E70 '07- algaja küsimused- esituled?
E70 '07- algaja küsimused- esituled?
Tere kõigile,
teema sobib küll rohkem ostuabi alla, aga ehk kuuleb asjalikku tehnikajuttu sellest foorumiharust
rohkem
Plaan soetada Eestist algusaastate (tõenäoliselt `08) E70 diisel.
1) Kaldun 173kw verisooni poole, kuid kas on väga mõjuvaid põhjuseid, miks mitte vaadata 210kw mootoriga isendit?
2) Reaalne läbisõit- enamusel autodest on olemas hooldusraamatud, kuid läbisõidud varieeruvad 150-300k km. Kas sellise aastakäigu BMW hooldusraamat on pelgalt paberkujul(ehk lihtsamalt võltsitav?) või peaks ametlikus esinduses hooldatud masina ajalugu olema jälgitav ka näiteks läbi UM-i? Kui lihtne on X5 puhul tuvastada odoka kerimist? Ei osta läbisõitu, aga 150000 lisakilomeetrit ilmselt kulutavad kolbi/kasti/turbot.
3) Kus teostatakse kõige põhjalikum ja asjalikum tehniline kontroll? Arusaadavalt tahaks kõige adekvaatsemat infot mootori/kasti/sildade ja ka kereremondijälgede kohta.
4) Varustus- mis asjad peaksid olema nn must-have listis? Ise ei oska veel midagi igatseda, kuna hetkel on kogu luksus püsikas ja istmesoojendused Aga oleks tänulik Teie kogemuste eest.
Esialgu rohkem küsimusi pole.
Tänud ette kõigile vastajatele.
J.
Edit: kuna ostueelse kontrolli teema ammendas ennast, kas tekib kellelgi probleeme, kui jätkame sama teemat "avastades" e70 kasutamist?
teema sobib küll rohkem ostuabi alla, aga ehk kuuleb asjalikku tehnikajuttu sellest foorumiharust
rohkem
Plaan soetada Eestist algusaastate (tõenäoliselt `08) E70 diisel.
1) Kaldun 173kw verisooni poole, kuid kas on väga mõjuvaid põhjuseid, miks mitte vaadata 210kw mootoriga isendit?
2) Reaalne läbisõit- enamusel autodest on olemas hooldusraamatud, kuid läbisõidud varieeruvad 150-300k km. Kas sellise aastakäigu BMW hooldusraamat on pelgalt paberkujul(ehk lihtsamalt võltsitav?) või peaks ametlikus esinduses hooldatud masina ajalugu olema jälgitav ka näiteks läbi UM-i? Kui lihtne on X5 puhul tuvastada odoka kerimist? Ei osta läbisõitu, aga 150000 lisakilomeetrit ilmselt kulutavad kolbi/kasti/turbot.
3) Kus teostatakse kõige põhjalikum ja asjalikum tehniline kontroll? Arusaadavalt tahaks kõige adekvaatsemat infot mootori/kasti/sildade ja ka kereremondijälgede kohta.
4) Varustus- mis asjad peaksid olema nn must-have listis? Ise ei oska veel midagi igatseda, kuna hetkel on kogu luksus püsikas ja istmesoojendused Aga oleks tänulik Teie kogemuste eest.
Esialgu rohkem küsimusi pole.
Tänud ette kõigile vastajatele.
J.
Edit: kuna ostueelse kontrolli teema ammendas ennast, kas tekib kellelgi probleeme, kui jätkame sama teemat "avastades" e70 kasutamist?
Viimati muutis JAWAmees, 25.12.2015 22:55 40, muudetud 2 korda kokku.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E70 diisel/ostueelne kontroll/valik
3) Kus teostatakse kõige põhjalikum ja asjalikum tehniline kontroll? Arusaadavalt tahaks kõige adekvaatsemat infot mootori/kasti/sildade ja ka kereremondijälgede kohta.
Julgen arvata,et carmasters, aga noh liiga tõsiselt ei tasu osa asju võtta mis nad kirja panevad
Julgen arvata,et carmasters, aga noh liiga tõsiselt ei tasu osa asju võtta mis nad kirja panevad
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
-
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 21.02.2010 21:56 02
- Peamine sõiduk: BMW X5 4,8i
- Asukoht: Raplamaa
Re: E70 diisel/ostueelne kontroll/valik
Julgen ka Carmasters OÜ-d soovitada!Omadest kogemustest väga põhjalikud ülevaatajad-näit.minu isendil leiti isegi üks valesuunda paigaldatud rehv(mulle oli see üllatuseks,et isegi selline viga avastatakse),kõik põhjakatted-plastikud eemaldatakse,et avastada mitte tehaselahendeid ja eks sealt altpoolt paistavad ka mõningad keretööd välja mis väljast kohe silma ei hakka,ukse klaasitihendite deformatsioonid jne,jne-usu,nimekriri saab olema seal kindlasti pikk,aga põhjalik ja kuidas sa nendele vigadele ise reageerid jääb ju sinu enda otsustada!
Re: E70 diisel/ostueelne kontroll/valik
Kõige lihtsam esindusse minna, saad ajaloo kui ka tehnilise seisukorra ülevaate.
Võtmest peaks saama õige läbisõidu kätte. (Ma ei ole kindel, kas ka võtme infot on võimalik muuta või mitte).
Võtmest peaks saama õige läbisõidu kätte. (Ma ei ole kindel, kas ka võtme infot on võimalik muuta või mitte).
Re: E70 diisel/ostueelne kontroll/valik
Vahet suurt pole kas 173kw või 210kw , sama kolmelidrane diisel , väljaarvatud üks turbo juures, aga kuna seda ei pea iga kuu vahetama siis valiks hea meelega kahe turboga variandi kus kulu sama aga minek parem. Muus osas palju vastupidavam kui eelkäia. Nii seest kui väljast, uksed lähevad inimesemoodi kinni mitte nagu lauda omad, naginaid pmst pol või vähe jne. LS nendel kõigil üle 200 pigem, suurem osa keritud. Kas või Saksa turgu vaadates ntks. Endal 280 ees ja toimib laitmatult, 173kw ka tglt piisab, jah ta lahjem moto kuid vääne hea ja ökom ja mõnu rohkem pakub kui 3.0i näiteks. Konkurentidest Q7 , Range Rover Sportidst kiirem. Juhitavus täitsa tasemel ja kui sport vedrustus või üldse hoopis dynamic siis väga tasemel. Suurte velgedega peab arvestama, et need kulutavad korralikult rehve. Mootor sama mis kolmesel viiesel ja seitsmesel nii et sellega kõik tip top, ainuke et juures esivedu ja vahekast. Vahekastis friktsioonid mis kuluvad ja mida mingi aeg tuleb vahetada nagu mul hetkel. Muidu veidi üle keskmise autoga sõitsmisel peab arvestama natuke üle keskmise hoolduskuludega ( esiveermik keerulisem, pidurid suured ja veidi kallimad, ja muud Xile omased vidinad ) Eestis vähe aga Lätis ja Leedus juppe saada pole problemi kui midagi kallimat läheb peeti. Muuga probleeme ei tohiks olla. Ma pole maasturi vend, aga hetkel vurrades E70ga väga rahul. Soovitan kontrollida mootori ( keti ajami, vahekasti ja diffreid ) need suht kuluosad sellel autol.
F31 320d M Performance
Re: E70 diisel/ostueelne kontroll/valik
Tänud vastuste eest
Paar küsimust varustuse kohta- kas kellelgi on pikem kogemus Active Steeringuga ja ilma?
J.
Paar küsimust varustuse kohta- kas kellelgi on pikem kogemus Active Steeringuga ja ilma?
J.
Re: E70 diisel/ostueelne kontroll/valik
Mul Xil pole aga e60 viiesel oli, algugl ei saanud aru, aga nüüd küll tunne nagu kamaziga sõidaks Väga mugav asi.
F31 320d M Performance
Re: E70 diisel/ostueelne kontroll/valik
Minu kopikad.
1) 173 on 1 turboga, võimsam 2 turboga. Mõlemal jõudu küll. Teoreetiline kuluosa on 2. turbo, muidu pole vahet.
2) Ei oska öelda, kas võltsida saab, aga suurema läbisõiduga kulub lisaks tehnosõlmedele ka auto ise. Sõltub muidugi, kuidas hoitud. Kõige kindlam on esinduse ajalooga, sealt saab kätte siis. Üldiselt 200 peal umbes hakkab teinekord ketivahetust nõudma ja see on kulukas, muu on ükskõik. Kallimad pudinad on veel reguleeritava vedrustuse jubinad, mis on paremate lisadega mudelitel peal. Kangi juures peaks sport nupp olema siis.
3) Esindus, BM auto, Carmasters, mine kuhu tahad, kõik OK.
4) Plangumatel pole aktiivset vedrustust, mis minu meelest on hea, sest vähem kulukas on hooldada. Teine asi on see, kas tahad suurt või väikest ekraani. Väiksemal pole GPS-i ja vist ka BT sisendit jne. Minul on just see pisem ja GPS ei huvita ning paigaldatud järelturu BT/HF läbi originaalkõlarite ja ekraani. Samuti võiks olla tegelikult adapteeruv rool, kuna väiksematel kiirustel on rool tuim, a la parklast välja kruttides. Teisalt ma lepin selle puudumisega, kui see tuleb tavaliselt koos adapteeruva vedrustusega, mida ma ei soovi. Muu on lisapedede teema rohkem, panoraamkatus, astmelauad ja muu pudi, millel minu silmis näiteks väärtus puudub.
Üldiselt soovitan kindlasti, parim auto mis mul olnud on. Aga kindlasti vali seisukorra ja ajaloo järgi, mitte lisade.
1) 173 on 1 turboga, võimsam 2 turboga. Mõlemal jõudu küll. Teoreetiline kuluosa on 2. turbo, muidu pole vahet.
2) Ei oska öelda, kas võltsida saab, aga suurema läbisõiduga kulub lisaks tehnosõlmedele ka auto ise. Sõltub muidugi, kuidas hoitud. Kõige kindlam on esinduse ajalooga, sealt saab kätte siis. Üldiselt 200 peal umbes hakkab teinekord ketivahetust nõudma ja see on kulukas, muu on ükskõik. Kallimad pudinad on veel reguleeritava vedrustuse jubinad, mis on paremate lisadega mudelitel peal. Kangi juures peaks sport nupp olema siis.
3) Esindus, BM auto, Carmasters, mine kuhu tahad, kõik OK.
4) Plangumatel pole aktiivset vedrustust, mis minu meelest on hea, sest vähem kulukas on hooldada. Teine asi on see, kas tahad suurt või väikest ekraani. Väiksemal pole GPS-i ja vist ka BT sisendit jne. Minul on just see pisem ja GPS ei huvita ning paigaldatud järelturu BT/HF läbi originaalkõlarite ja ekraani. Samuti võiks olla tegelikult adapteeruv rool, kuna väiksematel kiirustel on rool tuim, a la parklast välja kruttides. Teisalt ma lepin selle puudumisega, kui see tuleb tavaliselt koos adapteeruva vedrustusega, mida ma ei soovi. Muu on lisapedede teema rohkem, panoraamkatus, astmelauad ja muu pudi, millel minu silmis näiteks väärtus puudub.
Üldiselt soovitan kindlasti, parim auto mis mul olnud on. Aga kindlasti vali seisukorra ja ajaloo järgi, mitte lisade.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: E70 diisel/ostueelne kontroll/valik
Kindlasti peaks suur ekraan olema ja vähemalt sport istmed (tavalised pukid mõttetud), veel parem kui Comfort istmed. Astmelauad ja muu võiks ka ikka olla nagu laiendid Juba hiljem kui müüa tahad eks siis ürita mingi plank istmetega isendit müüa.
Muus osas mõttetu auto, osta ei soovita, kunagi oli lahedam kui neid vähem oli. Nüüd saab neid Itaaliast juba 15000euriga ja neid on reaalselt igal pool. Laguneb ka korralikult. Materjalid salongis odavad. Omanud nii 173 kui ka 210, olulist vahet ei mäleta. Vahetusega nad mulle tulnud on ja väga kiirelt olen maha müünud.
Muus osas mõttetu auto, osta ei soovita, kunagi oli lahedam kui neid vähem oli. Nüüd saab neid Itaaliast juba 15000euriga ja neid on reaalselt igal pool. Laguneb ka korralikult. Materjalid salongis odavad. Omanud nii 173 kui ka 210, olulist vahet ei mäleta. Vahetusega nad mulle tulnud on ja väga kiirelt olen maha müünud.
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Re: E70 diisel/ostueelne kontroll/valik
Järgmine küss- kas kuskilt leiaks lihtsasti plaaniliste hoolduste nimekirja? Siis vast lihtsam ka hooldusraamatus järge ajada, et mis ja millal tehtud.
Krt, kuna tööalaselt puutun väga tihedalt kokku Itaalia tööstustehnikaga ja seeläbi ka italjanodega, siis mitte ei taha isegi vaadata sealt pärit masinaid, mida kahjuks on auto24.ee tubli enamus
Kas mõtlen üle?
J.
Krt, kuna tööalaselt puutun väga tihedalt kokku Itaalia tööstustehnikaga ja seeläbi ka italjanodega, siis mitte ei taha isegi vaadata sealt pärit masinaid, mida kahjuks on auto24.ee tubli enamus
Kas mõtlen üle?
J.
Re: E70 diisel/ostueelne kontroll/valik
Njah, täna sai päris mitut masinat läbi katsutud/proovitud.
Sai nähtud 160k UMI poolt kinnitatud läbisõiduga masinat, mille salong nägi välja nagu keskmisel e34l ning samas ka 300k läbisõiduga püssi, millele ei olnud märkimisväärseid kulumismärke salongipoolel. Hooldusajalugu vaadata ei saanud, kuna paberkujul kellelgi seda pakkuda ei olnud.
Keeruline värk lühidalt.
J.
Sai nähtud 160k UMI poolt kinnitatud läbisõiduga masinat, mille salong nägi välja nagu keskmisel e34l ning samas ka 300k läbisõiduga püssi, millele ei olnud märkimisväärseid kulumismärke salongipoolel. Hooldusajalugu vaadata ei saanud, kuna paberkujul kellelgi seda pakkuda ei olnud.
Keeruline värk lühidalt.
J.
Re: E70 diisel/ostueelne kontroll/valik
Siin pakutakse üht e70
Ise müüjaga seotud pole lihtsalt jäi silma
viewtopic.php?f=6&t=232335" onclick="window.open(this.href);return false;
Ise müüjaga seotud pole lihtsalt jäi silma
viewtopic.php?f=6&t=232335" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: E70 diisel/ostueelne kontroll/valik
Tean, et tõmban käima sae teemal "mine rott osta Kia", aga 25k on kergelt eelarvest väljas
Kevadel vaja veel tsikkel ka välja vahetada
J.
Kevadel vaja veel tsikkel ka välja vahetada
J.
Re: E70 diisel/ostueelne kontroll/valik
Hinda kahjuks ise ei vaadanud
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: E70 diisel/ostueelne kontroll/valik
Osatakse ka nii kerida et UM ei näeJAWAmees kirjutas:Njah, täna sai päris mitut masinat läbi katsutud/proovitud.
Sai nähtud 160k UMI poolt kinnitatud läbisõiduga masinat, mille salong nägi välja nagu keskmisel e34l ning samas ka 300k läbisõiduga püssi, millele ei olnud märkimisväärseid kulumismärke salongipoolel. Hooldusajalugu vaadata ei saanud, kuna paberkujul kellelgi seda pakkuda ei olnud.
Keeruline värk lühidalt.
J.
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Re: E70 diisel/ostueelne kontroll/valik
RazzKalbass, seda kindlasti, aga minu talupojamõistus ütleb, et kui autot müüakse praegu näiteks läbisõiduga 160k km ja on olemas hooldusajalugu, siis ei tohiks viimane kanne olle vanem, kui 30k km ja ehk aasta tagasi.
Tegelikult pole kunagi ühtegi sõidukit ostes otseselt läbisõitu vaadanud, kuna pole kunagi omanud automaatkäigukastiga masinat- see on ka praegu asi, mille ees hirm kõige suurem. Kui saan õigesti aru,
siis tehas ei näe ette kasti vedeliku vahetamist ning seega(jällegi talupojaloogika järgi) on suur vahe, kas
auto on sõitnud 160k km või 330k km. Samuti ei ole mul usku, et õlivahetusvälp 30k km on normaalne, seega jällegi on läbisõidunumbril mingi tähendus.
Kõigil proovitud autodel toimis kast minu kriteeriumite järgi ideaalselt, aga tulles tagasi selle juurde, et
endal pole kunagi automaatkastiga masinat olnud, siis tõenäoliselt pole ma kõige parem hindaja. Keda antud
küsimuses kõige rohkem usaldada, kui auto ostueelsesse kontrolli viin?
J.
Tegelikult pole kunagi ühtegi sõidukit ostes otseselt läbisõitu vaadanud, kuna pole kunagi omanud automaatkäigukastiga masinat- see on ka praegu asi, mille ees hirm kõige suurem. Kui saan õigesti aru,
siis tehas ei näe ette kasti vedeliku vahetamist ning seega(jällegi talupojaloogika järgi) on suur vahe, kas
auto on sõitnud 160k km või 330k km. Samuti ei ole mul usku, et õlivahetusvälp 30k km on normaalne, seega jällegi on läbisõidunumbril mingi tähendus.
Kõigil proovitud autodel toimis kast minu kriteeriumite järgi ideaalselt, aga tulles tagasi selle juurde, et
endal pole kunagi automaatkastiga masinat olnud, siis tõenäoliselt pole ma kõige parem hindaja. Keda antud
küsimuses kõige rohkem usaldada, kui auto ostueelsesse kontrolli viin?
J.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: E70 diisel/ostueelne kontroll/valik
Proovisõidul tasub hinnata nt kas ühtlasel sõidul püsikaga pöörded kõiguvad nt mõne mm..siis võib arvata et turbiin (tüüpviga) mineku peal
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Re: E70 diisel/ostueelne kontroll/valik
Kuna valimise/kontrollimise osas on pilt natuke selgem ja olemas ka "kandidaat" Eesti ajalooga,
Siis küsiks ka hoolduste kohta, mis lähiajal peale ostu tulevad. Autol ls 190k.
* õli+filter, mootori õhufilter, kütusefilter- ehk siis kõikse tavalisem hooldus. Kas on mingeid argumente selle poolt, et mitte teha seda väikest tööd ära iseseisvalt? Kas ka sellel pillil saab välba kompust ära nullida või on kangemat kaablit vaja?
* kasti õlivahetus Hõbenooles- 400 EUR.
* kuidas olla ketiga? Mis on ametlik välp? Mis on vahetuse eelarve(mitte UM palun )?
*Kas midagi veel?
J.
Siis küsiks ka hoolduste kohta, mis lähiajal peale ostu tulevad. Autol ls 190k.
* õli+filter, mootori õhufilter, kütusefilter- ehk siis kõikse tavalisem hooldus. Kas on mingeid argumente selle poolt, et mitte teha seda väikest tööd ära iseseisvalt? Kas ka sellel pillil saab välba kompust ära nullida või on kangemat kaablit vaja?
* kasti õlivahetus Hõbenooles- 400 EUR.
* kuidas olla ketiga? Mis on ametlik välp? Mis on vahetuse eelarve(mitte UM palun )?
*Kas midagi veel?
J.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: E70 diisel/ostueelne kontroll/valik
Saab ikka ilusti ise ära teha aga nullimiseks on vaja kaablit. Hiljem müügi mõttes muidu tasub seda ajalugu edasi ajada UMis.JAWAmees kirjutas:Kuna valimise/kontrollimise osas on pilt natuke selgem ja olemas ka "kandidaat" Eesti ajalooga,
Siis küsiks ka hoolduste kohta, mis lähiajal peale ostu tulevad. Autol ls 190k.
* õli+filter, mootori õhufilter, kütusefilter- ehk siis kõikse tavalisem hooldus. Kas on mingeid argumente selle poolt, et mitte teha seda väikest tööd ära iseseisvalt? Kas ka sellel pillil saab välba kompust ära nullida või on kangemat kaablit vaja?
* kasti õlivahetus Hõbenooles- 400 EUR.
* kuidas olla ketiga? Mis on ametlik välp? Mis on vahetuse eelarve(mitte UM palun )?
*Kas midagi veel?
J.
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Re: E70 diisel/ostueelne kontroll/valik
Mul on selline imelik kiiks, et mingit asja soetades kannan selle asja kuludesse ära- nagu ei arvestagi, et sealt kunagi mingi raha tagasi saab Ja kui midagi saab, siis on puhas võit
Lisaks ostan autot vähemalt kolmeks aastaks, seega ei näe ise mõtet kunagise müügi nimel UM-i toita.
J.
Lisaks ostan autot vähemalt kolmeks aastaks, seega ei näe ise mõtet kunagise müügi nimel UM-i toita.
J.
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E70 diisel/ostueelne kontroll/valik
Sõida kast puruks ja siis remondi, hoolda. vahepealne õlivahetus on mahavisatud raha, rikke korral teed nagunii uuesti. Jälgi vaid õlitaset.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: E70 diisel/ostueelne kontroll/valik
patrik, kas see on kerge trollimine või tõesti arvad nii?
Re: E70 diisel/ostueelne kontroll/valik
ükskõik kus hakkad autot kontrollima, kõik vead ei leia nemad üles, või leiavsd palju pisiprobleeme ja tõdosemaad tulevad välja nädala pärast. Nagu minu autot kontrolliti, ei ütle kus, aga lekivat paaki ja katkised õõtsapuksid jäid vahele ja Bosa juppide hinnad ütlesid kõrgemaid mis on UMis originaal, seega sinna oma autot ma remonti ei viitsi anda. Parimat
+372 5 100 607
Re: E70 diisel/ostueelne kontroll/valik
No aga tegelikult ongi niimoodi ju. Kast hakkab jupsima, siis esimesena tehakse õlivahetus koos pesu vms. Hiljem laguneb see ikka laiali.JAWAmees kirjutas:patrik, kas see on kerge trollimine või tõesti arvad nii?
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E70 diisel/ostueelne kontroll/valik
Õlivahetus on hooldustegevus ja seda tehakse kindla välba juures. See ei ole ju mingi uus info või teema, millega trollida? Ignoreeritud või maha magatud hooldust tasa teha ehk heastada ei ole võimalik.
Re: E70 diisel/ostueelne kontroll/valik
Jah, ma ka Patriku arvamusega igati päri.
Omad kogemused.
Omad kogemused.
GS
Re: E70 diisel/ostueelne kontroll/valik
Kui kast hakkab jamama (jõnksutama), siis sa ei tea mis seda põhjustab. Väga paljudel juhtudel on jama põhjuseks alla normi oleva õli. Igal juhul on odavam viia tase normikohaseks või panna kogu kasti ulatuses uus õli kui hakata uut kasti hankima.
E36 320. 95/11
Re: E70 diisel/ostueelne kontroll/valik
Veel kord tänud kõigile, kes avaldasid oma arvamust. Tänaseks päevaks on auto olemas ja mõnedsajad
kilomeetrid ka ringi vuranud. Päris vahva on
Loosi läks uuena Eestist ostetud 3.0d '07 aasta. Ostueelne kontroll sai tehtud Carmasters/Patrik'u juures,
läbivaatuse käigus sai kirja ka väike loetelu igasuguseid asju/pisivigu, aga ei midagi sellist, mis oleks minu jaoks üles kaalunud suhteliselt usaldusväärse auto ajaloo. Aga kontroll tundus päris põhjalik, kindlasti ei ole
mahavisatud raha.
kilomeetrid ka ringi vuranud. Päris vahva on
Loosi läks uuena Eestist ostetud 3.0d '07 aasta. Ostueelne kontroll sai tehtud Carmasters/Patrik'u juures,
läbivaatuse käigus sai kirja ka väike loetelu igasuguseid asju/pisivigu, aga ei midagi sellist, mis oleks minu jaoks üles kaalunud suhteliselt usaldusväärse auto ajaloo. Aga kontroll tundus päris põhjalik, kindlasti ei ole
mahavisatud raha.
Re: E70 '07- algaja küsimused- esituled?
Esimene küss on seoses esituledega- autol on xenon, aga ei saa aru, mis funktsiooni täidavad keskmised halogeentuled? Justkui "hõõguksid" õrnalt- kas on tegemist DRL-dega? Kui jah, siis kas on võimalik need
ringi kodeerida lisakaugtuledeks?
J.
ringi kodeerida lisakaugtuledeks?
J.