E90 N47 viskas veateate tule põlema, mu odav diagnostika näitas viga P046C, pärast kustutamist ilmub tagasi. Seotud see siis EGR’ga, arvasin, et klapp kinni. Kuna EGR ise ligipääsetav kergesti, siis kakkusin plastikkatte EGRlt maha. Klapp liigub kenasti ilma mingisuguse takistuseta. Ega samas veateate kirjelduse põhjal tundub, et pigem mingi elektroonilise probleemiga tegu ehk siis näib mingisuguse anduri probleem.
Pole autodega kahjuks nii sinapeal, et edasi mõelda, mida saaks veel omalt poolt veel teha, mis võiks vea eemaldada. Kui keegi siit ei oska ideid pakkuda, mida ma saaks ise teha, siis võib jagada mingeid asjalike töökodasid, kelle poole selle murega pöörduda tasuks.
BMW E90 EGR veateade
Re: BMW E90 EGR veateade
N47 ja N57 mootoritel on elektriline Egr-i klapp tavaliselt ise vigane ehk vahetada.
Tallinn 56285704
- oke139
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 09.06.2015 13:12 03
- Peamine sõiduk: Fx
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: BMW E90 EGR veateade
Tallinn / Tapa võin välja kirjutada. Pimedaks tuleks ainult teha siis kui on probleemne.
Re: BMW E90 EGR veateade
Kaalusin ka pimedaks tegemist jah, ei soovi heitgaasidega mootorit saastada ausalt öeldes. Tallinnas asun ise, mis hinnaga pimedaks muidu tehaksa tänasel päeval neid EGR ? Enne töökoja poole pöördumist uuriks siis siit, äkki mõni spetsialist siit teeb ära.
Re: BMW E90 EGR veateade
Samas pimedaks tegemise kahjustab see DPF ja ülevaatusel suurenenud heitgaaside sisaldusega ei saa pärast veel läbi ka.. ikka lasta äkki see EGR lihtsalt korda teha või välja vahetada. Mida keegi soovitab?
- oke139
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 09.06.2015 13:12 03
- Peamine sõiduk: Fx
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: BMW E90 EGR veateade
EGR mõjutab Nox gaase, neid ùlevaatusel ei mõõdeta.
Ei ütleks, et DPF-ile kahjustavalt mõjub, pigem paremini sest lühikeste otstega saab temperatuuri kiiremini üles tühjenduseks. Samuti olles näinud n seeria diislite sisselaskekollektoreid ei saaks väita et EGR midagi head mootorile teeks.
Tahmakas on see millega ülevaatusel vöidakse nöökida kui füüsiliselt on näha et väljas. Siiani ilma tahmakata saanud ka näidud kätte kuna EU4 ja EU5 masinatel(ülevaatuse mõistes sama) on see üsna suur lävi. Muidugi tahmakat ei soovita välja võtta kui on OK ja ei taha et pill haiseks ja kui sa jõudu taga ei otsi.
Aga ei ürita kedagi veenda, soovitan ise uurida netistmaterjali ja teha oma otsus, teemasid selle kohta peaks olema ka siin foorumis mitmeid
Ei ütleks, et DPF-ile kahjustavalt mõjub, pigem paremini sest lühikeste otstega saab temperatuuri kiiremini üles tühjenduseks. Samuti olles näinud n seeria diislite sisselaskekollektoreid ei saaks väita et EGR midagi head mootorile teeks.
Tahmakas on see millega ülevaatusel vöidakse nöökida kui füüsiliselt on näha et väljas. Siiani ilma tahmakata saanud ka näidud kätte kuna EU4 ja EU5 masinatel(ülevaatuse mõistes sama) on see üsna suur lävi. Muidugi tahmakat ei soovita välja võtta kui on OK ja ei taha et pill haiseks ja kui sa jõudu taga ei otsi.
Aga ei ürita kedagi veenda, soovitan ise uurida netistmaterjali ja teha oma otsus, teemasid selle kohta peaks olema ka siin foorumis mitmeid