Elektriautorubriik

Vaba teema
Vasta

Kas sul on kodus oma parkimiskoht?

Hääletus lõppes 31.12.2015 01:28 45

Jah (või ainult talvel määran oma koha mida koristada)
49
63%
Ei, kuid vajadusel saaksin ühele kohale parkima jääda
9
12%
Ei, selleks on kindlasti vaja ühistu abi, olen juba proovinud
12
15%
Pole tähelepanu pööranud, ei tea veel
8
10%
 
Hääli kokku: 78
Kasutaja avatar
Henri.
Klubiliige - admin
Postitusi: 12078
Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
Peamine sõiduk: 328 kuut
Asukoht: Tln/kesklinn
Kontakt:

Re: Elektriautorubriik

Postitus Postitas Henri. »

arnis kirjutas:On veel ka kontingent kes ei sõida kuus isegi tuhandet kilomeetrit ära. Nendel pole üldse erilist vahet, kas tegu on elektriga või säästliku sisepõlemismootoriga, tähtsam on sõiduki soetushind.
Ole nüüd, see on ikka väga huupi öeldud väide.

Ma kuulun juba aastaid sinna kontingenti ja ei ole absoluutselt vahet, kas sisepõlemismootor on säästlik või janusem kui mõni külajoodik. Ei ole ka sõiduki soetushind oluline, loomulikult see omad piirid seab, aga olulisim on madal jooksev ülalpidamiskulu või eelkõige see, et sõidukit pidevalt töökotta ei pea viima. Ma olen peaaegu 3a sõitnud 14-17l "sajale" ja senikaua kui remontima ei pea on saba rõngas. Olgu siis öeldud, et keskmine igakuine kilometraaž jääb madala 700km tuuri, ning kütusekulu igapäevasõidukil moodustab 31% sõiduki kogukuludest. Järgnevad kasko+tavakindlustus 22% ja alles siis remondikulu 13%-ga. Remondikulu 13% - see on 'see', mis on oluline, mitte säästlik sisepõlemismootor või sõiduki soetushind.
Kasutaja avatar
Tauri_J
Huviline
Postitusi: 3534
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu

Re: Elektriautorubriik

Postitus Postitas Tauri_J »

Raivo kirjutas:Mul on nüüd kogemus II gen Priusega ca 3 kuud (naine sõidab).
Suvel saab hübriid hakkama ca 4,2-4,7 keskmise kuluna, põhim on nii et iga 2 kuu tagant pead tankima (paaki mahub ca 40-43L korraga) ja sõidad nagu mishka :cool:
väga vähe sõidad
Paap
Huviline
Postitusi: 201
Liitunud: 20.12.2006 11:47 46
Peamine sõiduk: e30
Asukoht: Tln

Re: Elektriautorubriik

Postitus Postitas Paap »

arnis kirjutas:Üldiselt (90-95% juhtudel) ongi nii. On erandeid. näiteks igapevased Tallinn-Tartu sõitjad
(iga päev, mitte iga nädalavahetus)....

Mina sõidan 33 000km aastas. Vana Leaf sobib nagu rusikas silmaauku. Ja reservi on ka veel 30%
(ehk siis 98% sõitudest ei vaja laadimise majandamist)...
Ise ka Leafiga ~30 000 aastas ja sobib mulle väga hasti. Kiirlaadimist kasutan ca paar korda kuus.

Need igapäevased Tallinn-Tartu inimesed võiks kolimisele mõelda ja ajaga midagi targemat peale hakata aga see selleks.

Raivo, Prius ei käi ei peast ega p.....t edasi oma 142nm-ga versus Leafi kohe saadaolev 280nm.
Lisaks soovitan siiski jääda UUTE autode võrdluse juurde, kui hakkame otsima kõige odavamat liiklusvahendit siis satume väga libedale teele.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: Elektriautorubriik

Postitus Postitas arnis »

Tauri_J kirjutas:
Raivo kirjutas:Mul on nüüd kogemus II gen Priusega ca 3 kuud (naine sõidab).
Suvel saab hübriid hakkama ca 4,2-4,7 keskmise kuluna, põhim on nii et iga 2 kuu tagant pead tankima (paaki mahub ca 40-43L korraga) ja sõidad nagu mishka :cool:
väga vähe sõidad
Sellega panid täppi :!: Väike läbisõit sulatab igasugused eelised säästlikul ajamil.

Prius on "parim, mida hübriid pakkuda saab". Ehk siis parimaid tulemusi annab
see suurlinnades, kus liiklus on väga kehv. Eestis selliseid ei ole.
Küttekulu suvel 4-5l on saavutatav väga paljude sama klassi autodega, millel
on diiselmootor ja isegi väike käputäis bensukaid saavad ka sellega hakkama, suvel.
Piisab kõigest start-stop süsteemist (linnades ainult). Kui väga kehva liiklust ei ole, siis
hübriid-Prius tänapäeva autodele pähe ei tee ja maanteel saab loomulikult halvemaid tulemusi.

Henri, jah loomulikult. Ma ei laiendanud oma juttu võrdluses "uus elektriauto vs vana bensukas".
Ühe soetushind on 20x suurem ja 1000km läbisõiduga (isegi siis kui uue sõiduki remondifond on 0€)
ei tasugi see kunagi ära.
Selliste läbisõitudega ongi mõistlik võtta seda, mida hing ihaldab, olgu see 4000€ eest Prius või
4000€ eest tiptop korras 728iA - vahe aastate lõikes on mõnisada eurot. Ja kui saab elektriauto
4000€ eest, siis ikka on vahe mõnisada eurot.
Muidugi ei tohiks ennast lasta petta illusioonist, et seitsmekas, mis sõidab aastas alla 10 000 km
"ei vajagi veermiku remonti ega mootoriõli vahetust iga aasta". Kui auto on hoiustatud korrektselt,
siis kägu tiksumine toda väga ei mõjuta. Ei juhtu ka elektriautoga, mis sõidab 10 000km aastas.
Remondikulu/hooldekulu oleks õiglasem mõõta mingisuguse distantsi läbimise järel, näiteks 30 000km.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
Henri.
Klubiliige - admin
Postitusi: 12078
Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
Peamine sõiduk: 328 kuut
Asukoht: Tln/kesklinn
Kontakt:

Re: Elektriautorubriik

Postitus Postitas Henri. »

arnis kirjutas:Henri, jah loomulikult. Ma ei laiendanud oma juttu võrdluses "uus elektriauto vs vana bensukas". Ühe soetushind on 20x suurem ja 1000km läbisõiduga (isegi siis kui uue sõiduki remondifond on 0€) ei tasugi see kunagi ära.
Ok, ma ei viitsi. Sa ilmselt mingil põhjusel eeldad, et ma rääkisin ~20a vanast BMW-st.
Selle puhul ma võin ainult unistada 13% remondifondist sõiduki kogukulu lõikes. :lol: :lol: :lol:
Raivo
Huviline
Postitusi: 3611
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: GS
Asukoht: Tallinn

Re: Elektriautorubriik

Postitus Postitas Raivo »

Minu point oli tuua näide et ka soodsamas hinnaklassis saab täiesti arvestatava sõiduki mis on vaikne (ei ole kuulda ebameeldivat diisliplärinat), pooleldi särtsune ning arvestades üldist keskmist siiski väga ökonoomne. Ja mis mulle meeldib on see et elektrimootoriga startimine foori tagant on mõnus selles osas, et läheb liikvele vaikselt (nagu troll) ning sujuvalt (el.mootoriga).
Aga loomulikult ei ole ta püss, kuid elektrikatest võiks küll püssiks nimetada vaid Teslat, i8-t (jätame eksreemautod välja).

Mingit fiilingut (nagu mõni premium auto) ei paku ei Prius, Leaf ega muud tarbe-taburetid. Minu jaoks on selliste autode point liigutada inimest punktist A punkti B võimalikult väikeste (kogu)kuludega. Muuhulgas pole suurt vahet mis märk seal ees kapoti peal on.

Paap, see 142nm peaks olema bensumootori vääne, sinna lisandub hübriidajami vääne (mis peaks olema vist samas suurusjärgus sisepõlemismootori omaga).
GS
Jaakk
Huviline
Postitusi: 666
Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
Asukoht: Tartu, Raadi

Re: Elektriautorubriik

Postitus Postitas Jaakk »

Mees, oled sa ise Leafiga sõitnud? Ma mõtlen reaalselt sangas olnud ja saanud tallata nii nagu isu on? Ei ole? Mina olen ja ma võin täie südamerahuga öelda, et Leaf tekitab väga-väga hea fiilingu. Võiks öelda, et isegi parema fiilingu kui mis tahes 100kw -ne sisepõlemismootoriga keskklassi auto.
Leafi suurim pluss ongi tema dünaamika ja kestev kiirendus kuni 145 km/h- seegi oli juba Eesti liikluses kriminaalne.
Jah, olen ka Tesla kõrvalistmel olnud ja no Teslat võrdleks ma siiski juba sportauto dünaamikaga, drag sinna Corvette kanti.
Mingit fiilingut (nagu mõni premium auto) ei paku ei Prius, Leaf ega muud tarbe-taburetid. Minu jaoks on selliste autode point liigutada inimest punktist A punkti B võimalikult väikeste (kogu)kuludega. Muuhulgas pole suurt vahet mis märk seal ees kapoti peal on.

Paap, see 142nm peaks olema bensumootori vääne, sinna lisandub hübriidajami vääne (mis peaks olema vist samas suurusjärgus sisepõlemismootori omaga).
Raivo
Huviline
Postitusi: 3611
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: GS
Asukoht: Tallinn

Re: Elektriautorubriik

Postitus Postitas Raivo »

Kahjuks olen piirdunud kõrvalistmel olemisega.
Aga see selleks, ma ei taha tõmmata saagi käima Nissani vs Toyota teemal :)
GS
Jaakk
Huviline
Postitusi: 666
Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
Asukoht: Tartu, Raadi

Re: Elektriautorubriik

Postitus Postitas Jaakk »

Asi ei ole sae käima tõmbamises- tasub käia sõitmas, kasvõi Nissani esinduse proovikaga ja proovida kuidas üks masin võib edasi liikuda, ma usun, et muudad oma arvamust 100%. Leaf ei ole ratastel pardel nagu seda on i-mjäu.
Raivo kirjutas:Kahjuks olen piirdunud kõrvalistmel olemisega.
Aga see selleks, ma ei taha tõmmata saagi käima Nissani vs Toyota teemal :)
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: Elektriautorubriik

Postitus Postitas arnis »

Jap. Kui load on, siis maksa tuimalt 6€-30€ ja rendi Leaf ELMOlt tunniks-päevaks
(kui on plaan teha 100-200km-ne reis, siis soovitan soojalt, säästad niikuinii).


Olen juba mõõtnud, 135/142kW E39 diisel automaatkastiga normaalselt startides
on väga väga sarnase minekuga (algul jääb meetrikese maha ja 70-90 vahel jõuab
järele). Manuaaliga normaalselt käiku vahetades saab ka kotti, raiumisega saab
Leafi kotti. Ebamõistlikult startides (jalg mõlemal pedaalil korraga) saab Leaf kotti,
kuid neid ma ei võrdleks. Talvel libedaga annab identseid tulemusi kõikide
ühesillaveduga autodega, olgu võimsust kasvõi 300kW, ainult kangem rehv päästab.

Sõnapaar "ebamõistlik start" jääbki korduma, sest tavaliste sõiduautode veosüsteem
(mootor, aut.kast) ei ole loodud hooramiseks, elektrivõrril pole sooja ega külma ja
kui jõudu nii nagu Teslal pole, siis rehvid ka paugupealt otsa ei saa. Manuaale ei saagi
kahjuks elektriautodega võrrelda (manuaalkast on puudus, mitte eelis, igapäevaelus).
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
iffiff
Huviline
Postitusi: 229
Liitunud: 11.05.2014 22:57 06
Peamine sõiduk: e91 m47

Re: Elektriautorubriik

Postitus Postitas iffiff »

http://www.autonet.ee/uudised/porsche/71101
Pilt

Porsche Mission E elektriauto arendab enam kui 600 hobujõudu ja suudab läbida rohkem kui 500 kilomeetrit.

Porsche läheb Frankfurdi automessile väga intrigeeriva Mission E ideeautoga.

Juba kuid on levinud jutud, et Porsche tuleb enne dekaadi lõppu välja Tesla Model S’i rivaaliga ning Mission E ideeauto paistab seda kinnitavat. Täiselektrilise sakslase maksimaalne sõidukaugus on 500 kilomeetrit.

Nelikveolisel ja nelja keerava rattaga Porschel on kaks elektrimootorit, mis arendavad ühtekokku enam kui 600 hobujõudu (440 kW). 100 km/h kiirendamiseks kulub 3,5 sekundit, 200 km/h-ni jõuab sakslane ajaga 12 sekundit.

Porsche kasutab 800-voldilist jõuülekannet ning Porsche enda kiirlaadimisega (Turbo Charging) kulub aku 80% täitumiseni laadimiseks 15 minutit. Mission E’d saab laadida 400-voldise laadija abil või juhtmeteta.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: Elektriautorubriik

Postitus Postitas arnis »

No hetkel on tegemist ainult pildiga, mitte rivaaliga.
Ja mitte Model S konkurent vaid Roadsteri.
Muidugi kliirents on nali, seega suur osa disainist veel muutub.
Autotootjad oskavad ainult sõiduulatusega uhkustada.
Sisepõlemismootoriga auto puhul on see võrdväärne "auto saab
läbida x kilomeetrit ühe paagiga" - Paagi maht ikka teadmata.

Ja teate miks Porche seda nalja üldse teeb :D Compliance vehicle - nad ise ütlesid :mrgreen:
Muidugi see Porche uudne turbo laadimine on suurim nali.
Kas nad tõesti plaanivad oma võrku aretada :lol:
Panen 10 kulli lauale, kui ütlen, et nad ei saa 100kWh-st akut
(umbes nii palju nad nimetavad 500km-seks) laadida 15 minutiga
80%-le (nullist). See oleks 80kWh. 400kW esimeses pooles :roll: jutupaunikud.
Ükski kapotialune kliimaseade ei suuda akupakki maha jahutada.
Aastal 2020, jah, aga mitte lähiajal.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
hs_
Huviline
Postitusi: 448
Liitunud: 18.05.2011 19:21 31
Asukoht: Tallinn/Harjumaa

Re: Elektriautorubriik

Postitus Postitas hs_ »

Kuidas neljaukseline ja kinnise katusega auto roadsteri konkurent on?
'93 318is | '06 C180K | '95 316i | '15 Golf GTI | '17 Golf R | '18 A4
Kasutaja avatar
Henri.
Klubiliige - admin
Postitusi: 12078
Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
Peamine sõiduk: 328 kuut
Asukoht: Tln/kesklinn
Kontakt:

Re: Elektriautorubriik

Postitus Postitas Henri. »

2 sõna: Thunder Power

http://www.carscoops.com/2015/09/taiwan ... ht-on.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Pilt
Pilt
:lol: :lol: :lol:
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: Elektriautorubriik

Postitus Postitas arnis »

No sellepärast et peale Roadsteri, S-i, X-i ja 3-e Teslal rohkem ei ole midagi.
Olenemata uste arvust ja katuse olemasolust see kontseptsioon põhineb
ikkagi sportpüssil. Juba mainisin kliirentsit, lisaks katusejoon, pagasiruum.
Emmed isegi ei kaalu seda sõidukit, samas kõik Teslad v.a. Roadster sobivad
laste kooli vedamiseks, poes käimiseks ja maakodu vanaemale külla minemiseks.

http://insideevs.com/audi-e-tron-quattr ... -revealed/" onclick="window.open(this.href);return false;
Audi on märksa reaalsem oma spetsifikatsioonidega. No peeglite eemaldamise
juttu on Tesla ka rääkinud, kuid neil ei lubatud, eks näis, mida Audi välja mõtleb.
Ja ei saa ma aru, kuidas nad Combost 150kW läbi pumpavad :?


Thunder Power unustas, et reg.märk tuleb kinnitada kusagile :lol:
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Re: Elektriautorubriik

Postitus Postitas Muhv »

arnis kirjutas: Thunder Power unustas, et reg.märk tuleb kinnitada kusagile :lol:
See ei jõua nagunii tootmisse, seega pole numbrile kohta vaja kavandada ;)
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5357
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: Elektriautorubriik

Postitus Postitas ooDDoo »

Uus porsche on päris kena ja praktiline... Kui oleks endal raha,et sellist tüüpi autot osta, siis 100% enne valiks porsche kui tesla kuna porsche tootis autosid peaaegu pool sajandit enne minu sündi. Samas Tesla on lihtsalt nimi minevikust mille najal liugu lastakse.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
pancho villa
Huviline
Postitusi: 657
Liitunud: 04.04.2009 11:02 59

Re: Elektriautorubriik

Postitus Postitas pancho villa »

arnis kirjutas:Jap. Kui load on, siis maksa tuimalt 6€-30€ ja rendi Leaf ELMOlt tunniks-päevaks
(kui on plaan teha 100-200km-ne reis, siis soovitan soojalt, säästad niikuinii).
kas leafi reaalne sõiduulatus on pikem, kui mievil? käisin mulliga pärnus, üksinda sõites neli laadimist (tempo eeldas möödasõite raskeveokite poolt) ning kuna märjamaal ainult üks juhe, siis võib see 200km reis ajaliselt päris pikaks venida. leaf muidu €39 per ööpäev ja päris popp asi, seega vaja kohe varahommikul ära bronnida.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: Elektriautorubriik

Postitus Postitas arnis »

Kui Leaf on tutikas, siis sõidab heade tingimustega 130km 100%-st 2-3%-ni (90-ga sõites).
Head tingimused tähendab 10-20 kraadi sooja, teekate kuiv.
ELMO autot uued ei ole, arvan et 90% on alles. Oleneb kui täis akuga stardid,
sellest oleneb, kaugele jõuad. ELMO Leafid on eelmise põlvkonna autod, ilma
soojuspumbata. Ehk kui õues on pakane, siis 30% kilomeetritest läheb soojale.

Soovitatav on laadida umbes 15%-lt kuni 65%-ni. Sealvahemikus laeb KÕIGE kiiremini.
See ühe juhtme teema on tõesti teemaks. Seetõttu on mõistlik silm peal hoida
elmo veebirakendusel, seal on märgitud, mis seadmeid parajasti kasutatakse.

Ajaliselt kõige parem on jõuda sihtpunkti tühja akuga ja siis kui tegevus toimub
jätta ta 50-ks minutiks laadima. Mina käisin Pärnus nii korduvalt Steffanis :D
Kuna kiirlaadijas 100%ni ei lae, siis enne koju jõudmist pidin väikese peatuse tegema.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: Elektriautorubriik

Postitus Postitas ttsys »

Mersul 3 aasta pärast 300-400km. Saksamaal töökäsi nüüd nagu ratsahobuse ***** nii, et kõik on võimalik.
http://www.carscoops.com/2015/09/merced ... nt-of.html
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: Elektriautorubriik

Postitus Postitas arnis »

Usutav* tulemus, aga väga halb tulemus. Seda oligi karta juba siis, kui
elektriautorubriigi teema avasin. Sakslased sarkastiliselt plaksutasid
käsi Teslale. Nüüd on Tesla NEDC tsükli järgi (nii nagu sakslased hindavad
enda elektripillide sõiduulatust) 560km võimeline sõitma. Kui Merss
ideaalsetel tingimustel 2019. leiutab 500km sõitva 4 kohalise luksmersu,
siis tegemist on väga, väga kehva tulemusega. Kõige hullem on aga see,
et isegi kui aretatakse 600km, siis selle laadimine võtab vähemalt
2 tundi aega. Euroopa poolt heakskiidetud kiirlaadimise standard on
kehva. Täpsemini rohkem kui kaks korda kehvem Tesla lahendusest :(
Veel kurvemaks teeb tõsiasi, et Nissan just tuli välja 250km* sõitva
Leafiga (NEDC tsükli põhjal, ehk siis naeruväärne tulemus).

*Mitte nagu Porsche lubadused
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: Elektriautorubriik

Postitus Postitas arnis »

Nonii. Tesla Model X on esimesed omanikud üles leidnud.
Presentatsioon oli lühike ja konkreetne.

Märkimist väärivad näitajad:
5 tärni ohutuses igas kategoorias, emmedele läheb kindlasti peale.
Päris HEPA filter autosse (mõõdud on tõesti meeter korda kolmveerand meetrit) -
meile võib tunduda, et tegemist on overkilliga, kuid London ja Beijing kohe kindlasti nii ei arva.
Iseavanevad esiuksed (lähened autole ja uks tuleb ise lahti).
Ustes on sensorid, mis arvestavad maksimaalsete mõõtmetega ja vastavalt avanevad nii
laiusesse kui kõrgusesse. Ultraheli andur on tõesti metalli taga, andureid näha ei ole.
Haagisekonks 5000lb, ehk ~2300kg võimekusega.
Panoraam esiklaas - ulatub otseses mõttes peakohani välja.
Kiirendus 0-60mph 4,8 või 3,2 sekundit. 250km/h on saavutatav.*
Väljatulev tagatiib paremaks aerodünaamikaks suuremal kiirusel.
Standardversioon on 90D, sõiduulatusega 257mi/413km EPA järgi, mis on reaalne,
võrreldes Euroopa mõõtetsükliga, mis ei ole.

Mina mainiks ära, et kolmanda rea ventilatsioon on nüüd olemas. S-il see puudus (kuigi
sedaanil 3. rida oli väga haruldane, on see X-il standardis). Samuti on kõigil 7-l istmesoojendus.
Istme ventilatsioon lisandub ainult eesistujatele.

Halvad uudised - Muski kunagine visioon klappida teise rea istmed tasa põrandaga ei realiseerunud.
Kui vaadata istmeid, siis on näha, et kuna nad ei ole "diivanlapikud" vaid pigem kausjad, siis
ei saa neid kokku klappida täielikult. See-eest on need elektriliselt reguleeritavad (ükshaaval)
ja nende alt saab kõike läbi libistada, näiteks pikad suusad.

*On alust arvata, et järmisel aastal on võimalik soetada ka lahjemaid Model X-sid. Nii
kitsas mudelivalik on loomulikult selle jaoks, et saaks võimalikult palju X-e sel aastal liinilt maha saada.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Re: Elektriautorubriik

Postitus Postitas Muhv »

Siin näha kogu esitlus:

" onclick="window.open(this.href);return false;

Esiklaasi lahendus mulle täitsa meeldib.
Oma X5 ostu siiski ei kahetse :D
taunod
Huviline
Postitusi: 4026
Liitunud: 10.08.2007 06:54 43
Asukoht: Viljandi

Re: Elektriautorubriik

Postitus Postitas taunod »

http://tehnika.postimees.ee/3345665/roh ... tode-hindu" onclick="window.open(this.href);return false;
320 '94
328 '95
M3 '96
335d '07
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: Elektriautorubriik

Postitus Postitas arnis »

Kui juurde lugeda:
According to other provisions contained in the budget draft, the Liberal government also plans to drop the so-called NOx tax
The three-month old government has already said it is abandoning ambitious CO2 emissions targets and dropping plans to become fossil-fuel free by 2050.
Huumor milline. Maksustatakse elektriautud ja soodustatakse diislite müüki :lol:
Ja seda päevad peale seda, kui Musk käis kritiseerimas, et neil on palju roheeneriat
ja vähe elektriautosid. Arusaadav, et mõni elektriauto on veidi luksuslikum, aga see
ei ole asja tuum: kui maksutatakse ka Mitsubishi golfikäru, on asi mäda.

Aga noh, igas asjas on midagi head. Võibolla Euroliit võtab jalad alla ja hakkab ise asja haldama.
Sest antud olukorras on EU väga lahjalt asja suhtunud. Mingisugune EURO-norm tuli, aga see on
naljanumber. Pannes sinna otsa VAG-grupi skandaali, on see veel suurem naljanumber.
Pealegi reostusega võitlemine peaks olema liidu ülesanne, mitte ei pea pisikesed riigid suurt
koormat enda kanda. Arusaadav, et igasugused Taani maksud jooksutasid konkurentsi umbe.
Oma X5 ostu siiski ei kahetse
Pistikuga või ilma?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: Elektriautorubriik

Postitus Postitas ttsys »

Seal on paljud momendid valgustatud ja pisi-riigid nagu Taani koos nende vanade ja uute poliitiliste muredega ei koti sisuliselt kedagi ning ei oma EU-s ka mingit mõju ega eeskuju. EU-s on sisuliselt ainult oluline, mida teeb Saksamaa.
http://www.bloomberg.com/news/articles/ ... vw-scandal
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Re: Elektriautorubriik

Postitus Postitas Muhv »

arnis kirjutas: Pistikuga või ilma?
Pistikuga masinat ei jõudnud ära oodata - see oleks alles järgmise aasta alguses saabunud.
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Re: Elektriautorubriik

Postitus Postitas Muhv »

Näe, isegi Eestisse on üks laadija planeeritud.
Hollandlased tulid välja oma 150kw CCS laadimisvõrgu plaaniga. Maarjamaale planeeritud aparaat paistab kuidagi kahtlaselt ABB olemasoleva CCSi koha peal olevat.

http://fastned.nl/nl/blog/post/the-fastned-freedom-plan" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: Elektriautorubriik

Postitus Postitas arnis »

Muhv kirjutas:Näe, isegi Eestisse on üks laadija planeeritud.
Hollandlased tulid välja oma 150kw CCS laadimisvõrgu plaaniga. Maarjamaale planeeritud aparaat paistab kuidagi kahtlaselt ABB olemasoleva CCSi koha peal olevat.

http://fastned.nl/nl/blog/post/the-fastned-freedom-plan" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaan on hea, aga kust nemad selle jaoks raha saavad, et siia midagi püsti panna :?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: Elektriautorubriik

Postitus Postitas arnis »

Tuli ära. 60 000 sõiduautot oskavad nüüdsest ise sõita.
Seega Tesla on esimene ostetav sõiduauto, mis sõidab ise.
Võrreldes saksa lipulaevadega, mis oskavad AINULT jooni
jälgida, saab Tesla hakkama reaalsetes sõiduoludes.

" onclick="window.open(this.href);return false;

Kõige tähtsam on see, et iga auto õpitud sõit on kõikide teiste
autode õpitud sõit. Sõidu andmed laetakse keskserverisse ja
iga päevaga oskab iga isesõitev Tesla paremini sõita nendes
kohtades, kus tee/liiklusmärgid on mittenähtavad ( näiteks talv)
ning keegi on juba sealt läbi sõitnud.


Lisaks automaatne parkimine, automaatne reavahetus.
Järgmise tarkvara 7.1-ga lisandub garaaži isesõit ja väljakutsumine.
Edasi valgusfooride jälgimine (hetkel punase tule puhul auto
ise seisma ei jää).
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Vasta