ttsys kirjutas:Ühe pu*** keeratud viiese turule lisamine ei kvalifitseeru nüüd kindlasti "hüva nõu" alla. Pealegi sobiva auto valikuga mööda panemist DPF-i eemaldamine kindlasti ei kompenseeri. Sellised ära näritud E60/61 saab siinmaal sisuliselt kg hinnaga. Pole mingi klisee aga BMW "trahvib" otseselt neid, kes üle oma võimete elavad. Mootori ja ühtlasi ka E60/61 puhul terve auto väärtuse viimane
countdown justnimelt DPF eemaldamisega ka algab, sest see peegeldab reeglina omaniku vibrat, et mõistus ja rahakott ei asu enam samas rütmis. Nii võetaksegi asjast viimane aga see auto ei ole enam BMW.
http://www.theaa.com/motoring_advice/fu ... lters.html
Olen sama meelt. Masendav on vaadata, kuidas korralik masin sõidetakse lihtsalt Opeliks, sest raha ei ole vahetada õõtsasid ja õli rääkimata siis õhkvedrustuse korrashoiust või DPF ja EGR korrashoiust.
Ei oma kõige värskemat E61'te. Minu oma on 2004 aasta pill, millel odo näit 291k (usutavasti on rohkem).
3 aastaga olen ainuüksi varuosadele pannud alla 6500 euri, lisaks siis tööd osaliselt teeninduses, osaliselt ise tehes (õnneks ei kuku käed küljest). Loomulikult oleks saanud Topran jms juppe kasutades poole soodsamalt asja ära teha aga...
Aga tulemus on hea, ei nigise ega nagise, kõik töötab laitmatult ja ühtegi veakoodi autol ei ole.
Vaadates Auto24 portaali, siis tuleb nutt peale sest raiped on müügis odavalt aga kui tahta enda korras autot müüa, et midagi uuemat osta, siis ei jõua konkureerida ratastel peldikutega, sest Eestlane ostab ju odo näitu ja aastat võileiva hinnaga, vahet pole mis seisus ta on
Minu poolne sügav kummardus inimste ees, kes oma autost hoolivad ja asja teevad korda nii, nagu see olema peab, mitte ei likvideeri probleeme relakaga