E 53 autmaat kast
Re: E 53 autmaat kast
E46 kasti sisu on sama. Korpus teine. Et siis kolmanda seeriaga sõitjad nagu paremas nimekirjas??? Sind isiklikult häirib et ma sellise autoga sõidan? Või oled lihtsalt lapsik???
Re: E 53 autmaat kast
Ise ka usud mis kirjutad?
Re: E 53 autmaat kast
teet82 kirjutas:No kui on mainekas ettevõte remontinud seda kasti ja proovisõidul on käiguvahetused normaalsed selle auto kohta remontija hinnangul, siis pole ju nagu probleemi? Kui tunduvad liiga järsud vahetused, siis võib-olla olid varem hoopis liiga pehmed?
Re: E 53 autmaat kast
Ise ka usud mis kirjutad?
Re: E 53 autmaat kast
Jah, usun küll. Või millist osa sa täpsemalt silmas pead?elvis87 kirjutas:Ise ka usud mis kirjutad?
Ei saa aru, et kust see E46 siia teemasse tuli? Kui mõtled seda punast autot, siis see on minu kunagine 850i, seda pole enam, tegelikult ma ei sõida ammu BMW-ga enam.
Re: E 53 autmaat kast
Järgmine kord on targem minna esindusse või lasta Lätis parandada. Kui siin rääkida suhtumisest, siis pigem on suhtumine antud väidete puhul vastupidi. Nii et 50:50! Ma olen loobunud kahest töökojast selletõttu, et suhtumine jätab soovida. Pluss mõnel juhul on olnud ka küsimägi all teostatud tööde maht. Kuigi üldine töö kvaliteet olnud väga hea, siis suhtumise pool jätab just soovida. Võib-olla asi selles, et eelneval on X5 omanikud juba oma suhtumist näidanud ja hoiak neil juba kõikidesse selline
Kui garantiiga ei nõustuta, siis pöördu teise töökotta, eelneval kokkuleppel. Kui nemad tuvastad vea, mis on otseselt seotud teostatud töödega, siis esitad neile arve, kas siis vea diagnoosimise või lõpliku parandamise eest.
Kui garantiiga ei nõustuta, siis pöördu teise töökotta, eelneval kokkuleppel. Kui nemad tuvastad vea, mis on otseselt seotud teostatud töödega, siis esitad neile arve, kas siis vea diagnoosimise või lõpliku parandamise eest.
Re: E 53 autmaat kast
Viga teada ei saanudki.
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E 53 autmaat kast
Tõenäoliselt oli hüdraulikaploki viga, kirjelduse järgi lülitati turbiini lukustust valesti. Või siis turbiini enda viga. Kus seda kasti remonditi?
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
-
- Huviline
- Postitusi: 67
- Liitunud: 08.02.2018 00:10 13
- Peamine sõiduk: Bmw x5
- Telefon: 53031576
Re: E 53 autmaat kast
Küsiks kuskohas seda kasti remonditi kui saladus ei ole ja teet82 ära aja sihukest jama suust välja ilmselt oled läbipõlenud remondimees kes ei suuda korralikult oma tööd teha jaui kast remondist tuli siis peaks korras olema ja mitte ei vahet raskelt käike ,mismoodi ta käike vahetab kirjelda tänud
Re: E 53 autmaat kast
Kas on keegi selle GM kasti hüdraulikaplokki laskunud remontida/taastada ja heaks saanud?
Jääb mulje, et kui arvuti ühtegi viga ei näita siis kohe ongi plokiga midagi viga.
Jääb mulje, et kui arvuti ühtegi viga ei näita siis kohe ongi plokiga midagi viga.
Re: E 53 autmaat kast
Tervist.
Sai endalgi tehtud käigukasti remont hinnaga 2000€, kohals oli siis Hõbenool. Peale seda oli sama jama. Läksin tagasi ja sain teada et oli hüdroploki viga. Seega usun et teil sama jama.
Kasutatud hüdroplokk umbes 300-500€. Uue saab 1000-1300€.
Sai endalgi tehtud käigukasti remont hinnaga 2000€, kohals oli siis Hõbenool. Peale seda oli sama jama. Läksin tagasi ja sain teada et oli hüdroploki viga. Seega usun et teil sama jama.
Kasutatud hüdroplokk umbes 300-500€. Uue saab 1000-1300€.
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E 53 autmaat kast
Kasutatud ploki saab suvalise nurkavisatud kasti küljest, mille tootmisaeg sobib, vaja on vaid kontrollida, et rõhuakude vedrud oleksid terved (katkised asendada teisest plokist).
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Re: E 53 autmaat kast
Kasti remontis Hõbenool. Sel hetkel otsustasin auto edasi müüa kuna sai kõrini sellest jamast.Summad olid suured ja tulemus ei olnud tahuldav.Sain lihtsalt kogemuse võrra rikkamaks.
Hetkel on autoks BMW F 10 2015a ja eile täheldasin et kast vahetab käike jõnksuga. Autol on läbisõiduks ainult 66000 km. Õnneks sellel on garantii. Aga kui tõesti peaks midagi viga olema ka sellel siis arvatavasti automaat käigukastiga autosid enam ei osta.
Hetkel on autoks BMW F 10 2015a ja eile täheldasin et kast vahetab käike jõnksuga. Autol on läbisõiduks ainult 66000 km. Õnneks sellel on garantii. Aga kui tõesti peaks midagi viga olema ka sellel siis arvatavasti automaat käigukastiga autosid enam ei osta.
Re: E 53 autmaat kast
Sellel X5 vahetas käike jõnksuga mitte sujuvalt. Tagumise käiguga tekkis selline efekt nagu manuaaliga sõites. Ei libistanud vms. Tagumisele käigule pannes suretas mootori välja. Gaasi peal hoides ja siis käiku lülitades jäi mootor käima aga oli nagu manuaaliga sôites. Ehk siis ei libistanud üldse. Nagu manuaaliga sidur lahti ja siis gaasiga mängides. Gaasi lasin maha hakkas kohe pidurdama käiguga. Pm võimatu poe parklast minema sõita. Jätsin auto seima ja hommikul uuesti proovides oli see anomaalia kadunud. Veakoode ka ei olnud. Nädal hiljem oli uuesti sama jama jne jne jne.
Omast kogemusest soovitan neid Lätis taastadud kaste. Kui lasta seal paigaldada ka siis neil isegi garantii 100000km. Tuleb lihtsam kui pärast selle rem kastiga käia maid jagamas.
Omast kogemusest soovitan neid Lätis taastadud kaste. Kui lasta seal paigaldada ka siis neil isegi garantii 100000km. Tuleb lihtsam kui pärast selle rem kastiga käia maid jagamas.
- volli777
- Huviline
- Postitusi: 424
- Liitunud: 01.12.2007 15:28 19
- Peamine sõiduk: E53 X5 3.0D
- Asukoht: tartu
Re: E 53 autmaat kast
Kastijutud on sis viskan ka oma x5 kasti probleemist sõna sekka, sõita saab teatud nippidega et avariisse ei loobiks.
Sõitu on soovitatav alustada kas sujuvalt otse ainult kuni 3 sees või lülitada sisse 1 käik manuaal režiimil lasta pöörded ca 2000 ja D peale edasi toimetab nagu vaja. Pöörde kõrgemale kui 2000 siis venitab kaua kuni mingi käigu leiab. Nii saab sõita ja ei loobi avariisse.
D ainult sõita 99% just pöördel sõitu alustades on üsna kohe avariis, ja haakega sõita 4 käik sees ja laks ilma ühegi jõnksuta avariisse lihtsalt, veakoodid gear monitoring 2 ja teine oli ka aga nüüd ei tule meelde kumb 4v5 2kuud pole arvutit sappa pannud hetkel.
Oskab keegi pakkuda kas probleem hüdroplokis v kulunud käigu pakkides.
Õli on vahetatud.
Suurte summade eest oskan teda remonti viia küll (ootan mõistlikku arutelu)
Sõitu on soovitatav alustada kas sujuvalt otse ainult kuni 3 sees või lülitada sisse 1 käik manuaal režiimil lasta pöörded ca 2000 ja D peale edasi toimetab nagu vaja. Pöörde kõrgemale kui 2000 siis venitab kaua kuni mingi käigu leiab. Nii saab sõita ja ei loobi avariisse.
D ainult sõita 99% just pöördel sõitu alustades on üsna kohe avariis, ja haakega sõita 4 käik sees ja laks ilma ühegi jõnksuta avariisse lihtsalt, veakoodid gear monitoring 2 ja teine oli ka aga nüüd ei tule meelde kumb 4v5 2kuud pole arvutit sappa pannud hetkel.
Oskab keegi pakkuda kas probleem hüdroplokis v kulunud käigu pakkides.
Õli on vahetatud.
Suurte summade eest oskan teda remonti viia küll (ootan mõistlikku arutelu)
BMW X5 E53 ja on BMW mootoriga Opel Omega
Re: E 53 autmaat kast
Minu auto oli turbiini viga siis käitus sarnaselt. Rahulikult sõites oli kõik korras. Mäkke tõuseul või kiirendades hakkas libisema ja siis kohe avarii resiimis. Süüde välja ning uuesti käima ja kõik toimis jälle. Aga turbiin oli õhtal omadega.