Elektriautorubriik
- ladammm
- Huviline
- Postitusi: 699
- Liitunud: 13.03.2011 12:18 34
- Peamine sõiduk: 5er
- Telefon: 53586029
- Asukoht: Võru/Tartu
- Kontakt:
Re: Elektriautorubriik
Kui elektriauto enam elektripeal töötada ei taha siis M57 swap
E34 520i & E39 525d & E60 530D & E60 550i (daily) & E85 2.5i ja kõik käsisegukastid
- ladammm
- Huviline
- Postitusi: 699
- Liitunud: 13.03.2011 12:18 34
- Peamine sõiduk: 5er
- Telefon: 53586029
- Asukoht: Võru/Tartu
- Kontakt:
Re: Elektriautorubriik
Jap, tean sed corvettei vahetust, kuid siin foorumis m57 oleks rusikas ju silmaauku.
E34 520i & E39 525d & E60 530D & E60 550i (daily) & E85 2.5i ja kõik käsisegukastid
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Elektriautorubriik
Tea, kas ikka on- kõik ei ole M57 pärast hullumas
- fedja
- Huviline
- Postitusi: 3639
- Liitunud: 06.06.2009 01:30 04
- Peamine sõiduk: MB W447
- Asukoht: räpina
Re: Elektriautorubriik
Akusid osatakse ikka ümber töödelda,peale autodelt maha monteerimist ja enne ümbertöötlusesse minekut kasutatakse nad veel reeglina ka ikka täitsa lõpuni ära,nt tuuleparkides.RazzKalbass kirjutas: ↑23.12.2021 23:29 18 Videol on point olemas. Akud maksavad roppu raha, keegi neid töödelda ümber ei oska, jäävadki seisma paljud elektrikad.
Tesla hind on preagu juba kukkunud, nii et neid saab kätte 25k€ eest..nagu videois mainis maksab aku 20k
Kusjuures alguses tundus Tesla lahe aga nüüd kuidagi väga igav auto..
Tesla on tõesti taskukohaseks muutunud,ja need 8a vanad pillid sõidavad ka veel ilmselt täitsa pikal,väga harva näinud müügikuulutusi kus akude vahetuse kohta midagi kirjas.ma ise eelistan ka kindlasti sisepõlemismootorit,kuid teslaga sõita on ikka üllatavalt lahe,range ka 300-400km kanti juba mis täiesti piisav enamikule.
Praegu päris lihtne neid pille beasti äppiga proovida ja aimu saada ka.
Re: Elektriautorubriik
Tesla kohta lisaks juurde niipalju, et nendel esimese otsa Model S sai tarkvara uuenduse, millega piirati laadimiskiirust. Norras jõudis asi kohtusse ja väljamakstav summa peaks olema umbes 16000 dollarit hagis osaleja kohta. Otsus vist veel lõplikult jõustunud ei ole: https://techcrunch.com/2021/05/24/tesla ... PUWJIvHKhb
Youtube-i ja uudiste põhjal ütleks, et esimese otsa Tesla Model S, mille läbisõit oli garantii ajal 250-300tuh km, nendel toimus akuvahetus ja vaatamata sellele piirati laadimiskiirust.
Selles peitub ka üks põhjus, miks see Model S tükkideks lasti. Võib ju leida kasutatud aku või isegi osta 20tuh dollari eest uue aku aga laadimiskiirus on endiselt piiratud.
Youtube-i ja uudiste põhjal ütleks, et esimese otsa Tesla Model S, mille läbisõit oli garantii ajal 250-300tuh km, nendel toimus akuvahetus ja vaatamata sellele piirati laadimiskiirust.
Selles peitub ka üks põhjus, miks see Model S tükkideks lasti. Võib ju leida kasutatud aku või isegi osta 20tuh dollari eest uue aku aga laadimiskiirus on endiselt piiratud.
Re: Elektriautorubriik
Kuna selle video tootmiskulud paistavad olevat suuremad, kui 20kEUR, siis on tegu ilmselt Eloni kavala reklaamikampaaniaga.
Nädalaga 3.5M vaatamist ja isegi provintsileht delfi kirjutab uudise.
Täiega hästi mängitud.
Elektriautol on täna 3 põhilist probleemi:
1) liitiumaku ei ole see õige energiasalvesti (vool läheb sisse vaevaliselt, kaalub palju)
2) elektrit on puudu, mitte üle. Jälgi NordStreami hinda, kui ei usu
3) infrastruktuur põhimõtteliselt puudub. Isegi kui ta olemas oleks, vt 2)
Nii tekivadki olukorrad, kus keskmine tarbija, kes elektrist ei tea midagi, omab 20A peakaitset ja soovib vaid börsihinna põhjast laadivat kavalat Teslalaadijat. Aga ta ei suuda mõista, miks see aku sel moel hommikuks täis ei saa.
Nädalaga 3.5M vaatamist ja isegi provintsileht delfi kirjutab uudise.
Täiega hästi mängitud.
Elektriautol on täna 3 põhilist probleemi:
1) liitiumaku ei ole see õige energiasalvesti (vool läheb sisse vaevaliselt, kaalub palju)
2) elektrit on puudu, mitte üle. Jälgi NordStreami hinda, kui ei usu
3) infrastruktuur põhimõtteliselt puudub. Isegi kui ta olemas oleks, vt 2)
Nii tekivadki olukorrad, kus keskmine tarbija, kes elektrist ei tea midagi, omab 20A peakaitset ja soovib vaid börsihinna põhjast laadivat kavalat Teslalaadijat. Aga ta ei suuda mõista, miks see aku sel moel hommikuks täis ei saa.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Ahoi
Aastast 2007 pole mitte midagi muutunud.
jJanno
Tore on vanasid teemasid välja otsida, aga kuskil kütusehinnast pajatades tuli meelde mulle see vana graafik. Ja etskae endiselt võrdub keskmine brutopalk natuke alla 800 liitri 95 kütusega Täpset graafikut ei saa paraku teha, kuna aastast 2014 olen ma masuuti pressinud.jjanno kirjutas: ↑10.03.2014 10:28 23 Arvutasin välja mitu liitrit kütust saab osta Eesti keskmise palga eest kuus. Palgainfo on statistikaameti lehelt ning kütusehinnad on minu tarbimisajaloost. Vaatlusalusesse ajavahemikku jäi 341 tankimist koguhulgaga 17 446,24 liitrit. Loodan, et andmete hulk on piisav statistilise analüüsi tegemiseks.
Aastast 2007 pole mitte midagi muutunud.
jJanno
exTouring
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Elektriautorubriik
Ja etskae, endiselt on statistikaameti andmed üks puhas pläma, esiteks seetõttu, et nende esitatud keskmine palk ei peegelda absoluutselt tegelikkust. Ning teine asi, mille peale ma mõtlesin, oli see, et kui sina, mina või ükskõik milline tavainimene läheb kütust ostma, saab ta seda siiski osta netopalga eest, seega kui arvestada praegu keskmiseks brutopalgaks 1500 ning 95 hinnaks 2.1, teeb see vaid 571 liitrit.
Aga noh, teavad ju kõik seda vana ütlust, et kõigepealt on väikesed valed, siis on suured valed ja kõige lõpuks statistika
Aga noh, teavad ju kõik seda vana ütlust, et kõigepealt on väikesed valed, siis on suured valed ja kõige lõpuks statistika
Re: Elektriautorubriik
Ja 2013 aastal sai keskmise netopalga eest 561l, edasi?
Re: Elektriautorubriik
Ütle nüüd, et valid EKREt ja süvariik kontrollib kütuse hinda.AARE540 kirjutas: ↑14.06.2022 17:15 50 Ja etskae, endiselt on statistikaameti andmed üks puhas pläma, esiteks seetõttu, et nende esitatud keskmine palk ei peegelda absoluutselt tegelikkust. Ning teine asi, mille peale ma mõtlesin, oli see, et kui sina, mina või ükskõik milline tavainimene läheb kütust ostma, saab ta seda siiski osta netopalga eest, seega kui arvestada praegu keskmiseks brutopalgaks 1500 ning 95 hinnaks 2.1, teeb see vaid 571 liitrit.
Aga noh, teavad ju kõik seda vana ütlust, et kõigepealt on väikesed valed, siis on suured valed ja kõige lõpuks statistika
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Elektriautorubriik
Ütlen, et see on BMW foorum ja ma üritan siin mitte poliitikute tasemele mitte laskuda
Lisaks veel seda, et kuna mul on puhkus, tegelen hoopis autoga, mis ka parima tahtmise juures siia alafoorumisse ei sobi
Lisaks veel seda, et kuna mul on puhkus, tegelen hoopis autoga, mis ka parima tahtmise juures siia alafoorumisse ei sobi
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3153
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: Elektriautorubriik
EKRE pukis oli diisel 0.99€Tauri_J kirjutas: ↑14.06.2022 19:49 10Ütle nüüd, et valid EKREt ja süvariik kontrollib kütuse hinda.AARE540 kirjutas: ↑14.06.2022 17:15 50 Ja etskae, endiselt on statistikaameti andmed üks puhas pläma, esiteks seetõttu, et nende esitatud keskmine palk ei peegelda absoluutselt tegelikkust. Ning teine asi, mille peale ma mõtlesin, oli see, et kui sina, mina või ükskõik milline tavainimene läheb kütust ostma, saab ta seda siiski osta netopalga eest, seega kui arvestada praegu keskmiseks brutopalgaks 1500 ning 95 hinnaks 2.1, teeb see vaid 571 liitrit.
Aga noh, teavad ju kõik seda vana ütlust, et kõigepealt on väikesed valed, siis on suured valed ja kõige lõpuks statistika
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Re: Elektriautorubriik
Mis sel ekrega pistmist oli, isegi Soomes oli tol ajal daisel odavam, Lätist ja Leedust rääkimata
Re: Elektriautorubriik
tjahh... Ega ma tõesti ei viitsinud laskuda sellesse, et millal meil see tulumaksu osa muutus. Ning kui palju on kütuse aktsiis muutunud. Lisaks veel igasugused pensionisamba mahaarvamised, töötuskindlustused jms. Kuna ka sellel aastatetagusel graafikul kasutasin brutopalka, siis võtsin ka praegu sama aluseks. Suurusjärk enamvähem õige ning alati on mustmiljon detaili, mida õppinud statistikud suudavad endale sobivas suunas keerata. Selle Sinu viimase ütelusega olen päri Ma küll olen kuulnud versiooni "Tõde, vale ja statistika".
jJanno
exTouring
Re: Elektriautorubriik
Kui nõudlus Covidi ajal sõna otseses mõttes ära tapeti. Barreli hind oli vahepeal isegi negatiivne. Toornafta seisis tohutus kogustes niisama.RazzKalbass kirjutas: ↑15.06.2022 10:48 43EKRE pukis oli diisel 0.99€Tauri_J kirjutas: ↑14.06.2022 19:49 10Ütle nüüd, et valid EKREt ja süvariik kontrollib kütuse hinda.AARE540 kirjutas: ↑14.06.2022 17:15 50 Ja etskae, endiselt on statistikaameti andmed üks puhas pläma, esiteks seetõttu, et nende esitatud keskmine palk ei peegelda absoluutselt tegelikkust. Ning teine asi, mille peale ma mõtlesin, oli see, et kui sina, mina või ükskõik milline tavainimene läheb kütust ostma, saab ta seda siiski osta netopalga eest, seega kui arvestada praegu keskmiseks brutopalgaks 1500 ning 95 hinnaks 2.1, teeb see vaid 571 liitrit.
Aga noh, teavad ju kõik seda vana ütlust, et kõigepealt on väikesed valed, siis on suured valed ja kõige lõpuks statistika
Uute uudiste propaganda muidugi proovib kergeusklikele teistsuguse pildi ette maalida.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3153
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: Elektriautorubriik
Mina valin EKRE
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Re: Elektriautorubriik
Harjute ära, odavamaks ei lähe midagi.
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 999
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: Elektriautorubriik
Kui nüüd elektriautost rääkida, kolleegil on bmw i3. Linnas täitsa okei liikur. Laadis umbes 4 euro eest. Range tõusis +150 kilomeetrit. Range olevat täitsa adekvaatne (tal see liikul pool aastat juba) Ma kohe arvutasin oma auto kulu (e53 linnas 12 sajale) ja sain, et ma peaks ostma diislit 18 liitrit et sõita linnas 150km ja maksma 36 eurot. Et no 4 € vs 36 € tuli siis erinevus.
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
Re: Elektriautorubriik
Nii sellega on. Kui panna võrdluseks suurem BMW kõrvale, ega kulu väga palju ei muutu.
i3 kulu: Energia kulu 161 Wh/km, mis on võrdne 1.8 l/100km kütusekuluga.
Suurem iX mida annaks juba maasturiga võrrelda:
Energia kulu 208 Wh/km, mis on võrdne 2.3 l/100km kütusekuluga.
https://ev-database.org/car/1473/BMW-iX ... efficiency
https://ev-database.org/car/1145/BMW-i3 ... efficiency
i3 kulu: Energia kulu 161 Wh/km, mis on võrdne 1.8 l/100km kütusekuluga.
Suurem iX mida annaks juba maasturiga võrrelda:
Energia kulu 208 Wh/km, mis on võrdne 2.3 l/100km kütusekuluga.
https://ev-database.org/car/1473/BMW-iX ... efficiency
https://ev-database.org/car/1145/BMW-i3 ... efficiency
Re: Elektriautorubriik
Talvel päris külmaga ja ja suvel kuumaga peaks ainult kliima samapalju energiat tarbima
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3153
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: Elektriautorubriik
Ainuke norm elektriauto mida kannataks sõita ka on E-Tron Audi
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
- Oliver.L
- Klubiliige
- Postitusi: 3064
- Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
- Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
- Asukoht: Tallinn
Re: Elektriautorubriik
Vaadates YT keskkonnas omanike videoid, siis ei ütleks.
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: Elektriautorubriik
See või?RazzKalbass kirjutas: ↑20.06.2022 17:30 36 Ainuke norm elektriauto mida kannataks sõita ka on E-Tron Audi
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3153
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: Elektriautorubriik
see sama jah või selle variandi nn coupe
330kw peaks olema
330kw peaks olema
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Re: Elektriautorubriik
etron on ainuke elektrikas mida ei tahaks omada. Ilus on küll aga ebamugav kasutada. Puutetundlik paneel on selline, kus peab tugevalt ekraanile vajutama. Räägitakse puutetundlikust aga see on ikka jama lahendus. Ja need näpujäljed....