Miks on M3 müüginumbrid väiksed? See auto võiks olla palju odavam, kuid see ongi suunatud vähe erilisemale inimesele ja vähe kallima hinnaga. Ikka, et inimene ennast eriliselt tunneks. Hinna võib tuua alla ja auto oleks masstootmises.
Tesla Model3 aga just ongi suunatud massidele. Mis sellest kiirendusest sellise auto puhul. Mõned korrad paugutad ja kogu lugu.
Rimac Consept 2 puhul öeldakse otse, müüakse numbreid, 0-100ni, kuigi igapäevaselt see ei ole oluline.
https://youtu.be/ho-miCbIr84" onclick="window.open(this.href);return false;
Mootoril vähegi mahtu on, ega siis ei sõida meist keegi pedaal igal ristmikul põrandasse.
Ja no jälle, see salong. Kodus asetage köögilauale tahvelarvuti, võtke üks rõngas ka kätte ja istutegi Tesla Model 3-mes.
Teadmiseks, et BMW M3 müüginumbrid lähevad veel alla. Mai kuust lõpetati BMW M3 tootmine, järgmine tuleb 2020.
10 aastat on tõesti räigelt pikk aeg. Mida on Tesla selle ajaga teinud? Facelifti on Model S saanud aga no välimuselt on see praktiliselt sama, mis esimene mudel. Arvestades nende probleeme, siis tõenäoliselt järgmise 10 aasta jooksul midagi üllatavat välimuse muutuses ka ei näe.
Model 3 on lihtne tõestus selleks. Väiksemaks tehtud Model S.
Mina ennustan Teslale veel suuremat kukkumist mõne aasta pärast. Esmalt löövad maine ja hinna alla kasutatud Teslad, millel garantii on läbi ja omanikud ise peavad maksma hakkama. Siis muutub selle auto omamine suuremaks luksuseks, kui omada 10 aastat vana BMW M3-me.
Jaguar tuli oma elektrimaasturiga. Läheb aega ja tulevad Saksa autotootjad oma elektriautodega. Tarbijale saab võimaluse valida. Huvitav saab olema, kui suur osa neist jääb kirjutuslaua disaini juurde.