E36 318 Põõrded ei tõuse üle 3500

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
BUBA
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 06.08.2004 22:15 30

E36 318 Põõrded ei tõuse üle 3500

Postitus Postitas BUBA »

Auto on E36 318 m40 1993

Mure siis selline, et autol tuleb umbes 3000-4000 põõrde vahel nagu põõrete piiraja vastu. Põõrded kõrgemaks ei lähe. Auto hakkab hullu häält tegema, mürisema, peaaegu nagu paukuma.

Sain siin saaremaal diagnostikas ka käidud aga kuna meil siin BMW esindust ei ole (tänu sellele pole ka õiget aparatuuri), siis ei saanud need seal miskit sotti. Mõõtsid lambda andurit ja see oli korras. Õhulugeja olevat ka korras olnud. Ainuke asi mida masin olevat näidanud olid küünlad. Keeras need seal välja puhastas ja mõõtis ning ütles, et kah korras. Heitgaasid olid kõik napilt üle normi. Käskis siis Tallinna sõita.

On ehk mingeid mõtteid mida kontrollida?
acid
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 17.06.2004 23:29 01

Postitus Postitas acid »

umbes sarnane olukord oli kunagi kui töötasin veel veho eestis ühe citroeniga,et ei läinud üle 3000 pöördesse,sellel oli viga lõpuks peale otsinguid hoopis selles et kat oli umbes ja taha ei jõudnud õiget tossugi,kuid kui sul heitgaase mõõdeti siis kohe ei teagi ehk ei anna piisavalt läbi aga võid proovida ennem kati (kui sul see on)toru lahti lasta vaata mis siis teeb.
Kasutaja avatar
dantee
Huviline
Postitusi: 386
Liitunud: 11.02.2005 10:41 09
Asukoht: Valga

Postitus Postitas dantee »

Minu isend tegi sellist janti, kui proovisin nii öelda remonditud õhulugejat, mis pidi olema korras?! Võid proovida ka õhulugeja pistiku lahti võtta, kui moto töötab. Kui siis läheb pöördesse, on koer sinna maetud ja õhulugeja peedis!
BUBA
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 06.08.2004 22:15 30

Postitus Postitas BUBA »

dantee kirjutas:Minu isend tegi sellist janti, kui proovisin nii öelda remonditud õhulugejat, mis pidi olema korras?! Võid proovida ka õhulugeja pistiku lahti võtta, kui moto töötab. Kui siis läheb pöördesse, on koer sinna maetud ja õhulugeja peedis!

Kui pistikut lahti ühendan siis sureb auto lihtsalt välja! Ei siis lähe miskit enam põõrdesse.
Kasutaja avatar
dantee
Huviline
Postitusi: 386
Liitunud: 11.02.2005 10:41 09
Asukoht: Valga

Postitus Postitas dantee »

Siis viga keerulisem, õhulugeja lahti ühendamisel peaks rakenduma avariiprogram ja moto uimasemalt edasi töötama. Ei oska aidata! :(
MairoG
Huviline
Postitusi: 827
Liitunud: 29.01.2005 22:50 03
Asukoht: Tln ja Läänemaa

Re: Põõrded ei tõuse üle 3500

Postitus Postitas MairoG »

Minu E30-el 318i oli sama lugu et ei läinud pöörtesse, ka üle 3500, ja siis kui vajutasin kiirendamise peal gaasi põhja oleks ta ka justkui piirajasse jooksnud (pole piirajat) ja siis käis kõva pauk :D ja tagumine summutipütt oli pilbasteks (RUSIKA SUURUNE AUK SEES) , ja nüüd pole seda muret enam üldse läheb niikuis vajutad, summuti lapisin ära muidugi, aga jah ma pean ka nüüd uue summuti järgi minema. Soovitan sul summuti või kati ära vahetada ja küll näed et see probleem kaob ära, kui milleski muus just viga pole. ;) aga tuleb tunnistada et lõhkise pütiga oli hääled 100% samad mis sport sumpal. K******e maru oli ikka sõita.
BUBA
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 06.08.2004 22:15 30

Postitus Postitas BUBA »

Summuti viga ei tohiks olla. Mul niigi hiljuti vahetatud sport pütt taga. Aga seda katalüsaatori asja peab uurima.
BUBA
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 06.08.2004 22:15 30

Postitus Postitas BUBA »

Sai siis kat vahelt välja keevitatud ja sirge toru vahele pistetud. Vähemalt auto läheb nüüd pöördesse. Küll kuidagi imelikult (seda ilmselt sellepärast, et ei ole vastu survet), aga vähemalt läheb. Homme saab uue kati kah alla, eks siis paistab.

Polnud ammu autoga kiiresti sõita saanud. Sai siis mindud proovima, et kuda mineks on. Krt, sellepeale lendas geneka rihm pealt minema. Lausa ribadeks. Just 2 kuud tagasi sai teine muidu ära vahetatud. Teenindusest öeldi, et oma viga. See ei pidavat garantii alla kuuluma, et nemad õige asja pannud?

Loodame siis et varsti auto jälle korras. Tänud abistajatele!
rein0777
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 03.07.2003 23:01 54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rein0777 »

Kontrolli oma bensusurve klappi .Mul endal kunagi autol oli sama viga ,et piiraja nagu oleks tulnud varem ja kergelt paukus .
BUBA
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 06.08.2004 22:15 30

Postitus Postitas BUBA »

Krt, nüüd katalüsaator kah vahetatud ja mitte halligi ei paranenud. Pöörded jõuavad nüüd nii umbes 4000, siis jõud kauab aga pöörded siiski pika muljumise peale tõusevad. Miski on peetis.


>Kontrolli oma bensusurve klappi
Kus see asuda võiks?


Kas ajus ei või probleem olla?

Kus saab aotole diagnostikat teha peale UN?
MairoG
Huviline
Postitusi: 827
Liitunud: 29.01.2005 22:50 03
Asukoht: Tln ja Läänemaa

Postitus Postitas MairoG »

BUBA kirjutas:
Kus saab aotole diagnostikat teha peale UN?
No neid kohti on küll palju aga Truumu juures Laki 6 on see võimalus täiesti olemas :) vabu kohti on veel augustis, nagu näha http://www.auto-diagnostika.ee/index.php?lk=4
Viimati muutis MairoG, 29.07.2005 18:19 09, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Are
Huviline
Postitusi: 1601
Liitunud: 10.07.2003 17:16 40
Asukoht: keila
Kontakt:

Postitus Postitas Are »

Kaaskodanik Truumu teeb sellist asja siin foorumis :P
ja kui kohe kuidagi ei leia siis Vaata siia
Ma aktsepteerin Gey abielusid aga mõlemad tibid peavad ilusad olema!!!
Kasutaja avatar
Are
Huviline
Postitusi: 1601
Liitunud: 10.07.2003 17:16 40
Asukoht: keila
Kontakt:

Postitus Postitas Are »

Tiba jäin hiljaks vist :P
Ma aktsepteerin Gey abielusid aga mõlemad tibid peavad ilusad olema!!!
BUBA
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 06.08.2004 22:15 30

Postitus Postitas BUBA »

>Kontrolli oma bensusurve klappi
Kus see asuda võiks?
BUBA
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 06.08.2004 22:15 30

Postitus Postitas BUBA »

Tõstan teemat.

Sai siis mingi aeg ka Truumu juures ära käidud. Viga ikka nii hull, et ei saanud ka seal targemaks miskit. Kui siis ainult niipalju, et viga on mootoris!

Egas siis midagi, hakkan järjest juppe vahetama, nii igaks juhuks.
Nüüd siis ka uued küünlad peal ja uus süütepooli juhe. Summuti sai terves pikkuses uue hingamise.

Sai teeninduses teise auto juppidega kontrollitud, et ka aju, pihustid ja juhtmed on ok!

Üldiselt on auto küll tublisti paremaks läinud, põõrded tõusevad nüüd ka juba lõpuni aga kuskil 4st-5000 tuleb kuidagi imelikult.
Probleem pidi olema mootori sees, kuskil klappides. Seda aga seal jälle vaadata ei osatud. Suunati järgmisse kohta. Varsti olen ilmselt pankrotis. Vot kus sõidurõõm :D

Eks annan ikka teada kuidas asjad arenevad.
bizarrini
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 30.09.2003 11:44 07
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas bizarrini »

BUBA kirjutas:Tõstan teemat.

Sai siis mingi aeg ka Truumu juures ära käidud. Viga ikka nii hull, et ei saanud ka seal targemaks miskit. Kui siis ainult niipalju, et viga on mootoris!

Egas siis midagi, hakkan järjest juppe vahetama, nii igaks juhuks.
Nüüd siis ka uued küünlad peal ja uus süütepooli juhe. Summuti sai terves pikkuses uue hingamise.

Sai teeninduses teise auto juppidega kontrollitud, et ka aju, pihustid ja juhtmed on ok!

Üldiselt on auto küll tublisti paremaks läinud, põõrded tõusevad nüüd ka juba lõpuni aga kuskil 4st-5000 tuleb kuidagi imelikult.
Probleem pidi olema mootori sees, kuskil klappides. Seda aga seal jälle vaadata ei osatud. Suunati järgmisse kohta. Varsti olen ilmselt pankrotis. Vot kus sõidurõõm :D

Eks annan ikka teada kuidas asjad arenevad.
Nukkvõll kulunud?

Siin
on öeldud, et "The symptoms of a worn cam is that the engines wont rev over 5 to 5,5k and misfires the first second or so after a gearshift during wide open throttle accelration. It can also be intermittent, the engine can occasionally rev normally to redline but most often not."
Kasutaja avatar
division
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 29.09.2005 18:09 42
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas division »

enda E36-el ei lähe ka sõiduajal üle 3500 pöörde eriti naljalt ja viskab justkui takistuse peael auto hakkab jõnksutama ja muud säärast
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

bmw'ga kogemust pole
aga audiga oli nii, et samuti yle 3500 pöördesse ei tahtnud minna
lõpuks tuli välja, et bensu pump on nõrk... sai see ära vahetatud siis oli piir 4500 pööret... sai siis silindrites surveid mõõdetud... ja kui selgus, et kõigis viies pütis on yhtlaselt 6bari siis sai ka selgeks miks masin edasi ei liigu. Sai siis mootor ära vahetatud (tuli odavam kui mootorit remontida) ja vana mootor lahti lammutatud... ja oh sa imet... 5 pyti peale kokku tuli 3 tervet kolvirõngast ja 2 kolbi... ylejäänud oli ära põlenud ja sulanud

enne kõike sai maha koogitud autolt ka katalysaator ja katalysaatori aju... sellest midagi ei muutunud
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

Küünlad/juhtmed vahetatud?
BUBA
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 06.08.2004 22:15 30

Postitus Postitas BUBA »

Tom kirjutas:Küünlad/juhtmed vahetatud?
vahetatud näh.
BUBA
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 06.08.2004 22:15 30

Postitus Postitas BUBA »

Viga ilmselt hüdrotõukurites ja süütejutmetes.
Nii mulle väideti järjekordsest teenindusest.
hüdrotõukurid pidid maksma (255.- tk.) ja süütejuhtmed (1665.-)

Et äkki keegi teab kust saaks soodsamalt?
hansu
Huviline
Postitusi: 1389
Liitunud: 02.10.2005 23:06 07
Peamine sõiduk: BMW F11 535D ´13

Postitus Postitas hansu »

Mõõda surved silindrites ära.
kiire1
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 18.02.2004 13:18 24
Asukoht: viimsi

Postitus Postitas kiire1 »

mul sama asi väike klõbin on ka sees. ja pöördesse läheb ainult 5000
kui nukkvõll kulunud või hüdrotõukurid peetis siis ta rohkem pöördesse ei lähe jah
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

Võta klapikambrikaas maha ja kontrolli nukkvõll ära. Pole mõtet udurallit teeninduste vahel lasta.
Sõidurõõm
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Mootor peab ikka väga koledat häält tegema, kui hüdrokad ja nukk peetis on. On siis kuulda tõsist täristamist mootorist?
BUBA
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 06.08.2004 22:15 30

Postitus Postitas BUBA »

Ei mina küll aru saa, et sealt mingit hullu häält tuleks. Veidi nagu tiksub jah aga see ka kõik. Ja küll siis teeninduses oleks ka aru saadud, et hirmus hääl kui midagi oleks olnud!
Aga nagu saan siis võib tõukurites probleem olla küll???
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Kui tõukurid sellist jama tekitaksid, siis nad peaks minu arusaamasid pidi praegu sul juba ikka kõrvaga väga hästi kuuldavad koledat klõbinat tegema.

Kas sa truumu juures oled selle autoga käinud? Kui mitte, siis soovitaks seda teha.
BUBA
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 06.08.2004 22:15 30

Postitus Postitas BUBA »

LOE EEST POOLT. Käidud juba ammu ja pole ta sealt midagi leidnud.'


NB!
Käisin veel teeninduses üle küsimas kas nukka ka vaatasid. Vastati, et olevat täitsa ok, et see pidi ka nede r4-de põhilisi vigu olema jah.
Et nukk siis korras!

Tellisin tõukurid ära, eks paistab mis asjast saab. Juba pool aasatat varsti sellest jamast mõõdas kah.


Ja täna avastasin ühe probleemi veel :D .
Kui mootor soojaks läheb ja pidurdad, siis hakkab mootori õlituli põlema. Külma mootoriga seda muret pole. Õli surve nõrk või miskit? Miski hakkab jälle ära lõppema :D, otse naerma ajab juba. Ons ideid?
BUBA
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 06.08.2004 22:15 30

Postitus Postitas BUBA »

Nüüd võin teile õelda milles viga oli. Sai hüdrotõukurid kõik ära vahetatud ja ongit see viga eemaldatud! Ah jah, nuukurid sai ka ära vahetatud.
Vasta