E36 süüte ja õhusuunaja probleemid
E36 süüte ja õhusuunaja probleemid
Tere!
Nimelt tekkisid sellised imelikud vead minu 36le.
Süütega on selline kamm, et süüte nn. Raadio reziim ehk ss süüteluku esimene asend jääb sisse. Võtit keerates on ilusti kõik kolm astet tunda ja kui võti välja võtta ss käib nõks ka nagu oleks null asendis, aga spidokas läbisõit jääb põlema, kojamehed toimivad jne... Nagu ikka esimese astme puhul. Mida peaks tegema? Aku tõmbab suht kähku juustuks...
Teine probleem on õhu suunamisega autos. Autos tavaline manuaalne pliidinuppudega pliit. Kaks esimest pliidinuppu keeravad ilusti aga kolmas, kust saan õhku suunata aknale, jalgadele või näkku kiilus kinni. Külmade ilmadega lasin akna puhtaks ja keerasin siis jalgadele ja sinna ta jäigi. Tagatipuks kui tahtsin tagasi keerata keerasin pliidinupu katki. Vahetasin kogu selle pliidi ära seal aga suunamine ikka ei toimi. Enne katki minekut käis juba raskelt... Mida sellega ette võtta?
Nimelt tekkisid sellised imelikud vead minu 36le.
Süütega on selline kamm, et süüte nn. Raadio reziim ehk ss süüteluku esimene asend jääb sisse. Võtit keerates on ilusti kõik kolm astet tunda ja kui võti välja võtta ss käib nõks ka nagu oleks null asendis, aga spidokas läbisõit jääb põlema, kojamehed toimivad jne... Nagu ikka esimese astme puhul. Mida peaks tegema? Aku tõmbab suht kähku juustuks...
Teine probleem on õhu suunamisega autos. Autos tavaline manuaalne pliidinuppudega pliit. Kaks esimest pliidinuppu keeravad ilusti aga kolmas, kust saan õhku suunata aknale, jalgadele või näkku kiilus kinni. Külmade ilmadega lasin akna puhtaks ja keerasin siis jalgadele ja sinna ta jäigi. Tagatipuks kui tahtsin tagasi keerata keerasin pliidinupu katki. Vahetasin kogu selle pliidi ära seal aga suunamine ikka ei toimi. Enne katki minekut käis juba raskelt... Mida sellega ette võtta?
Re: E36 süüte ja õhusuunaja probleemid
1. Süüteluku põhi
2. Klapp kinni jäänud või on katki.
2. Klapp kinni jäänud või on katki.
Buumer Auto / 56826000
Re: E36 süüte ja õhusuunaja probleemid
Nonii, tõin teise süüteluku põhja, hakkasin ära vahetama ja mõtlesin, et vaatan enne mis saab üldse kui süüteluku põhja pistiku ära võtan. Tõmasin ss pistiku välja aga esimene süüte asend ikka sees, seega asi vist selles ikka olla ei saa. On veel ettepanekuid? Hakkan mõõda juhtmeid minema?
Re: E36 süüte ja õhusuunaja probleemid
Võta näidikuplokk küljest ja vaata mis seisus on. (Ühesõnaga lammuta laiali)
Buumer Auto / 56826000
- MargusA
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 3397
- Liitunud: 27.01.2009 11:16 45
- Peamine sõiduk: e61
- Asukoht: Harjumaa
Re: E36 süüte ja õhusuunaja probleemid
Ja ma võin ca 3tk varuosadeks anda
Re: E36 süüte ja õhusuunaja probleemid
Keegi vast kaablitega mingit pornot teinud. Kontrolli igaksjuhuks üle, kas autole mingid lisad juurde veetud, mida tehasest küljes polnud.
320 '94
328 '95
M3 '96
335d '07
328 '95
M3 '96
335d '07
Re: E36 süüte ja õhusuunaja probleemid
Signa oli ise sisse aetud, selle rappisin välja aga ei muutnud midagi. Juhtmetega miskit pornot tehtud küll. Nokin kellabloki välja ja vaatan mis seis seal on. Süüteluku põhja kaabeldus tundus korras.
Re: E36 süüte ja õhusuunaja probleemid
Nii nüüdseks siis niipalju et puhuri sain jälle suunama. Lammutasin kogu kompoti laiali ja panin too hoovastiku ilusti kokku tagasi mis pardaka kõrval asub, oli vist üle käind mingi nõksu võrra.
Süüte probleemile sain ka jälile, nimelt kaitsmekarbis oli signaali relees miski otseühendus. Tõmmasin selle välja ja oligi süüde väljas. Mõtlesin kohe, et see ei saa seal niisama olla ja miski eesmärk tal olema peab. Hakkasin siis vaatama ja tuleb välja et terve kellablokk töötab nii kuis tahab. Auto välja suretades öangevad põõrded mingi paar sekki nulli, kütte seier nullis ja kütte tuli ei põle, temp üle veerandi ei lähe jne. Lisaks nullib ta igakord selle nupust nullitava läbisõidu ära. Süütega nõksutades paar korda näitab ta tempi ja kütet ja asju ilusti, aga kui käima panna ja veidi sõita vms ss hakkab jälle villast toppima.
Otseühendus tagasi panna siis toimib nii nagu peab aga süüte esimene asend kääb siis sisse.
Otseühendus oli alumise ja parempoolse klemmi vahel.
Mida ja kust nüüd lammutada võiks? Relee vahetasin ära, ei muutnud midagi.
Süüte probleemile sain ka jälile, nimelt kaitsmekarbis oli signaali relees miski otseühendus. Tõmmasin selle välja ja oligi süüde väljas. Mõtlesin kohe, et see ei saa seal niisama olla ja miski eesmärk tal olema peab. Hakkasin siis vaatama ja tuleb välja et terve kellablokk töötab nii kuis tahab. Auto välja suretades öangevad põõrded mingi paar sekki nulli, kütte seier nullis ja kütte tuli ei põle, temp üle veerandi ei lähe jne. Lisaks nullib ta igakord selle nupust nullitava läbisõidu ära. Süütega nõksutades paar korda näitab ta tempi ja kütet ja asju ilusti, aga kui käima panna ja veidi sõita vms ss hakkab jälle villast toppima.
Otseühendus tagasi panna siis toimib nii nagu peab aga süüte esimene asend kääb siis sisse.
Otseühendus oli alumise ja parempoolse klemmi vahel.
Mida ja kust nüüd lammutada võiks? Relee vahetasin ära, ei muutnud midagi.