E65 3.0d ei käivitu
-
- Huviline
- Postitusi: 17
- Liitunud: 28.02.2016 18:09 17
- Peamine sõiduk: e65
E65 3.0d ei käivitu
Suri hoopealt välja ja ei käivitu. ehk keegi oskab aidata.veakood 4321fuel delivery control valve
-
- Huviline
- Postitusi: 17
- Liitunud: 28.02.2016 18:09 17
- Peamine sõiduk: e65
Re: E65 3.0d ei käivitu
Kas siis on niimoodi et käivitamisel ei luba ka.
-
- Huviline
- Postitusi: 17
- Liitunud: 28.02.2016 18:09 17
- Peamine sõiduk: e65
Re: E65 3.0d ei käivitu
Keegi kütuse filtri asukohta oskab öelda
Re: E65 3.0d ei käivitu
Küttefilter põhja all,juhi jalgade kandis.toomassolovjov kirjutas:Keegi kütuse filtri asukohta oskab öelda
Küttefiltrit on ikka vahest vaja vahetada kuid sellepärast hoopealt auto välja ei sure
Tallinnas saaks aidata vea otsinguga
- igor115
- Huviline
- Postitusi: 76
- Liitunud: 03.01.2009 16:17 46
- Peamine sõiduk: F11 530 xdrive
- Telefon: 53496608
- Asukoht: Järvamaa
Re: E65 3.0d ei käivitu
Tere. Nagu ütles kasutaja Volum, soovitaks kõrgsurvepumba küljes olev rõhuregulaator kontrollida. Kui on rauapuru näha, siis pump läbi, või minemas. Kui puru pole, aga soojast peast rõhk reilis kõigub +-50,( siis arvatavsti rõhuregulaator läbi.Vähemalt, isa ja venna autol oli see labi.) Kui +-150, võiks pihusteid kontrollida.)Isegi 1 suure tagasivooluga pihusti tõmbab kogu reili surve nii alla, et mootor ei käivitu. Kogu jutt on omast kogemusest.
Samuti, ei soovita rõhuregulaatorit (kui põhjus selles )osta romulast või kasutatuna.Saate umbes 10a vana lutsu, mis võib olla töötab kuu aega).Kui huvi,PM,ütlen kus 2 korda odavam,kui esinduses.
Mitte töötava korrektselt regulaatori sümptomid olid:
Ebastabiilne tühikäik( mittte koguaeg,vahest soojalt,külmalt.( Eelsüüte plokk,küünlad
korras.)
Püsikaga sõites 100km/h pöörded kõikusid ligi 100-150 pööret.(ei olnud KK turbiini viga)
Järsku kiirendades, auto jäi mõtlema,lõi musta välja.(turbo ja EGR solenoidid uued,vaakum voolikud korras)
Kogu juttu jälgisime INPA-ga ja ISTA-ga.
Kui ütlesin midagi valesti, targad parandavad.
Üldiselt, foorumis palju tarkadsid, kes oskavad mitte ainult vigu lugeda, vaid ka neid tõlgendada.
Ehk on abi.
Samuti, ei soovita rõhuregulaatorit (kui põhjus selles )osta romulast või kasutatuna.Saate umbes 10a vana lutsu, mis võib olla töötab kuu aega).Kui huvi,PM,ütlen kus 2 korda odavam,kui esinduses.
Mitte töötava korrektselt regulaatori sümptomid olid:
Ebastabiilne tühikäik( mittte koguaeg,vahest soojalt,külmalt.( Eelsüüte plokk,küünlad
korras.)
Püsikaga sõites 100km/h pöörded kõikusid ligi 100-150 pööret.(ei olnud KK turbiini viga)
Järsku kiirendades, auto jäi mõtlema,lõi musta välja.(turbo ja EGR solenoidid uued,vaakum voolikud korras)
Kogu juttu jälgisime INPA-ga ja ISTA-ga.
Kui ütlesin midagi valesti, targad parandavad.
Üldiselt, foorumis palju tarkadsid, kes oskavad mitte ainult vigu lugeda, vaid ka neid tõlgendada.
Ehk on abi.
Re: E65 3.0d ei käivitu
Kuidas seda railirõhu andurit hea kontrollida on? Mul tegu 3.0 135kw E39 ga aga kirja pandud sümptomid on väga selle moodi mis mu auto teeb vahepeal.
TEL 57703395
-
- Huviline
- Postitusi: 17
- Liitunud: 28.02.2016 18:09 17
- Peamine sõiduk: e65
Re: E65 3.0d ei käivitu
Kui palju peab etteande pump lööma.vahetasin filtri ära jätsin otsa lahti starterit andes ei löö üldse aga kui ust avan siis korra lööb ja kui võtme sisestan.
-
- Huviline
- Postitusi: 17
- Liitunud: 28.02.2016 18:09 17
- Peamine sõiduk: e65
Re: E65 3.0d ei käivitu
Vana filter oli kinni
Re: E65 3.0d ei käivitu
Mu vanal Opelil (BMW diisel) läks küll sõidu ajal kütusefilter nii umbe, et mootor välja suri. Välimuse järgi oli see sama vana kui auto.