E36 immo probleem
E36 immo probleem
Ehk oskab keegi pakkuda lahendust,et 97a 320i millel EWS 2 immosüsteem ja siemensi aju.Autol nimelt võtmed kadunud ja hetkel vaatan variante kuidas teda uuesti tööle saada,kui lasta uus võti teha (40)€ ja immovabastus Tartus DIALABIS siis kokku ~80 eurot see lõbu,et ehk keegi teab mingit paremat nippi kuidas see immovabastus teostada ? Kas mingi teise bemari võtme ISN kood õpetada saaks vabastada? või siis võtta uus süütelukk koos EWS plokiga mingilt autolt oleks korraga nii võti kui immo vaba ? Varuosi peaks ju leiduma sellisele kolmesele.Kuna auto Nn nädalavahetuse auto siis ei tahaks kohe sinna suuremat summat alla panna.
- illukas316
- Huviline
- Postitusi: 797
- Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
- Peamine sõiduk: E61 525xd
Re: E36 immo probleem
UM'ist näiteks E46 servise võti maksis 60-midagi raha. Uuri, äkki E36'le saab sarnast asja tellida.
-edit-
Servise võti elik keerab ainult juhiukse lukku ja paneb auto käima. Reaalne vahe normaalse võtmega on tiba laiem lõige päris võtme otsas.
-edit-
Servise võti elik keerab ainult juhiukse lukku ja paneb auto käima. Reaalne vahe normaalse võtmega on tiba laiem lõige päris võtme otsas.
Re: E36 immo probleem
Okei väga hea mõte ,tänud sulle.Saaks süüte sisse ja immo vabastatud oleks juba 5+
- illukas316
- Huviline
- Postitusi: 797
- Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
- Peamine sõiduk: E61 525xd
Re: E36 immo probleem
Aga nad sulle muidu uut võtit kätte ei taha anda, kui autot ette ei näita. Niiet treila tasu arvesta võtme hinnale juurde.
- illukas316
- Huviline
- Postitusi: 797
- Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
- Peamine sõiduk: E61 525xd
Re: E36 immo probleem
Selline jutt omast kogemusest. Võttis vanduma küll, et mehed ei suvatsenud mulle enne rääkida kui võtmele järgi läksin. Pidi tehase nõue olema - ju siis on.
- illukas316
- Huviline
- Postitusi: 797
- Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
- Peamine sõiduk: E61 525xd
Re: E36 immo probleem
Vot ei tea, äkki lihtsalt nägu ei meeldinud.
- illukas316
- Huviline
- Postitusi: 797
- Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
- Peamine sõiduk: E61 525xd
Re: E36 immo probleem
Nõus ja veelkord nõus. Oleks tead, et H2st saab, poleks UMi läinudki. KUIGI aega läks neil 1 nädal, mitte 2, aga see auto kohale vedamise pull kompenseeris selle väikse võidu kamaluga.Kuno_T kirjutas: Ehk 2 põhjust, miks esindusest mitte tellida võtit:
-liiga kallis,
-liiga emmid.
Re: E36 immo probleem
Auto dok ja iskut tõendav dok. Kui ise autoomanik ja ei midagi muud
Re: E36 immo probleem
Too mootoriaju, kirjutab ews vajaduse üldse välja Tartus tegelen sellega, hind küll ei tule soodsam, aga ews probleemi enam pole ka...
56792145
Re: E36 immo probleem
võib teema lukku lükata,probleem lahendatud
Re: E36 immo probleem
Oleks üks sarnane probleem vaja ära lahendada:
Auto on E36 320i M52 MS41 ja EWS2, viimane võti lõpetas toimimise. Kas keegi saab hakkama siin Lõuna-Eestis immo ajust välja kirjutamisega?
EWS2 puhul peaks saama ka kasutatud mootoriaju ja immot-võtit omavahel sõbraks teha, aga endal pole toimivat DIS-ADS komplekti, seega langeb see variant ära. Kas INPA-s on olemas DME-EWS2 sünkroniseerimise funktsioon, ei märganud seal nagu
Auto on E36 320i M52 MS41 ja EWS2, viimane võti lõpetas toimimise. Kas keegi saab hakkama siin Lõuna-Eestis immo ajust välja kirjutamisega?
EWS2 puhul peaks saama ka kasutatud mootoriaju ja immot-võtit omavahel sõbraks teha, aga endal pole toimivat DIS-ADS komplekti, seega langeb see variant ära. Kas INPA-s on olemas DME-EWS2 sünkroniseerimise funktsioon, ei märganud seal nagu
- illukas316
- Huviline
- Postitusi: 797
- Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
- Peamine sõiduk: E61 525xd
Re: E36 immo probleem
Kasutaja martinlink äkki? Allkirjas tal on, et tegeleb võtmeprobleemidega.
- martinlink
- Huviline
- Postitusi: 713
- Liitunud: 08.09.2014 09:42 09
- Peamine sõiduk: E60 535d 210kW
- Asukoht: Tallinn
Re: E36 immo probleem
Jep, immot päris ei eemalda aga EWS järgi uue immokiibi saan valmis treida küll. Mõned pistavad siis selle kiibi liimiga süüteluku kõrvale ja tulebki "odav immo eemaldamine" ehk autot saab käivitada ainult teraga
Idee poolest saab ehk ka vana võtme uuesti elule turgutada, aga seda ei saa garanteerida
Idee poolest saab ehk ka vana võtme uuesti elule turgutada, aga seda ei saa garanteerida
Re: E36 immo probleem
Sa vist kasutad seda Ak90 seadet?
Kas saan õigesti aru, et kiibi tegemiseks on vaja on ainult EWS plokki, mitte tervet autot?
Kas saan õigesti aru, et kiibi tegemiseks on vaja on ainult EWS plokki, mitte tervet autot?
- martinlink
- Huviline
- Postitusi: 713
- Liitunud: 08.09.2014 09:42 09
- Peamine sõiduk: E60 535d 210kW
- Asukoht: Tallinn
Re: E36 immo probleem
Mõlemale eelnevale küsimusele jah
Mul on 2 üleliigset PCF7935 kivi, muidu ei saaks seda nalja teha. Peab varsti juurde tellima
Kui vana võtit tahaks üritada uuesti toimima saada siis küsin selle ka enda kätte.
Mul on 2 üleliigset PCF7935 kivi, muidu ei saaks seda nalja teha. Peab varsti juurde tellima
Kui vana võtit tahaks üritada uuesti toimima saada siis küsin selle ka enda kätte.
Re: E36 immo probleem
Mul see E36 immo probleem jätkuvalt lahenduseta. Auto omanik on enamuse ajast välismaal ja kui Eestisse tulles hakkab jälle tühja akuga käivitama, siis võib see immo jälle sassi minna omadega. Seega tahaks selle jäädavalt kõrvaldada mootoriajust. Immo eemaldamise teenuse pakkujad eriti jutukad ei ole, ütlevad, et saada fail ajust ja kogu lugu. Kui oleks vahendid ja oskused EEPROMi-i lugemiseks/muutmiseks, siis saaks juba ka see EWS ära pusitud ise. Olen kõvasti uurinud netis ja panen mõned punktid kirja , äkki keegi aitab kaasa mõelda:
1. Vanemate MS41 ajude puhul ei saa EEPROM-it üle kirjutada, saab ainult lugeda. Seega pean otsima alustuseks natuke uuema aju, kus on 28F200 EEPROM.
2. Saab lugeda läbi OBD näiteks KWP2000 või Galletto abil, need annavad 24KB faili. Kui EEPROM lahti joota ajust ja programmeerijaga lugeda, siis saab 256KB faili.
3. Faili suurusel pole tähtsus, kui kasutada vastavat programmi selle töötlemiseks, näiteks Winols.
4. Tuleb mõned read muuta ja fail tagasi kirjutada, lihtne
1. Vanemate MS41 ajude puhul ei saa EEPROM-it üle kirjutada, saab ainult lugeda. Seega pean otsima alustuseks natuke uuema aju, kus on 28F200 EEPROM.
2. Saab lugeda läbi OBD näiteks KWP2000 või Galletto abil, need annavad 24KB faili. Kui EEPROM lahti joota ajust ja programmeerijaga lugeda, siis saab 256KB faili.
3. Faili suurusel pole tähtsus, kui kasutada vastavat programmi selle töötlemiseks, näiteks Winols.
4. Tuleb mõned read muuta ja fail tagasi kirjutada, lihtne
Re: E36 immo probleem
Ei pea lahti jootma, et 256 kb faili kätte saada
Re: E36 immo probleem
Kuidas siis saab, mingi adapter otse Eepromi külge?BlueQ kirjutas:Ei pea lahti jootma, et 256 kb faili kätte saada
Sai nüüd KWP2000 abil loetud kahest erinevast MS41 ajust 24kb failid. Välismaiste foorumite põhjal peaks nendest piisama EWS eemaldamiseks. Kas keegi tahab asja ära teha mingi tasu eest?
Re: E36 immo probleem
Tuleb teist software kasutada, nt byteshooter loeb 256 kb välja. Kui keegi tahab MS41 ajust immot eemaldada või jõudu juurde, võib kirjutada.
Re: E36 immo probleem
Sain selle auto lõpuks korda. EEPROM-i lugemise ja kirjutamisega sain ise hakkama, vajalikud muudatused failis tegi kasutaja jyrisoo. Tegelikult tuli päris palju pakkumisi selle faili muutmiseks, nii mõnedki vist tunnevad ennast koduselt seal numbrite jadas, mulle endale käib see esialgu üle jõu
Re: E36 immo probleem
Konditsioneeri pump jäi tööle? Lisaks erinevatele postitustele võin öelda et ews ja mootoriaju paaritamne enamasti ikkagi ei toimi. Samas sama kaabliga dis-iga toimib normaalselt
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E36 immo probleem
See auto on üks paras romu, toimivat kliimat vast ei olnudki seal, ei vaadanud otseselt.ooDDoo kirjutas:Konditsioneeri pump jäi tööle?
Sellele küsimusele oskab vast kasutaja jyrisoo ise vastata, et kas jääb kliima toimima tema lahenduse puhul või mitte.