X5 E53 N62 misfire põhjuse diagnoos
X5 E53 N62 misfire põhjuse diagnoos
Kas Tartumaal on soovitada mõnda tegijat kes tunneb N62 mootori hingeelu ja suudab tuvastada põhjuse seoses misfire veakoodidega?
Kummitab see teema autot juba pikalt, mingi hetk anti diagnoosiks väljaveninud mootoriketid, need said siis vahetatud koos kõige juurdekuuluvaga ja kottigi ei muutunud.
Valvetronicut mõjutatavad detailid vaadati kah üle kettide vahetuse ajal ja pidavat ka need korras olema - ei oska öelda kuidas neid hinnati ja selle väite õigsust ei oska kinnitada ega ümber lükata.
Misfire ei ole ainult külmalt ja hetkel sõidab masin lahtise nukaanduriga ilma probleemideta.
Kummitab see teema autot juba pikalt, mingi hetk anti diagnoosiks väljaveninud mootoriketid, need said siis vahetatud koos kõige juurdekuuluvaga ja kottigi ei muutunud.
Valvetronicut mõjutatavad detailid vaadati kah üle kettide vahetuse ajal ja pidavat ka need korras olema - ei oska öelda kuidas neid hinnati ja selle väite õigsust ei oska kinnitada ega ümber lükata.
Misfire ei ole ainult külmalt ja hetkel sõidab masin lahtise nukaanduriga ilma probleemideta.
Re: X5 E53 N62 misfire põhjuse diagnoos
Valvetronic ilmselt kulunud. Silmaga ei tuvasta kulumist. Klapi tõusu saab arvutiga muuta ja proovida, kas siis muutub midagi.
Tallinn 56285704
Re: X5 E53 N62 misfire põhjuse diagnoos
Valve lifti muutmisel mootori töö muutub aga probleem ära üldiselt ei kao või siis kaob korraks.
Olen aru saanud, et seda valvetronicu toimimist saab kuidagi kontrollida kah ja kui keegi saab selle kindlaks määrata, et see on probleemi reaalne põhjus siis selline info olekski vajalik.
Probleem on nii suvel kui ka talvel ja nii sooja kui ka külma mootoriga. Enamus valvetronicu juhtudel vist jebib üldiselt külmade ilmade ja külma mootoriga? Vähemalt selline arusaam on jäänud kui lugeda erinevaid lääne ja kodumaiseid foorumeid.
Olen aru saanud, et seda valvetronicu toimimist saab kuidagi kontrollida kah ja kui keegi saab selle kindlaks määrata, et see on probleemi reaalne põhjus siis selline info olekski vajalik.
Probleem on nii suvel kui ka talvel ja nii sooja kui ka külma mootoriga. Enamus valvetronicu juhtudel vist jebib üldiselt külmade ilmade ja külma mootoriga? Vähemalt selline arusaam on jäänud kui lugeda erinevaid lääne ja kodumaiseid foorumeid.
Re: X5 E53 N62 misfire põhjuse diagnoos
Midagi sarnast ei või põhjustada? Lahendus algab 15 minutist.
Re: X5 E53 N62 misfire põhjuse diagnoos
Ei oska kommenteerida, ajastus pandi kettide vahetusel paika mingite rakistega.
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: X5 E53 N62 misfire põhjuse diagnoos
Valvetronic
Tallinnas saan kiirelt lahendada
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: X5 E53 N62 misfire põhjuse diagnoos
Lahendus on välja valvetronicu välja progemine?
Kuidas see mootor toimetab valvetronicuga vs ilma valvetronicuta?
Kuidas see mootor toimetab valvetronicuga vs ilma valvetronicuta?
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: X5 E53 N62 misfire põhjuse diagnoos
Lahendusi on alati mitmeid ja alati on need sõltuvad omaniku otsusest. Ideaalses maailmas ostetaks tutikas mootoripüstak ja asi lahendatud. Kahjuks enamus otsustab odavama tee kasuks valvetronic kinni panna
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520