E60 535D LCI soojenemine
E60 535D LCI soojenemine
Tere
Vaikselt külmad ilma hakkavad tekkima ja sai ülevaadatud jahutusvedeliku tembid.
Esialgu sai sõidetud 50km, temp üle 70 kraadi ilma vajutamiseta minna ei tahtnud, kui läkski, siis kukkus 70 kanti tagasi.
Esimese asjana sai vahetatud EGR termostaat välja (Behri osa). Tulemust 0. Järgmise asjana sai vaadatud, et ka kastiõli ei lähe üle 70. Sai siis seejärel kasti soojusvaheti koos termostaadiga uus pandud. Tulemus on nüüd selline, et auto saavutab 88 kraadi ja suudab seda ka hoida, aga tundub, et selle saavutamiseks läheb ikkagi kaua aega. Väljas 11 kraadi soojaga jõuab töötempi 88 juurde kusagil 25 minutilise linnasõiduga (Puhtal maanteesõidul ca 15 min). Sama proovitud ka kui väljas 0 kraadi ning kulus ka kusagil 25 min linnas. Varasemalt sõitnud rida4 diisliga ja hetkel küll tunne, et too võttis tunduvalt vähem aega, et soojeneda.
Tasub mainida ka, et autol on tehasest ette nähtud neerude taha kardinad, kuid keegi on need varasemalt eemaldanud nii et praegu on seal tühjus.
Mootori termostaat on vahetatud ca 4 kuud tagasi ja samuti Behri/Mahle toodang pandud.
Kas tõesti see diisel võtab nii kaua aega soojenemiseks ilma mingisuguse lisaahjuta? Või mõjutab tõesti see nii palju, et neerudest saab külma õhku peale ja peaks kardinad tagasi paigaldama?
Vaikselt külmad ilma hakkavad tekkima ja sai ülevaadatud jahutusvedeliku tembid.
Esialgu sai sõidetud 50km, temp üle 70 kraadi ilma vajutamiseta minna ei tahtnud, kui läkski, siis kukkus 70 kanti tagasi.
Esimese asjana sai vahetatud EGR termostaat välja (Behri osa). Tulemust 0. Järgmise asjana sai vaadatud, et ka kastiõli ei lähe üle 70. Sai siis seejärel kasti soojusvaheti koos termostaadiga uus pandud. Tulemus on nüüd selline, et auto saavutab 88 kraadi ja suudab seda ka hoida, aga tundub, et selle saavutamiseks läheb ikkagi kaua aega. Väljas 11 kraadi soojaga jõuab töötempi 88 juurde kusagil 25 minutilise linnasõiduga (Puhtal maanteesõidul ca 15 min). Sama proovitud ka kui väljas 0 kraadi ning kulus ka kusagil 25 min linnas. Varasemalt sõitnud rida4 diisliga ja hetkel küll tunne, et too võttis tunduvalt vähem aega, et soojeneda.
Tasub mainida ka, et autol on tehasest ette nähtud neerude taha kardinad, kuid keegi on need varasemalt eemaldanud nii et praegu on seal tühjus.
Mootori termostaat on vahetatud ca 4 kuud tagasi ja samuti Behri/Mahle toodang pandud.
Kas tõesti see diisel võtab nii kaua aega soojenemiseks ilma mingisuguse lisaahjuta? Või mõjutab tõesti see nii palju, et neerudest saab külma õhku peale ja peaks kardinad tagasi paigaldama?
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: E60 535D LCI soojenemine
arvan et pead oe termostaadid panema, ilmselt on see nn peatermostaat ikkagi vigane
Soojaks peaks minema
Ca 5minutiga
Behr Mahle on ikkagi b osa ja sinna satub tihedalt ka praaki.
Mul 520d lci läheb 85 kuskil 5-6 minutiga. Vahetan ka peatermostaadi välja kohe sest maanteel max 84-85
Soojaks peaks minema
Ca 5minutiga
Behr Mahle on ikkagi b osa ja sinna satub tihedalt ka praaki.
Mul 520d lci läheb 85 kuskil 5-6 minutiga. Vahetan ka peatermostaadi välja kohe sest maanteel max 84-85
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
-
- Huviline
- Postitusi: 1213
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: E60 535D LCI soojenemine
Keski egr-i pimedaks pole teinud?Tundub ka nagu mootori termostaat laseks suurele ringile kohe,et nii pikalt soojeneb.
530d
Re: E60 535D LCI soojenemine
EGRi pimedaks pannud ei ole ja kogu süsteem alles. Auto on remapitud küll ning tahmakas väljas.
Kardinate puudumise saab välistada nüüd, panin neerud kinni ja midagi ei muutunud, jõudis tempini aga sama aeglaselt.
Kuna proovisõidul oli arvuti ka kaasas, sai jälgitud tempe. Kastiõli 30 mini maantesõiduga üle 46 kraadi ei läinud, jahutusvedeliku sain 88ni nagu ikka.
Saab tõesti suur termostaat sellist jama teha? Enne kastisoojusvaheti vahetust oli kastiõli 70 kandis aga samas jahutusvedelik ka üle 70 ei läinud.
Kardinate puudumise saab välistada nüüd, panin neerud kinni ja midagi ei muutunud, jõudis tempini aga sama aeglaselt.
Kuna proovisõidul oli arvuti ka kaasas, sai jälgitud tempe. Kastiõli 30 mini maantesõiduga üle 46 kraadi ei läinud, jahutusvedeliku sain 88ni nagu ikka.
Saab tõesti suur termostaat sellist jama teha? Enne kastisoojusvaheti vahetust oli kastiõli 70 kandis aga samas jahutusvedelik ka üle 70 ei läinud.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: E60 535D LCI soojenemine
4 kuud on piisvav aeg et b osa kutuks lähebmelon kirjutas: ↑31.10.2022 20:04 16 EGRi pimedaks pannud ei ole ja kogu süsteem alles. Auto on remapitud küll ning tahmakas väljas.
Kardinate puudumise saab välistada nüüd, panin neerud kinni ja midagi ei muutunud, jõudis tempini aga sama aeglaselt.
Kuna proovisõidul oli arvuti ka kaasas, sai jälgitud tempe. Kastiõli 30 mini maantesõiduga üle 46 kraadi ei läinud, jahutusvedeliku sain 88ni nagu ikka.
Saab tõesti suur termostaat sellist jama teha? Enne kastisoojusvaheti vahetust oli kastiõli 70 kandis aga samas jahutusvedelik ka üle 70 ei läinud.
On juhuseid ka kus otse karbist tuleb ei toimi
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
- darkie
- Huviline
- Postitusi: 4284
- Liitunud: 28.10.2006 14:48 26
- Peamine sõiduk: 750iL
- Asukoht: Kesk-Eesti
Re: E60 535D LCI soojenemine
On juhuseid, kus A-osa on ka praak olnud.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: E60 535D LCI soojenemine
Lihtaslt jutu põhjal arvan et see EGR termostaat on algusest peale vigane olnud (Behri oma)
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
-
- Huviline
- Postitusi: 1213
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: E60 535D LCI soojenemine
Kasti termostaat praak ju.Ise kirjutasid,et üle 46 es läind,kui enne läks rohkem ju.Ja siis veel arvatavasti egr-i oma ka.
530d
Re: E60 535D LCI soojenemine
Mis soojusvaheti läks külge? Seal praaki üksjagu. Üldiselt, kui eest kinni katad ja põhjakate all olemas ning soojaks läheb/ei lähe sama kiiresti siis soojusvaheti teema. Mntel 5-6km sõitu peaks jahutusvedelik töösoe olema.
Re: E60 535D LCI soojenemine
Põhjakatted omal kohal ja neerud kinni kattes soojenesid vedelikud täpselt sama aeglaselt/ midagi ei muutunud.
Soojusvaheti läks NRFi oma, varasemalt ka ühel autol kasutanud nende toodangut ja pole probleemi olnud.
Ehk praeguse seisuga jõuab auto hommikul 10 kraadise soojaga 15 minti sõites sama kraadini (ca 55-60 kraadi), kui enne EGRi ja kasti soojusvaheti vahetust. Lihtsalt vahe selles et peale soojusvaheti vahetust jõuab ta lõpuks pikema sõiduga vähemalt töötemperatuurini.
Järgmine nädal läheb põhitermostaat originaali vastu vahetusse, eks siis näeb, kas on abi sellest.
Soojusvaheti läks NRFi oma, varasemalt ka ühel autol kasutanud nende toodangut ja pole probleemi olnud.
Ehk praeguse seisuga jõuab auto hommikul 10 kraadise soojaga 15 minti sõites sama kraadini (ca 55-60 kraadi), kui enne EGRi ja kasti soojusvaheti vahetust. Lihtsalt vahe selles et peale soojusvaheti vahetust jõuab ta lõpuks pikema sõiduga vähemalt töötemperatuurini.
Järgmine nädal läheb põhitermostaat originaali vastu vahetusse, eks siis näeb, kas on abi sellest.
Re: E60 535D LCI soojenemine
EGR softis ka veel aktiivne? See tegelt arvutiga näha, kui kinni pandud siis üldiselt actual air mass ~100 mg/hub kõrgem desired air massist. Ma ei ole veel kedagi näinud, kes seda ümber viitsiks kalibreerida.
Re: E60 535D LCI soojenemine
Softi tegijate sõnul nemad EGRi ei puutunud. Kontrollin õhtu poole arvutiga näidud üle.
Re: E60 535D LCI soojenemine
Eelnev jutt inpa kohta, ista näitab reaalselt EGR-i avatuse % ka.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: E60 535D LCI soojenemine
Vahetasin täna N47 peatermosaadi. Behr plus oe jah vedelik
Temp max 83 ju see ongi norm siis (enne läks 79)
Nii et ära selle vahetamisega kiirusta..vast on muu kala
Temp max 83 ju see ongi norm siis (enne läks 79)
Nii et ära selle vahetamisega kiirusta..vast on muu kala
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: E60 535D LCI soojenemine
Nüüd küll vassid natukeRazzKalbass kirjutas: ↑01.11.2022 13:17 25 Vahetasin täna N47 peatermosaadi. Behr plus oe jah vedelik
Temp max 83 ju see ongi norm siis (enne läks 79)
Nii et ära selle vahetamisega kiirusta..vast on muu kala
RazzKalbass kirjutas: ↑31.10.2022 15:56 15 arvan et pead oe termostaadid panema, ilmselt on see nn peatermostaat ikkagi vigane
Soojaks peaks minema
Ca 5minutiga
Behr Mahle on ikkagi b osa ja sinna satub tihedalt ka praaki.
Mul 520d lci läheb 85 kuskil 5-6 minutiga. Vahetan ka peatermostaadi välja kohe sest maanteel max 84-85
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: E60 535D LCI soojenemine
Arvutiga vaadatud acutal air mass on tõesti ca 90 kõrgem kui nominal.
Aga mis see muudab, olen sõitnud ka masinatega millel egrid üldse välja võetud ja ilusti hoiavad tempi ja lähevad soojaks.
Aga mis see muudab, olen sõitnud ka masinatega millel egrid üldse välja võetud ja ilusti hoiavad tempi ja lähevad soojaks.
Re: E60 535D LCI soojenemine
M57N2 puhul avaldab puhtalt kogemuse põhjal EGR-i välja lülitamine siiski märkimisväärset efekti soojenemise kiiruse osas. Aga töötemperatuuri peab ka ilma saavutama, selge see.
Re: E60 535D LCI soojenemine
Originaal termostaat küljes, uus jahutusvedelik sees, kuid midagi ei muutunud.
Ju siis see diisel peabki olema nii et ca 25-30 min sõitu linnas või 15 min maanteel ja auto saavutab töötempi 10 kraadise ilmaga.
Ju siis see diisel peabki olema nii et ca 25-30 min sõitu linnas või 15 min maanteel ja auto saavutab töötempi 10 kraadise ilmaga.
Re: E60 535D LCI soojenemine
Kuidas need eemaldatud ribid/kardinad toimivad. Elektrooniline juhtimine, kunas antakse signaal avamiseks, sulgemiseks!?
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: E60 535D LCI soojenemine
Avanevad tuule mõjul, kohapeal klapid kinni ja aitab (vb) paremini/kiiremini sooja saada.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
-
- Huviline
- Postitusi: 124
- Liitunud: 08.05.2016 14:13 15
- Peamine sõiduk: M550d
- Asukoht: Tartu
Re: E60 535D LCI soojenemine
Tuule mõjul? Sul vist klapid katki olnud. Avanevad ikkagi vastavalt temperatuurile ja on ka kohapeal lahti kuumema ilmaga.
E61 2.5d 04’, E70 3.0d 11’, F11 M550d 13’
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: E60 535D LCI soojenemine
No ju siis minu omal olid pekkis, mälujärele käisid küll suht lõdvalt seal.TheDiegoMedia kirjutas: ↑08.11.2022 21:34 41Tuule mõjul? Sul vist klapid katki olnud. Avanevad ikkagi vastavalt temperatuurile ja on ka kohapeal lahti kuumema ilmaga.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: E60 535D LCI soojenemine
Ja eeldades, et klappide asend annab mingi signaali, siis auto salongi soojenemine, jahutusvedeliku temperatuur võiks sellest sõltuda!?
E60:
The shutter is controlled via solenoid. When the engine coolant is warm enough (don't remember how warm), the solenoid "allows" the shutter to open by the draught when driving the car. Otherwise the solenoid "locks" the shutter in closed position.
https://5series.net/forums/diy-do-yours ... ci-119933/
E60:
The shutter is controlled via solenoid. When the engine coolant is warm enough (don't remember how warm), the solenoid "allows" the shutter to open by the draught when driving the car. Otherwise the solenoid "locks" the shutter in closed position.
https://5series.net/forums/diy-do-yours ... ci-119933/
Re: E60 535D LCI soojenemine
Viga suure tõenäosusega siiski kasti õlijahutis (koos termostaadiga), mis sai vahetatud. Tõenäoliselt ikka b-osa praak. Kasti õli ei soojene ikkagi nii nagu peaks. Läheb veelkord vahetusse siis millalgi.
-
- Huviline
- Postitusi: 1537
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: E60 535D LCI soojenemine
Pigista kasti termostaadi veevoolik kontrolliks ajutiselt tangidega kinni, kohe selge, kas on vigane või mitte. Kui osutub, et soojenb kiiresti, võib probleem olla selles, et auto on hiina juppe järjest täis laotud. Näiteks põhi veepump liiga suure tootlikkusega, kasti termostaadi klappide tagastusvedrud liiga pehmed. Siis võib neid termostaate jäädagi ringi tõstma.
BMW without faults is not BMW
Re: E60 535D LCI soojenemine
Testin ära enne vahetust.
Kõik jupid mis peale on saanud on kas originaal või kvaliteetne B-osa tootja (Behr, mahle).
Ainult kasti termostaat sai Hollandi tootja NRFi oma kuna ei näinud mõtet panna kaks pool korda kallimat, aga tundub siiski, et oleks pidanud kallima valima sinna ka
Kõik jupid mis peale on saanud on kas originaal või kvaliteetne B-osa tootja (Behr, mahle).
Ainult kasti termostaat sai Hollandi tootja NRFi oma kuna ei näinud mõtet panna kaks pool korda kallimat, aga tundub siiski, et oleks pidanud kallima valima sinna ka
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4403
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: E60 535D LCI soojenemine
Selle käigukasti soojusvaheti termostaadi vahetamise asemel tasub panna voolikute vahele eraldi termostaat.
Siin õpetus, kuhu ja milline panna. Olen mitmele autole paigaldanud ja toimib kenasti. Kergesti ja kiirelt tehtav.
https://djoos.de/bmw-temperaturprobleme ... etauscher/
Siin õpetus, kuhu ja milline panna. Olen mitmele autole paigaldanud ja toimib kenasti. Kergesti ja kiirelt tehtav.
https://djoos.de/bmw-temperaturprobleme ... etauscher/
tel. 51 949 859
-
- Huviline
- Postitusi: 1537
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: E60 535D LCI soojenemine
See kahjuks ei mõõda kasti temperatuuri. Punn selles torus "toimib ka kenasti". Kusjuures see pilt näitab tema paigaldust nn külma torru, kust tuleb jahe vedelik kasti soojusvahetile (ventika katte all), mis on täiesti ajuvaba (termostaadi jõuelement ei mõõda midagi, kogu aeg suletud). Ehk igatsugu internetilollust ilma kriitikameeleta ei maksa järgi ahvida.
Kasti termostaadi toimimisloogika on selline, et termoelemendid on kasti õlivoolus. Soojatootjaks ja jahutamist vajavaks on kast. Eriti kuumaga ja linnassõidul, kui turbiin sooja toodab.
Soovitan olemasoleval kasti termostaadil teda mahavõtmata surkida esimese otsa klambri lahti, termostaatide klapid välja ja vedrudele venitada ca 0,5- 0,6 cm otsa. Tagasipanek saab muidugi olema vaevaline ja tuleb tagada, et jupid õigesti paika lähevad. Teine var, klappidel puurida ca 2- 3 mm varaste kohad (pesad) sügavamaks. Jahutusvedelikku välja lasta pole vaja, mõlemale voolikule klambrid peale.
Tüübid on seal ikka täiega lambad, tõlgitud arutelu on selline:
Huvitav kirjeldus!
Voolu suund on sel juhul vasakul (kui vaatate pilti)See tähendab, et jahutatud vesi tuleb jahutist (jahuti keskelt)
ja voolab pärast äsja paigaldatud termostaati käigukasti soojusvahetisse GWT.
1:Osa paigaldatakse ENNE GWT-d.
2:Kas uude termostaati voolav vesi jõuab kunagi 80 kraadini
, et see avaneks? (Kuna see tuleb jahutist värskena)
Kas poleks mõttekam paigaldada termostaat PÄRAST GWT-d?
Või ma eksin täielikult?
Ootan vastuseid
Kasti termostaadi toimimisloogika on selline, et termoelemendid on kasti õlivoolus. Soojatootjaks ja jahutamist vajavaks on kast. Eriti kuumaga ja linnassõidul, kui turbiin sooja toodab.
Soovitan olemasoleval kasti termostaadil teda mahavõtmata surkida esimese otsa klambri lahti, termostaatide klapid välja ja vedrudele venitada ca 0,5- 0,6 cm otsa. Tagasipanek saab muidugi olema vaevaline ja tuleb tagada, et jupid õigesti paika lähevad. Teine var, klappidel puurida ca 2- 3 mm varaste kohad (pesad) sügavamaks. Jahutusvedelikku välja lasta pole vaja, mõlemale voolikule klambrid peale.
Tüübid on seal ikka täiega lambad, tõlgitud arutelu on selline:
Huvitav kirjeldus!
Voolu suund on sel juhul vasakul (kui vaatate pilti)See tähendab, et jahutatud vesi tuleb jahutist (jahuti keskelt)
ja voolab pärast äsja paigaldatud termostaati käigukasti soojusvahetisse GWT.
1:Osa paigaldatakse ENNE GWT-d.
2:Kas uude termostaati voolav vesi jõuab kunagi 80 kraadini
, et see avaneks? (Kuna see tuleb jahutist värskena)
Kas poleks mõttekam paigaldada termostaat PÄRAST GWT-d?
Või ma eksin täielikult?
Ootan vastuseid
Viimati muutis LEDBeam, 10.11.2022 20:10 23, muudetud 1 kord kokku.
BMW without faults is not BMW
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4403
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: E60 535D LCI soojenemine
Arvad, et see lahendus keerab kasti peppu hoopis? Siiani pole keegi kurjasid kõnesid peale tõmmanud
Seal õpetuses on ventika alla see topitud. Ma ise olen nr8 volla vahele pannud.
http://bmwfans.info/parts-catalog/E61N/ ... r_hoses_2/
Seal õpetuses on ventika alla see topitud. Ma ise olen nr8 volla vahele pannud.
http://bmwfans.info/parts-catalog/E61N/ ... r_hoses_2/
Viimati muutis PeeterA, 10.11.2022 20:14 18, muudetud 1 kord kokku.
tel. 51 949 859