E60 mure.
Re: E60 mure.
Vii siis kellegi juurde, kes reaalandmeid ka lisaks vigade lugemisele ja erinevate võimalike põhjuste üleslugemisele suuteline tegema on.
56052094
Re: E60 mure.
Mingid tüübid lugesid reaalandmeid sõidu ajal jne, ilmselt polnud piisavalt pädevad.mike1 kirjutas:Vii siis kellegi juurde, kes reaalandmeid ka lisaks vigade lugemisele ja erinevate võimalike põhjuste üleslugemisele suuteline tegema on.
Re: E60 mure.
JahVolum kirjutas:M54 mootor?
Re: E60 mure.
Diagnost näitab vaid ühte viga: misfire in cylinder 1 ehk siis nagu esimeses silindris ei olnud korraliku plahvatust või sädet.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60 mure.
Läbisõit mootoril? Alusta lihtsamast ja viska süütepoolid ringi ning jälgi muutust. Või veel parem kui +200 000km kuumutatud vaheta kõik ära.
Muide pane vaim valmis selleks, et misfire ei tähenda alati pelgalt sädeme puudumist vaid ka vale ajastusega süüdet (eriti, kui mitme silindri peale on 1 löögiandur) ja see viimane viitab juba ülemise otsa metalli kulumisele. Seal ei pruugi mitte midagi katki olla vaid kõik on ühtlaselt kulunud. Sellisel juhul on üldiselt vearegistris ka teade, et "misfire tuvastatud mitmes silindris" ning siis "misfire silinder nr #".
Muide pane vaim valmis selleks, et misfire ei tähenda alati pelgalt sädeme puudumist vaid ka vale ajastusega süüdet (eriti, kui mitme silindri peale on 1 löögiandur) ja see viimane viitab juba ülemise otsa metalli kulumisele. Seal ei pruugi mitte midagi katki olla vaid kõik on ühtlaselt kulunud. Sellisel juhul on üldiselt vearegistris ka teade, et "misfire tuvastatud mitmes silindris" ning siis "misfire silinder nr #".
Re: E60 mure.
Tänud abistava info eest, mõtlesin ise ka esialgu süütepoolide asukota vahetada ja vaadata kas vea asukoht ka muutub, süütepoolid peaks muidu kõik korraga uued panema?ttsys kirjutas:Läbisõit mootoril? Alusta lihtsamast ja viska süütepoolid ringi ning jälgi muutust. Või veel parem kui +200 000km kuumutatud vaheta kõik ära.
Muide pane vaim valmis selleks, et misfire ei tähenda alati pelgalt sädeme puudumist vaid ka vale ajastusega süüdet (eriti, kui mitme silindri peale on 1 löögiandur) ja see viimane viitab juba ülemise otsa metalli kulumisele. Seal ei pruugi mitte midagi katki olla vaid kõik on ühtlaselt kulunud. Sellisel juhul on üldiselt vearegistris ka teade, et "misfire tuvastatud mitmes silindris" ning siis "misfire silinder nr #".
Ls 450k.
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: E60 mure.
Mõistlik on jah kõik korraga vahetada, ise ka vahetasin 2tk alguses ja pärast vee 4tk, et välistada ajutist lonkamist mis vahel sisse viskas.
Re: E60 mure.
Mis firma süütepoole tasuks osta? Hinnad algavad 16 eurost ja lõppevad 50 kandis...Jaakk kirjutas:Mõistlik on jah kõik korraga vahetada, ise ka vahetasin 2tk alguses ja pärast vee 4tk, et välistada ajutist lonkamist mis vahel sisse viskas.
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: E60 mure.
Mina ostsin Boschid nagu peal olid
Re: E60 mure.
Diagnost enam viga ei näita aga auto ikka uimane, mõtlesin et peaks proovima bensufiltri välja vahetada, ei tea kuna seda keegi viimati tegi...
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60 mure.
Filter täiesti ebaoluline antud juhul vaid pigem lati peal kütusesurve mõõta.
Re: E60 mure.
Et vbl bensupump ei löö korralikult ?ttsys kirjutas:Filter täiesti ebaoluline antud juhul vaid pigem lati peal kütusesurve mõõta.
Ega ei oska öelda mis see surve olema peaks ?
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60 mure.
Latil on ca 3bar ja pump lööb 3.5bar - kõik online avalik info, kuigi beta.
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e60- ... ne/B4YLMVT
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e60- ... mp/6EnAIOg
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e60- ... ne/B4YLMVT
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e60- ... mp/6EnAIOg
Re: E60 mure.
Latisurve sõidu ajal 3.2 bar, selle viga siis pole ilmselt.ttsys kirjutas:Latil on ca 3bar ja pump lööb 3.5bar - kõik online avalik info, kuigi beta.
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e60- ... ne/B4YLMVT
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e60- ... mp/6EnAIOg
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60 mure.
3.2bar väga ilus.
Surveaste silindrites mõõdetud? Lambda töö kontrollitud? Kui seal viga vastu ei peegelda siis põhjendatud ikkagi hakata kahtlustama mootori ülemise otsa kulumist.
Surveaste silindrites mõõdetud? Lambda töö kontrollitud? Kui seal viga vastu ei peegelda siis põhjendatud ikkagi hakata kahtlustama mootori ülemise otsa kulumist.
Re: E60 mure.
Lambda töö kontrollitud, surveastmeid silindrites ei ole veel mõõtnud. Pakuti välja veel et nuka andurid vahetada, ühe olevat eelmine omanik hiljuti välja vahetanud, peaks proovima teise ka vahetada vbl.ttsys kirjutas:3.2bar väga ilus.
Surveaste silindrites mõõdetud? Lambda töö kontrollitud? Kui seal viga vastu ei peegelda siis põhjendatud ikkagi hakata kahtlustama mootori ülemise otsa kulumist.
Ei tea kas mõlemas nuka andurid on samasugused ?
Mõtlesin tellida sellise: https://aeromotors.ee/root/122374-andur ... sioon.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis simu17, 29.06.2018 15:24 34, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60 mure.
Nukkvõlliandur seal primitiivne ja kui selle tegelik viga siis on ka veakood ja väljalaske oma paneb ka mängu klõps kinni. Võta v-laske andurilt pistik küljest ja saad veenduda. Sellel oli minuteada üks juhtandur ehk mootorit ei panda seisma, kui sisselaske oma eemaldad. Mõningane muutus mootoritöös peab muidugi olema - reeglina jääb uimasemaks madalatel pööretel.
PS: sisse-välja on erinevad andurid.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2170" onclick="window.open(this.href);return false;
PS: sisse-välja on erinevad andurid.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2170" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: E60 mure.
Viga teada, katid umbes.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60 mure.
Kui katid umbes siis lambda pidi karjuvalt mööda olema. Pealegi mingi bank veakood lendab ka kiirelt sisse, kui juba kati efektiivsus langeb - seda enam kui puudub. Katid võivad seal lõppenud või laisad olla, aga midagi suuremat-tähtsamat on veel ära.
Re: E60 mure.
Millal kyynlaid vahetasid?
Väljalase võib ka mujalt kui katist umbes olla.
Väljalase võib ka mujalt kui katist umbes olla.
BMW-le kindel
Re: E60 mure.
Võtsime korra lambdad küljest ja autol tuli kohe jõud tagasi.ttsys kirjutas:Kui katid umbes siis lambda pidi karjuvalt mööda olema. Pealegi mingi bank veakood lendab ka kiirelt sisse, kui juba kati efektiivsus langeb - seda enam kui puudub. Katid võivad seal lõppenud või laisad olla, aga midagi suuremat-tähtsamat on veel ära.
Re: E60 mure.
Küünlad mingi pool aastat tagasi vahetatud.pikk66 kirjutas:Millal kyynlaid vahetasid?
Väljalase võib ka mujalt kui katist umbes olla.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60 mure.
Ja sellest tehti järeldus, et katid umbes?!
simu17 kirjutas: Võtsime korra lambdad küljest ja autol tuli kohe jõud tagasi.
Re: E60 mure.
Mitte ainult, arvuti näitas kattsys kirjutas:Ja sellest tehti järeldus, et katid umbes?!simu17 kirjutas: Võtsime korra lambdad küljest ja autol tuli kohe jõud tagasi.
Re: E60 mure.
Kunagi 2 aastat tagasi käis E39 530i abi palumas, jõudu polnud, veakoode polnud. Juhuslikult panin tähele, et summutist ei taha absoluutselt õhku välja tulla. Sai lambda august kaameraga sisemust piilutud ja kati kärg oli kokku sulanud.
Buumer Auto / 56826000