webasto 2005 x5
Re: webasto 2005 x5
Moodulitesse salvestub veateade kui laadimispinge nii kõrgele tõuseb.
Peale käivitust genekas tõstab oma laadimist sujuvalt 0%-st 100%-le.
Ma pole mitte kunagi näinud korras E39 ja aku puhul seda, et pinge auto
genekal tõuseks 15-st üle. Küll olen näinud laadimisvoolu 90A kanti.
Väga külma ilmaga on lubatud pinget tõsta, ka AGM puhul.
Peale käivitust genekas tõstab oma laadimist sujuvalt 0%-st 100%-le.
Ma pole mitte kunagi näinud korras E39 ja aku puhul seda, et pinge auto
genekal tõuseks 15-st üle. Küll olen näinud laadimisvoolu 90A kanti.
Väga külma ilmaga on lubatud pinget tõsta, ka AGM puhul.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: webasto 2005 x5
Ma ei torpeteeri AGM tehnoloogiat. Tõesti hea asi meie kliimas ning see nn ülelaadimise "cons" on kindlasti üle kaalutav "pro-ga", mis seisneb võimes ka alalaetuna jõudlust pakkuma ehk suutlikuses pikema perioodi vältel alalaetuna säilitama minimaalse tööjõudluse mootori käivitamiseks jne. Happeaku jääb sellises olukorras täiega jänni.
Kasutajate "aktiivsus" ja sisuliselt meelevaldse kasutuse/laadimiste tagajärjel kustub see AGM ülelaadimistega aga ülikiiresti. Pingepiigid teevad oma töö ning auto vearegister ei puutu selles mõttes asjasse. AGM sisetakistus on juba erinev jne. Olgu mainitud, et happeakut selline ampritega päheandmine ehk kiire ülelaadimine niikiiresti akut ei tapa. Seal on siis hooldust vaja rakendada ning protsessid saab normi taastada. AGM-il selline võimalus aga puudub ning AGM tootjad on püstihädas, sest kasutajad ei oska vahet teha ega selle tehnoloogia omapäraga arvestada. Lihtsalt väga kulukaks läheb AGM-e 1-2 aasta tagant vahetada. Lisaks pahameel ja laim, et üks-või-teine aku tootja ei oska/suuda korralikku asja teha jne.
Kasutajate "aktiivsus" ja sisuliselt meelevaldse kasutuse/laadimiste tagajärjel kustub see AGM ülelaadimistega aga ülikiiresti. Pingepiigid teevad oma töö ning auto vearegister ei puutu selles mõttes asjasse. AGM sisetakistus on juba erinev jne. Olgu mainitud, et happeakut selline ampritega päheandmine ehk kiire ülelaadimine niikiiresti akut ei tapa. Seal on siis hooldust vaja rakendada ning protsessid saab normi taastada. AGM-il selline võimalus aga puudub ning AGM tootjad on püstihädas, sest kasutajad ei oska vahet teha ega selle tehnoloogia omapäraga arvestada. Lihtsalt väga kulukaks läheb AGM-e 1-2 aasta tagant vahetada. Lisaks pahameel ja laim, et üks-või-teine aku tootja ei oska/suuda korralikku asja teha jne.
-
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 21.02.2010 21:56 02
- Peamine sõiduk: BMW X5 4,8i
- Asukoht: Raplamaa
Re: webasto 2005 x5
to-ttsys
1. Aku juhtimismooduliga autol ühendatakse laadija otse vahetult aku otstele (E60, E70, E90 jne) - seega toimub ülelaadimine hilisemalt auto mootori töö ajal, mis on eriti halb just AGM tüüpi akule;
Siit küsimus 1.Kuidas oleks,siis õige laadija ühendamine?
Küsimus 2.Mida pead silmas kasutajate "aktiivsuse" ja meelevaldse kasutuse/laadimise all?
Need küsimused ikka selleks,et kõik teada saaksid mida teha,et laadimisega akule mitte "haiget" teha!!!
1. Aku juhtimismooduliga autol ühendatakse laadija otse vahetult aku otstele (E60, E70, E90 jne) - seega toimub ülelaadimine hilisemalt auto mootori töö ajal, mis on eriti halb just AGM tüüpi akule;
Siit küsimus 1.Kuidas oleks,siis õige laadija ühendamine?
Küsimus 2.Mida pead silmas kasutajate "aktiivsuse" ja meelevaldse kasutuse/laadimise all?
Need küsimused ikka selleks,et kõik teada saaksid mida teha,et laadimisega akule mitte "haiget" teha!!!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: webasto 2005 x5
Ühendad laadija kontaktid mootori ruumis olevate klemmide külge ("+" klemm on reeglina punase plastik kapsli all ja "-" ehk mass, mille klemm kere küljes). Kui laadija on statsionaarseks kasutuseks installeeritud siis samuti neile kontaktpunktidele, et BM vooluringi kaasata.
Meelevaldne on see, kui kasutada mitte tüübikohast või vale seadistusega välist energia allikat / laadijat. Kõik elektrit väljastavad seadmed ja toiteplokid ei ole mõeldud aku laadimiseks või näiteks AGM tüüpi aku laadimiseks. Inimesed kasutavad tihti seda, mis ette juhtub või kätte saavad. Selline tegevus on meelevaldne.
Meelevaldne on see, kui kasutada mitte tüübikohast või vale seadistusega välist energia allikat / laadijat. Kõik elektrit väljastavad seadmed ja toiteplokid ei ole mõeldud aku laadimiseks või näiteks AGM tüüpi aku laadimiseks. Inimesed kasutavad tihti seda, mis ette juhtub või kätte saavad. Selline tegevus on meelevaldne.
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: webasto 2005 x5
Ma oma autol olen täheldanud maksimaalseks laadimise pingeks 14,7 või oli 14,8V varjatud menüüst. 14,4V seal kindlasti pole eksisteerinud, kui just varjatud menüü ei "luiska" aga 2005a X5 muidugi vast nii ongi mine tea.
Ehk siis point ongi selles, et AGM ei tohiks saada üle 14,8V "pähe" (netitarkus eks ttsys parandab kui eksin)
Ehk siis point ongi selles, et AGM ei tohiks saada üle 14,8V "pähe" (netitarkus eks ttsys parandab kui eksin)
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: webasto 2005 x5
http://batteryuniversity.com/learn/arti ... ss_mat_agm
As with all gelled and sealed units, AGM batteries are sensitive to overcharging. These batteries can be charged to 2.40V/cell (and higher) without problem; however, the float charge should be reduced to between 2.25 and 2.30V/cell (summer temperatures may require lower voltages). Automotive charging systems for flooded lead acid often have a fixed float voltage setting of 14.40V (2.40V/cell), and a direct replacement with a sealed unit could spell trouble by exposing the battery to undue overcharge on a long drive.
PS: See on ka põhjus, miks on vaja uue aku autole progemisel täpne olla, kas happe või AGM aku, sest see muudab laadimisalgoritmi. Ilma BM-ta (vanad E-d) on algoritm fikseeritud (happeakule).
As with all gelled and sealed units, AGM batteries are sensitive to overcharging. These batteries can be charged to 2.40V/cell (and higher) without problem; however, the float charge should be reduced to between 2.25 and 2.30V/cell (summer temperatures may require lower voltages). Automotive charging systems for flooded lead acid often have a fixed float voltage setting of 14.40V (2.40V/cell), and a direct replacement with a sealed unit could spell trouble by exposing the battery to undue overcharge on a long drive.
PS: See on ka põhjus, miks on vaja uue aku autole progemisel täpne olla, kas happe või AGM aku, sest see muudab laadimisalgoritmi. Ilma BM-ta (vanad E-d) on algoritm fikseeritud (happeakule).
Re: webasto 2005 x5
Peaks ikka multimeetriga mõõtma klemmidelt, saab täpsema tulemuse.
linnaelanikuga, kel on 95+% sõitudest alla poole tunni.
Too float charge on tähtis tõesti siis kui jutt käib öisetest laadimistest, kui auto lihtsalt seisab.
Normaalsõitudega on auto akul väga raske jõuda 95-100% laetuse olekusse.
Lisaks, kui AGM täis saab ja saab natukene mullitamist, on süsteem kinnine ja vesinik hiljem läheb tagasi.
Ideaalis võiks BM olla, aga reaalset kasu Eesti tingimustes on raske märgata.
Ja kuna mul endal paar aastat E39-l AGM, siis suht igal pool kus peab rohkem kui minut ootama, lülitan mootori välja ja kulutan energiat otse akust, isegi -20*C ilmaga.
Muideks minnes natuke tagasi, olen ma suht veendunud, et ka 10minutiliste sõitudega AGM ei vaja tihedaid öiseid laadimisi. Nagu mainisin, siis AGM "imab" särtsu meeletult hästi
Usu mind, kui omanik juba AGMi endale pani, siis vaevalt float-ini üldse jõutakse, üldjuhul on tegemistBMW - Alternator voltage regulator
The rectified voltage generated by the alternator depends on the electrical load and the engine speed. A regulator system is required in order to supply the electrical loads with a constant voltage. The alternator voltage is normally controlled to values between 13.5 V and 14.5 V. Large changes in the current load of the alternator (major loads cutting in or out) can cause the voltage to temporary deviate from this range. These swings, however, must not exceed 1 s.
linnaelanikuga, kel on 95+% sõitudest alla poole tunni.
Too float charge on tähtis tõesti siis kui jutt käib öisetest laadimistest, kui auto lihtsalt seisab.
Normaalsõitudega on auto akul väga raske jõuda 95-100% laetuse olekusse.
Lisaks, kui AGM täis saab ja saab natukene mullitamist, on süsteem kinnine ja vesinik hiljem läheb tagasi.
Ideaalis võiks BM olla, aga reaalset kasu Eesti tingimustes on raske märgata.
Ja kuna mul endal paar aastat E39-l AGM, siis suht igal pool kus peab rohkem kui minut ootama, lülitan mootori välja ja kulutan energiat otse akust, isegi -20*C ilmaga.
Muideks minnes natuke tagasi, olen ma suht veendunud, et ka 10minutiliste sõitudega AGM ei vaja tihedaid öiseid laadimisi. Nagu mainisin, siis AGM "imab" särtsu meeletult hästi
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: webasto 2005 x5
Webasto on diisli teema ja diisel ei ela linnas. See ei ole linnaauto. See on ostetud selleks, et agu anda. Kui akut hoitakse öösel seinas ja webasto tule alla tegemiseks ning siis 6-8h ööpäevas agu antakse siis jõutakse ka sinna punkti, mis utiili teeb.
Re: webasto 2005 x5
Õige jutt. Kahjuks pole kõik nii haritud, et diislit 10 000km-se aastase läbisõiduga mitte valida.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: webasto 2005 x5
Küsimus järgmine webasto teemal,kas see poola kit paneb ahju käima ka olenemata ilmast väli tempi ma mõtlen selle all.Sai hetk tagasi see seade paigaldatud ja tänase sooja ilmaga nagunii hommikul ahi ei käivitunud ja puldist ka ei lähe käima.Sai tehtud se kaitse välja sisse ja off nupu teema ka,aga ei käivitu.Ma kaldun ikka arvama et kui soe siis ei käivitu.
- Mulk
- Huviline
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 16.12.2003 19:28 23
- Peamine sõiduk: A6 4G QUATTRO
- Asukoht: Vantaa-Viljandi
Re: webasto 2005 x5
Minul tehasest juba puldiga.Täna ennelöunal panin puldist peale ja töötas, kuigi plusskraade öues omajagu.
Re: webasto 2005 x5
Seisusoojendaja režiimis läheb webasto tööle suht alati (v.a. kui vesi 80 või rohkem).
Olgu pult või BC-st valitud HEAT ON või taimer.
Sõidusoojendajana teeb otsuse teistmoodi.
Olgu pult või BC-st valitud HEAT ON või taimer.
Sõidusoojendajana teeb otsuse teistmoodi.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: webasto 2005 x5
Mul on pardakompuutris ainult taimeriga! Kas seda saab muuta kuidagi?
Re: webasto 2005 x5
Kui sul süüde1 asendis HEAT ON pole (ja on näiteks STPWTCH) siis timer ei lülita sisse webastot.
Vaja asi juurde kodeerida.
Vaja asi juurde kodeerida.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: webasto 2005 x5
No ikka kellegi juures, kes kodeerib mooduleid. Mina näiteks olen Keila lähedal,
kui kaugel pole, siis saan aidata.
Aga kui sul puldiga remote-start, siis too timer pole enam nii huvitav ju
kui kaugel pole, siis saan aidata.
Aga kui sul puldiga remote-start, siis too timer pole enam nii huvitav ju
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 21.02.2010 21:56 02
- Peamine sõiduk: BMW X5 4,8i
- Asukoht: Raplamaa
Re: webasto 2005 x5
Tüütaks veel korra AGM aku laadimisega!?Otsisin üles Cteki manuaali ja siin kirjas,et tavalaadimine-normal (ilma lumehelbekeseta),etapp Bulk(increasing voltage to 14,4v. 5A) etapp Absorption(declining current 14,4v)etapp Float(13,6v. 5A) ja lumehelbekese reziimis etapp Bulk(increasing voltage to 15,0v. 5A) ja etapp Absorption(declining current 15v)etapp Float(13,6v. 5A).Siit ka küsimus,et eespool targemate poolt mainitud AGM aku laadimine võiks toimuda alla 14 v. piiri,aga Ctekil mõningad etapid ju tugevalt üle 14v.-kas see nagu ok?
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: webasto 2005 x5
See ongi, selle kolmanda reziimiga laedki oma AGM-i.
-
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 21.02.2010 21:56 02
- Peamine sõiduk: BMW X5 4,8i
- Asukoht: Raplamaa
Re: webasto 2005 x5
Vaid seda kolmandat etappi(õigemini on see cteki puhul 7. )ei ole Cteki puhul võimalik valida!Põhimõtteliselt on reziime 2-3 ja nende reziimidega läbitakse kaheksast etapist vaikimisi kõik 6 või 7 vastavalt valitud reziimile ning Bulk ja Apsorption etappe ei ole võimalik vältida.Huvitav on see,et laadijaga kaasas olevas manualis ei ole lumehelbekese kohta kirjutatud miskit AGM -i laadimisest!?Võtan netis lahti eestikeelse või soome keelse,siis seal kirjas lumehelbekese kohta:paljude AGM akute laadimiseks,täpsustage aku tootjalt.Siit johtuvalt oleks nagu vasturääkivusi ja väike hirm selle ees,et ostad nn.intelligentse laadija mis sobib enamus akude laadimiseks kuid samas nagu ei võiks nii kõrgete pingete juures AGM akut laadida ja lumehelbeke tõstab pinget veelgi!?Kus see tõde siis nüüd on???
Re: webasto 2005 x5
Tulles web teema juurde tagasi.Minu poola leiutisel on midagi viga vist.Nimelt seal väga lihtne süsteem,kolm juhet must miinus punane pluss ja valge mis siis veb peab minema.Nagu mina aru olen saanud siis pultti vajutades peaks sinna valgesse vool peale tulema.Minul aga seal mingi olematu voolu kõikkumine seal toimub ei muud.Kui aga otse ühendada siis ahi läheb tööle nii nagu peab.Kas siis tõesti katki,kuidas kontrollida,seal kuus pinni äkki peab selle vebo juhtme tõstma teise pinni.On kellelgi kogemusi.
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: webasto 2005 x5
Ma ei tea mis netti sa vaatad
Eile lõin suvaliselt esimese lingi lahti ja kõik oli ilusti kirjas.
Ja mis 6 või 7 sa räägid, need on automaatselt iga reziimiga, sa ei saa seal ise midagi teha.
Vali helbekese mode ja muudkui lae, ära pingesta oma aju sellega rohkem
Mis CTEK sul üldse on? Mul igaljuhul 5.0 ja kõik on väga lihtne...
Eile lõin suvaliselt esimese lingi lahti ja kõik oli ilusti kirjas.
Ja mis 6 või 7 sa räägid, need on automaatselt iga reziimiga, sa ei saa seal ise midagi teha.
Vali helbekese mode ja muudkui lae, ära pingesta oma aju sellega rohkem
Mis CTEK sul üldse on? Mul igaljuhul 5.0 ja kõik on väga lihtne...
Re: webasto 2005 x5
Poola leiutis?tarmotaa kirjutas:Tulles web teema juurde tagasi.Minu poola leiutisel on midagi viga vist.Nimelt seal väga lihtne süsteem,kolm juhet must miinus punane pluss ja valge mis siis veb peab minema.Nagu mina aru olen saanud siis pultti vajutades peaks sinna valgesse vool peale tulema.Minul aga seal mingi olematu voolu kõikkumine seal toimub ei muud.Kui aga otse ühendada siis ahi läheb tööle nii nagu peab.Kas siis tõesti katki,kuidas kontrollida,seal kuus pinni äkki peab selle vebo juhtme tõstma teise pinni.On kellelgi kogemusi.
Kontrolli ka seda, kas puldiga aktiivseks tegemisel tollest webasto juhtmest hoopiski mass ei tule.
Selleks pead multimeetri takistust mõõtma panema ja üks ots mustale, üks ots valgele panema.
Kui sisse lülitamisel viskab takistuse nulli, siis tundub siiski, et töötab.
Ja muideks, need puldid vajasid tutvustamist ka. Leia juhend netiavarustest, misiganes Tx0 versioon sul on.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 21.02.2010 21:56 02
- Peamine sõiduk: BMW X5 4,8i
- Asukoht: Raplamaa
Re: webasto 2005 x5
Seda minagi,et teeb kõik automaatselt,aga vasturääkivused tulenevad sellest,et eespool kõnelejad väidavad,et AGM aku laadimispinget ei tohiks tõsta kõrgemale 14v,aga lumehelbekese reziimiga tõstetakse seda 4 etapil(absorption) 15v.-ni ja seda maksimaalselt 10 tunniks.Siiani ei pingestanudki minu aju miski,ainult laadisin,kuid puht sportlikust huvist lähtuvalt siit avastades,et AGM akule ei sobi üle 14v.pingetel laadimine ja ka ülelaadimine,kuigi Ctek seda teeb,siis vaevalt Cteki mehed miskit valesti on projekteerinud.Tõenäoliselt ei tee see 15v laadimine märgatavat kahju ja keegi eespool kõneleja eksib või reguleerib Ctek tõesti selle pinge ise AGM-ile söödavaks.Kuigi kui õigesti mäletan,siis viimati diagnostika seade näitas auto oma laadimispingeks 14,7!?Ühesõnaga ei tohi kõigi tarkade väiteid uskuda-kuulata vaid teha seda mida tootja kirjutab-läheb helbekesega reziim ja jokk.Mul muidu Ctek 5.0 Polar versioon!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: webasto 2005 x5
A la Ctek impulsslaadija ning auto generaatori väljundpinge = 15V omavad 2 erinevat füüsikalist toimet. Laadimispinge ja selle modulatsioon erineb toitepingest oluliselt. Laadimispingega ei ole näiteks sisuliselt võimalik töös hoida elektriseadet ning võimas toitepingeallikas tapab aku.
Füüsikaseadustes puudub mõiste "Jokk". Seal saab surma või ei saa; mitte natuke surma jne.
Füüsikaseadustes puudub mõiste "Jokk". Seal saab surma või ei saa; mitte natuke surma jne.
Re: webasto 2005 x5
See etapp on aktiivse laadimise etapp. Pinge võib olla väga kõrge sel etapil.4 etapil (absorption)
AGM aku kardab kõrgemat pinget siis kui "keemia enam sisse ei võta".
Siis kui happeaku täis saab, hakkab see maakeeles keema. Vot seda keetmist
AGM kardabki. Sinnamaani kuni AGM täis pole, võib tõsta pinget nii kuis jumal
juhatab, isegi 15V, point selles, et amperaaž läheb ülesse, pinge aga üles minna
ei taha (kui just 100+A laadija pole) selleni kuni "enam ei mahu".
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: webasto 2005 x5
Neti avarus õpetab otse ühendamist x5 bagasiruumis.pinn 1 liita pinn 3mega ehk pluss ja punane liita rohekas kollasega kui ma ei eksi värvis ja hakkas ka minu autol kohe toimima ahi.Aga sellest poola kitist ei tule voolu peale nagu õpetuses.Tegin täpselt nii nagu siin õpetuses.http://xdrivers.co.uk/forum/index.php?topic=5001.15" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 21.02.2010 21:56 02
- Peamine sõiduk: BMW X5 4,8i
- Asukoht: Raplamaa
Re: webasto 2005 x5
No nüüd on mu süda ka lõpuks rahul!Erilised tänud to arnis ja ttsys-nüüd sai küll puust ja punaselt!!!!!!Aitäh!
Ma ausalt öeldes ei ole veel seda ära ühendanud. Töötan väljaspool Eestit ja nüüd uus võimalus tuleb alles aasta lõpus. Ehk tuleb tõesti seal veel midagi aktiveerida arvuti abil. Õpetused oli ka, et ennem kaitse välja, siis ühendus ja kaitse tagasi. Seda vist juhul kui seal oli ennem kaitse. Võid ju ka poolakatele kirjutada, ehk praak ja vahetavad välja. Ma püüan vahepeal lasta kellelgi sellega tegeleda, siis näeb kas ma enda oma saan tööle.
Re: webasto 2005 x5
Poolakate enda lehel ka kirjutatud et pluss peab peale tulema kolmandasse valgesse juhtmesse,kui pult aktiveeritud jne.Juba kirjutasin neile ootan vastust,eks näis mis saab.
Re: webasto 2005 x5
Kas keegi seisusoojendiks mõistab Eestis aktiveerida Webastot? Peab vist NCS Experti selleks kasutama..
E53 X5 M57N 2004