02.2010 02:22 07
- Peamine sõiduk: E60 525d
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Huvitavat laiast maailmast
Julgen arvata, et ka see isetehtud stange jääks parem, kui kahe huule vaheline osa siledaks pahteldada, sest siis kaoks see originaal Alpina porno ära, mis mind meeletult häirib:AARE530 kirjutas:Tjah, ega sa väga valesti ei arvagi Eks see esistange meenutab veidi siinsete "osavnäppude" nikerdamist, mille tulemusena downloaditakse originaalstange allaserva veel üks originaalstange alaserv, kusjuures tulemus polegi paha- vaimustusest pikali ei kuku ja sealjuures silma ka väga ei riiva Samas, kui kleepida selle topelt "alahuulega" stangele Alpina kleepsud peale, tuleks see tulemus visuaalselt vist suht sama välja
Vaata hoolikalt liistu alust osa, kust Alpina lisa algab, eriti rattakoopa juurest.
Ka minu E38-l on Alpina stangelisa ning ka sellel on see rõve üleminek. Alpina oleks võinud lasta ikka stanged ühes tükis toota, mitte oma valemõõdulist stangelisa robustselt peale "kleepida" BMW originaal stangele.
Edit://
Minu auto ninast ka pilt, pildil vasakul pool on eriti hästi üleminekut näha. Tegemist on Replica stangelisaga mis on Alpina ettenähtud originaalmõõtudes, mis tähendab, et sama lugu käib ka originaal lisa kohta.
-
- Huviline
- Postitusi: 2323
- Liitunud: 02.09.2009 09:35 19
- Peamine sõiduk: E46
- Telefon: 56846122
- Kontakt:
Re: Huvitavat laiast maailmast
Pidin seda ideaalset E39't lihtsalt teistega jagama
- JanekEnde
- Huviline
- Postitusi: 4952
- Liitunud: 29.04.2011 09:36 39
- Peamine sõiduk: Scania
- Asukoht: Pärnu
Re: Huvitavat laiast maailmast
Mind on alati huvitanud selline fitment taga, vastu ei käi kui lappi anda? Rehvi ei tõmba puruks vms?
Või on tõesti nii jäik et ei käi vastu tiivaäärt?
Muidu päris kena
Või on tõesti nii jäik et ei käi vastu tiivaäärt?
Muidu päris kena
e32 735ia -> e36 323iaT/e39 523iaT-> e39 523ia -> e28 520i -> e34 525iaT -> Sierra GT, Sierra & e32 730ia.
Re: Huvitavat laiast maailmast
Aga see on ju patjadel.
- testivoitja
- Huviline
- Postitusi: 2073
- Liitunud: 30.11.2005 20:35 24
- Peamine sõiduk: BMW X5 E53
- Asukoht: Helsinki
Re: Huvitavat laiast maailmast
Ei olle kunagi sellises lahenduses mingit ilu leidnud, pigem on asi kole
- JanekEnde
- Huviline
- Postitusi: 4952
- Liitunud: 29.04.2011 09:36 39
- Peamine sõiduk: Scania
- Asukoht: Pärnu
Re: Huvitavat laiast maailmast
Õigus jah, olin juba ära unustanud sellise süsteemi..Donald kirjutas:Aga see on ju patjadel.
e32 735ia -> e36 323iaT/e39 523iaT-> e39 523ia -> e28 520i -> e34 525iaT -> Sierra GT, Sierra & e32 730ia.
-
- Huviline
- Postitusi: 2323
- Liitunud: 02.09.2009 09:35 19
- Peamine sõiduk: E46
- Telefon: 56846122
- Kontakt:
Re: Huvitavat laiast maailmast
JanekEnde kirjutas:Õigus jah, olin juba ära unustanud sellise süsteemi..Donald kirjutas:Aga see on ju patjadel.
Ka coilidega saavutad selle fitmendi, aga siis tõesti tekib mure kas hakkab vastu käima or not
Re: Huvitavat laiast maailmast
Maitseid ikka nii erinevaid. Mulle näiteks meeldib just vastupidine ehk velg korralikult rehvi sisse ära mähituna
BMW E36 316i kupee '95 -> BMW E39 525d sedaan '00 -> BMW E36 318i kabrio '96 -> BMW E46 320Ci M-tech II kupee '02 -> BMW E39 528i touring '98 -> BMW E39 528i sedaan '97
-
- Huviline
- Postitusi: 2323
- Liitunud: 02.09.2009 09:35 19
- Peamine sõiduk: E46
- Telefon: 56846122
- Kontakt:
Re: Huvitavat laiast maailmast
Täitsa õige
Eks üldiselt ehitame autosi ikkagi iseendale, mitte teistele
Eks üldiselt ehitame autosi ikkagi iseendale, mitte teistele
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Huvitavat laiast maailmast
Ma ütleks, et maitse ja maitsetuse vahel on õhkõrn piir. Ja see ideaalsus- see on ka maitse asi. Õnneks on viimatinimetatud E39 rubriigis "huvitavat laiast maailmast", mitte "Silmarõõm"- auto on ise OK, kuid see rõve madaldus ja ERITI velje-rehvi kooslus rikuvad üldmulje ikka kapitaalselt ära. Huvitav oleks teada, millal sellised asjad moest ära hakkavad minema ja autod taas normaalse kõrguse ja normaalse välimusega rattad saavad. Sellega võrreldes on eelmisel leheküljel olnud B10 17'' "nööbid" tõeline silmarõõm