Suur õlikulu
Suur õlikulu
Tere!
Probleem selles ,et õlikulu on maru suur ~50km peale 300-400ml(õli varda järgi).
Sai korda tehtud peenikesed vaakumvoolikud kuna autol polnud jõudu. Nüüd jõud olemas ja on vägagi ergas.
Kiirendades turbo veidi viliseb (isegi meeldiv hääl).
Kapotialt väga ei näe kas kuskilt lekib.
Hommikul lumel ei täheldanud õliplekke maas.
Ei tossa ei suitse.
Autoks 2001a 530d atm.
Kust millega alustada? Alustaks lihtsamatest asjadest väga ise autodest ei tea midagi nii.
Probleem selles ,et õlikulu on maru suur ~50km peale 300-400ml(õli varda järgi).
Sai korda tehtud peenikesed vaakumvoolikud kuna autol polnud jõudu. Nüüd jõud olemas ja on vägagi ergas.
Kiirendades turbo veidi viliseb (isegi meeldiv hääl).
Kapotialt väga ei näe kas kuskilt lekib.
Hommikul lumel ei täheldanud õliplekke maas.
Ei tossa ei suitse.
Autoks 2001a 530d atm.
Kust millega alustada? Alustaks lihtsamatest asjadest väga ise autodest ei tea midagi nii.
- m2x
- Huviline
- Postitusi: 634
- Liitunud: 11.04.2012 18:18 41
- Peamine sõiduk: E39 530d Touring
- Asukoht: Neli ratast õhus...
Re: Suur õlikulu
Mõõtsid ikka samades tingimustes? St. külma mootoriga kui õli on karterisse valgunud? Sõidust tulles või lühikest aega pärast ei pruugigi õigesti näidata, plokk on suur ja õli igalpool laiali.
Re: Suur õlikulu
Just nii samades tingimustes 5-8h vahega mõõtnud.m2x kirjutas:Mõõtsid ikka samades tingimustes? St. külma mootoriga kui õli on karterisse valgunud? Sõidust tulles või lühikest aega pärast ei pruugigi õigesti näidata, plokk on suur ja õli igalpool laiali.
Re: Suur õlikulu
Unustasin mainida ,et jahutusvedelikus on väiksed mootoriõli täpid. Kuid kas on reaalne ,et sinna võis kaduda see õli kõik?
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: Suur õlikulu
Jahutusvedelikus täpid võivad olla ka sellest, et see 10a vahetamata, või rohkem, mis iganes. Vaheta vedelik ja varsti selge kas jääb puhtaks...
Re: Suur õlikulu
See turbovile tekib sellest, et lõtkud juba igalepoole suured ja kisub vastu korpust! Õlikulu ka ilmselt liigse turbo kulumise tagajärg!
Re: Suur õlikulu
Ei sinna see õli kõik ei kao aga sellel mootoril on soojusvaheti täitsa olemas! Ehk kui pole tegu trolliga siis jah, soojusvaheti tihendeid võiks aegajalt vahetada!Exceed12 kirjutas:Unustasin mainida ,et jahutusvedelikus on väiksed mootoriõli täpid. Kuid kas on reaalne ,et sinna võis kaduda see õli kõik?
Re: Suur õlikulu
Tänan, uurin asja ja annan teada!Indrek523 kirjutas:Ei sinna see õli kõik ei kao aga sellel mootoril on soojusvaheti täitsa olemas! Ehk kui pole tegu trolliga siis jah, soojusvaheti tihendeid võiks aegajalt vahetada!Exceed12 kirjutas:Unustasin mainida ,et jahutusvedelikus on väiksed mootoriõli täpid. Kuid kas on reaalne ,et sinna võis kaduda see õli kõik?
Re: Suur õlikulu
Õlivarrast kontrollisid ikka teise väljatõmbamise ajal? Esimene kord kontrollides on mul ka varras tolmukuiv alati (selle mootori eripära), uuesti sisse torgates ja välja tõmmates näitab alles taset. Karterituulutus/filter ok? Ainult turbovile järgi diagnoosi panna ja kallist detaili vahetada on ka veits imelik, vilet võib teinekord ka mõni väike süsteemileke tekitada (lõdvikud/jahuti siis tilguvad seest õlist?) Mul X-l on 7-s aasta kerge vile taga ja igasugune õlikulu puudub 10 000km peale, samuti ei tossa ja minek igati ok
Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)
Re: Suur õlikulu
Olen kontrollinud 2-3 korda varrast külma mootoriga ja jäänud kindlaks et õlikadu on täiesti olemas.Mart_L kirjutas:Õlivarrast kontrollisid ikka teise väljatõmbamise ajal? Esimene kord kontrollides on mul ka varras tolmukuiv alati (selle mootori eripära), uuesti sisse torgates ja välja tõmmates näitab alles taset. Karterituulutus/filter ok? Ainult turbovile järgi diagnoosi panna ja kallist detaili vahetada on ka veits imelik, vilet võib teinekord ka mõni väike süsteemileke tekitada (lõdvikud/jahuti siis tilguvad seest õlist?) Mul X-l on 7-s aasta kerge vile taga ja igasugune õlikulu puudub 10 000km peale, samuti ei tossa ja minek igati ok
Hetkel natuke uuritud asja ning võib ka olla õhuleke sisselaskekollektori ja silindripea vahel ,sest kui sisselaskekolde maha võtsin oli tihendid halvas seisus ja polt või 2 oli puudu. ps auto ostetud umb 3 nädalat tagasi. Hoian teemat üleval niikaua kui asi vask.
Re: Suur õlikulu
Sellel mootoril väga lihtne turbo seisukorda kontrollida, eemalda see u kujuline toru mis kinnitub kahe kruviga õhulugeja külge ja saab näppida turbo sisemust! Kui sealne võll natuke liigub risti pole viga aga kui pikilõtk ka on siis ilmselt asi otsa saanud! Selle toru eemaldamise lihtsustamiseks vist võiks vaakumpumba ka eest koristada. Mina pole seda teinud kuna mul miski väänatav pikendus olemas, keera või 90 kraadise nurga all lahti.
Re: Suur õlikulu
Tere jälle, risti lõtk oli olemas piki lõtk aga väga väga õrnalt tunda, nn turbo propelleri juurest koja seest oli koda vähe heledam nagu oleks vastu käinud. , õline polnud suht puhas oli seest.Indrek523 kirjutas:Sellel mootoril väga lihtne turbo seisukorda kontrollida, eemalda see u kujuline toru mis kinnitub kahe kruviga õhulugeja külge ja saab näppida turbo sisemust! Kui sealne võll natuke liigub risti pole viga aga kui pikilõtk ka on siis ilmselt asi otsa saanud! Selle toru eemaldamise lihtsustamiseks vist võiks vaakumpumba ka eest koristada. Mina pole seda teinud kuna mul miski väänatav pikendus olemas, keera või 90 kraadise nurga all lahti.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Suur õlikulu
Kas hommikul külma mootorit käivitades ka tossu ei viska?