B47 arutelu

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Artur_L
Huviline
Postitusi: 4683
Liitunud: 10.10.2007 18:04 41
Peamine sõiduk: Bnw
Asukoht: Narva

B47 arutelu

Postitus Postitas Artur_L »

Tere.
Ei leidnud ühtegi head teemat, kus oleks kirjas b47 nõrgad kohad, mida tasuks ennetavalt hooldada jne
Keegi targem, kellel rohkem kogemusi on, võiks pajatada sel teemal.
Isiklike kogemuste jagamine oleks samuti äge.

Mind huvitab hetkel saalte küsimus. Mis ls juures neid torkima peaks, või kas peab üldse?
Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack/f11 520d xDrive
Kasutaja avatar
unicoil
Huviline
Postitusi: 746
Liitunud: 06.02.2013 22:31 25

Re: B47 arutelu

Postitus Postitas unicoil »

B47 on väga sarnane N47 uuemate versioonidega, peamised probleemid on ka valdavalt samad. Saaled on mõistlik kontrollida/vahetada samaaegselt koos kettide vahetusega. Peamine on ikka õigeaegne õlivahetus, soovitan max 10K km-i. Egr-i klapiga on probleeme, väntvõlli rihmarattaid on juba enne 150K km-i laiali läinud, rihmaratta ehitus on ka erinev N-seeria omadest, ei ole nii lihtsalt silmaga tuvastatav, kas kumm on pragunenud. Sisselaske kollektorisse ja sisselaske kanalitesse plokikaanes tekib tahma, ca 150-200K km-i juures tuleks puhastada. Vahetasin F31-el klapisääre tihendeid LS oli ca 200K km-i ja klapi juhtpuksid olid arvestava lõtkuga. Enamasti kui lahti võtta on ka hüdrotõukurid pehmed/vetruvad. Nukkvõllide raami alused tihendid võivad lekkida, siis on pihusti pesad õlised. Klapikambrikaaned hakkavad õli lekkima. Mootoril ülemist ketti (nukkvõlli käitav) saab ka kontrollida abinõuga, et hinnata kui palju on veninud. Kokkuvõttes kõik sõltub konkreetsest isendist. Kui juba õlikorgi avast vaadates on mootor seest määrdunud, siis midagi head loota ei ole.
Tallinn 56285704
Vasta