525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Nii pöördun siia ka oma probleemiga mis tuli eile
käivitan auto hakkan sõitma siis mingiaeg sõidab hästi jõudu on jne. Aga siis lööb mingi kala sisse, ei liigu ja uimas. Nt stardin kohapealt, esimesega liigub enam vähem siis panen teise käigu ja asi uimas boost tõuseb vaevu 0.5bar ja edasi ei liigu kuigi kaas põhjas. Maanteel oli ka, et tekkis mäkke üles sõit ja auto ei joudnud vedada ules, kaas põhjas ja eimidagi. Kui lülitan evrymodi sisse siis pole probleemi liigub väga hästi nagu oleks kõik korras. Keegi oskab aidata??
käivitan auto hakkan sõitma siis mingiaeg sõidab hästi jõudu on jne. Aga siis lööb mingi kala sisse, ei liigu ja uimas. Nt stardin kohapealt, esimesega liigub enam vähem siis panen teise käigu ja asi uimas boost tõuseb vaevu 0.5bar ja edasi ei liigu kuigi kaas põhjas. Maanteel oli ka, et tekkis mäkke üles sõit ja auto ei joudnud vedada ules, kaas põhjas ja eimidagi. Kui lülitan evrymodi sisse siis pole probleemi liigub väga hästi nagu oleks kõik korras. Keegi oskab aidata??
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Keeraks ksp pumba paika ära. Ei tea kui täpselt nii saab, aga paneks arvuti järgi ja prooviks. Et pumba kaks mutrit lahti, torude juurest veel üks polt ja töötava mootoriga keerata? kui mul oli 16 kraadi, siis peaksin pumba keerama mootori poole või vastupidi?teet82 kirjutas:Varajase süüte põhiline tunnus ongi terav lagin. Töösoojal mootoril on pritsehetk tavaliselt ikka nulli lähedal või paar kraadi enne BTDC, teil on seal 16 kraadi. Nii ei oska öelda, et mis seal valesti on, kas lihtsalt vaja pumpa pöörata, pump pole õigesti kiilu otsas, kett paigast jne..
BMW
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Hilisemaks saab pöörlemissuunas keerates ja varajaseks vastu pöörlemissuunda.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Oleks tõsiselt abi vaja.
Autoks 97.a e39 525TDS 105kw
Mure selline , et kohapeal pöödreid anda 1600-1900 vahele , mootor nagu lõpetaks töö ja köhib käima ennast 600-700 pöörde peal.
Sama ka sõiduga , kui vahetada käiku 1600-1900 vahel siis jõud kaob tagant ja uuesti 600-700 pöördepeal köhib uuesti käima ennast ja vahepeal sureb täiesti välja. Vahepeal saab gaasiga mängides välja suremise ära päästa , kuid üldiselt ikka poob kinni. Jääb mulje nagu kütet peale ei saaks...
Juhtpihusti sai just vahetatud , kunagi näitas diagnost ´´needle motion sensor´´.
Külmalt ja soojalt käivitub väga hästi.
Kui Lõuna-eestis ka leidub kedagi kes teaks diisel mootoreid hästi siis võiks teada anda. Tõesti tahaks murest lahti saada.
Loodan, et oskate nõu anda.
Autoks 97.a e39 525TDS 105kw
Mure selline , et kohapeal pöödreid anda 1600-1900 vahele , mootor nagu lõpetaks töö ja köhib käima ennast 600-700 pöörde peal.
Sama ka sõiduga , kui vahetada käiku 1600-1900 vahel siis jõud kaob tagant ja uuesti 600-700 pöördepeal köhib uuesti käima ennast ja vahepeal sureb täiesti välja. Vahepeal saab gaasiga mängides välja suremise ära päästa , kuid üldiselt ikka poob kinni. Jääb mulje nagu kütet peale ei saaks...
Juhtpihusti sai just vahetatud , kunagi näitas diagnost ´´needle motion sensor´´.
Külmalt ja soojalt käivitub väga hästi.
Kui Lõuna-eestis ka leidub kedagi kes teaks diisel mootoreid hästi siis võiks teada anda. Tõesti tahaks murest lahti saada.
Loodan, et oskate nõu anda.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kas e36le saaksin panna e39 525tdsi 995 lõpuga mootoriaju ? Ews ja võtme immo lisaks kah aga oleks vaja lisada õhulugeja mida praegusel pole... või saan ma lihtsalt selle pinide järgi vanale ajule järgi ühendada ?
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
- Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
BMW 525TDS 1993, sai vahetatud pumba alumine pool ja peale seda enam ei käivitu või käivitub väga vaevaliselt.
Kes Tallinnas paneks paika pumba pritsekoguse?
Kas salongi poole pumbakaant liigutades kütusehulk suureneb või väheneb?
Kes Tallinnas paneks paika pumba pritsekoguse?
Kas salongi poole pumbakaant liigutades kütusehulk suureneb või väheneb?
BMW E34TDS 1993
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
- JanisH
- Huviline
- Postitusi: 985
- Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
- Peamine sõiduk: F11 535d
- Asukoht: Tartu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Salongi poole liigutades suureneb küttekogus.Bimmer850 kirjutas:BMW 525TDS 1993, sai vahetatud pumba alumine pool ja peale seda enam ei käivitu või käivitub väga vaevaliselt.
Kes Tallinnas paneks paika pumba pritsekoguse?
Kas salongi poole pumbakaant liigutades kütusehulk suureneb või väheneb?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kui väntvõll puhastamise eesmärgil välja käis kas siis peab uued poldid ka ostma ?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mure, tds-il sai mootor vahetatud ja enda vanalt mootorilt pump sinna vōetud, käivitub aga jube pumbakolin, pihusti torud ōieti, pumpa keeratud igalepoole, plokipoole liigutades jääb vaiksemaks... Ideid ??
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mure 525td-ga paagisisene pump ei tööta, sest vool ei tule peale. Ennem oli automaat aga eelmine onanik panu manuali peale. Mingi moment nupp koos releega on rooli all mis paneb pumba tööle aga niisana käiates ei hakka pump tööle.
- JanisH
- Huviline
- Postitusi: 985
- Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
- Peamine sõiduk: F11 535d
- Asukoht: Tartu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ehk läksid märgid paigast ära pumba vahetusega?!?bemuri325 kirjutas:Mure, tds-il sai mootor vahetatud ja enda vanalt mootorilt pump sinna vōetud, käivitub aga jube pumbakolin, pihusti torud ōieti, pumpa keeratud igalepoole, plokipoole liigutades jääb vaiksemaks... Ideid ??
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
äkki on pandud põhjusega, salalukk hoopis..Bruntsik kirjutas:Mure 525td-ga paagisisene pump ei tööta, sest vool ei tule peale. Ennem oli automaat aga eelmine onanik panu manuali peale. Mingi moment nupp koos releega on rooli all mis paneb pumba tööle aga niisana käiates ei hakka pump tööle.
´17 4Drive
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Korras, juhtpihusti vahestasin ära ja käib ilusti
JanisH kirjutas:Ehk läksid märgid paigast ära pumba vahetusega?!?bemuri325 kirjutas:Mure, tds-il sai mootor vahetatud ja enda vanalt mootorilt pump sinna vōetud, käivitub aga jube pumbakolin, pihusti torud ōieti, pumpa keeratud igalepoole, plokipoole liigutades jääb vaiksemaks... Ideid ??
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Võiks olla küll aga see on moment nupp ehk kui all hoida sellisel juhul ainult töötab.Riivo kirjutas:äkki on pandud põhjusega, salalukk hoopis..Bruntsik kirjutas:Mure 525td-ga paagisisene pump ei tööta, sest vool ei tule peale. Ennem oli automaat aga eelmine onanik panu manuali peale. Mingi moment nupp koos releega on rooli all mis paneb pumba tööle aga niisana käiates ei hakka pump tööle.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kas kellelgi ei ole skeemi e34 525td etteandepumba juhtmestike ja kaitsmete kohta?
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
relee ei jää siis voolu peale hoidma ja kui lahti lased siis sureb mootor kohe välja?Bruntsik kirjutas:Võiks olla küll aga see on moment nupp ehk kui all hoida sellisel juhul ainult töötab.Riivo kirjutas:äkki on pandud põhjusega, salalukk hoopis..Bruntsik kirjutas:Mure 525td-ga paagisisene pump ei tööta, sest vool ei tule peale. Ennem oli automaat aga eelmine onanik panu manuali peale. Mingi moment nupp koos releega on rooli all mis paneb pumba tööle aga niisana käiates ei hakka pump tööle.
´17 4Drive
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Keegi oskab öelda mis oleks normaalne sisendõhu tempeatuur ning kütusekogus tühikäigul 2,5tdsil 105kw?
Arvuti näitas enda masinal -40C ja 11mg/stroke. Tundub kuidagi palju ja kütust võtab ka masin kahtlaselt palju.
Arvuti näitas enda masinal -40C ja 11mg/stroke. Tundub kuidagi palju ja kütust võtab ka masin kahtlaselt palju.
-
- Huviline
- Postitusi: 221
- Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: VaruosaTark
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kui kuvab -40, siis 3 võimalust: Andur katki, juhe katki, juhe läinud vahetusse.
Kui sisendõhu temp andur signaali ei anna, siis auto ei liigu ning rüüpab kütust (Sama efekt kui MAP anduri küljest võtad).
Mida väiksem on mg/hub seda rohkem saab kütet peale. Ilma selle andurita ära pumpa reguleeri.
Kui sisendõhu temp andur signaali ei anna, siis auto ei liigu ning rüüpab kütust (Sama efekt kui MAP anduri küljest võtad).
Mida väiksem on mg/hub seda rohkem saab kütet peale. Ilma selle andurita ära pumpa reguleeri.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Pole nüüd käima saanud aga võtsin enne ksp volla lahti ja seda nuppu all hoides kytet voolas muidu ei voola ka käivitadesrelee ei jää siis voolu peale hoidma ja kui lahti lased siis sureb mootor kohe välja?
Viimati muutis Bruntsik, 23.02.2016 07:46 26, muudetud 1 kord kokku.
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
tühikäigul raputab nii et viskab rooli tagant välja? Chipitud aju? lase arvutiga paika pannakaltsyum kirjutas:Keegi oskab öelda mis oleks normaalne sisendõhu tempeatuur ning kütusekogus tühikäigul 2,5tdsil 105kw?
Arvuti näitas enda masinal -40C ja 11mg/stroke. Tundub kuidagi palju ja kütust võtab ka masin kahtlaselt palju.
´17 4Drive
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ei raputa, pöörded käivad 750 ja 680rpm vahel.Riivo kirjutas:tühikäigul raputab nii et viskab rooli tagant välja? Chipitud aju? lase arvutiga paika pannakaltsyum kirjutas:Keegi oskab öelda mis oleks normaalne sisendõhu tempeatuur ning kütusekogus tühikäigul 2,5tdsil 105kw?
Arvuti näitas enda masinal -40C ja 11mg/stroke. Tundub kuidagi palju ja kütust võtab ka masin kahtlaselt palju.
Peaks olema täiesti originaal. Arvutiga sisselaske temperatuuri paika ei pane. Sellepärast küsisingi, et mis oleks normaalne temp ja küttekogus. Kes omavad sellist mootorit ja on vaadanud võiks natuke infot jagada.
-
- Huviline
- Postitusi: 221
- Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: VaruosaTark
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
@kaltsyum
Kirjutasin ju, et -40 on nö vaikeväärtus. Ennem tee andur korda, sest muidu pole mõtet KSP timmida.
Endal läbikäidud asi.
Kirjutasin ju, et -40 on nö vaikeväärtus. Ennem tee andur korda, sest muidu pole mõtet KSP timmida.
Endal läbikäidud asi.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Sisselaske temperatuurianduri takistus 20c juures on 6200 oomi ja 80c juures 660 oomi.
Mõõta tuleks aju pistiku klemmide 13 ja 52 vahelt.
Loomulikult võib ka andurilt mõõta, kuid see ei näita juhtmete katkestust.
Mõõta tuleks aju pistiku klemmide 13 ja 52 vahelt.
Loomulikult võib ka andurilt mõõta, kuid see ei näita juhtmete katkestust.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Vargavastane system pole. Oskab shk keegi öelda miskit juhtmestiku kohta?Bruntsik kirjutas:Mure 525td-ga paagisisene pump ei tööta, sest vool ei tule peale. Ennem oli automaat aga eelmine onanik panu manuali peale. Mingi moment ehk all hoides kontaktid koos nupp koos releega on rooli all mis paneb pumba tööle aga niisana käiates ei hakka pump tööle.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
tere. mul siis selline mure,et mul on e34 525tds millel aku jookseb koguaeg tühjaks. mõõtsime geneka pealt testeriga voolu ja näitas 16 aga istme alt aku juurest näitab 12,ek oskab keegi öelda milles viga võib olla. tänud
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
mõõtke palju tarbimine on kui auto on lukus...ja kui on liiga palju tarbijaid peal siis mina sain teada kaitsmete väljakiskumise teel mis tarbimine on..see 16 ka ei meeldi, peaks olema 14,2 ilma tarbijateta max minu mäletamist pidi
´17 4Drive
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Läks vaidluseks selle nn"Evrymodi"üle ja kehtib see ka pumba kaane nihutamisel suurema kütusekoguse saamiseks ning küsiks ühe targema küsimuse selle kohta.
Nimelt kui seda kasutada näeb aju kütusekoguse regulaatorit(fuel quantity adjuster) olevat väiksema etteandekoguse peal kui tegelikult ja nüüd küsimus:
Kas sellega kaasneb, et pritsemoment(start of injection) on samuti vastavalt sellele aju nähtavale väikesele kütusekogusele liiga hiline või reguleeritakse pritsemomenti vastavalt juhtpihustist saadavale reaalsele avatusajale?
Küsimuse põhjus on väga kõrge väljalaskegaaside temperatuur, mis alaneb kui keerata pumbast pritsemoment nii varajaseks, et mootor töötab tühikäigul väga terava häälega.
Nimelt kui seda kasutada näeb aju kütusekoguse regulaatorit(fuel quantity adjuster) olevat väiksema etteandekoguse peal kui tegelikult ja nüüd küsimus:
Kas sellega kaasneb, et pritsemoment(start of injection) on samuti vastavalt sellele aju nähtavale väikesele kütusekogusele liiga hiline või reguleeritakse pritsemomenti vastavalt juhtpihustist saadavale reaalsele avatusajale?
Küsimuse põhjus on väga kõrge väljalaskegaaside temperatuur, mis alaneb kui keerata pumbast pritsemoment nii varajaseks, et mootor töötab tühikäigul väga terava häälega.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mure selline siis et 725tdsil kaob turbo ara maanteele joudes. linnas on nii nagu peab maanteel 90kiirendama hakata siis enam turbot ei ole. Kui korra seisma jaada voi kiirus 40 peale umbes votta ja uuesti kiirendama hakata siis kiirendab turboga ilusti. Kui soita 90 siis mingi aeg ja uuesti kiirendada on turbo jalle kadunud.
Ule määrast õli kulu ei ole ja ei tahma ka.
Ule määrast õli kulu ei ole ja ei tahma ka.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
vaakumvoolikud pane uued