e39 530 d ei käivitu
e39 530 d ei käivitu
Diagnostika näitas,et pihusti, see sai ära vahetatud. Ikka ei midagi.
Veel sai ära vahetatud mõlemad etteandepumbad. Jätkuvalt ei käivitu. Milles võib probleem olla?
Diagnostika näitab rail pressure too low (42bar)
Veel sai ära vahetatud mõlemad etteandepumbad. Jätkuvalt ei käivitu. Milles võib probleem olla?
Diagnostika näitab rail pressure too low (42bar)
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: e39 530 d ei käivitu
Kõigi pihustite tagasivoolud tuleks ära mõõta. Võimalik, et mõnes ülemäärane leke tagasivoolu, mis takistab kõrgsurve tõusmist.
tel. 51 949 859
Re: e39 530 d ei käivitu
Pihustite näidud olid normis, siis ei tohiks leket olla ju.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: e39 530 d ei käivitu
Arvutiga silindrite käiguühtluse vahtimisest pole kasu.
Reaalselt tuleks pihustite tagasivoolude erinevust mõõta.
Reaalselt tuleks pihustite tagasivoolude erinevust mõõta.
tel. 51 949 859
Re: e39 530 d ei käivitu
Ise olen ka lati rõhuanduri peale mõelnud. Veel on variandid nukaandur, vändaandur ja pumbapealne rõhuandur. Keegi oskab neist neljast midagi välistada äkki?
Re: e39 530 d ei käivitu
TIS-is on olemas asjalik tabel vea tuvastamiseks samm-sammult. Kui õigesti mäletan, siis võis rõhuanduri pistiku lahti võtta ja proovida käivitada, ju siis kasutatakse mingit asendusarvu seal. Paraku on jah nii, et CR pihustil võib olla mitu erinevat viga, arvutiga vaatamine alati ei aita.
Re: e39 530 d ei käivitu
Palju käitamisel latirõhku näitab? Kui mingi väga madal arv, siis proovi teist andurit.
Buumer Auto / 56826000