E70 3,0d ulatuslik õlileke mootori esiküljelt
E70 3,0d ulatuslik õlileke mootori esiküljelt
Tere,
Õlivahetus oli ~2000km tagasi, täna lõi trassil sõites õlitaseme miinimummärguande põlema. Tõmbasin kohe tee äärde- pilt kapoti all väga õline- mootori esikülg, jahutusventikas(laiali loopinud igale poole). Max tasemeni sain peale valada ~1,4l.
Eelmise suve lõpus oli sarnane case- too kord oli plehku pannud üks vaakumpumba polt(hetkel tundusid kõik olemas olevat).
Küsimused:
1) Kuhu tasub vaadata?
2) Hakkan homme lammutama ning varutud hetkel: KKK tihend, õlifiltri korpuse tihendid, vaakumpumba tihend, pihustite seibid- kas midagi peaks veel ette valmistama? Kas pihustite eemaldamisel on midagi, mida
mitte jälgides/tehes on võimalik midagi ära lõhkuda?
Kõik mõtted ja soovitused teretulnud.
J.
Õlivahetus oli ~2000km tagasi, täna lõi trassil sõites õlitaseme miinimummärguande põlema. Tõmbasin kohe tee äärde- pilt kapoti all väga õline- mootori esikülg, jahutusventikas(laiali loopinud igale poole). Max tasemeni sain peale valada ~1,4l.
Eelmise suve lõpus oli sarnane case- too kord oli plehku pannud üks vaakumpumba polt(hetkel tundusid kõik olemas olevat).
Küsimused:
1) Kuhu tasub vaadata?
2) Hakkan homme lammutama ning varutud hetkel: KKK tihend, õlifiltri korpuse tihendid, vaakumpumba tihend, pihustite seibid- kas midagi peaks veel ette valmistama? Kas pihustite eemaldamisel on midagi, mida
mitte jälgides/tehes on võimalik midagi ära lõhkuda?
Kõik mõtted ja soovitused teretulnud.
J.
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E70 3,0d ulatuslik õlileke mootori esiküljelt
pakun hoopis katkist toru intercoolerist sisselaskesse
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: E70 3,0d ulatuslik õlileke mootori esiküljelt
Olen sõitnud autoga 100k km 2 aastaga. Õlivälp 12k km, pole kordagi õli pidanud lisama.patrik kirjutas:pakun hoopis katkist toru intercoolerist sisselaskesse
Katkine turbolõdvik ei tohiks suurendada õlikulu?
J.
Re: E70 3,0d ulatuslik õlileke mootori esiküljelt
Punkt õige vastuse eest õilsuse kohta lendab Patrikule:
https://www.dropbox.com/s/t2v516dsh4pdo ... 6.jpg?dl=0
Hoopis murelikumaks tegi aga õlikogus, mis kollektori otsast vastu vaatas:
https://www.dropbox.com/s/5mdzqee567khx ... 1.jpg?dl=0
Jõudsin kahjuks enne pildi tegemist suure loigu näpuga ära tõmmata.
Karteri tuulutuse klapp sai hiljuti vahetatud, seega muid põhjuseid peale turbo eluea
peatse lõpu vast pole. Soovitusi, kust operatiivselt uue/taastatud turbo saab? 173kw kone.
J.
https://www.dropbox.com/s/t2v516dsh4pdo ... 6.jpg?dl=0
Hoopis murelikumaks tegi aga õlikogus, mis kollektori otsast vastu vaatas:
https://www.dropbox.com/s/5mdzqee567khx ... 1.jpg?dl=0
Jõudsin kahjuks enne pildi tegemist suure loigu näpuga ära tõmmata.
Karteri tuulutuse klapp sai hiljuti vahetatud, seega muid põhjuseid peale turbo eluea
peatse lõpu vast pole. Soovitusi, kust operatiivselt uue/taastatud turbo saab? 173kw kone.
J.
Re: E70 3,0d ulatuslik õlileke mootori esiküljelt
Tänased tegemised:
Vahetatud klapikambri kaane tihend, pihustite alused seibid, vaakumpumba O-ring. Õlifiltri korpuse/soojusvaheti tihendid jäid hetkel vahetamata ajanappusest(selle ümbrus ei tundunud hetkel väga õline olevat). Samuti sai brake-cleaneriga läbi pestud sisselaskekollektor, milles oli omajagu õli.
Turbo lõtkud ei ole kindlasti suuremad/hullemad, kui 90000 või 40000km tagasi(mõõdetud näppmeetriga).
Peale kokkuladumist/käivitamist avastasime õlilekke vaakumpumba juurest, klapikambrikaane vahelt.
Õli immitses täpselt nurgast, kus klapikabmrikaanel on vaakumpumba pesa ava(kes on lammutanud, saab tõenäoliselt aru, mida mõtlen ). Kuna tekkis teooria, et ehk on kinnituspoltide kummipuksid läbi, lisasime ühe puksi alla ühe seibi, et KKK tugevamalt vastu plokikaant suruda. Sellest õlilekkest saime jagu.
Mootori töötamise ajal tõmbasin välja õlivarda, mispeale hakkas õlivarda kanalist/torust tulema välja õli
Demonteerisin karteri tuulutusklapi ja lammutasin laiali- pisikesest filtrist, mis tuulutusklapi sees on
suuga õhku läbi puhuda väga ei jaksanud. Siinkohal peab endale tuhka pähe raputama- kui tuulutusklappi vahetasin, siis klapiga uut filtrit kaasas polnud ning panin külge vana tüki. Ladusin klapi kokku ilma filtrita- töötava mootoriga enam õlivarda torust õli välja ei suru, küll aga tuleb tühikäigul töötades päris arvestatavalt tossu/suitsu. Tossab ka õlikorgi avast, kui kork ära võtta Varem pole sellist suitsemist täheldanud(mälule tuginedes). Suitseb umbes nii, nagu sellel videol: https://www.youtube.com/watch?time_cont ... nIn28ZuhD4" onclick="window.open(this.href);return false;
Pikalt olen kasutanud Castrol Edge FST-d 5w30, nüüd viimasel õlivahetusel läks sisse Shell Helix Ultra 5w30-
kas saab olla mingi seos?
J.
Vahetatud klapikambri kaane tihend, pihustite alused seibid, vaakumpumba O-ring. Õlifiltri korpuse/soojusvaheti tihendid jäid hetkel vahetamata ajanappusest(selle ümbrus ei tundunud hetkel väga õline olevat). Samuti sai brake-cleaneriga läbi pestud sisselaskekollektor, milles oli omajagu õli.
Turbo lõtkud ei ole kindlasti suuremad/hullemad, kui 90000 või 40000km tagasi(mõõdetud näppmeetriga).
Peale kokkuladumist/käivitamist avastasime õlilekke vaakumpumba juurest, klapikambrikaane vahelt.
Õli immitses täpselt nurgast, kus klapikabmrikaanel on vaakumpumba pesa ava(kes on lammutanud, saab tõenäoliselt aru, mida mõtlen ). Kuna tekkis teooria, et ehk on kinnituspoltide kummipuksid läbi, lisasime ühe puksi alla ühe seibi, et KKK tugevamalt vastu plokikaant suruda. Sellest õlilekkest saime jagu.
Mootori töötamise ajal tõmbasin välja õlivarda, mispeale hakkas õlivarda kanalist/torust tulema välja õli
Demonteerisin karteri tuulutusklapi ja lammutasin laiali- pisikesest filtrist, mis tuulutusklapi sees on
suuga õhku läbi puhuda väga ei jaksanud. Siinkohal peab endale tuhka pähe raputama- kui tuulutusklappi vahetasin, siis klapiga uut filtrit kaasas polnud ning panin külge vana tüki. Ladusin klapi kokku ilma filtrita- töötava mootoriga enam õlivarda torust õli välja ei suru, küll aga tuleb tühikäigul töötades päris arvestatavalt tossu/suitsu. Tossab ka õlikorgi avast, kui kork ära võtta Varem pole sellist suitsemist täheldanud(mälule tuginedes). Suitseb umbes nii, nagu sellel videol: https://www.youtube.com/watch?time_cont ... nIn28ZuhD4" onclick="window.open(this.href);return false;
Pikalt olen kasutanud Castrol Edge FST-d 5w30, nüüd viimasel õlivahetusel läks sisse Shell Helix Ultra 5w30-
kas saab olla mingi seos?
J.
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E70 3,0d ulatuslik õlileke mootori esiküljelt
Eee....mis filter sul seal on?
Seal ei käigi midagi
Seal ei käigi midagi
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: E70 3,0d ulatuslik õlileke mootori esiküljelt
Mul oli seal selline konstrui: http://bmwspecialistreading.co.uk/diese ... breathers/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: E70 3,0d ulatuslik õlileke mootori esiküljelt
vaheta originaali vastu ja lahendad probleemiJAWAmees kirjutas:Mul oli seal selline konstrui: http://bmwspecialistreading.co.uk/diese ... breathers/" onclick="window.open(this.href);return false;
+372 5 100 607
Re: E70 3,0d ulatuslik õlileke mootori esiküljelt
Mis sinna käima peaks? Vahetasin oma 135kw mootoril ka selle ära. Oli enne seal selline filter ja sai ka tellitud uus klapp koos filtriga.
TEL 57703395
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E70 3,0d ulatuslik õlileke mootori esiküljelt
Seal ei olegi midagi
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: E70 3,0d ulatuslik õlileke mootori esiküljelt
Võtsin enda auto järgi, vb uuemal teisiti aga...
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_7567" onclick="window.open(this.href);return false;
Nr 15 detail.
https://aeromotors.ee/kataloog/search/11127793164/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mis see siis on? Filter ehk pole parim sõna selle kohta.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_7567" onclick="window.open(this.href);return false;
Nr 15 detail.
https://aeromotors.ee/kataloog/search/11127793164/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mis see siis on? Filter ehk pole parim sõna selle kohta.
TEL 57703395
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E70 3,0d ulatuslik õlileke mootori esiküljelt
E70 puhul E39 näiteid mängu tuua pole kohane. M57tu2 mootoril ei näita kataloog seal mingeid filtreid. http://www.realoem.com/bmw/en/showparts ... Id=11_3934" onclick="window.open(this.href);return false; Pandud on M57tu õliseparaator, kui mootorist ajab palju õli turbosse.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Re: E70 3,0d ulatuslik õlileke mootori esiküljelt
Saan aru, et erineva ajastu mootorid. Enne küsisin 135kw mootori kohta ja patrik ütles, et sinna ei käigi midagi. Nüüd järgi mõeldes siis vist on ka uuem 135kw mootor olemas (r4? ) ja vb tekkis sellest arusaamatus.
Ühesõnaga värskematel masinatel enam pole seda filtrit?!
Ühesõnaga värskematel masinatel enam pole seda filtrit?!
TEL 57703395
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E70 3,0d ulatuslik õlileke mootori esiküljelt
Siin teemas on arutluseks M57TU2 mootor!
Viimati muutis Leho, 14.02.2018 12:44 08, muudetud 2 korda kokku.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Re: E70 3,0d ulatuslik õlileke mootori esiküljelt
Üldiselt oleks viisakas teemas püsida jah, mitte eri mudeleid ja mootoreid läbisegi arutada.
Kõrvalmärkusena, siis jah, E70 3.0d ei ole seda švammfiltrit kasutusel, aga E39 530d on. 135 kW R4 diisel millest juttu oli, on üleüldse kolmas mootor ja veel uuem, seda pole mõtet siin torkida, tehke karterituulutuse arutelu teema või kõige lihtsam - vaadake kataloogist, mis osad mingile autole/mootorile ette nähtud on.
Kõrvalmärkusena, siis jah, E70 3.0d ei ole seda švammfiltrit kasutusel, aga E39 530d on. 135 kW R4 diisel millest juttu oli, on üleüldse kolmas mootor ja veel uuem, seda pole mõtet siin torkida, tehke karterituulutuse arutelu teema või kõige lihtsam - vaadake kataloogist, mis osad mingile autole/mootorile ette nähtud on.
Re: E70 3,0d ulatuslik õlileke mootori esiküljelt
Vabandan, tekitasin tõesti asjatu segaduse siia.
TEL 57703395