BMW E91 330xd 170kw DPF keraamilse osa eemaldamine.
BMW E91 330xd 170kw DPF keraamilse osa eemaldamine.
Kuidas eemaldada DPF pütist keraamile osa, sai sõita 4000 km peale füüsilist puhastamist, viimane põletus toimus 800km. tagasi. Enam ei hakka puhastamisega tegelema, filter õhtal omadega.
1. Kas enne vaja välja kirjutada ja siis eemaldada või võib enne eemaldada ja siis välja kirjutada (vaja sõita 50 km eemaldatud filtriga mida pole välja kirjutatud)
2. Kuidas keraamiline osa eemladada, lahti lõigata, välja peksta ja hiljem kinni keevitada? Samas pütis on ka katalüsaator mis asub minule teada filtri tagaosas. Mis variandid on?
Tartus võib soovitada tegijaid, üleperse tegijaid mitte soovitada:)
1. Kas enne vaja välja kirjutada ja siis eemaldada või võib enne eemaldada ja siis välja kirjutada (vaja sõita 50 km eemaldatud filtriga mida pole välja kirjutatud)
2. Kuidas keraamiline osa eemladada, lahti lõigata, välja peksta ja hiljem kinni keevitada? Samas pütis on ka katalüsaator mis asub minule teada filtri tagaosas. Mis variandid on?
Tartus võib soovitada tegijaid, üleperse tegijaid mitte soovitada:)
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: BMW E91 330xd 170kw DPF keraamilse osa eemaldamine.
300-400 eur vahel saaks toimiva uue DPF-i ju.
https://aeromotors.ee/kataloog/search?s ... 8307806413
https://aeromotors.ee/kataloog/search?s ... 8307806413
tel. 51 949 859
- Oliver.L
- Klubiliige
- Postitusi: 3090
- Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
- Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW E91 330xd 170kw DPF keraamilse osa eemaldamine.
Lisaks tee juurprobleem ka korda kui tagajärjega juba tegeled.
Re: BMW E91 330xd 170kw DPF keraamilse osa eemaldamine.
Huvitav kas nendel 300-400 eur. on katalüsaator ka sees, kui ei ole siis kuidas see asi üldse üv läbi läheb katalüsaatori mõttes. Sellel ju kat ja tahmafilter ühes potis.
juurprobleem oli 4000km tagasi kui auto sain, termostaat oli läbi. Nüüd auto vigu ei näita, arvan et tahmafilter ise tükkideks juba põlenud, midagi koliseb tühikäigul seal potis, samuti on sumpa ots tahmane.
juurprobleem oli 4000km tagasi kui auto sain, termostaat oli läbi. Nüüd auto vigu ei näita, arvan et tahmafilter ise tükkideks juba põlenud, midagi koliseb tühikäigul seal potis, samuti on sumpa ots tahmane.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: BMW E91 330xd 170kw DPF keraamilse osa eemaldamine.
Katalüsaator on ikka sees. Ilmselt pole nii efektiivne, kui BMW orig. pütil. Sellest ka soodsam hind. Diiselmootoril ei kontrollita TÜV heitgaase vaid tahma läbipaistvust. Seega katalüsaatori toimimiskraad pole oluline.
tel. 51 949 859
-
- Huviline
- Postitusi: 1522
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: BMW E91 330xd 170kw DPF keraamilse osa eemaldamine.
Algse kirjelduse järgi on 1000 km pärast samas olukorras.
Et DPF-i põletus toimiks, peab mootor olema vähemalt 75 kraadi ja olulisi vigu ei tohi olla salvestunud.
Et DPF-i põletus toimiks, peab mootor olema vähemalt 75 kraadi ja olulisi vigu ei tohi olla salvestunud.
BMW without faults is not BMW
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1699
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: BMW E91 330xd 170kw DPF keraamilse osa eemaldamine.
Nii samamoodi on seda aju seatud block biti näha kas tool32ga või aeglase Istaga vaadates. Põletust alustatakse juba oluliselt varem kui 75 kraadi .
Re: BMW E91 330xd 170kw DPF keraamilse osa eemaldamine.
huvitav mõte sul, kuidas paljud siis tahmafiltri eemaldavad ja lasevad selle välja kirjutada? Tekib küsim kust kohast TÜV seda tahma mõõdab?:)
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: BMW E91 330xd 170kw DPF keraamilse osa eemaldamine.
Väljalasketoru otsast nagu ikka. Kui mootor ise meeletult tahma ei tooda, saab ka ilma DPF-ta puhtalt läbi. Arvad, et kõik need tuhanded diiselkärud, millel dpf vahelt saetud käivad nurgataga ülevaatust ostmas? Tänaseks päevaks on tüüpiline diisel E60-E70-E90 haisev-tahmav ja õlist leemendav kärakas. Kohapeal tiksudes levib auto ümber kirbe hais, et silmad hakkavad vett jooksma Kui TÜV hakkaks teostama heitgaaside analüüsi, nagu bensukatel, kukuks enamus läbi.
tel. 51 949 859
Re: BMW E91 330xd 170kw DPF keraamilse osa eemaldamine.
Mis toimingud selle DPF väljakirjutamisel siis tehakse, milleks on üldse vaja seda välja kirjutada.
1. Väljakirjutamine ju ei aita füüsiliselt tahma vähendada väljaheites?
2. Kas pannakse mingi elektrooniline lisajunn kuhugile mis maksab meeletult raha et 150 väljakirjutamise eest küsitakse.
3. Kas väljakirjutamine kustutab mõne tulukese ära armatuuris mis muidu põleks?
4. Kas väljakirjutamine muudab TÜV arvutis mingeid näite kui auto on TÜV arvutiga ühendatud kontrollimise ajal?
5. Kas väljakirjutamine on vajalik autole endale et see normaalselt töötaks, kas samas lisatakse ka mingi lisajunn autole?
1. Väljakirjutamine ju ei aita füüsiliselt tahma vähendada väljaheites?
2. Kas pannakse mingi elektrooniline lisajunn kuhugile mis maksab meeletult raha et 150 väljakirjutamise eest küsitakse.
3. Kas väljakirjutamine kustutab mõne tulukese ära armatuuris mis muidu põleks?
4. Kas väljakirjutamine muudab TÜV arvutis mingeid näite kui auto on TÜV arvutiga ühendatud kontrollimise ajal?
5. Kas väljakirjutamine on vajalik autole endale et see normaalselt töötaks, kas samas lisatakse ka mingi lisajunn autole?
Re: BMW E91 330xd 170kw DPF keraamilse osa eemaldamine.
1. Ei aita tõepoolest tahma kogust vähendada
2. Ei panda mingit lisajunni. Mootoriaju kirjutatakse uue softiga ümber.
3. Jah, softi muutmisel ei lähe mootoriaju avariirežiimi, sest tühja tahmafiltriga on vasturõhu näidud hoopis teistsugused, kui mootoriaju stockis seda eeldab. Samuti ei lasta mootoriajul sundpõletust alustada.
4. Ei muuda. Kui mootor töötab korrektselt, siis saab ka tühja tahmafiltriga puhtalt läbi. Väljakirjutamine on mootoriaju jaoks vajalik tegevus.
5. On jah vajalik. Muidu üritaks aju teha pidevalt sundpõletust tühjale tahmafiltrile ning viskaks auto avariirežiimi.
2. Ei panda mingit lisajunni. Mootoriaju kirjutatakse uue softiga ümber.
3. Jah, softi muutmisel ei lähe mootoriaju avariirežiimi, sest tühja tahmafiltriga on vasturõhu näidud hoopis teistsugused, kui mootoriaju stockis seda eeldab. Samuti ei lasta mootoriajul sundpõletust alustada.
4. Ei muuda. Kui mootor töötab korrektselt, siis saab ka tühja tahmafiltriga puhtalt läbi. Väljakirjutamine on mootoriaju jaoks vajalik tegevus.
5. On jah vajalik. Muidu üritaks aju teha pidevalt sundpõletust tühjale tahmafiltrile ning viskaks auto avariirežiimi.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: BMW E91 330xd 170kw DPF keraamilse osa eemaldamine.
Miks peaks aju üritama sundpõletust teha, kui DPF vastusurve on olematu s.t. nullilähedane? Selliseid isendeid on läbi käinud küll, millel DPF on tühjaks tehtud, aga tarkvara veel algupärane. Veakoodi mälus "backpressure undershot" vms, aga sõites midagi aru ei saa/veateadet juhile ei kuvata.
tel. 51 949 859
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1699
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: BMW E91 330xd 170kw DPF keraamilse osa eemaldamine.
PeeterA teeb ikka põletusi edasi isegi siis kui vastusurve olematu. DPF loogika on kirjas Boschi Funktionrahmenis juhuks kui vaadata tahad.
Re: BMW E91 330xd 170kw DPF keraamilse osa eemaldamine.
Ei vaidle vastu, et mõne aju puhul on ainukeseks faktoriks vastusurve näit, kuid iga ajuga ei käi mäng nii lihtsalt. Audi EDC16C puhul (mul oli funktionrahmen sellele ajule võtta, kahjuks neid kerge vaeva tasuta netist ei leia) võetakse arvesse ka kütusekulu viimasest edukast põletusest, ajakulu viimasest põletusest, läbitud distants viimasest põletusest. Kui vastusurve läheb liiga suureks, siis alustatakse kohe sundpõletust. Kui vastusurve pole metsikult kõrge, siis võetakse eelnimetatud parameetreid rohkem arvesse. Selge see, et iga aju loogika on erinev, kuid kindluse mõttes on alati mõistlik see DPF ka ajust eraldi välja kirjutada.
-
- Huviline
- Postitusi: 1522
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: BMW E91 330xd 170kw DPF keraamilse osa eemaldamine.
Üritasin ka leida, kuid peale igasuguse jama õiget tulemust ei saanud. Selles mõttes olnuks korrektne anda kohe oma jutule lisaks viide või fail ise.
Lisan juurde, et tehas on kindlasti erinevates programmiversioonides DFF-i algoritme muutnud ehk korrektne oleks kohe saada ka kinnitus, et jutt kehtib viimase saadaoleva versiooni kohta. Muidu jääb väide vaid müraks, millel puudub reaalne sisu.
BMW without faults is not BMW
Re: BMW E91 330xd 170kw DPF keraamilse osa eemaldamine.
Funktionrahmene on tasuta suhteliselt keeruline netist tasuta leida, pole nad kunagi olnud mõeldud tavainimestele niisama vahtimiseks. Võin teile jagada VAG EDC16C aju oma, mis on suhteliselt lihtsasti netist kättesaadav.
https://mega.nz/folder/utUQEQTB#CB7nh0mljooiO1h_XqUZCQ
parool: only_for_mhhauto.com
https://mega.nz/folder/utUQEQTB#CB7nh0mljooiO1h_XqUZCQ
parool: only_for_mhhauto.com