E53 4.6is hommikune käivitus
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 04.11.2004 23:41 56
- Peamine sõiduk: BMW x5 4.6is
- Asukoht: Helsinki
E53 4.6is hommikune käivitus
Tere,
Hommikusel esimesel käivitusel ebameeldiv lodin. Nagu rihm loperdaks moned sekundid siis vaikus. Pea rihm ja pinguti vahetatud (loodan et asjapulgad panid siis oige pinguti). Rihm tundus enne vahetustki vägagi uus (auto siis pole kaua endal olnud). Ja olen hetkeliselt saanud rihma vilisema, kui kiirendan ja võtan jala gaasilt.
Kliima rihma ja pingutit pole veel vahetanud kuna hääl kah siis kui kliima pole järgi lylitatud.
Kas kellelgi midagi sellist enne olnud? Ebameeldiv hääl ei ole siis rutiinselt igal hommikusel käivitusel kuulda.
Kas tõesti on siis asjade vahetuse käigus miski niks ja nõks mida iga vahetaja ei tea?
Tundub siis labane lihtne viga kuskil aga ei tea kus.
BMW x5 e53 4.6is 255kw
Hommikusel esimesel käivitusel ebameeldiv lodin. Nagu rihm loperdaks moned sekundid siis vaikus. Pea rihm ja pinguti vahetatud (loodan et asjapulgad panid siis oige pinguti). Rihm tundus enne vahetustki vägagi uus (auto siis pole kaua endal olnud). Ja olen hetkeliselt saanud rihma vilisema, kui kiirendan ja võtan jala gaasilt.
Kliima rihma ja pingutit pole veel vahetanud kuna hääl kah siis kui kliima pole järgi lylitatud.
Kas kellelgi midagi sellist enne olnud? Ebameeldiv hääl ei ole siis rutiinselt igal hommikusel käivitusel kuulda.
Kas tõesti on siis asjade vahetuse käigus miski niks ja nõks mida iga vahetaja ei tea?
Tundub siis labane lihtne viga kuskil aga ei tea kus.
BMW x5 e53 4.6is 255kw
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 04.11.2004 23:41 56
- Peamine sõiduk: BMW x5 4.6is
- Asukoht: Helsinki
Re: E53 4.6is hommikune käivitus
Olen seda kah peas korra mõelnud, peaks kuskilt läbi jooksma veakoode vaatama. Ja siis edasi nuputama.
All oleva teksti järgi siis hommikune start on imelik, ülejäänud korras.
Symptoms of a Bad BMW VANOS System
Loss of power and torque, primarily in the lower ranges, typically below 3k RPMS
Engine hesitation and bogging in the lower rpm ranges
Rough idle with frequent hiccups
Increased fuel consumption or poor fuel economy
Cold start issues and stalling in cold weather
Engine fault codes, aka a check engine light
Engine constantly falls into limp mode after acceleration
All oleva teksti järgi siis hommikune start on imelik, ülejäänud korras.
Symptoms of a Bad BMW VANOS System
Loss of power and torque, primarily in the lower ranges, typically below 3k RPMS
Engine hesitation and bogging in the lower rpm ranges
Rough idle with frequent hiccups
Increased fuel consumption or poor fuel economy
Cold start issues and stalling in cold weather
Engine fault codes, aka a check engine light
Engine constantly falls into limp mode after acceleration
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: E53 4.6is hommikune käivitus
Kett, võib arvata. Kuni õlirõhu üles saab.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E53 4.6is hommikune käivitus
"Lodin"?. Tee häälepilt, salvestus. Kinni kiilunud generaatori sidur külmal mootoril "lödiseb", "krudiseb" ja paneb rihma vilistama, teeb rihma rahutuks.
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 04.11.2004 23:41 56
- Peamine sõiduk: BMW x5 4.6is
- Asukoht: Helsinki
Re: E53 4.6is hommikune käivitus
Ma proovin hääle videolle saada.
Ma täpselt ei Tea kuidas see generaator sellel elukal töötab aga siin kasutusel vesijahutusega versioon kui nüüd väga mööda ei pane.
Eero- ma ise alguses arvasin sama keti viga, siis arvasin et õlipumbaga äkki miski jama.
Siis jälle mõtlesin et kett teeks alati häält? Vähemalt igal hommikul aga mul jääb ikka mõni päev vahele.
Auto siis suhteliselt vähesel kasutusel, nädalas korra kaks käin sõitmas.
Ma täpselt ei Tea kuidas see generaator sellel elukal töötab aga siin kasutusel vesijahutusega versioon kui nüüd väga mööda ei pane.
Eero- ma ise alguses arvasin sama keti viga, siis arvasin et õlipumbaga äkki miski jama.
Siis jälle mõtlesin et kett teeks alati häält? Vähemalt igal hommikul aga mul jääb ikka mõni päev vahele.
Auto siis suhteliselt vähesel kasutusel, nädalas korra kaks käin sõitmas.
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: E53 4.6is hommikune käivitus
No vot mul täpselt nii see kett teeb ja juba aastast 2006, ls 130tkm, mil see auto minu kätte jõudis. Mul tõsi 4,4 M62, aga pm sama.
Alul vahetati ka vanoseid, ketipinguteid, kontrolliti õlipumpa jne jne, seda kõike ametlikus esinduses ja tootjaga konsulteerides. Aga mitte midagi ei muutunud. Tänapäevani so 250tkm hiljem on nii, et vahel on käivitamisel ketilagin 1-2 sek, vahel mitte. Värske õliga läheb päris heaks, õli vananedes hiilib jälle rohkem juurde.
Natuke olen timminud erinevat viskoossust mootoriõli proovides. Pidama jäänud nüüd ammu juba 0W40 juures, millega esineb seda kõige vähem.
Ühesõnaga mulle meenutab su keiss väga sarnast anomaaliat. Ja hunt teab millest see täpselt on
Generaatoril siduriga rihmaratast sellel autol ei ole.
Alul vahetati ka vanoseid, ketipinguteid, kontrolliti õlipumpa jne jne, seda kõike ametlikus esinduses ja tootjaga konsulteerides. Aga mitte midagi ei muutunud. Tänapäevani so 250tkm hiljem on nii, et vahel on käivitamisel ketilagin 1-2 sek, vahel mitte. Värske õliga läheb päris heaks, õli vananedes hiilib jälle rohkem juurde.
Natuke olen timminud erinevat viskoossust mootoriõli proovides. Pidama jäänud nüüd ammu juba 0W40 juures, millega esineb seda kõige vähem.
Ühesõnaga mulle meenutab su keiss väga sarnast anomaaliat. Ja hunt teab millest see täpselt on
Generaatoril siduriga rihmaratast sellel autol ei ole.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 04.11.2004 23:41 56
- Peamine sõiduk: BMW x5 4.6is
- Asukoht: Helsinki
Re: E53 4.6is hommikune käivitus
Leidsin YouTubesta video kus auto teeb käivitusel samat häält nagu minul tegi.
Video all lugesin kommentaare ja et õlifiltri korpus jookseb mõnel tühjaks ja siis startimise hetkel pole mootorile kohe õli saadaval.
Läksin siis vaatama mis seis mul on, imelikul kombel õlifiltri pidin vägisi välja rebima. Miskil põhjusel oli vägagi kinni korpuse põhjas. Eelmise omaniku ajal Wixi filtrit kasutatud ja õli anuma põhjas oli katkine kummitihend.
Ostsin uue Manni filtri ja hommikul testisin, üleliigne mootori hääl kadunud.
nüüd siis kolm korda külmkäivitusi saanud proovida ja koik tundub et töötab.
Käisin eile õhtul vahetamas uued castroli 5w30 õlid kah mootorisse.
Tundub et vana filter pole klappi kinni lykanud ja Anum jooksnud ööga tühjaks.
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 04.11.2004 23:41 56
- Peamine sõiduk: BMW x5 4.6is
- Asukoht: Helsinki
Re: E53 4.6is hommikune käivitus
Olen Juba vägagi kindel et selle probleemi olengi nüüd saanud lahendatud lihtsa õlifiltri vahetusega.
Pole kindel kas viga olnud konkreetselt wix tootja poolne või millestki muust kust **** see kummi tihend sinna õlifiltri korpusesse tulnud on aga selge on see et anum on siis alati tühjenenud õlist ja tänu sellele kuivalt pöörlenud mootor käima.
Aru saanud et kellelgi teisel ei pruugi filtri viga olla. Viga võib olla anuma tagasivoolu klapis või õlifiltri korpuse keskel püsti olev spiraali laadne osa võib olla miskil määral liigse kaane pingutuse korral viga saanud ja õli voolab tagasi (viimane versioon siis loetud kuskilt). Õige kinnitus moment oli vist max 25Nm.
Pole kindel kas viga olnud konkreetselt wix tootja poolne või millestki muust kust **** see kummi tihend sinna õlifiltri korpusesse tulnud on aga selge on see et anum on siis alati tühjenenud õlist ja tänu sellele kuivalt pöörlenud mootor käima.
Aru saanud et kellelgi teisel ei pruugi filtri viga olla. Viga võib olla anuma tagasivoolu klapis või õlifiltri korpuse keskel püsti olev spiraali laadne osa võib olla miskil määral liigse kaane pingutuse korral viga saanud ja õli voolab tagasi (viimane versioon siis loetud kuskilt). Õige kinnitus moment oli vist max 25Nm.