Tervist, sai hiljuti esimene diisel võetud ja tegemist 2007 lci 530d mudeliga ehk m57t2.
Probleem siis selles et enne ostu vahetati tal just kolmanda silindri pihusti ära ja nüüd 2 päeva pärast ostu kui üle poole gaasi annad või pmst 75-100% avatud gaasiga sureb kohe auto välja ja ainukesed vead on MAP mis on koguaeg ees olnud enne ostu oli ka ja nüüd tuli et 4nda silindri pihusti annab ka viga aga kui suur võimalus on et kaks päeva pärast ühte pihustit kohe teine järgi. Otsiks algselt viga mis iganes odavam oleks kui kohe pihustit vahetada.
Läbisõit on 240k km.
Oskab keegi midagi pakkuda? Ja kas neid pihusteid saab omavahel vahetades ka proovida ilma programmeerimatta neid või pean ikka softi arvutile peale laskma ja et pihusteid omavahel vahetades katsetada ka neid sisse programmeerima?
Tänud!
E60 2007 lci 530D, sureb välja täis gaasil
Re: E60 2007 lci 530D, sureb välja täis gaasil
Kindlasti on odavamaid asju võimalik vahetada. Kas otsast odavamaid asju vahetama hakates ka kokkuvõttes odavam tuleb - pigem ei.
Mille alusel keegi ennustama peaks, kas peale ühe pihusti vahetust võib teine defektseks osutuda?
Lihtsam oleks auto pädeva remondimehe juurde viia ja vigane ahel korda lasta teha, kui ennustuste ja jupihindade alusel suvalisi asju vahetama hakata.
Mille alusel keegi ennustama peaks, kas peale ühe pihusti vahetust võib teine defektseks osutuda?
Lihtsam oleks auto pädeva remondimehe juurde viia ja vigane ahel korda lasta teha, kui ennustuste ja jupihindade alusel suvalisi asju vahetama hakata.
56052094
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 26.11.2019 11:21 20
- Peamine sõiduk: E60 LCI 530D M57
- Telefon: 0431102822
- Asukoht: Western Australia
Re: E60 2007 lci 530D, sureb välja täis gaasil
Tänud. kui abi pakkuda ei oska ei ole vaja postitada mingit jama et “vii remondimehe juurde”(auto tuli remondimehe juurest ja 2 päeva hiljem hakkas sama asja tegema) . Ma küsin abi äkki on kellelgi sarnast viga olnud et näha mis neil seda tekitas ehk ma saan kontrollida endal samad sensorid ja jupid üle ilma et ma kohe 500 daala eest pihustit ostma hakkaks lootes et probleem kaob. Proovin homme kui aega on pihusteid omavahel ümber vahetada ja vaadata kas annab vea siis sinna kuhu ümber panin “vigase” pihusti. Katsetasin ka kuidas MAP ja MAF lahti ühendades on aga nagu arvasin siis need töötavad nii nagu peavad. Kui sisselaske lahti võtan vaatan pihustite juhtmed ka üle äkki seal on kuskil isolatsioon maas või juhtmed katki kuskilt.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60 2007 lci 530D, sureb välja täis gaasil
Sama viga on paljudel või väga paljudel x+n läbisõiduga + läbitõmmatud M57 rudolfitel ja "võlukooslus" kogunebki justnimelt 3. poti juurde. Aitab see teadmine nüüd kuidagi(?) Ei tea. Võimalik.
Kui agarust nagu noorel sarvikul siis vaja on endoskoopi ja teha tuur silindri sisse ning siis selgub, kas tuleb "M57 3. klubiga liitumine". Patoloogia selle sündroomi puhul on väga tihti re-mapingud ehk tarkvara abil kütusemängud, mille üks tagajärg on sulanud kolvid . Kui äsja ostetud üksus siis tuleb kogu ajalugu letti panna. Reeglina selline tagant järgi teadmine ei aita - lõppots on ikkagi mehaaniku boksis. Google on palju seda sorti jama salvestanud;
Kui agarust nagu noorel sarvikul siis vaja on endoskoopi ja teha tuur silindri sisse ning siis selgub, kas tuleb "M57 3. klubiga liitumine". Patoloogia selle sündroomi puhul on väga tihti re-mapingud ehk tarkvara abil kütusemängud, mille üks tagajärg on sulanud kolvid . Kui äsja ostetud üksus siis tuleb kogu ajalugu letti panna. Reeglina selline tagant järgi teadmine ei aita - lõppots on ikkagi mehaaniku boksis. Google on palju seda sorti jama salvestanud;
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E60 2007 lci 530D, sureb välja täis gaasil
Inimene soovitaski minna pädeva venna juurde sest ise sa ei pruugi seda viga leida. Mina laisa inimesena ei viitsiks näiteks pihusteid vahetama hakata omavahel, sest lihtsam on need ajust pistikust ära mõõta, eriti kui niikuinii on võimalus, et ajus olev veakood pihusti numbri kohta võib erineda sellest mis mõõtmistulemused on.k66k kirjutas: ↑19.11.2021 10:46 35 Tänud. kui abi pakkuda ei oska ei ole vaja postitada mingit jama et “vii remondimehe juurde”(auto tuli remondimehe juurest ja 2 päeva hiljem hakkas sama asja tegema) . Ma küsin abi äkki on kellelgi sarnast viga olnud et näha mis neil seda tekitas ehk ma saan kontrollida endal samad sensorid ja jupid üle ilma et ma kohe 500 daala eest pihustit ostma hakkaks lootes et probleem kaob. Proovin homme kui aega on pihusteid omavahel ümber vahetada ja vaadata kas annab vea siis sinna kuhu ümber panin “vigase” pihusti. Katsetasin ka kuidas MAP ja MAF lahti ühendades on aga nagu arvasin siis need töötavad nii nagu peavad. Kui sisselaske lahti võtan vaatan pihustite juhtmed ka üle äkki seal on kuskil isolatsioon maas või juhtmed katki kuskilt.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520