vaadata pole midagi paagipump vahetusseefekt kirjutas:mingit surinat ei ole kuulda, aga samas käivitub kohe. seega vaatama ja mõõtma hakkama.
E34 525tds ei tööta (diisel)
Sai tegeldud enda 2.5tds mootoriga(vahetati pumba tihendid)ja tekkisid sarnased sumptomid.Tagasi minnes aeti asi 10min korda.Uks naitajatest et midagi polnud paris oige oligi kuttekulu valetamine.efekt kirjutas:ei saanud küsimusest päris täpselt aru.meim kirjutas:Kusimus selline et kas kuttekulu nait vastab tegelikule kulule?
Kuna inimene kes tegi on spets nende mootorite alal on hea tuttav seletas koik lahti ja naitas norku kohti siis hoiatas kohe et midagi sellist voib tekkida.
Uhesonaga pumba kaan on peal reguleeritav.
Algselt pandi kaan voimalikult tahapoole.
Hea kulg sellel settingul on et gaasipedaal on tundlik ja ka vahene gaasilisamine annab hea mineku.Puudub dislile omane motlemise moment.Algselt oligi nagu koik korras kuid peale 200 km soitu hakkas toosoe mootor tuhikaigul varistama vahest ja valja surema.kuttekulu ka valetas.Nuud liigutati veidi kaant ja koik sumptomid kadusid
hmm. ei ole ise ka asjaga kokku puutunud ja tore oleks, kui leiaks oma autole perearsti väljaspool UM´i. tean, et pumba kaan on sellel autol korra maha käinud ja ehk peaks kellelgi laskma seda uurida.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
sooviks saada infot!!!
väidetavalt on kusagil tartus keegi kodanik endel (kutsutakse kokutajaks ) ja nüüd siis palve. oleks vaja selle kodaniku kontaktandmeid, kuna pumba kaant sooviks liigutada ja tema on sellega kunagi tegelenud. vaatasin ise ka pumpa, aga leidsin sealt pealt kokku kolm kambrit üksteise pealt ja ei hakanud torkima. viga on siis nüüd juba seal, et on paar korda seisma jäänud (auto) väikse kiirusega liikudes .
paluks infot kiiresti....... või on tallinnas keegi kellele ma ei ole veel oma murega helistanud ja kes selle probleemi mul lahendaks?
väidetavalt on kusagil tartus keegi kodanik endel (kutsutakse kokutajaks ) ja nüüd siis palve. oleks vaja selle kodaniku kontaktandmeid, kuna pumba kaant sooviks liigutada ja tema on sellega kunagi tegelenud. vaatasin ise ka pumpa, aga leidsin sealt pealt kokku kolm kambrit üksteise pealt ja ei hakanud torkima. viga on siis nüüd juba seal, et on paar korda seisma jäänud (auto) väikse kiirusega liikudes .
paluks infot kiiresti....... või on tallinnas keegi kellele ma ei ole veel oma murega helistanud ja kes selle probleemi mul lahendaks?
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
tõstaks natuke teemat, kuna asjaga kiire. ehk on keegi tartust kes saab sinna sirbi 3 sõita ja endli nr-i võtta.
tänan.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
helistasin Valdekule ja Tartust Raitile, aga sain ainult juhtnöörid mida peaks tegema, aga keegi ei ole nõus seda tööd ise ette võtma. vaatan, ehk tuleb siis võtta haamer kätte ja.....
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Kuskilt ei loe välja kas Su viga on stabiilne või jamab vaid aeg ajalt s.t juhuslikult. Mul omal ka sama mark ja probleemiks on see, et suvel, hästi palavate ilmadega vahete vahel suri ka ristmikul lihtsalt seistes lambist välja. Mõned korrad paigal töötades kippus ka püristama s.t pöörded tõusevad/langevad ja niimoodi mitu korda. Studeerisin teemat nii ja naa aga ikka jõudsin välja elektroonika juurde. Sama arvan ka Sinu kohta.
Tühikäigu pöörded minul auto passis kirjas 750-800 ja seda nad ka reaalis on. Tartus soovitan Sulle "kirurge" 50 89942 ja nimeks Heiki!! Minul olid jamad kütusekulu näituri ja ... (näed ei meenu mis aga midagi veel jamas) Hekista, räägi oma mure ära ja ütleb üsna kohe kas elektroonika saab selliseid sõmtomeid põhjustada.
Äi aga saada .... ! Saad asja korda, hooldad normaalselt ja lihtsalt naudid masinat ja sõitu!!!
Tühikäigu pöörded minul auto passis kirjas 750-800 ja seda nad ka reaalis on. Tartus soovitan Sulle "kirurge" 50 89942 ja nimeks Heiki!! Minul olid jamad kütusekulu näituri ja ... (näed ei meenu mis aga midagi veel jamas) Hekista, räägi oma mure ära ja ütleb üsna kohe kas elektroonika saab selliseid sõmtomeid põhjustada.
Äi aga saada .... ! Saad asja korda, hooldad normaalselt ja lihtsalt naudid masinat ja sõitu!!!
BMW 525 tds TOURING, pikkadeks reisideks sobivaim auto
Kui on Sul kedagi tuttavat kes elab Põlvas siis otsigu Sulle välja Vahuri number kes elab Võru mnt ääres.Mul omal oli see number aga kaotasin ära ning ei oska seda momendil öelda. See vend on diislite alal seal kandis päris tegija.
Kui häda päris suur siis võin selle numbri kuidagi välja ajada.
MA olen ise kah seda pumba kaant liigutanud ning on olnud sellest kasu ja kah nalja on saanud.
Kui häda päris suur siis võin selle numbri kuidagi välja ajada.
MA olen ise kah seda pumba kaant liigutanud ning on olnud sellest kasu ja kah nalja on saanud.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
räägi lähemalt, et mis nalja on saanud!Raino kirjutas:MA olen ise kah seda pumba kaant liigutanud ning on olnud sellest kasu ja kah nalja on saanud.
põlvas tuttavaid ei ole ja ei sattu päris sinna ka niipea
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Eks proovi ise järeel küll näed.kui auto raketisk muutub ning seisma ei taha jääda.efekt kirjutas:räägi lähemalt, et mis nalja on saanud!Raino kirjutas:MA olen ise kah seda pumba kaant liigutanud ning on olnud sellest kasu ja kah nalja on saanud.
põlvas tuttavaid ei ole ja ei sattu päris sinna ka niipea
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
kuna nendest inimestest kelle telefoni numbrid ma sain ei olnud rohkem abi kui ainult info mida peaks pumbaga tegema siis võtsin täna ja hakkasin asjaga pihta. esimene asi mida tegin oli sobivate võtmete leidmine. kuna sinna vahele ei saa just väga hästi ligi siis mõtlesin, et pika padruniga oleks parem ligi pääseda ja asusin võtit tegema. võtsin suure poldi ja relaka ja tegin siis padrun võtmele pikenduse, et oma tööd lihtsamaks teha ja hakkasin pihta. esimene liigutamine..... auto ei käivitu , uuesti poldid lahti ja kaant teisele poole..... pöörded 1200 ja jätab vahele. kolmas liigutamine.... vist sain vana koha peale, kuna kõrva järgi tundus vana tuttav heli. siis solvusin, et kaua ma seda kaant kinni ja lahti keeran ja keerasin poldid lahti (kergelt) ja kopsisin kaant... tundus, et hakkab looma ja keerasin kaane kinni. istun autosse ja vaatan, et pöörded on ~800 ja proovin ghaasipedaalile vajutada... pöörete langedes võtab mootorisse vibra sisse ja pöörded langevad väga aeglaselt. uuesti korra poldid lahti ja kopsima (auto töötas). nüüd hästi õrnad kolksud vastu kaant ja... vist läks paremaks. kaan kinni ja proovi sõidule. huhh... kui nüüd paarisaja kilomeetri pärast midagi ei muutu siis tundub, et sain asja korda. maanteel oli selline tunne, et midagi on kõrvas (vist pesemata) sest ei olnud enam kiirusel 110 kuulda mootori/pumba häält salongi ja auto liikus kuidagi vabamalt.
seega tänud kes infot jagasid ja teemat ärge veel lukku pange, kuna ptüi... ptüi... ptüi.. (sülitasin üle vasaku õla )
seega tänud kes infot jagasid ja teemat ärge veel lukku pange, kuna ptüi... ptüi... ptüi.. (sülitasin üle vasaku õla )
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
mõningad asjad jäid lisamata. kui ennem hoogu maha pidurdades ja foori taha seisma jäädes jõnksutas mitu korda kohapeal seistes ja siis kui andsid kohapeal pöördeid juurde ja lasid pedaali vabaks tõmbas korraks hinge kinni, nüüd aga annad gaasi ja lased pedaali vabaks ja pöörded kukuvad kohe ~800-900 pöördeni ja siis vajub sekundi-kahega normaalsesse asendisse ja enam ei jõnksu. maanteel avastasin, et möödasõidul ei tule enam tagant musta tomu.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
liigutasin siis pumba pealt (ülevalt) lugedes teist vahetükki (kaant) ja vaja oli järgmisi tööriistu; tähik nr30, nr 7 kuuskant padrun (keegi oli varem originaal poldi ära rikkunud ja pidin siis taguma võtme otsa ja kuna uut polti ei olnud kusagilt metsas võtta siis panin relaka tööle ja lihvisin poldi pea nii, et nr7 padrun läks korralikult otsa), siis oli tarvis pikendust, aga kuna mul olid piiratud võimalused võtmete kasutusel siis võtsin pika (~200) m10 mööblipoldi mille ühe otsa tegin nelja kandiliseks, et saaks väikse padruni otsa panna ja teise otsa tegin kuus kanti nr 8, et saaks kasutada nr.8 padrunit pikenduse keeramiseks. siis poldid lahti ja töö võis alata. liigutada ei tohtinud üle millimeetri, kuna siis oli probleeme auto töötamisega. piisas liigutamises ~1 sajandik millimeeter, et kogu mootori töö muutuks. seega jõudu tööle (mul äi proovis ka autot ja hakkas juba ajama sellist juttu, et BMW on ikka päris mugav ja MB omanikud on natuke segased )
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
mul sama asi
käisin täna UM diagnostikas ja mehed väitsid, et pump kutu. lasin siis natuke tühikäigu pööret tõsta ja nüüd sõidan nagu vana polsevik häda ei miskit.
Arvan, et kindlasti on võimalik pumba pead kuidagi võimalik odavalt remontida. Ise kogenud ühe teise auto margiga nn komutaatori remondi peal. Uus maksis 5000 eeku üks elektrik pani kruvika vahele ja remontis 100 eeku eest ära.
eks talvel siis näeme kas pump töötab või ei tööta. Ilmselt bmw pumba elektroonika suhteliselt nõrk, mul muidu auto läheb väga hästi käima nii soojast kui ka külmast peast.
Arvan, et kindlasti on võimalik pumba pead kuidagi võimalik odavalt remontida. Ise kogenud ühe teise auto margiga nn komutaatori remondi peal. Uus maksis 5000 eeku üks elektrik pani kruvika vahele ja remontis 100 eeku eest ära.
eks talvel siis näeme kas pump töötab või ei tööta. Ilmselt bmw pumba elektroonika suhteliselt nõrk, mul muidu auto läheb väga hästi käima nii soojast kui ka külmast peast.
Re: mul sama asi
bemmar kirjutas:mul muidu auto läheb väga hästi käima nii soojast kui ka külmast peast.
See näitab seda et pumba pea on korras
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Ei hakanud uut teemat tegema ,aga äkki oskab keegi öelda kuidas käib 2,5td mootoril ära see vaakumpump.Kui poldid lahti keeran ei taha hästi ära tulla,ei julgenud algul väga kõvasti sikutada ka,tundub nagu oleks mingi kummi tihendi või simmerlingi vms.peal kinni,kas tuleb lihtsalt jõudu rakendada.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45
Asi selles et arvan et sealt vahelt tuleb õli läbi hirmus palju,ehk mingi tihend vajab vahetamist,või äkki teab keegi seal läheduses mõnda muud kohta kus õlileke reaalne võiks olla?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45
Asi selles et arvan et sealt vahelt tuleb õli läbi hirmus palju,ehk mingi tihend vajab vahetamist,või äkki teab keegi seal läheduses mõnda muud kohta kus õlileke reaalne võiks olla?
Re: mul sama asi
Kas siis 100%-lt võib väitta, et pump peetis kui peale pikaajalist seismist ei taha käima minna? Kas gaasitamisel tekkiv tossupilv on ka abiks diagnoosimises?Raino kirjutas:bemmar kirjutas:mul muidu auto läheb väga hästi käima nii soojast kui ka külmast peast.
See näitab seda et pumba pea on korras
E34 525tds M51
E34 525i M50
E34 525i M50
See eiole rikutud polt vaid originaal, lihtsalt erilise kujuga, et igaüks ei krutiks.nr 7 kuuskant padrun (keegi oli varem originaal poldi ära rikkunud ja pidin siis taguma võtme otsa ja kuna uut polti ei olnud kusagilt metsas võtta siis panin relaka tööle ja lihvisin poldi pea nii, et nr7 padrun läks korralikult otsa), siis oli tarvis pikendust, aga kuna mul olid piiratud võimalused võtmete kasutusel siis võtsin pika (~200) m10 mööblipoldi mille ühe otsa tegin nelja kandiliseks, et saaks väikse padruni otsa panna ja teise otsa tegin kuus kanti nr 8, et saaks kasutada nr.8 padrunit pikenduse keeramiseks.
Kas kütusekulu näitaja (ökonomaiser) muutus. Kas seieri järgi kütekulu suurenes või läks väiksemaks?
ma tean missugune on originaal poldi pea! lihtsamalt öeldes tagurpidi torx, aga sellel olid nurgad maas ja enam ei saanud muudmoodi lahti, kui tuli võti peale lüüa! kütusekuluga on nii, et ennem autoga kohapeal gaasi andes lõi tagant musta, aga nüüd musta enam ei löö, aga samas kütuse kulu on suurenenud ja seda arvatavasti kaane tihendist mis on reguleerimisel viga saanud ja nüüd vahetust vajab. seieri järgi kütuse kulu ei suurenenud, aga tänu kergelt tilkuvale pumbale (alles avastasin) on hetkel keskmine kulu 9,5l 100km kohta. nüüd otsin uut tihendit ja loodan sellega probleemi ära lahendada.See eiole rikutud polt vaid originaal, lihtsalt erilise kujuga, et igaüks ei krutiks.
Kas kütusekulu näitaja (ökonomaiser) muutus. Kas seieri järgi kütekulu suurenes või läks väiksemaks?
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
kütuse kulust siis... 1). sõidetud 60%maanteel 14%linn. kütust kulus 47,92l ja läbis 489km. 2). sõidetud 75%meenteel 25%linn. kütust kulus 50,78l ja läbis 586,5km. kolmandat arvu ei oska hetkel öelda. sai eile sõidetud jurmalasse ja tagasi. kokku ~650km... ehk tangin täna paagi täis siis panen arvud kirja. ehk keegi targematest arvutab välja keskmise kütusekulu..... omal pea sellest juba sassis.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
1)9,799591l/100kmefekt kirjutas:kütuse kulust siis... 1). sõidetud 60%maanteel 14%linn. kütust kulus 47,92l ja läbis 489km. 2). sõidetud 75%meenteel 25%linn. kütust kulus 50,78l ja läbis 586,5km. kolmandat arvu ei oska hetkel öelda. sai eile sõidetud jurmalasse ja tagasi. kokku ~650km... ehk tangin täna paagi täis siis panen arvud kirja. ehk keegi targematest arvutab välja keskmise kütusekulu..... omal pea sellest juba sassis.
2)8,65814152 l/100km
3)???
jah.. esimese ja teisega on päris suur vahe sees.
täna veel ei tankinud autot..... aga katsun kiirelt selle ära teha.. mis BMW see on kui kütusepaak tühi on . Statoili uus reklaamlause"hoiame kokku ". arvestades seda palju eestis selle autoga viimase paari kuuga sõidetud on siis ei ole ls küll 100% sellel autol õige. nüüd sai 200 000km täis. ise eestis juba 10 000km sõitnud.. kui võtta seda palju ma eestis sõitnud olen siis peaks ls olema hetkel... ai.....550 - 600 000km. see on küll jahmatav
täna veel ei tankinud autot..... aga katsun kiirelt selle ära teha.. mis BMW see on kui kütusepaak tühi on . Statoili uus reklaamlause"hoiame kokku ". arvestades seda palju eestis selle autoga viimase paari kuuga sõidetud on siis ei ole ls küll 100% sellel autol õige. nüüd sai 200 000km täis. ise eestis juba 10 000km sõitnud.. kui võtta seda palju ma eestis sõitnud olen siis peaks ls olema hetkel... ai.....550 - 600 000km. see on küll jahmatav
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Riisiperes on Vallo 5168792Ivar kirjutas:Kui sellised probleemid, siis kes abivajat aitaks? Huvitav, et keegi seda teha ei taha. Männikul olen kaant toksimas käinud.
Kontakteeruge temaga.
Ma arvan et ehk suudab tema asja joonde ajada.Ta on neid palju teinud
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.