DPF FILTER
DPF FILTER
Tere
Probleem siis selles et auto ise ei põleta tahma ära.
Kas keegi saaks nõu anda?
Oman: BMW 530 D 170 kW 2006
Vahetasime ära termostaadid, kuna diagnostika näitas et sõites ei saavuta sellist temperatuuri nagu oleks vaja.
Suured tänud , kes saaks soovitusi anda.
Probleem siis selles et auto ise ei põleta tahma ära.
Kas keegi saaks nõu anda?
Oman: BMW 530 D 170 kW 2006
Vahetasime ära termostaadid, kuna diagnostika näitas et sõites ei saavuta sellist temperatuuri nagu oleks vaja.
Suured tänud , kes saaks soovitusi anda.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: DPF FILTER
Diag. seadmega saab autot sundida DPF põletamist läbi viima, kui jahutusvedeliku ja heitgaaside temp. on piisavalt kõrge.
tel. 51 949 859
- S1lv3r
- Huviline
- Postitusi: 3348
- Liitunud: 11.05.2008 11:44 22
- Peamine sõiduk: BMW F10 525d 160kw
- Asukoht: Laagri
Re: DPF FILTER
Lisaks peab kütust olema vähemalt 20L(ala põleva kütusetulega ja range 50km põletamist ei toimu), eelsüüteküünalde viga ei tohi esineda ja nagu mainutud mootor peab saavutama töötemperatuuri(-92c)
Re: DPF FILTER
Mina olen kuulnud, et 70'st kraadist piisab.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
- S1lv3r
- Huviline
- Postitusi: 3348
- Liitunud: 11.05.2008 11:44 22
- Peamine sõiduk: BMW F10 525d 160kw
- Asukoht: Laagri
Re: DPF FILTER
Minu mõte oli pigem, et mootor peab saavutama oma töötemperatuuri(kuni - 92)
Kui ta ainult 70 kandis tiksub siis ei ole termostaat(id) toimivad ja kui mõni kraad peaks alla selle kukkuma on põletamine jällegi katkestatud...
Kui ta ainult 70 kandis tiksub siis ei ole termostaat(id) toimivad ja kui mõni kraad peaks alla selle kukkuma on põletamine jällegi katkestatud...
Re: DPF FILTER
Kui Algis diagnosti tegi ,kas vaatasite pihustite näidud ka igaksjuhuks üle? Ta peaks saama ju seda ka vaadata . Minu E61-l saime filtri küll põletama peale termostaatide vahetust. Aga 2 kuu pärast oli jälle kinni.
Re: DPF FILTER
25.08.2014 15:47 41
Kui Algis diagnosti tegi ,kas vaatasite pihustite näidud ka igaksjuhuks üle? Ta peaks saama ju seda ka vaadata . Minu E61-l saime filtri küll põletama peale termostaatide vahetust. Aga 2 kuu pärast oli jälle kinni.
Mina:
Bmw esinduses olid need juba vahetatud.
Peab vist paagi täis panema ja sõitma:)
Kui Algis diagnosti tegi ,kas vaatasite pihustite näidud ka igaksjuhuks üle? Ta peaks saama ju seda ka vaadata . Minu E61-l saime filtri küll põletama peale termostaatide vahetust. Aga 2 kuu pärast oli jälle kinni.
Mina:
Bmw esinduses olid need juba vahetatud.
Peab vist paagi täis panema ja sõitma:)
Re: DPF FILTER
Kui temperatuur on ok (sõidu ajal võiks ikka üle 80 kraadi olla) siis pane DIS abil auto sundkorras DPF põletama. Kui see ikka ei taha rakenduda, siis pane sõber rooli ja minge pikemat maanteesõitu tegema (näiteks Tallinn - Pärnu ots). Tuleb sõita ühtlase kiirusega ja sõidu ajal pidevalt veakoode ajust kustutada. Mõnikord piisab 5 kustutamisest, mõnikord aga on vaja 20 korda kustutada aga siiani on sedasi toimetades kõik autod ikkagi lõpuks hakanud DPF põletama. Remonditöökojad ei viitsi sellega tegeleda ja soovitavad koheselt umbes DPF välja visata ja aju ringi progeda.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: DPF FILTER
On juhuseid kus viga tuleb kustutada iga paari sekundi tagant ja nii kuni tunnise maantesõidu jooksul. Aga siis on ka ekstreemselt kinni olnud.
Ei saa öelda et ei viitsi, sageli ei ole majanduslikult mõistlik lihtsalt
Ei saa öelda et ei viitsi, sageli ei ole majanduslikult mõistlik lihtsalt
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
- S1lv3r
- Huviline
- Postitusi: 3348
- Liitunud: 11.05.2008 11:44 22
- Peamine sõiduk: BMW F10 525d 160kw
- Asukoht: Laagri
DPF FILTER
Just, minu e61 530d kustutasime seda viga vähemalt mõned sajad korrad ennem kui midagi toimima hakkas. Lihtsam kui sõber kõrvalistmel, kuid ühe korra pidin ka ise seda tegema(hiir käetoe peale ja kursor õiges kohas kus viga kustutada. Siis ei pidanud pilku teelt pöörama...
Aga lõpuks saime asja toimima ja toimib ilmselt siiani.
Aga lõpuks saime asja toimima ja toimib ilmselt siiani.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: DPF FILTER
Sõltuvalt töövahendist on regeneratsiooni käivitus erinev ja DPF saab põletama panna ka kohapeal ehk ei pea autoga sõitma.
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: DPF FILTER
ttsys kirjutas:Sõltuvalt töövahendist on regeneratsiooni käivitus erinev ja DPF saab põletama panna ka kohapeal ehk ei pea autoga sõitma.
Vot siis, kas töökojad kasutavadki valesid vahendeid või on see selleks, et tunde täis venitada?
Re: DPF FILTER
No kui nüüd on termostaadid vahetatud....siis jah ,küte paaki, juhe autole külge ja maanteele sundpõletust üritama. Me sõitsime peaaegu 30km ja Algis klõbistas koguaeg arvutit enne kui lõpuks põletama hakkas. Siis sai veel sellise ühtlase 90km/h umbes 30km sõidetud ,siis sai põletusprotsess läbi.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: DPF FILTER
Aja ja kütuse kulu sisuliselt ju sama. Pigem eelis selles, et auto ei viibi liikluses ja muud liikuvat ei kulutata. Töökodade praktika erinev ja päeva lõpus loeb ikka tulemus ehk alati ka mitte see, kuidas sinna jõuti.
Raemees kirjutas: Vot siis, kas töökojad kasutavadki valesid vahendeid või on see selleks, et tunde täis venitada?
Re: DPF FILTER
No kas on mingeid muutuseid toimunud? Kas on ise põletama hakanud? Edasi nagu ikka liiguks....päris hea tempoga
Re: DPF FILTER
Aitäh kõigile kes oma teadmisi ja kogemusi jagasid:)
Saime sundpõletusega kõik korda:)
Praegu liigub ikka päris hästi:)
Vähemalt ei jää enam ristmikudel toppama:D
Narr oleks küll kui 3.0 ja ei liigu nagu oleks vaja:D
Nüüdsest palju targem ja lähiajal ikka plaan see filter vahelt ära võtta ja ära cippida:)
Saime sundpõletusega kõik korda:)
Praegu liigub ikka päris hästi:)
Vähemalt ei jää enam ristmikudel toppama:D
Narr oleks küll kui 3.0 ja ei liigu nagu oleks vaja:D
Nüüdsest palju targem ja lähiajal ikka plaan see filter vahelt ära võtta ja ära cippida:)
Re: DPF FILTER
Siis lahenes asi tõesti positiivselt ....kas tõesti 170kw-d on lahja .No chipiga peaks sinna üle 200 saama ja väänet kah rammusalt juurde. Ja hoiatus kah.... ära kehvade rehvidega sinna chippima mine ,muidu juhtub nii nagu sellel 335d ....lihtsalt tagarehvid ei pidanud testimisele vastu . Aga edu! Omal sai just need tagaluugi juhtmed jälle korda tehtud ...UM-i remondist möödas 1,5 aastat.
Re: DPF FILTER
UM annab töödele ilustu 2 aastat garantiid, seega kas lasid neil endi "hästi" tehtud töö uuesti teha ?sups kirjutas:Siis lahenes asi tõesti positiivselt ....kas tõesti 170kw-d on lahja .No chipiga peaks sinna üle 200 saama ja väänet kah rammusalt juurde. Ja hoiatus kah.... ära kehvade rehvidega sinna chippima mine ,muidu juhtub nii nagu sellel 335d ....lihtsalt tagarehvid ei pidanud testimisele vastu . Aga edu! Omal sai just need tagaluugi juhtmed jälle korda tehtud ...UM-i remondist möödas 1,5 aastat.
Re: DPF FILTER
Pole küll päris teemase,kuid oskab keegi soovitada kohta kus see filter eemaldatakse ja tehakse kõik muud vajalikud protseduurid ka,et asi ikka korralikult tehtud saaks.
Re: DPF FILTER
jõujaam
Re: DPF FILTER
Lasin Tartus keemilist puhastust teha.
Jälle umbes.
On kellelgi kogemusi mis kiirusel peab sõitma ja palju peab pöördeid olema et põletamine hakkaks toimima?
Sai ka pandud kütuselisandit mis ei lase filtrit ummistada.
Jälle umbes.
On kellelgi kogemusi mis kiirusel peab sõitma ja palju peab pöördeid olema et põletamine hakkaks toimima?
Sai ka pandud kütuselisandit mis ei lase filtrit ummistada.
Re: DPF FILTER
Kas sa põhjuse oled välja selgitanud, miks ta sul umbe läheb?
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: DPF FILTER
Enne oli termostaatide viga. Rohkem põhjuseid väga ei tea ja diagnostika ka mingeid vigu ei näidanud.
Said mõlemad termostaadid vahetatud ja temperatuur ideaalne diganostikas üteldi.
Kõik õlid ja tosool vahetatud.
Sõidan muidugi linnas suht palju ja selliseid pikkasid otsi suht vähe.
Noo kui ma maanteel siis sõidan ikka päris kiiresti vahel lasen ka käikudega et pöörded oleksid kõrgemad. Kuid ei midagi.
Said mõlemad termostaadid vahetatud ja temperatuur ideaalne diganostikas üteldi.
Kõik õlid ja tosool vahetatud.
Sõidan muidugi linnas suht palju ja selliseid pikkasid otsi suht vähe.
Noo kui ma maanteel siis sõidan ikka päris kiiresti vahel lasen ka käikudega et pöörded oleksid kõrgemad. Kuid ei midagi.
Re: DPF FILTER
Käisin 1 tuttavaga sõitmas kes raske jalaga.
Noo ei saanud kuidagi puhtaks.
Ikka lõi veakoodi ette et mingi particle filture vms aga seal on ainult pool filtrist märgitud mummudega. Täiesti täis nagu neid mummukesi pole.
Noo ei saanud kuidagi puhtaks.
Ikka lõi veakoodi ette et mingi particle filture vms aga seal on ainult pool filtrist märgitud mummudega. Täiesti täis nagu neid mummukesi pole.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: DPF FILTER
Mida pihustid teevad? Näidud? Veel parem, mis info neil stendis?
Re: DPF FILTER
Minu oli väikeses Kuressaare linnas palju sõitmist lühikeste otstega ja iga nädal kui nädalavahetusel linnast välja sõitsid, siis hakkas ennast (ise muidugi) puhastama. Aga kui ei käinud nädalavahetusel maanteel, siis esmaspäeval või teisipäeval hakkas linnavahel ikka puhastama. Umbe pole ta kunagi läinud.alis1232 kirjutas:Enne oli termostaatide viga. Rohkem põhjuseid väga ei tea ja diagnostika ka mingeid vigu ei näidanud.
Said mõlemad termostaadid vahetatud ja temperatuur ideaalne diganostikas üteldi.
Kõik õlid ja tosool vahetatud.
Sõidan muidugi linnas suht palju ja selliseid pikkasid otsi suht vähe.
Noo kui ma maanteel siis sõidan ikka päris kiiresti vahel lasen ka käikudega et pöörded oleksid kõrgemad. Kuid ei midagi.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: DPF FILTER
See, et ta sul umbes läheb, pole põhjus, vaid tagajärg.
Ju läheb nii kiiresti ekstreemselt umbe, et ei suudagi ise põletama hakata.
Põhjuseid otsi pihustitest või õhusüsteemist (turbo, EGR, õhulugeja, lekked).
Ju läheb nii kiiresti ekstreemselt umbe, et ei suudagi ise põletama hakata.
Põhjuseid otsi pihustitest või õhusüsteemist (turbo, EGR, õhulugeja, lekked).
Re: DPF FILTER
Just, see et DPF umbe läheb on mingi kala tagajärg.....ja see vahelt ära võtmine umbe minemise põhjust ei kõrvalda. Ise alustasin kah vales järjekorras....DPF minema ,progemine tehtud ,raha makstud. Aga kui käivitades peeglisse juhtusin vaatama ja auto taga sinist suitsupilve nägin, oli asi selge ,et krt päris niisama see DPF ikka umbe ei läinud. Diagnost näitas et üks pihusti kuseb . Aga jah eks neid põhjuseid võib kindlasti veel olla, miks see DPF ära pussab.
Re: DPF FILTER
Dpf-i eemaldamine on nagu uus moesuund. Mõned aastad tagasi viskasid kõik tds-idel katid vahelt minema nüüd uuematel dpf-id. Ma olen ikka hädalistel suutnud vead ära diagnoosida ja seeläbi ka dpf päästetud. On olnud ka eriti umbes, kus polnud enam võimalik arvutiga põletust alustada, vasturõhk oli juba niisuur. See sai ilusti puhtaks leotatud ja on probleemideta pool aastakest sõitnud.
Filtri eemaldajatel muidugi hea elu. Saab ühe auto pealt kaks korda raha teenida. Kalli softi ja siis omakorda maha müüdava filtri elemendi näol. Häid tarkvarasid liigub vähe ringi, pean silmas tossamise probleemi. Muidugi kurb vaadata neid tossavaid autosid linnapildis.
Filtri eemaldajatel muidugi hea elu. Saab ühe auto pealt kaks korda raha teenida. Kalli softi ja siis omakorda maha müüdava filtri elemendi näol. Häid tarkvarasid liigub vähe ringi, pean silmas tossamise probleemi. Muidugi kurb vaadata neid tossavaid autosid linnapildis.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Re: DPF FILTER
Ühel heal päeval ilma DPFita ülevaatuselt enam läbi ei saa ja siis algab DPFi müüjate hea elu
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53