Tere!
Tööle ma sõidan 20km ots ja on terve tee kuulda autol sellist poovat häält ja äraparkides on kuulda sellist ´´naksumist´´ et kuumast jahtub maha. ja samas järgminepäev pole seda poovat häält ja ei ole ka ülekuumenemise tunnuseid.
On see normaalne või ei ?
Kas peaks DPF väljavahetama või lasta eemaldada ?
Ette tänades!
BMW E61 DPF küsimus
Re: BMW E61 DPF küsimus
See ongi tavaline dpf põletus protsess.Enda e60l tegi ka nii kui põletus protsess käis. Käike hakkas ka natuke kõrgematel pööretel vahetsma siis.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: BMW E61 DPF küsimus
Oluline on muidugi saada teadmine ja veendumus, et DPF regen on edukalt lõpetatud - vasturõhk ok. Samuti käivituse sagedus, sest tihenev regen tuleneb ja tähendab reeglina mingit kasvavat probleemi, millega on vaja viivitamatult tegeleda. Arvutiga saab ja on vaja vaadata.
Väljajuhatuseks, kui oled nii kindel, et DPF ei lase gaase läbi siis selle eemaldamine kohe kindlasti ei paranda selle tekke põhjust ehk rikkega pihusteid, rikkega termostaate, rikkega EGR või kõike seda, mis seal mootoririket põhjustab. DPF eemaldamisega tapad sisuliselt ainult "sõnumitooja". Mootor vajab remonti ja selle kulminatsioonis saab reeglina ka DPF uuesti töökorda.
Väljajuhatuseks, kui oled nii kindel, et DPF ei lase gaase läbi siis selle eemaldamine kohe kindlasti ei paranda selle tekke põhjust ehk rikkega pihusteid, rikkega termostaate, rikkega EGR või kõike seda, mis seal mootoririket põhjustab. DPF eemaldamisega tapad sisuliselt ainult "sõnumitooja". Mootor vajab remonti ja selle kulminatsioonis saab reeglina ka DPF uuesti töökorda.
-
- Huviline
- Postitusi: 62
- Liitunud: 06.08.2015 10:11 48
- Peamine sõiduk: BMW 320d
- Telefon: 56125656
Re: BMW E61 DPF küsimus
Tänud vastamast !
Sain targemaks !
Aga ega igapäev pole seda kuumutamist.
Ehk kord nädalas, kui sedagi.
Lihtsalt ei osanud midagi mõelda sellekohta, aga nüüd tean
Sain targemaks !
Aga ega igapäev pole seda kuumutamist.
Ehk kord nädalas, kui sedagi.
Lihtsalt ei osanud midagi mõelda sellekohta, aga nüüd tean
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: BMW E61 DPF küsimus
Ära muretse, selliste väikeste otsadega (20km) saad selle DPF varsti vahelt võtta... Diisli jaoks liiga väiksed sõidud.
Kas seal muid asju ei või naksuda? Soojuse mõjul paisunud ja jahtudes naksub vms. üks päev soojem, teine päev jahedam, ma ei võrdleks nädalaid 1-1le. Millest kohe DPF süüdlaseks jäi?
Kas seal muid asju ei või naksuda? Soojuse mõjul paisunud ja jahtudes naksub vms. üks päev soojem, teine päev jahedam, ma ei võrdleks nädalaid 1-1le. Millest kohe DPF süüdlaseks jäi?
Re: BMW E61 DPF küsimus
Põletusprotsessi ajal lähebki nii kuumaks väljalaske süsteem et poole protsessi ajal välja suretades hakkabki naksuma(loe: maha jahtuma)Raemees kirjutas:Ära muretse, selliste väikeste otsadega (20km) saad selle DPF varsti vahelt võtta... Diisli jaoks liiga väiksed sõidud.
Kas seal muid asju ei või naksuda? Soojuse mõjul paisunud ja jahtudes naksub vms. üks päev soojem, teine päev jahedam, ma ei võrdleks nädalaid 1-1le. Millest kohe DPF süüdlaseks jäi?