2011a BMW 530d (F11), ei käivitu
2011a BMW 530d (F11), ei käivitu
Mure järgmine: hommikul sai sõidetud murevabalt ca 40km, 200m enne kodu jäin seisma, aktiveerus start/stop süsteem. Hakates kohalt liikuma, auto enam ei käivitunud ise ja ka käivitus nupule vajutuses käima ei läinud. Mootor käib küll ringi, aga eluvaimu sisse ei võta. Sai lastud diagnostika teha, näitas, et kütuse kõrgsurve rõhku ei teki. Kas kellelgi olnud samasugust probleemi või on mõtteid mis võiks sellist asja põhjustada?
Ja lisaks selline küsimus, kas õhkpadi saab iseeneselikult tühjaks minna? Pärast auto puksiiriga teeninduse platsile viimist oli kõrvalistuja poolne tagumine ratas täiesti koopas ja esimene pooleldi.
EDIT: Viga leitud. Kõrgsurvepumbas esineb alumiiniumipuru.
Ja lisaks selline küsimus, kas õhkpadi saab iseeneselikult tühjaks minna? Pärast auto puksiiriga teeninduse platsile viimist oli kõrvalistuja poolne tagumine ratas täiesti koopas ja esimene pooleldi.
EDIT: Viga leitud. Kõrgsurvepumbas esineb alumiiniumipuru.
Viimati muutis antiadler, 21.10.2018 13:29 13, muudetud 3 korda kokku.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: 2011a BMW 530d, ei käivitu
Kütuse koguseregulaator korraks maha keerata ja kui selle pinnal on metallipuru, siis kõrgsurvepump rikkis. Paraku kaasneb sellega ka pihustite rike.
tel. 51 949 859
Re: 2011a BMW 530d, ei käivitu
Tere,
Huvitav teema. Hoia meid kursis, mis autoga juhtus. Kõrgsurvepumba lugu on pelgalt öeldes kole. Siin teemas on sellest natukene juttu koos piltidega: https://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=39&t=286093" onclick="window.open(this.href);return false;
Edu ja pikka närvi.
Huvitav teema. Hoia meid kursis, mis autoga juhtus. Kõrgsurvepumba lugu on pelgalt öeldes kole. Siin teemas on sellest natukene juttu koos piltidega: https://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=39&t=286093" onclick="window.open(this.href);return false;
Edu ja pikka närvi.
Re: 2011a BMW 530d, ei käivitu
Hetkeseisuga niipalju öeldi, et kõrgsurvepumbaga mingi teema, aga täpset vastust veel ei ole.Filjar kirjutas:Tere,
Huvitav teema. Hoia meid kursis, mis autoga juhtus. Kõrgsurvepumba lugu on pelgalt öeldes kole. Siin teemas on sellest natukene juttu koos piltidega: https://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=39&t=286093" onclick="window.open(this.href);return false;
Edu ja pikka närvi.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: 2011a BMW 530d, ei käivitu
Kogu küttesüsteem metallipuru siis täis.
Siin näide N47 mootoriga isendi pealt, tulemus identne:
https://www.youtube.com/watch?v=-GRhWXThDUU
Siin näide N47 mootoriga isendi pealt, tulemus identne:
https://www.youtube.com/watch?v=-GRhWXThDUU
tel. 51 949 859
- TELK
- Huviline
- Postitusi: 1620
- Liitunud: 24.10.2006 22:29 13
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Uus Saue vald
Re: 2011a BMW 530d, ei käivitu
Tuttav tõi saksast 3.0D X5 millel oli BMW esinduses vahetatud kõrgsurvepump ja pihustid. 7 kuud sõisis eestis ja ühel päeval enam tööle ei läinud. Pump toostis jälle metalli. Õnneks garantii kehtis ja tehti siin tasuta pumba ja pihustite vahetus.
Re: 2011a BMW 530d, ei käivitu
Joppenpuhh noh...tegelt tahaks teada kuidas sellist asja ennetada. Tarkadel meestel on ehk ettepanekuid? Mul karvane tunne, et piilun enda massina kõrgsurvepumba sisse. Äkki leian ka säravad üllatusmunad kütuse seestTELK kirjutas:Tuttav tõi saksast 3.0D X5 millel oli BMW esinduses vahetatud kõrgsurvepump ja pihustid. 7 kuud sõisis eestis ja ühel päeval enam tööle ei läinud. Pump toostis jälle metalli. Õnneks garantii kehtis ja tehti siin tasuta pumba ja pihustite vahetus.
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 2011a BMW 530d, ei käivitu
Võtke rikkis pump lahti, tehke purunenud detailidest pilt ja pange siia, saab imetleda.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: 2011a BMW 530d, ei käivitu
Guugeldades leidsin, et solkkütus võib seda põhjustada, kui diisel ei määri piisavalt: https://mehele.ohtuleht.ee/92636/solkkutus-kaob" onclick="window.open(this.href);return false;Filjar kirjutas: tahaks teada kuidas sellist asja ennetada.
Mingite artiklite kohaselt on endiselt raske kütteõli müügis "diisli" nime all.
http://www.logistikauudised.ee/uudised/ ... solkkutust" onclick="window.open(this.href);return false;
Seega mida ise ära saab teha on see, et tankida korralikust tanklast
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
Re: 2011a BMW 530d, ei käivitu
Tere. Õige vahemärkus tõesti. Kütuse kvaliteedi osas erinevate müüjate vahel pead ei anna, toon ühe elava näite oma kliendi näol. Klient tegeleb lennundusega ja käis Prantsusmaal võistlustel. Ennem võistlusele minekut võttis Circle K´st 100L bensiini kaasa ja vahepausi hoolduse ajal selgus, et see sama kütus, mis ta siit ostis vahutas mootoris. Tagasi tulles võttis mootori pulkadeks ja kolbi vaadeldes olid seal oranžikas-punased-pruunid randid peal. Okei, sotid selged ja vahetas kolbi koos rõganstega ning tankis Alexleast ostetud bensiiniga. Tehti uus hooldus ja selgus, et kütus enam ei vahutanud ja kolb oli ilma mainitud värvideta. Lisan juurde, et õliga tal probleeme ei ole. Seega mõte, keegi asjapulk võiks meil pakutavad kütused analüüsima saata. Ehk saame pingerea parimast kuni halvimani välja. Lähen küll teemast välja aga näiteks mootoriõli saavad kõik tavakodanikud analüüsima saata. Jällegi vastavalt oma tööst ja puht sportlikust huvist olen ma oma autode kõik õlivahetuse õliproovid https://www.blackstone-labs.com/" onclick="window.open(this.href);return false; analüüsi saatnud. Kirjeldav pilt enda autost kui ta Austriast kätte sain ja õlile analüüsi lasin teha. Ootan põnevusega kahte viimast analüüsi tulemust 10,000km õlivahetuse välbaga. Minu senised analüüsid on näidanud, et õlil ja õlil on suur vahe sees, samuti on veel tähtsam roll välbal endal. Seega olen enam kui kindel, et juhtivate kütusemüüjate kütusel on ka käärid sees.Kert11 kirjutas:Guugeldades leidsin, et solkkütus võib seda põhjustada, kui diisel ei määri piisavalt: https://mehele.ohtuleht.ee/92636/solkkutus-kaob" onclick="window.open(this.href);return false;Filjar kirjutas: tahaks teada kuidas sellist asja ennetada.
Mingite artiklite kohaselt on endiselt raske kütteõli müügis "diisli" nime all.
http://www.logistikauudised.ee/uudised/ ... solkkutust" onclick="window.open(this.href);return false;
Seega mida ise ära saab teha on see, et tankida korralikust tanklast
Re: 2011a BMW 530d, ei käivitu
Video lõpus tundub, et pannakse uus mingi osa torustikust ja vist ka paak?PeeterA kirjutas: Siin näide N47 mootoriga isendi pealt, tulemus identne:
https://www.youtube.com/watch?v=-GRhWXThDUU
Samas tundub ka loogiline, et ainult pumba ja pihustite vahetsest ei aita, kuskile võib ikka seda metallipuru jääda ja see hakkab uuesti jahvatama seal uusi asju.
Re: 2011a BMW 530d, ei käivitu
Palju selline nali maksma võib minna?
Kõik BMW omanikud ei ole idioodid, aga igal idioodil on BMW.
Re: 2011a BMW 530d, ei käivitu
F01 530d N57 parandus läks esinduses maksma üle 6K euro...FaceOff kirjutas:Palju selline nali maksma võib minna?
Re: 2011a BMW 530d, ei käivitu
Meile esinduses öeldi ca 10k... Saatsime kukele. Auto läheb tuttava kätte, varuosad kokku ca 2000) vb natsa peale + siis tööraha ehk 500. Ehk umbes 3000ga peaks tehtud saama.FaceOff kirjutas:Palju selline nali maksma võib minna?
Re: 2011a BMW 530d, ei käivitu
Noo kurja, karmid rahasummad ikka. Odavam on vist profülaktika mõttes täiesti igaks juhuks uus kõrgsurvepump peale ostaantiadler kirjutas:Meile esinduses öeldi ca 10k... Saatsime kukele. Auto läheb tuttava kätte, varuosad kokku ca 2000) vb natsa peale + siis tööraha ehk 500. Ehk umbes 3000ga peaks tehtud saama.FaceOff kirjutas:Palju selline nali maksma võib minna?
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: 2011a BMW 530d, ei käivitu
Tasub vältida ka kusagil nurgatagant saadud tundmatu päritoluga vedeliku tankimist. Esialgne joovastus tekkinud kokkuhoiust võib peagi asenduda masendusega.
Omal aastaid tagasi kogemus Venemaalt veoka küttepaagist väljalastud talvise diiselküttega, mis haises bensiini järele.
Omal aastaid tagasi kogemus Venemaalt veoka küttepaagist väljalastud talvise diiselküttega, mis haises bensiini järele.
tel. 51 949 859
Re: 2011a BMW 530d, ei käivitu
Tere! Keerasin enda F07 530XD kõrgsurvepumbal korgi maha ja metallipuru ma ei näinud. Pilt:
Jäin mõtlema, et need pildid mida ma laiali lennanud kõrgsurvepumpadest näinud olen on kollaka kütusega. Enda auto kütus on läbipaistev. Millest selline erinevus tulla võib? Võrdluseks toon hiljuti esinduses käinud auto(N47 520D E61). Pildilt selgelt näha kollakas kütus ja hunnik metallipuru:
Ja F01 N57 kõrgsurvepumba pilt:
Jäin mõtlema, et need pildid mida ma laiali lennanud kõrgsurvepumpadest näinud olen on kollaka kütusega. Enda auto kütus on läbipaistev. Millest selline erinevus tulla võib? Võrdluseks toon hiljuti esinduses käinud auto(N47 520D E61). Pildilt selgelt näha kollakas kütus ja hunnik metallipuru:
Ja F01 N57 kõrgsurvepumba pilt:
Viimati muutis Filjar, 04.10.2018 22:56 51, muudetud 1 kord kokku.
- TELK
- Huviline
- Postitusi: 1620
- Liitunud: 24.10.2006 22:29 13
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Uus Saue vald
Re: 2011a BMW 530d, ei käivitu
Olerexil on kollane diisel.
Re: 2011a BMW 530d, ei käivitu
Okei, siis Nestel on järelikult läbipaistev. Ma enamus jaolt Neste püsikunde.TELK kirjutas:Olerexil on kollane diisel.
Re: 2011a BMW 530d, ei käivitu
Tere. Lisan täienduseks, et meil siin Eestis on võimalik diiselkütusele analüüsi teha. Antud teenust pakub Eesti Keskkonnauuringute Keskus OÜ(Kütusekvaliteedi ja Tolliteenuste osakond). 1 analüüs on üsna krõbeda hinnaga 135eur+km. Aga aga, kopeerin siia osakonnajuhataja kommentaari diiselkütuse kvaliteedile. Lisan, et saatsin neile purunenud kõrgsurvepumade diiselkütuse pildid.Filjar kirjutas:Okei, siis Nestel on järelikult läbipaistev. Ma enamus jaolt Neste püsikunde.TELK kirjutas:Olerexil on kollane diisel.
"Kütuse värvuse järgi tegelikult päris hästi ei saa hinnata selle
kvaliteeti. OK, kui kütus on ikka tumekollane või sellest midagi enamat,
on üpris kindlasti see kehva kvaliteediga. Aga selline värv nagu
piltidel - kas värvitu või helekollane on täiesti OK. Kollane värvus
tuleb hiljuti biokütuse lisamise nõudest - nimelt sinna lisatav FAME
komponent värvib kütuse selliselt. Samuti võivad sarnast neoonrohelist
värvust anda aromaatsed ühendid. Kuna osad kütusemüüjad kasutavad aga
juba teise põlvkonna biokütust, mis ise on täiesti värvitu, siis need
kütused võivad ka sellepärast värvitud olla.
FAME'l on aga üks hea omadus - sellel on väga head määrimisomadused ning
selle lisamine pigem parendab kütuse määrimisomadusi. Teise põlvkonna
biokomponent vastupidiselt on väga halbade määrimisomadustega ning selle
müüjad kasutavad ilmselt kütuses määrimisomaduste parendamiseks lisandeid."
Mina, kes ma käin üldjuhul Nestes tankimas on värvitu kütus. Tõenäoliselt kasutab Neste teise põlvkonna diiselkütust oma väga halva määrdeomadusega + lisandid, mis määrdeomadust parandavad. Võin ka muidugi eksida kuna ma ei ole spetsialist.
Re: 2011a BMW 530d, ei käivitu
Peaks vist kahetakti 6li hakkama lisama kytusele m22rdeomaduste parendamiseks.
Mida sellest arvate?
Mida sellest arvate?
F10
-
- Huviline
- Postitusi: 154
- Liitunud: 19.09.2012 20:27 07
- Peamine sõiduk: s350cdi w221
- Asukoht: Tartu
Re: 2011a BMW 530d, ei käivitu
Mul oli e91 320d n47 ka kõrgsurvepumba rikkega .Pidin vahetama pumba , pihustid , kütuselatt koos anduritega , paak ja torustik pesti puhtaks .
2000a 730d,2001a 745i,2001 x5 4.4 ,2005a 525d ,2003a 745Li, 2005a 730d ,F01 730d ,F01 730d .
Re: 2011a BMW 530d, ei käivitu
Tere. Tohib küsida kus kohas ja tavapärases korras tankisid? Palju remondiarve läks?Davep kirjutas:Mul oli e91 320d n47 ka kõrgsurvepumba rikkega .Pidin vahetama pumba , pihustid , kütuselatt koos anduritega , paak ja torustik pesti puhtaks .
Re: 2011a BMW 530d, ei käivitu
Tere! Mõttekoht eksole. Targemad mehed peavad vastama sellele küsimusele. Tean inimesi kes teevad seda, samas tean inimesi kes mitte mingil juhul ei tee seda. Kuulaks isegi arvamused ära.Herts kirjutas:Peaks vist kahetakti 6li hakkama lisama kytusele m22rdeomaduste parendamiseks.
Mida sellest arvate?
-
- Huviline
- Postitusi: 154
- Liitunud: 19.09.2012 20:27 07
- Peamine sõiduk: s350cdi w221
- Asukoht: Tartu
Re: 2011a BMW 530d, ei käivitu
Ostsin auto juba selle rikkega , ma ei tea mis sinna sisse valati .Filjar kirjutas:Tere. Tohib küsida kus kohas ja tavapärases korras tankisid? Palju remondiarve läks?Davep kirjutas:Mul oli e91 320d n47 ka kõrgsurvepumba rikkega .Pidin vahetama pumba , pihustid , kütuselatt koos anduritega , paak ja torustik pesti puhtaks .
Varuosad ja töö oli ca 700 kokku .Varuosad võtsin carwayst .
2000a 730d,2001a 745i,2001 x5 4.4 ,2005a 525d ,2003a 745Li, 2005a 730d ,F01 730d ,F01 730d .
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
- Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
- Kontakt:
Re: 2011a BMW 530d, ei käivitu
Tea kuipalju see CR pihustitele meeldib?Filjar kirjutas:Tere! Mõttekoht eksole. Targemad mehed peavad vastama sellele küsimusele. Tean inimesi kes teevad seda, samas tean inimesi kes mitte mingil juhul ei tee seda. Kuulaks isegi arvamused ära.Herts kirjutas:Peaks vist kahetakti 6li hakkama lisama kytusele m22rdeomaduste parendamiseks.
Mida sellest arvate?
BMW E34TDS 1993
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
Re: 2011a BMW 530d, ei käivitu
Karla lisandit võib ju julgelt valada