E65 FL 306D3 suitseb
E65 FL 306D3 suitseb
Tere, äkki kellelgi olnud kogemust, täpsemalt siis pikast sõidust tulles jättes masina kohapeale käima tuleb vahetevahel sinist suitsu tagant. Karterituul vahetatud ja asi paremaks ei läinud. Turbol loksud puuduvad. On keegi taolise asjaga kokku puutunud?
Re: E65 FL 306D3 suitseb
Pigem äkki turbo ei saa olla ? Õli kaob ka, kui tulla sõidust ja kohapeale käima jätta, siis kuskil 10ne sekundi pärast hakkab tossama, mitte kõvasti, iga ilmaga ei pane tähelegi.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4403
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: E65 FL 306D3 suitseb
Siis vaja kaameraga sisse vaadata, kus rohkem õlimärg on kas turbos või põlemiskambris.
tel. 51 949 859
-
- Huviline
- Postitusi: 1537
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: E65 FL 306D3 suitseb
Õli kaob igal mootoril, küsimus on kulu numbrites. Kui palju kaob 1000 km kohta? Selle juures väliste lekete olemasolul võib nii öelda ja edasine arutelu on mõttetu.
BMW without faults is not BMW
-
- Huviline
- Postitusi: 3725
- Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
- Peamine sõiduk: Metroo
- Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja
Re: E65 FL 306D3 suitseb
Tere. Kas tühikäigul on vibratsiooni ka aeg-ajalt tunda?. Mul oli sama, et sõites oli ok aga nii kui veidi seisis tühikäigul nt foori all või nii sama siis hakkas sinist välja ajama. Igastahes mul lahenes see mure kasutatud -uute pihustitega. Samuti sai ka eelnevalt karterituulutus ära vahetada ja uus turbo pandud. 3.0d 170kw.
Re: E65 FL 306D3 suitseb
Natukene ehk kõigub jah, siin mõtlengi, et kuskohast alustada. Õlikulu on kuskil 1000km 100ml äkki. Tagant selline kirbe kütus ja õli segu, pihustid koormuse all ja tühikäik hea, tagasivoole pole mõõtnud. Aga raibe võtab kuskil 1000km/100-250ml õli .
-
- Huviline
- Postitusi: 3725
- Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
- Peamine sõiduk: Metroo
- Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja
Re: E65 FL 306D3 suitseb
Mul võttis ka veidi õli aga ma eriti ei vaevanud pead kuna turbo oli õline ja paar leket veel. Selline rõve toore diisihais oli ammu auto taga seistes ja koormuse all viskas ikka väikese pahmaka. Samuti ei muretsenud väga kuna 430 000 kellal ja dpf kunagi kellegi poolt välja pekstud. Lihtsalt ühel päeval andis siis turbo alla ja läks lõhkuma aga nii hästi ,et korra jooksis pööre üles ja suri välja. Panin poest uue turbo, igaks juhuks uue karterituulutuse. Uuesti tööle saades asi suitses aga pidasin normaalseks kuna coolerist sain 2l õli ja see mis summutist väljus oli ulme. Mõtlesin ,et sõites kaob ära aga ajapikku asi läks hullemaks. Kuna muud olla ei saanud siis kiskusin pihustid maha ja vaatepilt oli kole. 2tk olid enam vähem 3 tk sõna otseses mõttes tilkusid õli ja diisli segust, 1 oli nii ja naa. Kuna mul pidi auto sõitma järgmine päev 100% siis Carwayst 6ne komplekt sama koodiga pihusteid peale ja kokku tagasi. Peale 2x pöördesse laskmist polnud enam suitsu ja alles vaid tüüpiline rikutud diisli tahma hais. Ise arvan,et see õli rikkus pihustiotsad ära ja kütus vaid tilkus kuidagi sealt. Mul muidu oli ka tühikäik korras, sõitis normaalselt, koormuse all kõik hästi aga kui kohapeal töötas oli tunda kerget vibrad suht kindla intervalliga, ajapikku hakkas tekkima sinine tomu, haises ja kui pikalt sai vaadata tahhokat siis oli näha kuidas pöörded aegajalt kõikusid ca 100 pöörde võrra ja kui auto kõrval seista siis sain aru,et mootori töö ei ole nii sujuv nagu peab. Kui tahad kuskilt alustada siis kisu turbolt lõdvik otsast ja vaata ,et see ei leki sisemusse. Selline siis minu lugu sarnaste sümptomitega. Pilte pole kuna selleks polnud lihtsalt aega ja vanad pihustid kuskil garaasinurgas. Äkki kunagi lasen üle kontrollida vms tuleviku tarbeks. ÜV läbis ka ilma mingite probleemideta tahma, suitsu vms osas.
Re: E65 FL 306D3 suitseb
Bosch Piezo pihustitega masinatel päris levinud sümptom - kohapeal seistes kirbe hais ja hakkab sinist tulema = pihustid väsinud.
TEL 57703395