BMW 750 2009 vibratsioon, ei leia viga
-
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 11.10.2016 19:56 11
- Peamine sõiduk: BMW 750
BMW 750 2009 vibratsioon, ei leia viga
Tervitus,
Järsku siin kellelgi kogemusi sellise probleemiga, mis mul närvid seest ära söönud. Ostsin pool aastat tagasi BMW 750i, 2009. Suhteliselt alguses sain aru, et mingitel kiirustel tekib keresse imelik vibra. Eeldasin, et tegemist velgedega ja ei pööranud sellele tähelepanu. Mingil hetkel otsustasin veljed ära balansseerida, et sellest probleemist lahti saada. Ostsin uued rehvid ja lasin ära vahetada ja veljed ilusti balanssi panna. Sellest kahjuks abi ei olnud ja probleem ei kadunud kuskile. Sõidu ajal kuskil 60-80kmh ja 100-120kmh kiirendades viskas sisse korraliku vibra, mida oli tunda nii roolis, kui istmes. Rohkem istmes ja keres, roolis ainult kergelt. Aga ainult kiirendades. Kettad on sirged. Nüüd viisin veljed sirgendamisesse, kus mingisuguse kõrgtehnoloogilise pingiga kõik veljed ideaalselt sirgeks tehti ja jällegi uuesti balansseeriti. Edasi proovisõidule - tulemus ikka sama. Viisin masina BM Autosse, kus autole täiskontroll tehti. Öeldi, et viga tuvastada ei suudeta ja kõik on justkui korras. Sillaosad kõik korras. Differ korras. Kardaan korras. Kardaanileevendi korras. Ainus variant pidavat olema, et käigukast on nii kulunud, et vibreerib. Viisin auto Hõbenoolde, kus tehti käigukasti taastamine. Nüüdseks kokku juba 2000 eurot vaesem läksin proovisõidule - ikka täpselt sama. Kast töötas küll palju mõnusamalt aga vibratsioon oli täpselt sama. Tagasi BM Autosse. Nüüd öeldi, et tagumine roolilatt (tuli üllatuseks, et antud autol ka tagumised rattad keeravad) on nii kulunud, et võibolla sellest tekib suuremal kiirusel vibra. Otsustasin ära vahetada ja proovida. Ühtlasi palusin ka kardaani saata tasakaalustamisesse ja kontrolli, et see võimalus välistada. Paar nädalat ja 1000 eurot hiljem ehk üleeile sain auto uuesti kätte. Kõik muu on väga hea aga vibra on endiselt alles ja sama tugev. Nüüd üle 85kmh konstantselt keres tunda. Ei olene kas kiirendad või pidurdad. Kui üle 85km kiirus tõuseb, tekib selline madal undamise hääl ja terves keres vibra sees... Nüüd on juba selline tunne, et tahaks tule otsa panna maja ees autole. Pool aastat olen seda omanud ja sõita saanud umbes kuu aega kokku. Ülejäänud aja on auto kas remondis või remondi järjekorras olnud.
Nii UM kui BM Auto ei suuda viga leida ja ütlevad, et kõik on korras. Vibratsioon on olnud koguaeg ühe tugevusega aga avaldunud erinevates situatsioonides (alguses ainult kiirendades, nüüd pärast tagumise roolilati vahetust ja kardaani tasakaalustamist konstantselt). Mis edasi? BM Autos öeldi, et tagumised poolteljed on väga minimaalse loksuga, pidavat kõikidel 750idel sellised olema ning mingit vibra ei pidavat see tekitama. Öeldi, et peaks need nüüd ära vahetama ja proovima - 2000 eurot plus vahetus. Ei hakkaks neid niisama nalja pärast vahetama nagu kastiremondi tegin. Veidi krõbeda hinnaga teised eriti kui on väga väike tõenäolsus, et see midagi paremaks teeb. Järsku keegi oskab midagi veel soovitada? Probleemini viiva info eest vaevatasu kast õlut
Järsku siin kellelgi kogemusi sellise probleemiga, mis mul närvid seest ära söönud. Ostsin pool aastat tagasi BMW 750i, 2009. Suhteliselt alguses sain aru, et mingitel kiirustel tekib keresse imelik vibra. Eeldasin, et tegemist velgedega ja ei pööranud sellele tähelepanu. Mingil hetkel otsustasin veljed ära balansseerida, et sellest probleemist lahti saada. Ostsin uued rehvid ja lasin ära vahetada ja veljed ilusti balanssi panna. Sellest kahjuks abi ei olnud ja probleem ei kadunud kuskile. Sõidu ajal kuskil 60-80kmh ja 100-120kmh kiirendades viskas sisse korraliku vibra, mida oli tunda nii roolis, kui istmes. Rohkem istmes ja keres, roolis ainult kergelt. Aga ainult kiirendades. Kettad on sirged. Nüüd viisin veljed sirgendamisesse, kus mingisuguse kõrgtehnoloogilise pingiga kõik veljed ideaalselt sirgeks tehti ja jällegi uuesti balansseeriti. Edasi proovisõidule - tulemus ikka sama. Viisin masina BM Autosse, kus autole täiskontroll tehti. Öeldi, et viga tuvastada ei suudeta ja kõik on justkui korras. Sillaosad kõik korras. Differ korras. Kardaan korras. Kardaanileevendi korras. Ainus variant pidavat olema, et käigukast on nii kulunud, et vibreerib. Viisin auto Hõbenoolde, kus tehti käigukasti taastamine. Nüüdseks kokku juba 2000 eurot vaesem läksin proovisõidule - ikka täpselt sama. Kast töötas küll palju mõnusamalt aga vibratsioon oli täpselt sama. Tagasi BM Autosse. Nüüd öeldi, et tagumine roolilatt (tuli üllatuseks, et antud autol ka tagumised rattad keeravad) on nii kulunud, et võibolla sellest tekib suuremal kiirusel vibra. Otsustasin ära vahetada ja proovida. Ühtlasi palusin ka kardaani saata tasakaalustamisesse ja kontrolli, et see võimalus välistada. Paar nädalat ja 1000 eurot hiljem ehk üleeile sain auto uuesti kätte. Kõik muu on väga hea aga vibra on endiselt alles ja sama tugev. Nüüd üle 85kmh konstantselt keres tunda. Ei olene kas kiirendad või pidurdad. Kui üle 85km kiirus tõuseb, tekib selline madal undamise hääl ja terves keres vibra sees... Nüüd on juba selline tunne, et tahaks tule otsa panna maja ees autole. Pool aastat olen seda omanud ja sõita saanud umbes kuu aega kokku. Ülejäänud aja on auto kas remondis või remondi järjekorras olnud.
Nii UM kui BM Auto ei suuda viga leida ja ütlevad, et kõik on korras. Vibratsioon on olnud koguaeg ühe tugevusega aga avaldunud erinevates situatsioonides (alguses ainult kiirendades, nüüd pärast tagumise roolilati vahetust ja kardaani tasakaalustamist konstantselt). Mis edasi? BM Autos öeldi, et tagumised poolteljed on väga minimaalse loksuga, pidavat kõikidel 750idel sellised olema ning mingit vibra ei pidavat see tekitama. Öeldi, et peaks need nüüd ära vahetama ja proovima - 2000 eurot plus vahetus. Ei hakkaks neid niisama nalja pärast vahetama nagu kastiremondi tegin. Veidi krõbeda hinnaga teised eriti kui on väga väike tõenäolsus, et see midagi paremaks teeb. Järsku keegi oskab midagi veel soovitada? Probleemini viiva info eest vaevatasu kast õlut
Viimati muutis BMW750_F01, 11.10.2016 20:23 05, muudetud 1 kord kokku.
Re: BMW 750 2009 vibratsioon, ei leia viga
Kas tagumise reduktori puksid on terved? Kõigil F01/02/10/11 mudelitel lähevad need nagu soojad saiad. Ja sümptomid ka sobivad.
Buumer Auto / 56826000
-
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 11.10.2016 19:56 11
- Peamine sõiduk: BMW 750
Re: BMW 750 2009 vibratsioon, ei leia viga
Väidetavalt on kõik puksid ja võimalikud vidinad BM Auto mehhaanikute poolt kontrollitud ja korras. Auto on seal käinud 3 korda juba. 2 korda on kardaan ka alt ära võetud. Mingeid lõtke/lokse vms kuskil pole. Kas reduktori puksid võivad kuidagi varjatud kujul ära kuluda... nii, et neid kontrollides ei pruugi kulumist tuvastada?
Re: BMW 750 2009 vibratsioon, ei leia viga
Mis me ilma sinuta küll teeks.Jumal tänatud.Volum kirjutas:Kas tagumise reduktori puksid on terved? Kõigil F01/02/10/11 mudelitel lähevad need nagu soojad saiad. Ja sümptomid ka sobivad.
Neid autosid on palju.Isegi otsinud seda viga.
Katkist diffripuksi on kohe näha.Viga ei ole seal.
Huvitaks ennastki mis viga on.
Re: BMW 750 2009 vibratsioon, ei leia viga
Kui sul reduktori tagumine suur puks seestpoolt katki on, ei ole see enne tuvastatav kui reduktori alla lased. Üldjuhul on väljaspoolt katki ja seda on kohe näha, aga seestpoolt mitte.
Buumer Auto / 56826000
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: BMW 750 2009 vibratsioon, ei leia viga
Panustaks ise ka raduktoriga seotud probleemile.
-
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 11.10.2016 19:56 11
- Peamine sõiduk: BMW 750
Re: BMW 750 2009 vibratsioon, ei leia viga
Ega siin midagi muud vist teha ei olegi, kui nimekiri ja järjestus asjadest, mida vahetama hakata. Poolteljed jätaks viimaseks, see vist kõige kallim lõbu. Esimese ringiga teeks siis reduktori puksid ja igaks juhuks ka kardaanipuki. Suurusjärk 500 pluss vahetus see. Või oleks tark kohe veel midagi esimese ringiga teha?
- S1lv3r
- Huviline
- Postitusi: 3348
- Liitunud: 11.05.2008 11:44 22
- Peamine sõiduk: BMW F10 525d 160kw
- Asukoht: Laagri
Re: BMW 750 2009 vibratsioon, ei leia viga
Soovitan sul mõnda teist töökoda veel külastada selle probleemiga. BM pakkus ühele e65 kliendile kes korduvalt kolinat kurtis, et tulekustuti pagassis koliseb, aga reaalselt olid kõik H õõtsa puksid surnud...
Palju on kiidetud näiteks Karivoli ja Angelar Garaaži.
Palju on kiidetud näiteks Karivoli ja Angelar Garaaži.
-
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 11.10.2016 19:56 11
- Peamine sõiduk: BMW 750
Re: BMW 750 2009 vibratsioon, ei leia viga
Saatsin Karivol-i maili, et aeg bronnida. Lasen seal ka üle vaadata veel enne, kui midagi vahetama hakkan.S1lv3r kirjutas:Soovitan sul mõnda teist töökoda veel külastada selle probleemiga. BM pakkus ühele e65 kliendile kes korduvalt kolinat kurtis, et tulekustuti pagassis koliseb, aga reaalselt olid kõik H õõtsa puksid surnud...
Palju on kiidetud näiteks Karivoli ja Angelar Garaaži.
Re: BMW 750 2009 vibratsioon, ei leia viga
Oled tegelenud mõne sellise autoga millel selline vibratsioon on?Volum kirjutas:Kui sul reduktori tagumine suur puks seestpoolt katki on, ei ole see enne tuvastatav kui reduktori alla lased. Üldjuhul on väljaspoolt katki ja seda on kohe näha, aga seestpoolt mitte.
Mina panustaks turbiinile ja kastile aga ei panustaks kliendi rahakotile ,kui viga seal ei ole.
Samuti ei vedele kuskil aiaääres korras 750i ,millelt prooviks erinevaid juppe ümber lapata.Ja kelle kuludega?
Re: BMW 750 2009 vibratsioon, ei leia viga
Loomulikult olen, tegelengi ainult bmw'dega. Neid reduktori pukse olen vahetanud 10+ korda ja nagu eelnevalt mainisin, sümptomid klapivad. Ilmselt läbi neti diagnoosimine on nagu on, aga vähemalt saab ideid pakkuda ja suunda näidata.kapa kirjutas:Oled tegelenud mõne sellise autoga millel selline vibratsioon on?Volum kirjutas:Kui sul reduktori tagumine suur puks seestpoolt katki on, ei ole see enne tuvastatav kui reduktori alla lased. Üldjuhul on väljaspoolt katki ja seda on kohe näha, aga seestpoolt mitte.
Mina panustaks turbiinile ja kastile aga ei panustaks kliendi rahakotile ,kui viga seal ei ole.
Samuti ei vedele kuskil aiaääres korras 750i ,millelt prooviks erinevaid juppe ümber lapata.Ja kelle kuludega?
Turbiini puhul on lihtne, sõita sellisel kiirusel kus vibra esineb ja muuta käike manuaalselt. Kui vibra jääb, pole viga turbiinis.
Buumer Auto / 56826000
-
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 11.10.2016 19:56 11
- Peamine sõiduk: BMW 750
Re: BMW 750 2009 vibratsioon, ei leia viga
Kast ja turbiin on kontrollitud. Need saab välistada.
Re: BMW 750 2009 vibratsioon, ei leia viga
Soovitan Sul Karivoli helistada, et aeg panna.
Tihtipeale nad ei vasta meilidele.
Pole mõtet oma aega ja raha seal BM Autos raisata. Omal ka halvad kogemused nendega ja rohkem sinna ei lähe
Tihtipeale nad ei vasta meilidele.
Pole mõtet oma aega ja raha seal BM Autos raisata. Omal ka halvad kogemused nendega ja rohkem sinna ei lähe
BMW 520iA Touring 1994.a. ex, BMW 730d 1999.a. ex, BMW 330cd 2003.a. ex, BMW 730d E65 2006.a. ex, BMW 530d F10 2014.a. ex, BMW 530d G30 2018.a.
Re: BMW 750 2009 vibratsioon, ei leia viga
Kuidas turbiini kontrollitakse?BMW750_F01 kirjutas:Kast ja turbiin on kontrollitud. Need saab välistada.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
-
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 11.10.2016 19:56 11
- Peamine sõiduk: BMW 750
Re: BMW 750 2009 vibratsioon, ei leia viga
Ei oska öelda. Viisin auto selle probleemiga Hõbenoolde ja seal nad kontrollisid kasti ja turbiini enne kasti taastamist.sigaelmar kirjutas:Kuidas turbiini kontrollitakse?BMW750_F01 kirjutas:Kast ja turbiin on kontrollitud. Need saab välistada.
Re: BMW 750 2009 vibratsioon, ei leia viga
Mul oli samadel kiirustel vibra. Puudusid velgede tsentreerimisrõngad.
Re: BMW 750 2009 vibratsioon, ei leia viga
see ei ole see.Seda oleks ammu nähtud kui asi nendes oleks.
-
- Huviline
- Postitusi: 2472
- Liitunud: 08.10.2008 17:33 14
- Peamine sõiduk: E65 FL
- Telefon: 56997849
- Asukoht: Jüri
Re: BMW 750 2009 vibratsioon, ei leia viga
Kardaan valesti kokku ei saa olla pandud? Samas, peale tasakaalustamist vaevalt vist.
Re: BMW 750 2009 vibratsioon, ei leia viga
Kes olen küll mina et Hõbenoole tegemistes kahtlen aga turbiin võib teha küll sellist trikki. Kui mu Hondal oli turbiin tuksis, siis ta ei tekitanud sellist vibratsiooni mida tasakaalust väljas rattad tekitavad vaid pigem midagi mis oli sarnane sellega, kui sõita teel välisserva peal kus on need triibud juhi tähelepanu äratamiseks
Ja oli ka ainult teatud kiirusel, linnakiirusel ei teinud ja üle 110 kadus ära. Mul küll tegi just ühtlase sõiduga ja kiirendamise ajal kadus ära. Samuti oli selgelt näha, et tahhomeeter pendeldas üles alla mingi sekundi - kahe intervalliga.
Ja oli ka ainult teatud kiirusel, linnakiirusel ei teinud ja üle 110 kadus ära. Mul küll tegi just ühtlase sõiduga ja kiirendamise ajal kadus ära. Samuti oli selgelt näha, et tahhomeeter pendeldas üles alla mingi sekundi - kahe intervalliga.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: BMW 750 2009 vibratsioon, ei leia viga
Lugesin teema algust ja kohe plahvatas enda juhtum...kus jätsin auto seisma ja tellisin puksiiri. Samad sümptomid...kast oli remonditid ja samuti meeletus koguses raha kulutatud kõikide mõttetute pudinate vahetuseks. Kõik diagnoosid olid valed...
Lõpetuseks lasin flamekos saksast turbiini tellida ja mure kadus. Enne olid lätis taastatud turbiinid all.
Ehk siis pakuks ka turbiini.
Lõpetuseks lasin flamekos saksast turbiini tellida ja mure kadus. Enne olid lätis taastatud turbiinid all.
Ehk siis pakuks ka turbiini.
Re: BMW 750 2009 vibratsioon, ei leia viga
Sinu Honda puhul on tõesti turbiinis asi, turbiin ei lukusta ennast ära ja jääb libisema Kastiaju püüab libisemist kõrvaldada, lükkab turbiini jõulisemalt lukku ja siis ehmatab jälle lahti jne. Siin on kaks varianti, kas turbiini siduri kettad on klaasistunud ja hakkavad raputama või on turbiini juhtimine nässus.sigaelmar kirjutas:Kes olen küll mina et Hõbenoole tegemistes kahtlen aga turbiin võib teha küll sellist trikki. Kui mu Hondal oli turbiin tuksis, siis ta ei tekitanud sellist vibratsiooni mida tasakaalust väljas rattad tekitavad vaid pigem midagi mis oli sarnane sellega, kui sõita teel välisserva peal kus on need triibud juhi tähelepanu äratamiseks
Ja oli ka ainult teatud kiirusel, linnakiirusel ei teinud ja üle 110 kadus ära. Mul küll tegi just ühtlase sõiduga ja kiirendamise ajal kadus ära. Samuti oli selgelt näha, et tahhomeeter pendeldas üles alla mingi sekundi - kahe intervalliga.
Kui teemaalgataja auto turbiin ja kast meil Hõbenooles ära remonditi siis on need ka remonditud ja testitud. Tööle ja varuosadele on 2 aastat garantiid.
Re: BMW 750 2009 vibratsioon, ei leia viga
On viga ülesse leitud?
BMW 520iA Touring 1994.a. ex, BMW 730d 1999.a. ex, BMW 330cd 2003.a. ex, BMW 730d E65 2006.a. ex, BMW 530d F10 2014.a. ex, BMW 530d G30 2018.a.
Re: BMW 750 2009 vibratsioon, ei leia viga
Teretere. Tundub, et leidsin lõpuks koha, kus oma samasugust muret kurta. Autoks on ainult e38 2000a 142kw.
Jutt siis täpselt sarnane, et autol, nii roolis, kui ka keres, samuti ka istmes on tunda vibratsiooni. Täpset algamise aega ei oska määrata, aga esimest korda, kui vibratsiooni tundsin, oli 80-ga sõites. Algul ei saanud täpselt aru, milles asi, aga edasi oli juba selline teema, et 80 pealt õrnalt pidurdades viskas rooli ilge vibra sisse ja seda siiani. Tugevalt pidurdades ei ole midagi.(Tuttav arvas, et tegu on klotsidega, millest üks võib siis olla kinni või et üks klots surub ketast rohkem ja sellest ka siis selline värin/vibratsioon.) See selleks. Üldiselt olen vibratsiooni tundnud linnas kuskil 50 ringis sõites. Maanteel 80-ga, 100-ga ning kui püsikaga sõita, siis ka 105 peal. 105 peal ta pole just selline konstantne vaid nagu aeg-ajalt kuidagi lööb sisse. Võrrelda võib täpselt sarnase vibratsiooniga, mille "sigaelmar" näiteks tõi. See küll pole nii tugev vibratsioon, aga võrreldav täpselt sellega.
AGA autol on probleem ka käigukastiga. Nimelt tagurpidi väga ta minna ei taha. Ainult omal jõul. Mäest ülesse ei tagurda, sirge peal aga võibki tagurdama jääda. Kui ta omal jõul mingisuguse hoo sisse saab ja gaasi anda, siis miski nagu haakub seal ja tagurdab ilusasti. Ise aga välistaksin selle probleemi, sest olen igasugusel kiirusel proovinud käike nii alla kui ka ülesse lapata, aga kerge vibra jääb sisse ikka. Ehk ei kao täielikult kusagile.
Reedel paneb talverehvid alla ning eks siis näha ole, kas asi võib praegustes äkitselt olla. Tasakaalust väljas vms., kuigi ei tohiks, sest siis peaks kerge värin vast pidevalt sees olema..
Jutt pikk, aga mure jagatud.
Päikest
Jutt siis täpselt sarnane, et autol, nii roolis, kui ka keres, samuti ka istmes on tunda vibratsiooni. Täpset algamise aega ei oska määrata, aga esimest korda, kui vibratsiooni tundsin, oli 80-ga sõites. Algul ei saanud täpselt aru, milles asi, aga edasi oli juba selline teema, et 80 pealt õrnalt pidurdades viskas rooli ilge vibra sisse ja seda siiani. Tugevalt pidurdades ei ole midagi.(Tuttav arvas, et tegu on klotsidega, millest üks võib siis olla kinni või et üks klots surub ketast rohkem ja sellest ka siis selline värin/vibratsioon.) See selleks. Üldiselt olen vibratsiooni tundnud linnas kuskil 50 ringis sõites. Maanteel 80-ga, 100-ga ning kui püsikaga sõita, siis ka 105 peal. 105 peal ta pole just selline konstantne vaid nagu aeg-ajalt kuidagi lööb sisse. Võrrelda võib täpselt sarnase vibratsiooniga, mille "sigaelmar" näiteks tõi. See küll pole nii tugev vibratsioon, aga võrreldav täpselt sellega.
AGA autol on probleem ka käigukastiga. Nimelt tagurpidi väga ta minna ei taha. Ainult omal jõul. Mäest ülesse ei tagurda, sirge peal aga võibki tagurdama jääda. Kui ta omal jõul mingisuguse hoo sisse saab ja gaasi anda, siis miski nagu haakub seal ja tagurdab ilusasti. Ise aga välistaksin selle probleemi, sest olen igasugusel kiirusel proovinud käike nii alla kui ka ülesse lapata, aga kerge vibra jääb sisse ikka. Ehk ei kao täielikult kusagile.
Reedel paneb talverehvid alla ning eks siis näha ole, kas asi võib praegustes äkitselt olla. Tasakaalust väljas vms., kuigi ei tohiks, sest siis peaks kerge värin vast pidevalt sees olema..
Jutt pikk, aga mure jagatud.
Päikest
Re: BMW 750 2009 vibratsioon, ei leia viga
A kui käigukasti kahtlustada, siis sõidu ajal neutraalile pannes peaks ju vahe tuntav olema.
Rattalaagreid ka olete kontrollinud?
Rattalaagreid ka olete kontrollinud?
Re: BMW 750 2009 vibratsioon, ei leia viga
Kas tostukil on katsetatud soita? Kui seal vibra tekib saab ükshaaval hakata pohjaaluseid liikuvaid elemente elimineerina . Koigepealt rattad lahti ja uus katse siis veovollid seest lahti ja uuesti ja peale sea kardaan eest ja uus proov. Mina sain enda vibrateemale selliselt jälile.