Ole nüüd, see on ikka väga huupi öeldud väide.arnis kirjutas:On veel ka kontingent kes ei sõida kuus isegi tuhandet kilomeetrit ära. Nendel pole üldse erilist vahet, kas tegu on elektriga või säästliku sisepõlemismootoriga, tähtsam on sõiduki soetushind.
Ma kuulun juba aastaid sinna kontingenti ja ei ole absoluutselt vahet, kas sisepõlemismootor on säästlik või janusem kui mõni külajoodik. Ei ole ka sõiduki soetushind oluline, loomulikult see omad piirid seab, aga olulisim on madal jooksev ülalpidamiskulu või eelkõige see, et sõidukit pidevalt töökotta ei pea viima. Ma olen peaaegu 3a sõitnud 14-17l "sajale" ja senikaua kui remontima ei pea on saba rõngas. Olgu siis öeldud, et keskmine igakuine kilometraaž jääb madala 700km tuuri, ning kütusekulu igapäevasõidukil moodustab 31% sõiduki kogukuludest. Järgnevad kasko+tavakindlustus 22% ja alles siis remondikulu 13%-ga. Remondikulu 13% - see on 'see', mis on oluline, mitte säästlik sisepõlemismootor või sõiduki soetushind.