Küsimus sai siin soetatud alles 2007a bmw E61 .
Avastasin,et kojamehed teevad anomaaliat.
Tagumine ei tööta üldse,aga vahepeal nagu kojamehe mootor undaks taga või täpselt ei tea mis seda heli teeb tagapool.Tagumine tegelt on suva, ei sega sõitmist.
Kui panen kanginupust automaat siis enam ei toimi midagi. Automaatne süsteem samas ei toiminud vihmase ilmaga. Lülitan automaatse välja ,siis vahetevahel mõne ajapärast toimib kangi vajutades kojamehed. Vahetevahel ei toimi midagi kuskile suunas.
Vajutades alla 1 korra siis pendeldab suvaliselt .Kord jäävad keset klaasi ja siis jälle ei tööta miskit, siis jälle paigas omal kohal.
Aknapesur ka ei toimi.
Kas peaksin kojamehe kangi ära vahetama või tegemist ikkagi elektroonika veaga ?
Bmw e61
- registreeru
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 08.01.2020 20:48 47
- Peamine sõiduk: BMW 525 E39
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: Bmw e61
1) tagumine kojamees ilmselt tagaluugi juhtmed - remont ca 250€
2) kojamehe mootor ilmselt läbi / kinni
3) aknapesuri pump ka neil tavaliselt läbi
2) kojamehe mootor ilmselt läbi / kinni
3) aknapesuri pump ka neil tavaliselt läbi
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
- registreeru
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 08.01.2020 20:48 47
- Peamine sõiduk: BMW 525 E39
Re: Bmw e61
Hakkasin kojameeste mootorit vahetama. Abiks siis youtube video .
Küsimus ,kuidas ma selle alumiinium kinnituse lahti saan?Mille all siis kojameeste hoovastik .
Akna poolt 2 poldiga ja alt 3 ga kinni.
Youtube mees eemaldas lebolt selle ära,minul kere küljes kinni. Ei liigu kusagile
Pildi url https://ibb.co/QMY5VC2
Küsimus ,kuidas ma selle alumiinium kinnituse lahti saan?Mille all siis kojameeste hoovastik .
Akna poolt 2 poldiga ja alt 3 ga kinni.
Youtube mees eemaldas lebolt selle ära,minul kere küljes kinni. Ei liigu kusagile
Pildi url https://ibb.co/QMY5VC2
Re: Bmw e61
mis videos näitas seda?
samas on see vist kerge vihje ka, et võiks raudvara tagasi kruvida ja elektroonika osa natuke testida - kui juhet pole, et koode lugeda, siis võiks 3 minutit peale vea ilmnemist süüde sees olla, siis süüde välja/uuesti sisse ja kui peale seda ka veel viga sees, peaks kontrollima kas saab ainult 3x veel klaasipesu sisse lülitada. kui kõik need vea tunnused on nähtud, võib kapoti all vasakus nurgas, kindalaeka taga ja varuratta mulgus mootorite/tulepesu releed üle kontrollida.
kui kütuseluuk ja tagauksed puldist kinni lähevad, siis on moodul vast korras, aga kui relee/mootori viga ka pole, siis vbl vihmasensor(parema külje peal kaitse korras?) annab mingi vea sisse (mootoritel on pmst mingi 15-sekine reset kaitseklemm sisse ehitatud ja kui Bcm nende kaudu mõne blokeeringu vms tuvastab, lülitab nii pumbad kui mootorid välja(ja salvestab veakoodid) ja ainult selle 3-mindise häki kaudu saab blokeeringu korraks maha võtta - ehk siis üldiselt võivad selle eesmise hoovastiku laagrid ka üldse kulunud olla, kuigi siis peaks vbl mingit häält ka juba tegema; kapoti relee kõrval on üks massi juhe ka veel)
samas on see vist kerge vihje ka, et võiks raudvara tagasi kruvida ja elektroonika osa natuke testida - kui juhet pole, et koode lugeda, siis võiks 3 minutit peale vea ilmnemist süüde sees olla, siis süüde välja/uuesti sisse ja kui peale seda ka veel viga sees, peaks kontrollima kas saab ainult 3x veel klaasipesu sisse lülitada. kui kõik need vea tunnused on nähtud, võib kapoti all vasakus nurgas, kindalaeka taga ja varuratta mulgus mootorite/tulepesu releed üle kontrollida.
kui kütuseluuk ja tagauksed puldist kinni lähevad, siis on moodul vast korras, aga kui relee/mootori viga ka pole, siis vbl vihmasensor(parema külje peal kaitse korras?) annab mingi vea sisse (mootoritel on pmst mingi 15-sekine reset kaitseklemm sisse ehitatud ja kui Bcm nende kaudu mõne blokeeringu vms tuvastab, lülitab nii pumbad kui mootorid välja(ja salvestab veakoodid) ja ainult selle 3-mindise häki kaudu saab blokeeringu korraks maha võtta - ehk siis üldiselt võivad selle eesmise hoovastiku laagrid ka üldse kulunud olla, kuigi siis peaks vbl mingit häält ka juba tegema; kapoti relee kõrval on üks massi juhe ka veel)
-
- Huviline
- Postitusi: 1522
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: Bmw e61
Mul on seda teksti lugedes tunne, et mingi tehisintellekt üritab siin tarka panna, .
Seda junni hoiavad kinni 4 polti. Keera lahti ikka õiged. ja liiguta pildil näidatud suunas. Loodan, et tehase juhend see kord jama ei aja.
Seda junni hoiavad kinni 4 polti. Keera lahti ikka õiged. ja liiguta pildil näidatud suunas. Loodan, et tehase juhend see kord jama ei aja.
BMW without faults is not BMW
Re: Bmw e61
õige jah - keera ikka kõik rattad ja porilapatsid ka küljest ära mitu korda ja mitmes erinevas kohas ja siis tulebki kohe suure kulbiga "intelikentsi" juurde nagu see leedi vihk siin pidevalt tipsida üritab