Tervitus!
Laua peal ootab julguse-tahtmise kokku kogumist üks E39 ZF kast. Vahetab käike kenasti, ei ragista, aga hakkab teada andma mõne pöörleva elemendi kulumisest. Läbisõitu on kastil kuskil 400kkm seega saab eeldada, et mõningane kulumine on tõepoolest lubatud.
Lihtsam mure on tagumise käigu fiksaatoriga, mis vajab ilmselt puksi vahetust või ka siis fiksaatori enda. Ei ole tunda käe all konkreetset käigu sisselülitamist. Suurem mure aga kasti undamine käigu vahetamise hetkel. Vahet pole mis käiguga tegu. Vahetad kas üles suunas, alla suunas, üle mitme, kuidas iganes. Käigu vahetusel enne järgmise käigu sisse lülitumist on kuulda undamist. Täpselt nagu sünkro tõmbab järgmise hammasratta õige kiirusega pöörlema. Käik sees puuduvad kuuldavad helid. Võiks sünkrot ennast süüdistada kuid sümptomid avalduvad iga käiguga. Seega võiks süüdistada mõnda võlli-hammasratta laagrit?
Kuna ise pole kasti sise eluga kursis, siis ootaks enne lammutamist mõnda tarka sõna või kogemust. Pöidlad kasvavad enamikel päevadel õigest kohast välja, seega võiks operatsioon justkui õnnestuda. Pigem võib tekkida olukord, kus kasti lahti võttes olen sama tark kui seda kasti väljast vaadates Tugevam guugeldamine ei andud kahjuks head tarka vastust sellistele kasti sümptomitele.
Lõpetuseks, et kastis on piisavalt õli ka.
Varuosa leht
https://www.realoem.com/bmw/enUS/partgr ... 535i&mg=23
ZF S5D 310Z / S5-31 manuaal kasti remont
Re: ZF S5D 310Z / S5-31 manuaal kasti remont
Kolm kuud ootas oma aega laual So, vat nau?
Ühtegi otsest vea allikat pole veel silma jäänud. Sisendvõlli laagril on kerge lõtk, väljundil suurem lõtk. Sisendi oma võtsin näpu vahele, käib täiesti vaikselt. Väljundi oma jaoks on vaja pikka peenet 36 padrunit veel, et laiali saaks. Tundub siiski, et sisendi ja väljundi laagrid ei tekitaks sellist kõigil käiguvahetustel kuulduvat tugevat pöörlemise häält.
Nüüd oleks hea ehk leida mõni kontakt kelle käest tarka nõu saada. Kasvõi näpuvahel minna kui ise läbi ei hammusta seda probleemi.
Ühtegi otsest vea allikat pole veel silma jäänud. Sisendvõlli laagril on kerge lõtk, väljundil suurem lõtk. Sisendi oma võtsin näpu vahele, käib täiesti vaikselt. Väljundi oma jaoks on vaja pikka peenet 36 padrunit veel, et laiali saaks. Tundub siiski, et sisendi ja väljundi laagrid ei tekitaks sellist kõigil käiguvahetustel kuulduvat tugevat pöörlemise häält.
Nüüd oleks hea ehk leida mõni kontakt kelle käest tarka nõu saada. Kasvõi näpuvahel minna kui ise läbi ei hammusta seda probleemi.
-
- Huviline
- Postitusi: 1522
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: ZF S5D 310Z / S5-31 manuaal kasti remont
Sellise veakirjeldusega on remont edukas, kui midagi hullemaks pole teinud.
BMW without faults is not BMW
Re: ZF S5D 310Z / S5-31 manuaal kasti remont
Hullemaks? Kaks kulunud elementi on tuvastatud, sümptomitele vastavalt ei viita kahjuks kuulduv heli neile.
Saan aru, et mõni vend sünnib käigukast käes ja saab esimest korda selle siseelu uurides veale pihta saada. Minul siiski nii ei läinud ja sooviks teemaga sina peale saada alustades sellest samusest kastist. Kahjuks ei ole veel leidnud sarnasele veale vastavat kirjeldust, et kuskilt otsast paremini kinni hakata. Edasine tee näib hetkel ilmselt olevat sünkrote uurimine ja võllidel asetsevate nõellaagrite inspekteerimine.
Saan aru, et mõni vend sünnib käigukast käes ja saab esimest korda selle siseelu uurides veale pihta saada. Minul siiski nii ei läinud ja sooviks teemaga sina peale saada alustades sellest samusest kastist. Kahjuks ei ole veel leidnud sarnasele veale vastavat kirjeldust, et kuskilt otsast paremini kinni hakata. Edasine tee näib hetkel ilmselt olevat sünkrote uurimine ja võllidel asetsevate nõellaagrite inspekteerimine.