bmw e61 aku
- Ertzz
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 08.12.2020 20:09 35
- Peamine sõiduk: BMW 566BPX
- Telefon: 58593670
bmw e61 aku
Tervist!
Selline küsimus mis akut soovitate bmw e61 160kw 2004a atm autole ?
endal hetkel valikus Bosch S5A15 aga pole kindel kas see kõlbab et küsimus ongi mis firma poole rohkem vaadata ja mida vältida ning kui võimast võtta .
Selline küsimus mis akut soovitate bmw e61 160kw 2004a atm autole ?
endal hetkel valikus Bosch S5A15 aga pole kindel kas see kõlbab et küsimus ongi mis firma poole rohkem vaadata ja mida vältida ning kui võimast võtta .
Re: bmw e61 aku
95Ah-100Ah 800A ja ülesse
Bosch/Hankook/Tudor
Kui rahakott lubab, siis AGM
Bosch/Hankook/Tudor
Kui rahakott lubab, siis AGM
- Ertzz
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 08.12.2020 20:09 35
- Peamine sõiduk: BMW 566BPX
- Telefon: 58593670
Re: bmw e61 aku
Bosch S6015 / S5A15 105Ah / 950A AGM aku P393xL175xK190 - +. Ka uusimate automudelite jaoks. Äärmuslik tsükli- ja vibratsioonikindlus, 100% hooldusvaba, täiesti lekkevaba. Mahutavus 105 Ah. Külmkäivitusvool 950 A
aga seal tuleb ka seda jälgida kas sellel akkul on see start/stop märge või mitte kuna praegusel akul on see ristiga kuna see süsteem puudub siis uus aku tuleks sama moodi võtta millel see puudub ?
Re: bmw e61 aku
Kui praegu peal tava aku ja soovid AGMi peale üle minna, siis ei ole mingit probleemi.
AGMi eeliseks on see, et laeb ennast kiiremini ja kannatab suuremat koormust. Arvestada tuleb lihtsalt seda, et uus aku tuleb autole "tutvustada" (sisestada uue aku parameetrid ning valida aku tüüp).
AGMi eeliseks on see, et laeb ennast kiiremini ja kannatab suuremat koormust. Arvestada tuleb lihtsalt seda, et uus aku tuleb autole "tutvustada" (sisestada uue aku parameetrid ning valida aku tüüp).
Re: bmw e61 aku
Tehasest on tulnud tava akuga 90Ah. Võid samasugust uut osta, kuna varustus väga elektroonikarikkalik pole.
Buumer Auto / 56826000
- Ertzz
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 08.12.2020 20:09 35
- Peamine sõiduk: BMW 566BPX
- Telefon: 58593670
Re: bmw e61 aku
on ehk kuskil mingi opetus olamas tavaakult agmile üleminekuks ? ja seda ma tean et tuvastama ja regama peab kui uue ja võimsama aku panna..kui seal on miskit muud mida tegema peab , ülejaand tuvastamine jne sellest olen teadlik.Fugative kirjutas: ↑25.05.2021 23:04 37 Kui praegu peal tava aku ja soovid AGMi peale üle minna, siis ei ole mingit probleemi.
AGMi eeliseks on see, et laeb ennast kiiremini ja kannatab suuremat koormust. Arvestada tuleb lihtsalt seda, et uus aku tuleb autole "tutvustada" (sisestada uue aku parameetrid ning valida aku tüüp).
Re: bmw e61 aku
Ehk need 2 linki on abiks:
https://www.youcanic.com/wiki/bmw-batte ... rogramming
Arvestades varustustaset kasutaksin ise samal autol pigem akut koodiga(bosch) S5A130
https://www.youcanic.com/wiki/bmw-batte ... rogramming
Arvestades varustustaset kasutaksin ise samal autol pigem akut koodiga(bosch) S5A130
Re: bmw e61 aku
Isiklikult ei soovitaks Boschi järelturu akusid Sierra peale ka panna.
- Oliver.L
- Klubiliige
- Postitusi: 3090
- Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
- Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
- Asukoht: Tallinn
Re: bmw e61 aku
Miks?
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: bmw e61 aku
See link on lühidalt BS ja eksitav. "The following BMWs need to have the battery programmed, also called battery registration."
Aetakse selgelt segamini mõisted programmeerimine ja kodeerimine. Kui asendada happeaku AGM-ga siis pole seal esitatuga palju midagi peale hakata. Need asjad lihtsalt ei käi BMW-l mingi joppen-skänneriga.
Bosch ei ole halb, aga tema akude divisioni harukett, mis katab suures osas Ida-Euroopa on ilmselt viisakalt väljendades lihtsalt alarahastatud ja väheste teadmistega paristajate kontor. Asi ei ole akus, kui mateerias, vaid selles, kuidas seda mateeriat distributsioonis käsitleda ja käsitletakse. Samas ei ole Bosch ainuke, kes selles äris diletantidena käituvad. Seni, kuni leidub "lolle", kes seda jama kinni maksavad ei muutu loomulikult mitte midagi. Neil endiselt ei tule "vool peale" ja "pirnid ei põle" ja mida iganes see nende keeles siis tähendab. Kui kliendid on sama "targad" siis on lihtsalt nagu kamp pimedaid-lombakaid, kes üksteisele teed juhatavad. Väljajuhatus on Eesti tingimustes see, et akut on vaja osata osta. Kui ei oska osta siis ei aita ka Tarbijakaitseamet.
Aetakse selgelt segamini mõisted programmeerimine ja kodeerimine. Kui asendada happeaku AGM-ga siis pole seal esitatuga palju midagi peale hakata. Need asjad lihtsalt ei käi BMW-l mingi joppen-skänneriga.
Bosch ei ole halb, aga tema akude divisioni harukett, mis katab suures osas Ida-Euroopa on ilmselt viisakalt väljendades lihtsalt alarahastatud ja väheste teadmistega paristajate kontor. Asi ei ole akus, kui mateerias, vaid selles, kuidas seda mateeriat distributsioonis käsitleda ja käsitletakse. Samas ei ole Bosch ainuke, kes selles äris diletantidena käituvad. Seni, kuni leidub "lolle", kes seda jama kinni maksavad ei muutu loomulikult mitte midagi. Neil endiselt ei tule "vool peale" ja "pirnid ei põle" ja mida iganes see nende keeles siis tähendab. Kui kliendid on sama "targad" siis on lihtsalt nagu kamp pimedaid-lombakaid, kes üksteisele teed juhatavad. Väljajuhatus on Eesti tingimustes see, et akut on vaja osata osta. Kui ei oska osta siis ei aita ka Tarbijakaitseamet.