e60 pagasi tuulutus
e60 pagasi tuulutus
Pagasis mõlemal pool asuvad tuulutusrestid, mille kaudu tuleb vihmavesi sisse. Kellel on kogemusi, mis on lahendus, kas uued restid ja tihendid või olemasolevate tihendite silikoonimine?
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e60 pagasi tuulutus
Tehasest välja sõitnud autol ei pääse mingi vihmavesi ega pesula vm veesurve seal pahandust tegema. Pigem midagi on paigast ära, katki või puudu. Näiteks tagant laksu saanud sõidukil on nähtud olukordi, kus pole suudetud taastada nagu peab - luugi tihend ei ulatu luugini jne.
Re: e60 pagasi tuulutus
viewtopic.php?f=39&t=273683" onclick="window.open(this.href);return false;
Palun loe antud teema läbi , saad vastuse miks ja kuidas vesi satub sinna kuhu ta ei tohiks sattuda.
NB! Antud teemas tegu e61 aga kehtib ka e60 kohta!
Palun loe antud teema läbi , saad vastuse miks ja kuidas vesi satub sinna kuhu ta ei tohiks sattuda.
NB! Antud teemas tegu e61 aga kehtib ka e60 kohta!
BMW E60 525D
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e60 pagasi tuulutus
E60 versus E61 veeuputusel siiski erinevad lähted.
Re: e60 pagasi tuulutus
Ehk?ttsys kirjutas:E60 versus E61 veeuputusel siiski erinevad lähted.
Ennast huvitab ka, hetkel olen pööranud enda arust õigetele asjadele tähelepanu(enda auto puhul, et vältida nende teket) aga ehk jagad rohkem infot ja tean meeles hoida
BMW E60 525D
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e60 pagasi tuulutus
Katuseluugita E60-el on nähtud uputusi. E61 tagaluugi tihendi ebatihedus ei tekita reeglina nii dramaatilist probleemi kui E60-el tagaluugi ja tihendi vaheline ebatihedus, kus suurema veejoa tagajärjel ei jookse vesi luugi tihendi ümber olevast kanalist nii kiiresti alla ning see veetase tõuseb tihendi kõrgusele. Kui tihendi ja luugi vahel tihendilt nõutav rõhk puudub siis üleujutused garanteeritud. Lisaks tagaaknalt ja luugi vahel sulav lumi, mis ebatiheduse tõttu luugi ja tihendi vahel jäätub ning probleemi suurendab. Nagu mainitud, asi ei pruugi olla tihendis vaid deformeerunud keredetailides vm.
Selles osas muidugi kõik õige, et katuseluuk ning sealt äravoolud on faktor.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=54_0325
Selles osas muidugi kõik õige, et katuseluuk ning sealt äravoolud on faktor.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=54_0325
Re: e60 pagasi tuulutus
Algatajale siis teadmiseks, et endal olid tuulutuse kummi nurgad nagu hiirekõrvad üles poole. Kõige odavamat hinda nendele pakkus um. maksid miski ca 12 eurot...
Re: e60 pagasi tuulutus
Sama probleem oligi, kummilapatsid olid ära kaardunud. Sai uued tuulutusrestid paigaldatud ning probleem lahenes.Mrko kirjutas:Algatajale siis teadmiseks, et endal olid tuulutuse kummi nurgad nagu hiirekõrvad üles poole. Kõige odavamat hinda nendele pakkus um. maksid miski ca 12 eurot...
Re: e60 pagasi tuulutus
Vabandan, et nii vana teema uuesti tõstatan, aga kas kellelgi on kogemusi, kuidas need tuulutusrestid sealt kõige kergemini kätte saaks?
Ei tahaks nagu esimese hooga kohe stanget nende pärast maha võtta.
Ei tahaks nagu esimese hooga kohe stanget nende pärast maha võtta.
Re: e60 pagasi tuulutus
Stanget ole ju üldse vaja puutuda, näpud taha ja tõmba. Kui uued näppudevahel, näed ju ka täpselt rõksude asetus kohad ka ära ja kui näpud nõrgad, saad kruvikaga või konksuga kaasa aidata vähe.