e61 pdc
e61 pdc
Aasta 2009
Ees 2 äärmist andurit ei toimi, proovisin teisi, ikka ei midagi. Sai selgeks, et andurites viga pole. Juhtmed ja pistikud sai üle vaadatud ja eraldi pinid välja võetud, nii andurite kui pdc ploki juures.
Proovitud sai ka teist pdc plokki, kuid tulemus sama.
Ei oska rohkem nagu miskit vaadata
Ees 2 äärmist andurit ei toimi, proovisin teisi, ikka ei midagi. Sai selgeks, et andurites viga pole. Juhtmed ja pistikud sai üle vaadatud ja eraldi pinid välja võetud, nii andurite kui pdc ploki juures.
Proovitud sai ka teist pdc plokki, kuid tulemus sama.
Ei oska rohkem nagu miskit vaadata
BMW
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: e61 pdc
Alles oli ühe kõrguseanduriga sarnane teema. Lõpuks "helistasin" juhtme koormusega läbi ja viga käes: oksüdeerinud juhtmesoon.
Re: e61 pdc
Ega siin enam jah mingit muud varianti pole, et juhe kusagilt katki. Ploki ja andurite juurest oli korras.
Mõtlesingi, et ehk keegi teab kas mõni muu tüüp koht kust katki läheb, ära oksüdeerub vms.
Eks tuleb vist järjest juhtmeid mööda minema hakata
Mõtlesingi, et ehk keegi teab kas mõni muu tüüp koht kust katki läheb, ära oksüdeerub vms.
Eks tuleb vist järjest juhtmeid mööda minema hakata
BMW
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: e61 pdc
Parema esitule alt kontrolli. Seal tüüpiline PDC juhtmete lagunemise koht.
tel. 51 949 859
Re: e61 pdc
Tule alt vaatasin ka nüüd juhtmed ja pistikud üle, kõik ilus.
Stange küljes oleva pdc juhtmepuu mõõtsin küll üle, kõik terve.
Tagant ette üksi jama mõõta, kuigi kahtlen, et kusagilt katki on.
Mõista midagi vaadata rohkem
Stange küljes oleva pdc juhtmepuu mõõtsin küll üle, kõik terve.
Tagant ette üksi jama mõõta, kuigi kahtlen, et kusagilt katki on.
Mõista midagi vaadata rohkem
BMW
Re: e61 pdc
Kas proovisid kõrvalt töötavat andurit või mingit hiinakat/lammari oma?
PDC ploki juurest saad ka kontrollida, mis olukorras juhtmed on ja mis seisus andurid. Ühenda plokist pistik lahti ja silda anduri juurest pistikust kaks kontakti ära, ploki poolt saad vastavate juhtmete teised otsad kätte ja mõõdad lühist. Ja siis järgmise paariga.
Kui andur taga siis vaata terve ja katkise anduri takistused üle.
Abimaterjal - https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e61- ... ol/ufkJKVH
PDC ploki juurest saad ka kontrollida, mis olukorras juhtmed on ja mis seisus andurid. Ühenda plokist pistik lahti ja silda anduri juurest pistikust kaks kontakti ära, ploki poolt saad vastavate juhtmete teised otsad kätte ja mõõdad lühist. Ja siis järgmise paariga.
Kui andur taga siis vaata terve ja katkise anduri takistused üle.
Abimaterjal - https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e61- ... ol/ufkJKVH
Re: e61 pdc
Saigi ostetud kasutatud a andurid, kuna olin kindel et selle viga. Samuti sai enda andureid kõrvalt proovitud.
Kõik pistikud sai ka ees ja taga ploki juures lahti võetud ja puhastatud ning pin d ükshaaval välja võetud ja üle vaadatud.
Kõik pistikud sai ka ees ja taga ploki juures lahti võetud ja puhastatud ning pin d ükshaaval välja võetud ja üle vaadatud.
BMW
Re: e61 pdc
Ei ole seal jama mõõta midagi - võtad jupi juhet ja pikendad multimeetri ühte kaablit lihtsalt, kui niisama ei ulatu.
Kuidas stangetagust kaablipuud kontrollisid? Nagu varasemalt tähelepanu juhiti juba - ainult takistuse kontrollist tihti ei piisa, vajab
koormuse all testimist.
Kui muudmoodi ei saa, siis tõsta töötava anduri ahel ploki pistikus mittetoimivaga ringi ja vaata, kas viga liigub kaasa - elimineerid ploki vea.
Kuigi olen 99% kindel, et viga kaabelduses.
Kuidas stangetagust kaablipuud kontrollisid? Nagu varasemalt tähelepanu juhiti juba - ainult takistuse kontrollist tihti ei piisa, vajab
koormuse all testimist.
Kui muudmoodi ei saa, siis tõsta töötava anduri ahel ploki pistikus mittetoimivaga ringi ja vaata, kas viga liigub kaasa - elimineerid ploki vea.
Kuigi olen 99% kindel, et viga kaabelduses.
56052094
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: e61 pdc
Mul kunagi vanas kohas kolleegid mehhaanikud kõrvalt lükkasid ühe e60 töösse pdc-ga kuna ise jagu ei saanud. Sain ka õhtul vaadata ja natuke hommikul kah... kord toimis üks andur ja siis jälle teine... ja siis jälle ei töötanud
Siis kui vaikselt pisar juba silmanurka hakkas tulema et nii lihtsast asjast jagu ei saa, märkasin, et poisid olid ümmarguse testrinõelaga kõigil 8-l pdc pistikul nelinurksed klemmid laiali lükanud seest...näha oli vaid kergelt, et pistiku otsast plastik ei olnud enam ilus nelinurkne.
Kusjuures ise veel laenasin neile testriotsi, arvates et ikka tagantpoolt pistikut mõõdavad
Siis kui vaikselt pisar juba silmanurka hakkas tulema et nii lihtsast asjast jagu ei saa, märkasin, et poisid olid ümmarguse testrinõelaga kõigil 8-l pdc pistikul nelinurksed klemmid laiali lükanud seest...näha oli vaid kergelt, et pistiku otsast plastik ei olnud enam ilus nelinurkne.
Kusjuures ise veel laenasin neile testriotsi, arvates et ikka tagantpoolt pistikut mõõdavad
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: e61 pdc
Mul siiski ei tööta 2 kindlas kohas andur ja pole kordagi tööle hakanud. Pistikud sai ikka lahti võetud ja tagant mõõdetud.
Pole nii aega ka olnud, et korralikult ette võtta ja üle vaadata. Siiani ainult kiirelt üle jooksnud ja suuremad asja ära vaadanud ja välistanud
Pole nii aega ka olnud, et korralikult ette võtta ja üle vaadata. Siiani ainult kiirelt üle jooksnud ja suuremad asja ära vaadanud ja välistanud
BMW
Re: e61 pdc
Ilmastikukindlaid pistikuid tagant mõõtes võib tihenditele haiget teha ja varsti rohemädanik kallal. Ise olen sellises olukorras pigem juhtmest mõõtnud ja pärast rüüs korralikult peale.
Aga jah, olen isegi maadelnud ühe E70 kojamehemootoriga mille pistik oli nii ära testitud, et klemmid olid laiali ja sai vastavalt jumala soovile ühendust. See on selline asi millele väga tähelepanu ei pööra, sest kui rohehallitust ei ole, füüsilist vigastust ei ole ja ühendust saab siis 99,9% on pistik terve.
Teemaalgatajale: kõrvalistuja pool, eesmise ratta logari ees on pistik (peaks ka tule eemaldamisega ligi saama), kuhu kõik parkandurid kokku jooksevad, selle oled üle vaadanud? Arvatavasti on juhtmestikus mädanik sees, sealt saad vähemalt aimu, kas peaksid ettepoole või tahapoole oma otsingutega liikuma. Või on pistik ise vigane.
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e61-530d-tou/RVMHvfN
Kui enam endal jaksu ei ole ja Tartusse asja siis võin üle vaadata.
Re: e61 pdc
Jah see pistik ja seal juhtmed ka üle vaadatud.
Selline mõte ka veel tekkis, et salongis pdc lüliti viga ikka ei saa ju olla?
Selline mõte ka veel tekkis, et salongis pdc lüliti viga ikka ei saa ju olla?
BMW
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: e61 pdc
Mismoodi sa sealt parema esitule alt kontrollisid? See PDC juhtmepuu tihti sopakihi all. Koori umbes 15cm alates vahepistikust kangasteipi maha ja uuri konkreetsete andurite juhtmeid. Ma ei ole arvet pidanud, aga neid E6X on palju olnud, mille PDC esimeste andurite vead just seal.
Juhtmeotsad ei pruugi laiali olla. Mõnel on juhtmel isolatsioonis imepisike auk, mille kaudu niiskus vase ära on mädandanud.
Juhtmeotsad ei pruugi laiali olla. Mõnel on juhtmel isolatsioonis imepisike auk, mille kaudu niiskus vase ära on mädandanud.
tel. 51 949 859
Re: e61 pdc
Veakoodid näitavad ju konkreetselt kontaktiviga. Kui andurid on korras, siis viga on juhtmestikus - lihtne.
Buumer Auto / 56826000
Re: e61 pdc
Sellest olen ise ka aru saanud. Kui plokki ja teisi andureid sai proovitud, siis vist muud varianti polegi.
BMW
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: e61 pdc
Ma just saabusin ühe E70 PDC juhtmete lappimistöödelt
ISTA näitas kokku 3 anduri veakoode. Reaalselt oli ainult üks andur rikkis ja ülejäänud kaks veakoodi tingitud juhtmete purunemisest.
ISTA näitas kokku 3 anduri veakoode. Reaalselt oli ainult üks andur rikkis ja ülejäänud kaks veakoodi tingitud juhtmete purunemisest.
tel. 51 949 859