Automaatkasti õlivahetus
Re: Automaatkasti õlivahetus
Tarkvara uuendamine uuendab siiski tarkvara ennast, ehk tootja on välja andnud täiendatud tarkvara. See ei ole kuidagi otseselt seotud käigukasti õlivahetusega. Ehk kui tootja on välja andnud uuendatud ja eemaldatud "bugidega" tarkvara, siis sellejaoks ei ole vaja teostada õlivahetust. Kui käigukastil on mehhaaniline viga, siis ei aita ka õlivahetus - sellele püüdsin tähelepanu juhtida. Minu kogemus näitab, et on juhuseid, kus tarkvara uuendus aitab, samuti ka vastupidi. See, millises järjekorras antud töid teostada on lõpuks muidugi igaühe enda otsustada.
56052094
Re: Automaatkasti õlivahetus
Huvitav mitmel juhul 100-st aitab adaptsioonide nullimine, tarkvara uuendus või õlivahetus. Kui probleem on tuntav, siis tarkvara seda ei paranda.
Veekraan köögis lekkima hakkab, siis palute Tallinna Veel tarkvara uuendada?
Probleem on ma arvan selles, et keegi ei ole põhjalikult seletanud, mis neid probleeme tekitavad ja kuidas probleemi kõrvaldamine käib. Youtube ja internet infot täis.
Veekraan köögis lekkima hakkab, siis palute Tallinna Veel tarkvara uuendada?
Probleem on ma arvan selles, et keegi ei ole põhjalikult seletanud, mis neid probleeme tekitavad ja kuidas probleemi kõrvaldamine käib. Youtube ja internet infot täis.
Re: Automaatkasti õlivahetus
Mu masinal aitas tarkvara uuendus vägagi tuntava probleemi puhul. Õlivahetus tuleb teha jah ennetavalt,sest kui anomaaliad on tekkinud,siis enam ei aita.Arvuteid parandatakse enamasti tarkvaraliselt ja kui tehas on uue tarkvara võljatöötanud,et kasti ja mootori tööd sujuvamalt kokku viia,siis miks mitte?
Re: Automaatkasti õlivahetus
Suhtlesin Hõbenoolega meili teel ja kirjeldasin kasti tööd. Nende sümptomite põhjal pakuti, et üks peamisi põhjuseid pidi olema solenoidid. Pandi aeg ja öeldi, et tulge kohale ja teeme proovisõitu ja diagnosti ja teeme kasti õlivahetuse ja kui tõesti on viga solenoidides, siis vahetavad ka need ära. 24.apr selgub siis täpsemalt, milles viga oli.
Re: Automaatkasti õlivahetus
Probleemi allikaks on lihtne - 300k km sõitnud õli. Kui jätta mootoril 60k km õli vahetamata, kuigi nõutakse iga 20k km, siis tekivad samuti probleemid.BumBum kirjutas:Probleem on ma arvan selles, et keegi ei ole põhjalikult seletanud, mis neid probleeme tekitavad ja kuidas probleemi kõrvaldamine käib. Youtube ja internet infot täis.
Ja tehas ei paku E60'ele pikka aega enam uuendusi. Samas liigub teedel ringi mitmeid, kellel on veel tehase alg tarkvara peal. Ja nende uuendamine on kõige riskantsem.
Buumer Auto / 56826000
Re: Automaatkasti õlivahetus
Väike update: Minule öeldi Hõbenooles nii, et nad nullisid ära adaptsioonid ja tuleb sõita umbes 1000km ja selle ajaga õpib kast uuesti käike vahetama. Tehti dünaamiline õlivahetus koos filtri ja kasti pistikuga. Lisaks vahetati ära kõik kasti solenoidid. Peale õlivahetust käis töömees proovisõidul ja nullis ära adaptsioonid.
- Hiis
- Huviline
- Postitusi: 1319
- Liitunud: 22.08.2004 15:00 12
- Peamine sõiduk: Bmw F02 730 ld
- Asukoht: Tallinn
Re: Automaatkasti õlivahetus
Küsiksin kas keegi Tallinnas ka automaatkasti dünaamilist õlivahetust teeb . Leidsin Flamenco ja audikeskuse aga nad pole spetsialiseerunud bmwle .
Hõbenoolel on vist nii kiire et pole nad vastanud ei mailile ega tel. Pole isegi kätte neid kunagi saanud ei tel.ega meili teel. Pole just huvitatud kohale ka sõitmisest aja broneerimiseks
Hõbenoolel on vist nii kiire et pole nad vastanud ei mailile ega tel. Pole isegi kätte neid kunagi saanud ei tel.ega meili teel. Pole just huvitatud kohale ka sõitmisest aja broneerimiseks
]Datsun 120>E30 318i>E30 320i>E30 325i>E34 525I>E34 fl525i>.E-38 725tds>E-65 730D faclift.
Kasutusel ☺F02 730 ld , E-30 325i M-technik 1, Tööloom Opel Omega Caravan 2,5td.
Kasutusel ☺F02 730 ld , E-30 325i M-technik 1, Tööloom Opel Omega Caravan 2,5td.
- TELK
- Huviline
- Postitusi: 1620
- Liitunud: 24.10.2006 22:29 13
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Uus Saue vald
Re: Automaatkasti õlivahetus
Hõbenool OÜ on Tallinnas ka.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Automaatkasti õlivahetus
Tean, et kohe valan korralikult "õli tulle" või ajan mõned käigukastijumalad toolil nihelema, aga nii mulle kord juba meeldib.
Kõik teavad, et ZF soovitab õli vahetada 70 000 - 100 000km välbaga (sõltuvalt koormusest) või siis 8 aasta tagant. Tegemist on käigukasti hooldusega! See ei ole mingite hädadega ehk tagajärgedega tegelemine ega uute loomine. Sellest tulenevalt ZF ei soovita hoolduse käigus sellist asja nagu "kastipesu" ja seda eelkõige tuntud dünaamilise õlivahetuse sildi all. Muide juba tunnen ette, kuidas seda lugedes mõnel nüüd tagumik toolil vibrast säriseb.
Kõik on väga lihtne - ZF ei soovita ja ei palu tekitada käigukastis sellist taifuuni ja nendes kambriosades, kus seda normaalekspluatatsiooni ajal ei ole. Sama ütleb näiteks ZF esindaja Recro.eu - ainult kasti lahti võtmisega on võimalik saavutada puhastus - mitte nende masinatega, mis täna turul ja pesuga "dünaamilist õlivahetust" teevad. Kui kasti põhjale, mis on ühtlasi filter, on kogunenud eristatavat sadet siis on vaja kast lahti võtta ja remontida mitte pimesi dünaamilist taifuuni korraldada. Turbiini jääv õlikogus on täiesti marginaalne probleem või faktor - pealegi kui tahta siis 2-3 läbivalamisega on see täiesti olematu kogus, mis võtab ära mingiks läbipesuks sisuliselt kõik argumendid.
Võite kindlad olla: ZF-il on endal piisavalt funki ja pappi, et vajadusel kasvõi oma nime all mingid "pesumasinad" üle maailma kõiksugu töökodadele peale lennutada, sh margiesindused. ZF selle asemel räägib õli vahetusest ehk hooldusest nii:
https://www.zf.com/unitedkingdom/en_gb/ ... e_oil.html
Foorumi kajastuste najal olen mõistnud, et see "dünaamiline õlivahetus" on justkui mingi käigukasti "viagra", mis ka kõik lõdva kõvaks ajab või midagi ka "ravib". Nii ongi muidugi - mõnel annab küll korraks eluisu tagasi, aga samas kõik teavad, et radikuliiti ja üldist elukvaliteeti sellega raugal ei tõsta.
Kõik teavad, et ZF soovitab õli vahetada 70 000 - 100 000km välbaga (sõltuvalt koormusest) või siis 8 aasta tagant. Tegemist on käigukasti hooldusega! See ei ole mingite hädadega ehk tagajärgedega tegelemine ega uute loomine. Sellest tulenevalt ZF ei soovita hoolduse käigus sellist asja nagu "kastipesu" ja seda eelkõige tuntud dünaamilise õlivahetuse sildi all. Muide juba tunnen ette, kuidas seda lugedes mõnel nüüd tagumik toolil vibrast säriseb.
Kõik on väga lihtne - ZF ei soovita ja ei palu tekitada käigukastis sellist taifuuni ja nendes kambriosades, kus seda normaalekspluatatsiooni ajal ei ole. Sama ütleb näiteks ZF esindaja Recro.eu - ainult kasti lahti võtmisega on võimalik saavutada puhastus - mitte nende masinatega, mis täna turul ja pesuga "dünaamilist õlivahetust" teevad. Kui kasti põhjale, mis on ühtlasi filter, on kogunenud eristatavat sadet siis on vaja kast lahti võtta ja remontida mitte pimesi dünaamilist taifuuni korraldada. Turbiini jääv õlikogus on täiesti marginaalne probleem või faktor - pealegi kui tahta siis 2-3 läbivalamisega on see täiesti olematu kogus, mis võtab ära mingiks läbipesuks sisuliselt kõik argumendid.
Võite kindlad olla: ZF-il on endal piisavalt funki ja pappi, et vajadusel kasvõi oma nime all mingid "pesumasinad" üle maailma kõiksugu töökodadele peale lennutada, sh margiesindused. ZF selle asemel räägib õli vahetusest ehk hooldusest nii:
https://www.zf.com/unitedkingdom/en_gb/ ... e_oil.html
Foorumi kajastuste najal olen mõistnud, et see "dünaamiline õlivahetus" on justkui mingi käigukasti "viagra", mis ka kõik lõdva kõvaks ajab või midagi ka "ravib". Nii ongi muidugi - mõnel annab küll korraks eluisu tagasi, aga samas kõik teavad, et radikuliiti ja üldist elukvaliteeti sellega raugal ei tõsta.
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Automaatkasti õlivahetus
Üle hulga aja kirjutan su jutule 2 käe ja 12 varbaga alla. Natuke võib norida taifuuni tekitamise jutu üle, kuid see ei muuda põhimõttes midagi. Jahutusmagistraalis, mida nn dünaamilisel õlivahetusel lahti võetakse, on ka kasti normaaltalitlusel tsirkulatsioon (muidu soojuse eraldamine ei toimukski).
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 25.11.2012 23:15 26
- Peamine sõiduk: BMW 725TDS
Re: Automaatkasti õlivahetus
Nägin esimese asjana seda lauset teksti sees, ei viitsinud isegi lugema hakata su "Tarka juttu".ttsys kirjutas: Sama ütleb näiteks ZF esindaja Recro.eu
Re: Automaatkasti õlivahetus
Parandame mõned faktivead ja anname lisainfot.
RECRO ei ole ZF esindaja siinses regioonis, ei ole ka Hõbenool. ZFi esindaja siinses regioonis on K.G Knutsson. ZFi suurim õlitarbija siinses regioonis on Hõbenool - ainuke kes ostab tehasest 1000L kaupa originaalõli. Recro ei kasuta ZF kastides originaalõli, me ei julge hetkel seda teed minna, sest see toob küll suurema kasumi aga ka probleeme (eriti ilma torisoonvedrudeta hüdromuhvidega).
Hõbenool kasutab sama õlivahetuse seadet nagu ZF Service Saksamaal - ca 10 esindust. Sama seadet kasutab ka näiteks Affalterbachis AMG esindus ja paarkümmend Mercedese esindust - loe DAIMLERI enda esindust.
Siin üks vananenud list http://www.automatikoelwechselsystem.de ... iste_1.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Kes saksa keelt oskab saab lugeda miks ja kuidas ZFi Service õli vahetab(miks seda soovitatakse) ning kuidas see on"vastuolus" või mitte OEMidega (fotol 100% sama seade nagu Hõbenooles - meil lihtsalt paigaldatud võimsam pump). https://drive.google.com/file/d/1ckCGAK ... sp=sharing" onclick="window.open(this.href);return false;
VÄGA oluline valeinfo mida kogu aeg foorumites räägitakse on asjaolu, et dünaamilise õlivahetuse käigus on kastis kuidagi suured surved ja kogu lahustunud sodi lendab ringi ja ummistab kanalid. Dünaamiline õlivahetuse jooksul EI TOIMU kastis sees MITTE MIDAGI muud mis seal toimub autoga sõites. Seesama sodi mis liigub ka sõites kastis ringi, liigub ka dünaamilise õlivahetuse jooksul. Seega õlivahetuse jooksul ei esine sellist olukorda "...sellist taifuuni ja nendes kambriosades, kus seda normaalekspluatatsiooni ajal ei ole...". Tähtis on, et õlivahetuse jooksul oleks kastis piisavalt suur koormus, et saaks vana õli välja ning võimalikud setted/sademed oleksid protsessis liikuvas olekus (nagu nad on ka sõites). Suurim koht kus õlivahetuse jooksul uue õliga puhastus toimub on sidurikettad. Olulisem on aga see, et abrasiivne õli oleks protsessi jooksul liikuvas olekus ja saaks korraga välja uhutud. Tavaõlivahetusega tuleb sellist "morsi lahustamist" ikka 4-5 korda teha, et 95 % õlist kätte saada.
Dünaamiline õlivahetus pole imerohi katkist kasti ravima. Seetõttu me teeme näiteks IGALE sõidukile enne õlivahetust põhjaliku testi - statistika järgi saadame 5-7 % sõidukitest tagasi ja ütleme, et viimane mida siin teha, on raha raisata õlivahetusele. Ainuke koht kus õlivahetus tekkinud probleeme lahendada aitab, on turbiini lukustuse esimesed häirete ning vana õli (loe friktsioonarvu muutnud) puhul äärmustesse adapteerinud kasti puhul.
MIKS ZF kastid katki lähevad kui õli ei vaheta:
1. Liugelaager mis on tsentreerimispuks ja samal ajal tihend - kulub abrasiivse õliga ära (järgeneb rõhu langus ja löök käiguvahetusel; avariirežiim).
2. Sidurikettad (eriti turbiinis) kuluvad abrasiivse õliga õhemaks (eelpinge väheneb - järgneb pöörete kõikumine).
3. Kuuma käes olnud õlist eraldub "resin - vaik" mis ladestub juhtploki pindadele ja solenoidide ankrutele - tulemus on kehv käiguvahetus ja hiljem avariirežiim.
4. ATFi TBN number väheneb aja jooksul ja happesus suureneb - see kahjustab kõiki käigukasti detaile
5 . ...
RECRO ei ole ZF esindaja siinses regioonis, ei ole ka Hõbenool. ZFi esindaja siinses regioonis on K.G Knutsson. ZFi suurim õlitarbija siinses regioonis on Hõbenool - ainuke kes ostab tehasest 1000L kaupa originaalõli. Recro ei kasuta ZF kastides originaalõli, me ei julge hetkel seda teed minna, sest see toob küll suurema kasumi aga ka probleeme (eriti ilma torisoonvedrudeta hüdromuhvidega).
Hõbenool kasutab sama õlivahetuse seadet nagu ZF Service Saksamaal - ca 10 esindust. Sama seadet kasutab ka näiteks Affalterbachis AMG esindus ja paarkümmend Mercedese esindust - loe DAIMLERI enda esindust.
Siin üks vananenud list http://www.automatikoelwechselsystem.de ... iste_1.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Kes saksa keelt oskab saab lugeda miks ja kuidas ZFi Service õli vahetab(miks seda soovitatakse) ning kuidas see on"vastuolus" või mitte OEMidega (fotol 100% sama seade nagu Hõbenooles - meil lihtsalt paigaldatud võimsam pump). https://drive.google.com/file/d/1ckCGAK ... sp=sharing" onclick="window.open(this.href);return false;
VÄGA oluline valeinfo mida kogu aeg foorumites räägitakse on asjaolu, et dünaamilise õlivahetuse käigus on kastis kuidagi suured surved ja kogu lahustunud sodi lendab ringi ja ummistab kanalid. Dünaamiline õlivahetuse jooksul EI TOIMU kastis sees MITTE MIDAGI muud mis seal toimub autoga sõites. Seesama sodi mis liigub ka sõites kastis ringi, liigub ka dünaamilise õlivahetuse jooksul. Seega õlivahetuse jooksul ei esine sellist olukorda "...sellist taifuuni ja nendes kambriosades, kus seda normaalekspluatatsiooni ajal ei ole...". Tähtis on, et õlivahetuse jooksul oleks kastis piisavalt suur koormus, et saaks vana õli välja ning võimalikud setted/sademed oleksid protsessis liikuvas olekus (nagu nad on ka sõites). Suurim koht kus õlivahetuse jooksul uue õliga puhastus toimub on sidurikettad. Olulisem on aga see, et abrasiivne õli oleks protsessi jooksul liikuvas olekus ja saaks korraga välja uhutud. Tavaõlivahetusega tuleb sellist "morsi lahustamist" ikka 4-5 korda teha, et 95 % õlist kätte saada.
Dünaamiline õlivahetus pole imerohi katkist kasti ravima. Seetõttu me teeme näiteks IGALE sõidukile enne õlivahetust põhjaliku testi - statistika järgi saadame 5-7 % sõidukitest tagasi ja ütleme, et viimane mida siin teha, on raha raisata õlivahetusele. Ainuke koht kus õlivahetus tekkinud probleeme lahendada aitab, on turbiini lukustuse esimesed häirete ning vana õli (loe friktsioonarvu muutnud) puhul äärmustesse adapteerinud kasti puhul.
MIKS ZF kastid katki lähevad kui õli ei vaheta:
1. Liugelaager mis on tsentreerimispuks ja samal ajal tihend - kulub abrasiivse õliga ära (järgeneb rõhu langus ja löök käiguvahetusel; avariirežiim).
2. Sidurikettad (eriti turbiinis) kuluvad abrasiivse õliga õhemaks (eelpinge väheneb - järgneb pöörete kõikumine).
3. Kuuma käes olnud õlist eraldub "resin - vaik" mis ladestub juhtploki pindadele ja solenoidide ankrutele - tulemus on kehv käiguvahetus ja hiljem avariirežiim.
4. ATFi TBN number väheneb aja jooksul ja happesus suureneb - see kahjustab kõiki käigukasti detaile
5 . ...
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Automaatkasti õlivahetus
Sõna "faktivead" kõlab lausa jumalikult.
R129 teeb nüüd kenasti kodutööd ja selgitab omale välja, mis tehnoloogiad on olemas "ATM läbipesuks" ja alles siis asub jutustama taifuunist, selle puudumisest või reklaamima oma töögraafikut.
Väike seeme otsinguteks vaatamata 10 aasta pesemisele.
"Transmission Flushing
There are many mixed views on various forums and web pages around Gearbox flushing, these are mostly to do with "backward flushing" and "pulse flushing", because of the way these systems work they can dislodge sediments and other deposits causing damage to internal components. At xxxxxx we use a forward flush system which uses the same pressure and direction as the Transmission system it is connected to and therefore is a much safer way to flush."
Muidugi-muidugi, ka see "much safer way to flush" kõlab nagu "langevarjuga on ohutum lennukist välja hüpata".
Väljajuhatuseks ütlen: äitäh pakkumast, aga mulle meeldib terminali kaudu nii lennukisse siseneda, kui sealt väljuda.
R129 teeb nüüd kenasti kodutööd ja selgitab omale välja, mis tehnoloogiad on olemas "ATM läbipesuks" ja alles siis asub jutustama taifuunist, selle puudumisest või reklaamima oma töögraafikut.
Väike seeme otsinguteks vaatamata 10 aasta pesemisele.
"Transmission Flushing
There are many mixed views on various forums and web pages around Gearbox flushing, these are mostly to do with "backward flushing" and "pulse flushing", because of the way these systems work they can dislodge sediments and other deposits causing damage to internal components. At xxxxxx we use a forward flush system which uses the same pressure and direction as the Transmission system it is connected to and therefore is a much safer way to flush."
Muidugi-muidugi, ka see "much safer way to flush" kõlab nagu "langevarjuga on ohutum lennukist välja hüpata".
Väljajuhatuseks ütlen: äitäh pakkumast, aga mulle meeldib terminali kaudu nii lennukisse siseneda, kui sealt väljuda.
Re: Automaatkasti õlivahetus
Palun näita mulle ühte seadet mis Eestis niimoodi toimetab - minuteada neid ei ole, võibolla eksin. Kusjuures ma ei ole ka messidel selliseid "taifuune" tekitavad iseneid kohanud - räägin max 8-10 tootjast keda mina tean messidel väljas olevat (Euroopa, Aasia - USA kohta ei tea). Jällegi, võibolla on neid olemas, aga ma ei ole kohanud. Oleks hea kui leiaksid mingi lingi - tasuks hoiatuseks teistelegi saata. See, et netis keegi sellise lause kirjutab, ei tähenda, et valdav enamus sellist jama kasutaks.ttsys kirjutas:Sõna "faktivead" kõlab lausa jumalikult.
R129 teeb nüüd kenasti kodutööd ja selgitab omale välja, mis tehnoloogiad on olemas "ATM läbipesuks" ja alles siis asub jutustama taifuunist, selle puudumisest või reklaamima oma töögraafikut.
Väike seeme otsinguteks vaatamata 10 aasta pesemisele.
"Transmission Flushing
There are many mixed views on various forums and web pages around Gearbox flushing, these are mostly to do with "backward flushing" and "pulse flushing", because of the way these systems work they can dislodge sediments and other deposits causing damage to internal components. At xxxxxx we use a forward flush system which uses the same pressure and direction as the Transmission system it is connected to and therefore is a much safer way to flush."
Muidugi-muidugi, ka see "much safer way to flush" kõlab nagu "langevarjuga on ohutum lennukist välja hüpata".
Väljajuhatuseks ütlen: äitäh pakkumast, aga mulle meeldib terminali kaudu nii lennukisse siseneda, kui sealt väljuda.
Mina tean, et sellised pulsseerivad seadmed on soojusvahetite läbipesuks (teostatakse ILMa käigukasti järgi ühendamata), seal on see tavaline. Nt selline firma nagu Hot Flush Inc mida ka Saksas paljud kasutavad. Hind on suhteliselt kallis ja pole endale veel soetanud, samas Saksa suurim käigukastide remontija http://www.fzth.de" onclick="window.open(this.href);return false; ütleb, et sellega saab tõesti vahejahutid puhtaks.
Re: Automaatkasti õlivahetus
Kas,siis mootoriõli oleks ka mõtet veerandi kaupa vahetada? Tõmbaks õlivarda august paar liitrit imuriga välja ja kõik palju odavam Ei usu küll,et hõbenooles jama aetakse. Parem kui kogu õli puhas ühe korraga ja kui hind on vastuvõetav,siis ei näe probleemi. Pärast dünaamilist õlivahetust soovitati hõbenooles,et järgmisel korral piisab ka lihtsalt õli uuendamisest mida võib ka ise teha selle õpetuse järgi millele tsys ennem viitas. Kadrinas olin auto juures kui dünaamilist tehti ja mingit taifuuni küll ei olnud...pigem nagu vereülekanne...tasa ja targu
Re: Automaatkasti õlivahetus
Ja ttsys-il on ikkagi õigus, nagu alati
https://youtube.com/watch?v=L_AkND2krRY" onclick="window.open(this.href);return false;
https://youtube.com/watch?v=L_AkND2krRY" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Automaatkasti õlivahetus
Absoluutselt ja eelis on neil, kes oskavad lugeda.
See oli samuti ilmselt su enda 15min kuulsust kaamera ees oma pissimisest jutustada.
See oli samuti ilmselt su enda 15min kuulsust kaamera ees oma pissimisest jutustada.
v-501 kirjutas:Ja ttsys-il on ikkagi õigus, nagu alati
https://youtube.com/watch?v=L_AkND2krRY" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Automaatkasti õlivahetus
Jällegi. Õppige lugema ja järeldusi tegema.
Ka mootoriõli ei "pesta" mootori sisemusest välja! See lastakse soojal mootoril välja voolata ja vaikselt. Alati jääb mootorisse väike osa vana õli ja seda ei lähe mootorivalmistaja soovitusel mitte keegi sealt välja pesema. Selle jaoks on tootja poolt ettekirjutatud õlil vastav tööfaas, et mootori sisemust piisava tõhusega pesta.
Või kaupo.k vahetab mootoriõli "dünaamiliselt"?! Miks seda huvitav küll keegi ei tee? Mootori saaks ju veel puhtamaks seest. Miks mootoritootjad ei taha näha hooldustegevuse juures mingit mootori sisepesu(?) Vastus on lihtne - see on seotud riskidega.
Täpselt sama on ükskõik millise dünaamilise õlivahetuse tehnoloogiaga - see on alati seotud riskidega. Kogu selle pesu argumendiks ongi efektiivne õlivahetuse protseduur - see on kõik. Loomulikult on masinaga pesu kordades lihtsam, kui kasvõi ultra tulemust 2-3 korda manuaalselt õli täita ja lasta välja voolata - üldse ei vaidle. Jutt on hoopis sellest, et see on seotud riskidega, mida ei ole vaja läbida ega võtta.
Ka mootoriõli ei "pesta" mootori sisemusest välja! See lastakse soojal mootoril välja voolata ja vaikselt. Alati jääb mootorisse väike osa vana õli ja seda ei lähe mootorivalmistaja soovitusel mitte keegi sealt välja pesema. Selle jaoks on tootja poolt ettekirjutatud õlil vastav tööfaas, et mootori sisemust piisava tõhusega pesta.
Või kaupo.k vahetab mootoriõli "dünaamiliselt"?! Miks seda huvitav küll keegi ei tee? Mootori saaks ju veel puhtamaks seest. Miks mootoritootjad ei taha näha hooldustegevuse juures mingit mootori sisepesu(?) Vastus on lihtne - see on seotud riskidega.
Täpselt sama on ükskõik millise dünaamilise õlivahetuse tehnoloogiaga - see on alati seotud riskidega. Kogu selle pesu argumendiks ongi efektiivne õlivahetuse protseduur - see on kõik. Loomulikult on masinaga pesu kordades lihtsam, kui kasvõi ultra tulemust 2-3 korda manuaalselt õli täita ja lasta välja voolata - üldse ei vaidle. Jutt on hoopis sellest, et see on seotud riskidega, mida ei ole vaja läbida ega võtta.
kaupo.k kirjutas:Kas,siis mootoriõli oleks ka mõtet veerandi kaupa vahetada? Tõmbaks õlivarda august paar liitrit imuriga välja ja kõik palju odavam
Re: Automaatkasti õlivahetus
Kes tihedamalt seda foorumit külastavad peaksid teadma, et tyssi puhul on tegemist staarvaidlejaga . Võtke rahulikult nüüd
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Automaatkasti õlivahetus
Samuti, kes tihedamalt foorumit kasutavad teavad, et "Supriim" on kuulus selliseid tühja koorega "ttsys" sisaldavaid lauselõike kõikjale postitama. Ei tea, kas tegemist staarmunajoojaga?
Supriim kirjutas:Kes tihedamalt seda foorumit külastavad peaksid teadma, et tyssi puhul on tegemist staarvaidlejaga . Võtke rahulikult nüüd
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Automaatkasti õlivahetus
Neid on igasuguseid ja palju, justnimelt USA suunal, kus töövahendid väga populaarsed ja hinnatud, et kiiresti ja efektiivselt kliendilt raha kätte saada. Mina ei räägi ega ründa kedagi nimeliselt - sh ka Hõbenoolt - tahate, omate kliente ja vastutate - laske käia. Äri ja teenus valdkonnapõhine. Kui Hõbenool tahab nii tegutseda - tehke kasvõi innovatsiooni ja oma dünaamiline õlivahetussüsteem. Tehke.
Minu postitus oli sellel suunal nagu dünaamiline õlivahetus on ainuõige ja parim viis ATM õli vahetuse ja mingite illusioonide täitumise suunal. Ütlen, et ZF seda ei kinnita ja hooldustegevuse jaoks sellele alla ei kirjuta, ühelegi töövahenditootjale protsessisertifikaati ei väljasta. Teiste sõnadega on kõik see "dünaamiline õlivahetus" eraldi aretus, mis ei oma ATM tootjatega mitte mingisugust ühisosa - ei tehnoloogilist ega tootjavastutust puudutavat.
Messidest ja tootjatest räägid. Õlivahetusmasinaid on toodetud sajand juba ja näitena USA autodel on omad tehnoloogilised ja margipõhised tugevused-nõrkused ja seoses sellega on ka tööriistatootjad vastavat alternatiivi pakkumas, et midagi protsessi mõttes hõlpsamalt ära teha.
Innovatsiooni võitja 2013. "The Best Transmission Flush Machine In The World"
https://www.youtube.com/watch?v=VWjtmCJLRLM
Kui keegi järeldab, et see innovatsiooni auhind anti tehnoloogia võtmes siis peab sügavalt pettuma. Ette ruttavalt ütlem, et see ei ole minupoolne reklaam ehk ka neile ütlen "aitäh pakkumast" ehk ka oma usakal ei lase ma sellist videos nähtavat tsirkust teha.
Minu postitus oli sellel suunal nagu dünaamiline õlivahetus on ainuõige ja parim viis ATM õli vahetuse ja mingite illusioonide täitumise suunal. Ütlen, et ZF seda ei kinnita ja hooldustegevuse jaoks sellele alla ei kirjuta, ühelegi töövahenditootjale protsessisertifikaati ei väljasta. Teiste sõnadega on kõik see "dünaamiline õlivahetus" eraldi aretus, mis ei oma ATM tootjatega mitte mingisugust ühisosa - ei tehnoloogilist ega tootjavastutust puudutavat.
Messidest ja tootjatest räägid. Õlivahetusmasinaid on toodetud sajand juba ja näitena USA autodel on omad tehnoloogilised ja margipõhised tugevused-nõrkused ja seoses sellega on ka tööriistatootjad vastavat alternatiivi pakkumas, et midagi protsessi mõttes hõlpsamalt ära teha.
Innovatsiooni võitja 2013. "The Best Transmission Flush Machine In The World"
https://www.youtube.com/watch?v=VWjtmCJLRLM
Kui keegi järeldab, et see innovatsiooni auhind anti tehnoloogia võtmes siis peab sügavalt pettuma. Ette ruttavalt ütlem, et see ei ole minupoolne reklaam ehk ka neile ütlen "aitäh pakkumast" ehk ka oma usakal ei lase ma sellist videos nähtavat tsirkust teha.
R129 kirjutas: Palun näita mulle ühte seadet mis Eestis niimoodi toimetab - minuteada neid ei ole, võibolla eksin. Kusjuures ma ei ole ka messidel selliseid "taifuune" tekitavad iseneid kohanud - räägin max 8-10 tootjast keda mina tean messidel väljas olevat (Euroopa, Aasia - USA kohta ei tea). Jällegi, võibolla on neid olemas, aga ma ei ole kohanud. Oleks hea kui leiaksid mingi lingi - tasuks hoiatuseks teistelegi saata. See, et netis keegi sellise lause kirjutab, ei tähenda, et valdav enamus sellist jama kasutaks.
Re: Automaatkasti õlivahetus
Hõbenooles käidud enda e39ga umbes 3.a ja 100 000 km tagasi. Kast toimetas enne veatult ja teeb seda ka siiani. Vastasel juhul pole tõesti mõtet sinna minna. Muuseas- autol oli küljes originaal õlifilter aastast 2001, õli kohta ei tea ja läbisõit oli siis 323 000. Et suures pildis on kasti seisukord ikka kinni eelmistes omanikes. Ise olen teine omanik ja probleemid kastiga puuduvad. ptui ptui.
- -TaaviK-
- Huviline
- Postitusi: 236
- Liitunud: 21.02.2017 19:40 22
- Peamine sõiduk: X6 M Performance
- Asukoht: Helsinki/Espoo
Re: Automaatkasti õlivahetus
Tuttav käis ka mingi aeg kadrinas dünaamilises kasti loputuses. Midagi viga vist polnud, lihtsalt raiskas raha. Üsna kohe viksas alt mahlad välja ja teeääres. Puksiir ja UM tegi korda Kahjud maksid vist kinni vähemalt.
e34 520> e39 523i> e39 530d> e65 730d> x3 3.0d> X6d
- mastergut
- Huviline
- Postitusi: 785
- Liitunud: 14.11.2007 15:51 55
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Rakvere
- Kontakt:
Re: Automaatkasti õlivahetus
Ise vahetanud nii et . Vana õli välja ja uus sisse. Siis käima ja uuesti välja õli. Filter vahetada ja uus õli sisse. Arvan et nii enamvahem hea ka.
AUDI b3 2.3 Quattro , E46 320I , e39 530d 142kw , e61 530xd , e34 524td