See on üsna loogiline, et 5a vana auto ei sõida nii nagu päris uus. Ja loogiline on ka see remondikulu, et seda autot uuesti "ideaalseks" saada. Muidugi kui ostad järelturult auto 10k eest (mis uuena maksis 60-80k, sõltuvalt varustuses), oleks suht rumal eeldada, et see remont on sadades eurodesttsys kirjutas: ↑16.05.2021 20:15 45 Buumeridiileritelt on inimesed üle maailma ostnud nende "kontrollitud sõidukite" sildi alt vibreerivaid eksemplare ja, kui ostjad pöörduvad diileri poole küsimusega, miks vibreerib siis teeb diiler oma rutiinse kontrolli ja teatab, et OK aka "pole nii hull, et remontida". Kui inimesed hakkavad uurima, mida seal remontida siis on piinlik vaikus justkui pole väga selge see tegevus.... ja ega ei olegi, sest ennidele lisati peale "rotational vibration damper" veel ka väntvõllile "BMW vibravaba kvaliteeti" agregaadiga, mille nimi on "Crankshaft drive mass compensator" ja selle vea selgeks tuvastamiseks ning remontimiseks on vaja väntvõll eemaldada, võllid-pahn vahetada. Võite vaadata, mida see tegevus ainuüksi töömahult tähendab... kogu mootor on vaja strippida. https://www.newtis.info/tisv2/a/en/g30- ... 1VndJwNrcj
Sama "haigus" koliti ka B mootorite peale nii, et kõik sama hakkab ilmselgelt korduma ka beetaga. https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... 1278570969
Keegi eksole ei valeta. Kõik info on avalik. Lihtsalt aja/õnne küsimus, millal asjad eriti inetuks muutuvad, kordan: eriti inetuks! Buumeriparistajad lihtsalt ignoreerivad sellist viga, sest järelturu nõudluse moodustavad peamiselt inimesed, kes ei eeldagi, et rudolfid on vaiksed ja vibravabad. Mingi kolin, ragin ja hüppamine käib selle tünniga kaasa ühel-või-teisel-kujul. See on üldine hoiak ja arusaam. BMW esmaomanik ilmselgelt saab sellest aru, et midagi on sõidukiga teisiti, kui see oli ostes uuena, aga teise ringi tarbija ei ole reeglina nii kriitiline. Just sellele ka panused mängitakse - kunagi 60 000€-70 000€ maksev asi ei peagi olema sama heade omadustega mingi 10 000-16 000€ eest.
Pikk jutt lühidalt on see, et ennide rudolfitest kaob "BMW kvaliteet" 4-5 aastaga ja seda sinna tagasi panna maksab €€€ ja mitte vähe. Kõik märgid näitavad, et analoogne defitsiit saab olema ka beeta rudolfitega, mis toob tänasesse päeva ja vastab küsimusele, miks BMW lõpetas Saksamaal igasuguste rudolfite ehk surnud tehnoloogia arenduse ning valmistamise.
RazzKalbass kirjutas: ↑16.05.2021 15:48 11
a nahhui ma valetama peaks? Mul pole ükski F-seeria kunagi enda tarbeks ostetud.
Jah r4 kapotti avades ja peatpidi saale vahel olles on näha et mootorikate õrnalt käib aga seistes/sõites/kiirendades ei saa midagi aru. 0 vibratsiooni salongis
Olen oma 2k maksvat Scott'i ka elustanud mitu korda (läbisõit juba 10k), aga päris uue lähedaselt ta ikka enam ei sõida, vaatamata sellele, et iga 1000km järelt on läinud kett vahetusse + plastik hammakad (jullad) ja suurema läbisõiduga vahetanud suuremad asjad (kulunud hammakad), plus lugematul hulgal pesu ja lihthooldusi ja täishooldusi (vähemalt 2x suve jooksul).
Seega ajad kus asjad kestavad on minu arvates läbi.
Muideks "Crankshaft drive mass compensator" tundub, et lisatakse ka bensiinimootorile (520i, Google).