Ostuabi F10/F11
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 18.04.2021 12:10 47
- Peamine sõiduk: E91
Ostuabi F10/F11
Tere, Aasta on 2021 ja küsiks natuke ostuabi antud masinale
* F10 või siis F11 - milline mootor vastupidavam, milline jõulisem / parema kestvusega? 2.0d vist jääb mulle lahjaks antud suure kere kohta, pigem vaataks alates 2.5D kuni 3.0D
* Mis LSiga pigem vaadata autot ja nagu olen aru saanud, antud autodel kettide tüüpviga. - ehk siis pigem kindlalt vaadata millel on üsna uueväärne kett peal?
Vaatan hinnaklassis 10k-12.5k
* Olen aru saanud et XDrive on kulukas ja ebakindel, pigem mitte vaadata?
* Enne ostu kindlasti viin ostueelsesse kontrolli
Tänud kes viitsivad mingisuguse kokkuvõtte teha kogemustest / teadmistest.
* F10 või siis F11 - milline mootor vastupidavam, milline jõulisem / parema kestvusega? 2.0d vist jääb mulle lahjaks antud suure kere kohta, pigem vaataks alates 2.5D kuni 3.0D
* Mis LSiga pigem vaadata autot ja nagu olen aru saanud, antud autodel kettide tüüpviga. - ehk siis pigem kindlalt vaadata millel on üsna uueväärne kett peal?
Vaatan hinnaklassis 10k-12.5k
* Olen aru saanud et XDrive on kulukas ja ebakindel, pigem mitte vaadata?
* Enne ostu kindlasti viin ostueelsesse kontrolli
Tänud kes viitsivad mingisuguse kokkuvõtte teha kogemustest / teadmistest.
Re: Ostuabi F10/F11
Sa vaatad suht alghinnaga neid.
Seal vali välja see, mis omale meeldib ja ongi korras.
Keti vahetad ise ära ja asi ants, kui hakata kedagi uskuma ja lootma.
Diisel sõidab aastas ~30 k km.
Läbisõitu peaks neil enamusel juba olema 300+k km.
Ära tegele eneselohutamisega
Reaalsus on see, et pead seda ikka hooldama ja remontima.
Oleks hinnaklass 20-30k f1x eest, siis veel saaks pirtsutada. Aga 10k€- ei.
https://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=289325
https://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=301039
Esimesed näited, mis meelde tulid.
Mareku auto hinnaklass on muidugi kordades kõrgem ja suur osa kulutatud summadest oli ennetatav remont, aga siiski hea näide heast omanikust.
Seal vali välja see, mis omale meeldib ja ongi korras.
Keti vahetad ise ära ja asi ants, kui hakata kedagi uskuma ja lootma.
Diisel sõidab aastas ~30 k km.
Läbisõitu peaks neil enamusel juba olema 300+k km.
Ära tegele eneselohutamisega
Reaalsus on see, et pead seda ikka hooldama ja remontima.
Oleks hinnaklass 20-30k f1x eest, siis veel saaks pirtsutada. Aga 10k€- ei.
https://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=289325
https://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=301039
Esimesed näited, mis meelde tulid.
Mareku auto hinnaklass on muidugi kordades kõrgem ja suur osa kulutatud summadest oli ennetatav remont, aga siiski hea näide heast omanikust.
Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack/f11 520d xDrive
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: Ostuabi F10/F11
2.0d ei jää absoluutselt lahjaks ning minu kogemuste põhjal on tegu kõige vastupidavama comboga sellele kerel - 2.0d 135kw, 8ne kast, tagavedu. Lisaks kütet ei võta ja võrreldes 3.0d on ka kuluosad palju soodsamad. 90nega sõidavad nad mõlemad
Kui ostad äsja importitud või odavama hinnaga 3.0d siis pead arvestama sellega, et neil on probleemid pihustitega väga tihti(!), väga tihti on sisselaske kollektori omadega p.. (1200€ vist on see), tagaveolistel on tagumised suured dif puksid tavaliselt läbi. Läbisõidud on neil keritud juba Saksamaal, 280-350k on enamik juba läbi uhanud jep. Lisaks on räägitud veel ketimuredest (ise pole kuulnud ega näinud), kõrgsurvepumbad võivad minna p.e aga ise ka ei ole kuulnud ega näinud. Ning lisaks kõige suurem asi on nendel see et kui remondid seda esinduses või norm kohas siis raha läheb mõnusalt ning ma näiteks ilma m-paketita seda mudelit ei vaatakski. Lisaks võiks olla vähemalt ACC, Suur Navi, suur kellablokk, bluetooth+usb, autom.kaugtuled ja el.luuk. Konks on boonuseks samuti
/kui tahad Mpaketti f11 2.0d siis võid mulle kirjutada
Kui ostad äsja importitud või odavama hinnaga 3.0d siis pead arvestama sellega, et neil on probleemid pihustitega väga tihti(!), väga tihti on sisselaske kollektori omadega p.. (1200€ vist on see), tagaveolistel on tagumised suured dif puksid tavaliselt läbi. Läbisõidud on neil keritud juba Saksamaal, 280-350k on enamik juba läbi uhanud jep. Lisaks on räägitud veel ketimuredest (ise pole kuulnud ega näinud), kõrgsurvepumbad võivad minna p.e aga ise ka ei ole kuulnud ega näinud. Ning lisaks kõige suurem asi on nendel see et kui remondid seda esinduses või norm kohas siis raha läheb mõnusalt ning ma näiteks ilma m-paketita seda mudelit ei vaatakski. Lisaks võiks olla vähemalt ACC, Suur Navi, suur kellablokk, bluetooth+usb, autom.kaugtuled ja el.luuk. Konks on boonuseks samuti
/kui tahad Mpaketti f11 2.0d siis võid mulle kirjutada
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Re: Ostuabi F10/F11
Otseloomulikult on 2.0d parim, kui sa ise parasjagu sellist müüd
Aga nali naljaks.
Kui nüüd vastupidavuse aspekt välja jätta (ei oma aastatepikkust kogemust mõlema sarnase ls'iga mootoriga, et kommenteerida), siis 2.0d on sobilik inimesele, kes on ikkagi marurahuliku sõidustiiliga. Kui natukenegi kiirem sõit pakub huvi või sõidad palju kaherealist maanteed, kus liiguvad rekkad/bussid jne ning sa ei viitsi kolonnides passida, siis võta kindlasti 3.0d - möödasõidud on hulga mõnusamad. Kütusekulu vahe on nii väike, et kui sa just senti pooleks ei sae (sellise auto puhul pole seda niiehknaa mõtet teha), siis pole maanteesõidul metsikut vahet.
Ja lõpetuseks muidugi 4-silindrilise diisli hääl, mis on nagu ta on...
Aga nali naljaks.
Kui nüüd vastupidavuse aspekt välja jätta (ei oma aastatepikkust kogemust mõlema sarnase ls'iga mootoriga, et kommenteerida), siis 2.0d on sobilik inimesele, kes on ikkagi marurahuliku sõidustiiliga. Kui natukenegi kiirem sõit pakub huvi või sõidad palju kaherealist maanteed, kus liiguvad rekkad/bussid jne ning sa ei viitsi kolonnides passida, siis võta kindlasti 3.0d - möödasõidud on hulga mõnusamad. Kütusekulu vahe on nii väike, et kui sa just senti pooleks ei sae (sellise auto puhul pole seda niiehknaa mõtet teha), siis pole maanteesõidul metsikut vahet.
Ja lõpetuseks muidugi 4-silindrilise diisli hääl, mis on nagu ta on...
Re: Ostuabi F10/F11
Kõik oleneb inimesest ja isiklikest ambitsioonidest aga f10 20d oma kaalu jaoks tundub uimane, igav ja tuim. Kui tahad lihtsalt punktist A punkti B jõuda siis tegelikult ei ole vahet.
Tagaveo F10 30d pakub koheselt rohkem emotsioone, sõit dünaamilisem ja tänu RWDle tekib tunne, et auto mass oleks nagu väiksem. AWD 30d aga püsib paremini teel ja on kindlama sõiduga aga RWD juhitavuse "feeling" on parem.
Jah, RWD on tehniliselt kindlam aga Xdrive süsteemi ei välistakas 100%, pigem vaatakas paberite järgi kui tihti tehti õlivahetust jms. Ketivahetusega tuleb tegeleda kui ls on 230k kanti. Viielised poisid tegelevad juba sellega 200k peal.
Soovitusena oleks pöörata tähelepanu kus on auto hooldused tehtud.
Tagaveo F10 30d pakub koheselt rohkem emotsioone, sõit dünaamilisem ja tänu RWDle tekib tunne, et auto mass oleks nagu väiksem. AWD 30d aga püsib paremini teel ja on kindlama sõiduga aga RWD juhitavuse "feeling" on parem.
Jah, RWD on tehniliselt kindlam aga Xdrive süsteemi ei välistakas 100%, pigem vaatakas paberite järgi kui tihti tehti õlivahetust jms. Ketivahetusega tuleb tegeleda kui ls on 230k kanti. Viielised poisid tegelevad juba sellega 200k peal.
Soovitusena oleks pöörata tähelepanu kus on auto hooldused tehtud.
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8488
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Re: Ostuabi F10/F11
Tuttaval on korralikult hooldatud masin suht sinu hinnaklassis pakkuda.
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.ph ... F2dM9CcRgA
seda julgen soovitada.
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.ph ... F2dM9CcRgA
seda julgen soovitada.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: Ostuabi F10/F11
Nagu viimasel lingil näha siis 3.0D omamiseks peab olema "vabal hetkel" võtta 4000.- karm on see elu
Ma müünud nii 3.0d kui 2.0d. Kui just 18a bemmi nokatsiga tegelane pole on 2.0d küll ja veel. R6 hääl on muidugi parem.kaspar kirjutas: ↑18.04.2021 16:16 46 Otseloomulikult on 2.0d parim, kui sa ise parasjagu sellist müüd
Aga nali naljaks.
Kui nüüd vastupidavuse aspekt välja jätta (ei oma aastatepikkust kogemust mõlema sarnase ls'iga mootoriga, et kommenteerida), siis 2.0d on sobilik inimesele, kes on ikkagi marurahuliku sõidustiiliga. Kui natukenegi kiirem sõit pakub huvi või sõidad palju kaherealist maanteed, kus liiguvad rekkad/bussid jne ning sa ei viitsi kolonnides passida, siis võta kindlasti 3.0d - möödasõidud on hulga mõnusamad. Kütusekulu vahe on nii väike, et kui sa just senti pooleks ei sae (sellise auto puhul pole seda niiehknaa mõtet teha), siis pole maanteesõidul metsikut vahet.
Ja lõpetuseks muidugi 4-silindrilise diisli hääl, mis on nagu ta on...
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Re: Ostuabi F10/F11
F10/F11 on 2,0d 135kw, mis on samapalju kui algselt oli 3,0d. Ise kasutan 2,0d ja see on täiest ok. Kui vaada hetkel toodetavad autosid, siis see 2,0 ongi enamusel kubatuuri lagi. Seega võiks juba hakata harjuma, et neid 3,0 mootoreid tule. Enda autol hetkel 246 000 km läbisõit ja siiani on hästi kestnud. Ketti lasin vahetada 211000km peal kui oli imepisike hääl. Vahetaja polnud niivähe veninud ketti enne veel vahetanud. Auto läheb müüki ja hetke seisuga on plaanis järgmine 2,0 mootoriga, sest seda on täiesti piisavalt Eestis sõitmiseks.
E63 ja F25
Varuosadeks E24 628 ja E23
Varuosadeks E24 628 ja E23
Re: Ostuabi F10/F11
Mõni tuhat eurot ootamatute kulude jaoks peaks olema iga F-seeria omanikul "igaks-juhuks" võtta. BMW'd (ega tegelikult ühtegi autot, rääkimata premiumist) pole mõtet osta viimase raha eest, üllatusi võib tulla BMW puhul olenemata mootorist ja veoskeemist. Küll aga annab riske minimeerida - äkki õnnestub valida auto, mille juures on lähiminevikus üks või mitu "murekohta" juba üle käidud.Nagu viimasel lingil näha siis 3.0D omamiseks peab olema "vabal hetkel" võtta 4000.- karm on see elu
Ma müünud nii 3.0d kui 2.0d. Kui just 18a bemmi nokatsiga tegelane pole on 2.0d küll ja veel. R6 hääl on muidugi parem.
See "küll ja veel" on nagu kõik elus väga suhteline - mõne jaoks on 130kw paras mootorratta peal. Olles sõitnud korduvalt F10 ja F30 2.0d jään jätkuvalt arvamuse juurde, et need on inimestele, kelle jaoks dünaamika ei ole teab-mis oluline. Ja sellisel juhul on sellest kindlasti küll ja veel
Re: Ostuabi F10/F11
Kahju, et neid viimase raha eest ostjaid on viimasel ajal eriti palju tekkinud. Nahhui sellist autot osta, mida ei suudeta korras hoida. Nädalas saan mitmeid sõnumeid / kõnesi, et ehk saab seda või seda välja progeda. Piinlik. Loodetavasti nii mõnigi tunneb ennast siin ära ja teinekord ostab auto, mille peale rahakott huugama ei hakka.
Buumer Auto / 56826000
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: Ostuabi F10/F11
Kaspar raagib nii nagu F seeria oleks jōukuse staatus.Mis ta maksab 10-13k
Arvata on et 10k autole 4k sisse laduda on pehmelt oeldes debiilsus
Arvata on et 10k autole 4k sisse laduda on pehmelt oeldes debiilsus
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Re: Ostuabi F10/F11
Tasub äkki võtta veidi alles oleva garantiiga auto? Oktoobris saab see pidu F10 jaoks läbi kahjuks (5a tootmise lõpust). Siis saab veel garantiikindlustuse peale teha. F10’jaoks 700€ aasta. Pmst kahe ukselingi v ühe reguleeritava amordi hind. 1/5 LED esilaternast.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: Ostuabi F10/F11
Kahju, et neid viimase raha eest ostjaid on viimasel ajal eriti palju tekkinud. Nahhui sellist autot osta, mida ei suudeta korras hoida. Nädalas saan mitmeid sõnumeid / kõnesi, et ehk saab seda või seda välja progeda. Piinlik. Loodetavasti nii mõnigi tunneb ennast siin ära ja teinekord ostab auto, mille peale rahakott huugama ei hakka.
No aga vähemalt skodade ja vw vahel tunned ennast kuningana.
4x6=1x nädalas
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Ostuabi F10/F11
See on alati ju nii olnud, et kui mingi seeria (just) seitsmene või viiene bemm on hinna poolest muutunud paljudele "söödavaks", loetaksegi kopkad kokku ja võetakse see bemm, mitte mõni aasta uuem teine mark.
Ja mis puutub võrdlusse VW või Skodaga, siis jah, Skoda jääb tõesti üsna silmapaistmatuks, aga mõni volks on küll täitsa kena.
Bemme, mersusid ja Audisid peavad ju paljud staatusesümboliteks. Mul vennal on ka 10 aastat vana F11 ja temalgi mõni töökaaslane on öelnud, et nojah, hästi elame, uued autot p*rse all ja puha
Samas, mis vahet sel üldse on, kes millega sõidab
Täna just jäi silma üks mosse, noor tüüp roolis
Ja mis puutub võrdlusse VW või Skodaga, siis jah, Skoda jääb tõesti üsna silmapaistmatuks, aga mõni volks on küll täitsa kena.
Bemme, mersusid ja Audisid peavad ju paljud staatusesümboliteks. Mul vennal on ka 10 aastat vana F11 ja temalgi mõni töökaaslane on öelnud, et nojah, hästi elame, uued autot p*rse all ja puha
Samas, mis vahet sel üldse on, kes millega sõidab
Täna just jäi silma üks mosse, noor tüüp roolis
-
- Huviline
- Postitusi: 60
- Liitunud: 15.02.2014 00:13 20
- Peamine sõiduk: -
Re: Ostuabi F10/F11
Kahjuks nii on. Tean ka tuttavaid kes pehmelt öeldes teenivad vaata et alla eesti keskmise, võib-olla ületundidega saavad keskmise kätte ja siis omada A6, 5 seeriat tundub ausalt öeldes rumal. Sellise palga juures peaks mõtlema Skoda Scala peale või Dacia peale...
Või siis mõne vanema BMW poole, mille ülalpidamiskulud kohe ära ei tapaks.
Seda jah et pole minu asi aga majanduslikult see pole loogiline.
Või siis mõne vanema BMW poole, mille ülalpidamiskulud kohe ära ei tapaks.
Seda jah et pole minu asi aga majanduslikult see pole loogiline.
Re: Ostuabi F10/F11
Peaks jah mõtlema aga mõni inimene tahab oma autost enamat kui lihtsalt ühest punktist teise sõita.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: Ostuabi F10/F11
Mida enamat tahta 10a vanast F-st, kui ainult seda, et punktist A kuni B-se jõuaks ühes tükis.
4x6=1x nädalas
Re: Ostuabi F10/F11
Mul on F11 530xd olnud, vastupidavusetaloniks oli seda konkreetset isendit palju nimetada. Oli ettevõtte auto ja remondikulud mõjutasid mind pigem kaudselt, aga ei soovinud lihtsalt enam aega kulutada.
Mõne aja pärast läksin vaatama UM'is G31 kere 520 diislit. Värske aastaarv, väga väike läbisõit, pikk garantii. Kõik oli tore kuniks neljarealise peal paremat jalga sirutada. Õnneks on tänapäeval proovisõidu ajal mask ees ja suu päris lõpuni lahti ei saanud vajuda mõttest, et kas siit rohkem ei tulegi Vaevalt F10/11 mudelil see dünaamika kuidagi parem on 520 kasuks.
Aasta vanema ja mõnevõrra rohkem sõitnud 530'ga on parem tunne. Lisaks veel kogu lisavarustus, mis suurema mootoriga üldjuhul kaasneb.
Mõne aja pärast läksin vaatama UM'is G31 kere 520 diislit. Värske aastaarv, väga väike läbisõit, pikk garantii. Kõik oli tore kuniks neljarealise peal paremat jalga sirutada. Õnneks on tänapäeval proovisõidu ajal mask ees ja suu päris lõpuni lahti ei saanud vajuda mõttest, et kas siit rohkem ei tulegi Vaevalt F10/11 mudelil see dünaamika kuidagi parem on 520 kasuks.
Aasta vanema ja mõnevõrra rohkem sõitnud 530'ga on parem tunne. Lisaks veel kogu lisavarustus, mis suurema mootoriga üldjuhul kaasneb.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: Ostuabi F10/F11
Olen nendega kiirteel ka 240kmh sõitnud millest jutt küll.
Räägite nagu oleks 51kw ja ilma turbota
Räägite nagu oleks 51kw ja ilma turbota
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Re: Ostuabi F10/F11
No BMW pakub ikkagi sõidumõnu, silmarõõmu, mugavust jne ka. Skoda Scala või Dacia pakuvad ainult võimalust odavalt sõita sinna kuhu tahad. BMW on auto millega sa ootad millal sõitma minna saab, Dacia ja Skoda on autod millega sa sõidus ootad millal kohale jõuad
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
-
- Huviline
- Postitusi: 60
- Liitunud: 15.02.2014 00:13 20
- Peamine sõiduk: -
Re: Ostuabi F10/F11
sigaelmar kirjutas: ↑23.04.2021 10:01 59No BMW pakub ikkagi sõidumõnu, silmarõõmu, mugavust jne ka. Skoda Scala või Dacia pakuvad ainult võimalust odavalt sõita sinna kuhu tahad. BMW on auto millega sa ootad millal sõitma minna saab, Dacia ja Skoda on autod millega sa sõidus ootad millal kohale jõuad
Selles osas on sul õigus, et 1L Scala ikka kipub karjuma käes kui rohkem vajutada. Aga nii igapäevaseks sõiduks ma ei ütleks, et ma selle "sõidu" lõppu ootaks. Täiesti tavaline auto ja kiiruspiiranguid järgmides isegi hämmastavalt sujuv. Aga pmst läks ka rendiauto (eelmise põlvkonna Golf ja 1L bensiin) ~180+ kiirteel.
Eks selles osas 3L on teine asi ja kindlasti "rafineeritum" misiganes see sõna siis ka ei tähenda, väänet rohkem ja natuke raskema jala puhul kindlasti on see sõit sujuvam ja vaiksem.
Mis toob mind mõtteni, et 2L ja raske viiese peal ei pruugi olla palju parem kui mingi 1L kuskil 1300KG kaaluva Skoda või Golf'i peal. Kahuks ise sellise autoga sõitnud pole. Aga loogika ütleks nii.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Ostuabi F10/F11
Teie arutelule leidub netis ka selline peegeldus:
Re: Ostuabi F10/F11
See 8-käiguline kast petab üsna hästi ära.LepaValdek kirjutas: ↑23.04.2021 10:06 24 Mis toob mind mõtteni, et 2L ja raske viiese peal ei pruugi olla palju parem kui mingi 1L kuskil 1300KG kaaluva Skoda või Golf'i peal. Kahuks ise sellise autoga sõitnud pole. Aga loogika ütleks nii.
Aga jah, 120-lt 200-ni kiirendab ta kaua.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: Ostuabi F10/F11
Linnas 2.0d on väga äkkiline.
Eestis meil veel kiirteid pole ka et peaks pidevalt 200ni kiirendama.
Eestis meil veel kiirteid pole ka et peaks pidevalt 200ni kiirendama.
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Ostuabi F10/F11
Mis äkilisusest käib jutt?! N47D20 käib ju jutt, mis saab kohalt ära ainult siis, kui juht asendada eunuhhist piloodiga nagu selles videos, kus pekstakse kohalt ära mineku jaoks turbo tühimik "kõvaks";
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: Ostuabi F10/F11
kakub edasi küll ju
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Ostuabi F10/F11
Siinkohal meeldetuletus, mida selliste juhtumite korral üks kuulus naine ütles: “I do that lap time in a van”.
"Schmitz became more widely known — especially in the UK — after an infamous line uttered to Jeremy Clarkson in a 2004 episode of Top Gear. After he achieved a Nürburgring lap time of 9 minutes and 59 seconds in a diesel-powered Jaguar S-Type, she deflated his celebrations somewhat by telling him: “I do that lap time in a van”". BTW: RIP.
"Schmitz became more widely known — especially in the UK — after an infamous line uttered to Jeremy Clarkson in a 2004 episode of Top Gear. After he achieved a Nürburgring lap time of 9 minutes and 59 seconds in a diesel-powered Jaguar S-Type, she deflated his celebrations somewhat by telling him: “I do that lap time in a van”". BTW: RIP.
Re: Ostuabi F10/F11
Sel oli 6-ne manuaal. 8HP on käigud lühemad ma arvan.
Aga maailmavaateliselt on jah küsimus - kui juba osta auto, mille keskmine nimi on “mootor”, siis miks küll ilma mootorita?
Sama küsimus teispidi - kas ostaksid ka pedaalidega BMW?
Aga maailmavaateliselt on jah küsimus - kui juba osta auto, mille keskmine nimi on “mootor”, siis miks küll ilma mootorita?
Sama küsimus teispidi - kas ostaksid ka pedaalidega BMW?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Ostuabi F10/F11
Proovige sellise 8HP-ga kohalt 3000p/m eunuhhi teha... jaaaah saab ja tehakse ka. Lihtsalt linnapildis üks piinlikult mõttetu vaatepilt, mis tõestab, miks N47 rudolf oli eos BMW libastus ja B47 vaid viimane "nael kirstule". Lõppenud peatükk, kus järelturg seda vastikut järelmaitset omale meeldivamaks valetab, sh haisu-skunksideks töödelduna lõpuni tarbib.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: Ostuabi F10/F11
proovisin väga hea oli
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6