BMW 128TI FWD - uus hothatch.
- Marko S
- Huviline
- Postitusi: 3550
- Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
- Peamine sõiduk: E39 530d
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
BMW 128TI FWD - uus hothatch.
Iseenesest näeb äge välja, aga bmw "kuumpära" maailmas on küll midagi uut.
https://www.topgear.com/car-news/big-re ... -bmw-128ti
https://www.topgear.com/car-news/big-re ... -bmw-128ti
Re: BMW 128TI FWD - uus hothatch.
Saad nüüd oma huiday välja vahetada
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: BMW 128TI FWD - uus hothatch.
Einoh, kapa, samasuguse auto vastu pole ju väga mõtet autot välja vahetada
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: BMW 128TI FWD - uus hothatch.
Pead ei anna aga üleeile Roccas vist sama asi mul kõrval ka seisis. Sarnase värvi, suure velje ja värvilise pidurisadulaga. Sama kere oli kindlasti, võis ka M135i olla muidugi. (Mai lõpu seisuga 128Ti-sid arvel ei olnud, ainult 1 2021a M135i X-drive oli).
Ilmselt mina olen imelik, aga natuke riivab silma, et teise seeria bussil sama/vägagi sarnane nokk on, natuke oleks võinud neerude-esitulede osa veel agressiivsemaks joonistada mu meelest. Üldpilt on muidu suht spot on, mis näiteks mingi 2 seeria Gran Coupega võrreldes väga ilus on.
Ilmselt mina olen imelik, aga natuke riivab silma, et teise seeria bussil sama/vägagi sarnane nokk on, natuke oleks võinud neerude-esitulede osa veel agressiivsemaks joonistada mu meelest. Üldpilt on muidu suht spot on, mis näiteks mingi 2 seeria Gran Coupega võrreldes väga ilus on.
- Raghza
- Huviline
- Postitusi: 1103
- Liitunud: 29.03.2011 19:46 11
- Peamine sõiduk: 335i N55 DCT
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW 128TI FWD - uus hothatch.
Sama ämber, mis uue Focus ST puhulgi - tavalise atm kastiga hot-hatch klassis ei domineeri. Manuaal või topeltsiduriga kast is the way to go.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: BMW 128TI FWD - uus hothatch.
See on "sõda" ratastel multimeedia liigas. BMW tahab aktsionäre jätkuvalt rõõmustada ja see tuleb sisuliselt kõige arvelt, mida nõudlus võimaldab. Kõik on vastavalt seadustele ja mitte keegi ei küsi jätkuvalt täna uut autot ostes, ei-endalt-ega-diilerilt, kas 90km/h sõites laupkokkupõrke korral on võimalik konkreetses sõidukis viibijatel ellu jääda(?) Seni, kuni seadustes on selle kohta pakkuda tühjus = see tühjus (loe: ükskõiksus) mõtlemisorganit omaval subjektil. Paradoksaalne on selle juures veel tõik, et sellistes odava otsa karpides, kuhu BMW sisenes, liiguvad ühiskonna kõige haavatavam osa, eesotsas naised lastega. Trend on igatahes muret tekitav vähemalt neile, kes BMW filosoofiat kauem teavad.
Re: BMW 128TI FWD - uus hothatch.
Kuidagi peab ju maailma rahvaarvu alla saama.
Re: BMW 128TI FWD - uus hothatch.
Kunagine 2002 Tii Touring ja 2002 Turbo Touring liigituksid ka nagu kuumpära alla?
-
- Klubiliige
- Postitusi: 839
- Liitunud: 10.02.2007 14:11 50
- Peamine sõiduk: F20'LCI M140i xDrive
- Asukoht: Turku
Re: BMW 128TI FWD - uus hothatch.
https://www.dropbox.com/s/t9ct1pmf4hgkd ... 8.mov?dl=0
https://www.dropbox.com/s/0bf7rrgbxajc2 ... .jpeg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/k861s9mvgw3gq ... .jpeg?dl=0
Sai proovitud sel suvel. Äge putukas. Kiirendus hea, hääl on kah, aga siiski minu vanal E87'LCI 130i kiirendusel on rohkem draamat kuidagi. Speksid on samad - 195 kW ja nullist sajani 6,1 sekundiga. Pole paha. Kiirendusel esiveo tõttu olemas kerge power steering, muidugi, pole nii hull kui Minil või muudel esiveostel. Lisad on head ja kaasaegsed, võrreldes mu 2007 a. autoga Hind on Soomes alates 50.000 ja üles sõltuvalt varustusest. Kui uuemat ja kangemat hatchi tahaks, siis mu valik oleks vähekasutatud F20 M140i, see on ikka täitsa eri asi ja madalama hinnaga veel.
https://www.dropbox.com/s/0bf7rrgbxajc2 ... .jpeg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/k861s9mvgw3gq ... .jpeg?dl=0
Sai proovitud sel suvel. Äge putukas. Kiirendus hea, hääl on kah, aga siiski minu vanal E87'LCI 130i kiirendusel on rohkem draamat kuidagi. Speksid on samad - 195 kW ja nullist sajani 6,1 sekundiga. Pole paha. Kiirendusel esiveo tõttu olemas kerge power steering, muidugi, pole nii hull kui Minil või muudel esiveostel. Lisad on head ja kaasaegsed, võrreldes mu 2007 a. autoga Hind on Soomes alates 50.000 ja üles sõltuvalt varustusest. Kui uuemat ja kangemat hatchi tahaks, siis mu valik oleks vähekasutatud F20 M140i, see on ikka täitsa eri asi ja madalama hinnaga veel.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: BMW 128TI FWD - uus hothatch.
selleks, et esiveoline bmw osta peab mingi norm error olema kuskil ikka.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
- Reimers
- Huviline
- Postitusi: 6166
- Liitunud: 16.01.2007 23:16 36
- Peamine sõiduk: CUPRA ST400
- Asukoht: Rae
Re: BMW 128TI FWD - uus hothatch.
No ütleme et R4 turbo ja esivedu on ikka kuramuse odav toota Arusaamatu miks peaks preemium bränd sellist odavat jama tootma. Turg turuks aga võiks siiski jääda oma loomingu juurde. Bemm on läbi aegade olnud R6 ja tagavedu ikka
isegi autotopi vennal on raske midagi positiivset öelda.
Kui hing nii ihkab sellist riista siis lihtsam Type R osta
isegi autotopi vennal on raske midagi positiivset öelda.
Kui hing nii ihkab sellist riista siis lihtsam Type R osta