ok ok, saab paksu rahakotiga või suure a brainigaSilwer kirjutas:IRW @ kergelt...Siim_K kirjutas:(mille 2.5'sest saab kergelt 310hj kätte:)
E30 M3
Njah - minu mõttekäigule sai kõige lähemale raimo r - kui ei ole piisavalt maksujõuline kodanik, siis käib S14 hooldus ja kasutamine (meie) tavakodanikule üle jõu. Hästi seksikas oleks omada küll seda pea 200 hj omavat neljapotist pada, aga hinnad... Ostmisväärt mootorid algavad ca 4000 eurosest hinnaklassist ja sinna sisse pole veel vaadatud. Tavamootori kasulik eluiga sõltuvalt kasutajast on vahemikus 100 - 200 000, Evo mootoril ca 100 000.-. BMWel endal on S14 varuosade tootmisest maas, tükke saab ainult autode kasutajatelt, neid kokku ostnutelt või siis A rühma racing viled piiramatus valikus. Evo mootori taastamine maksab sama palju kui terve standardmootoriga auto. Lõppude lõpuks ostate auto ära, taastate selle (eelarve kokku 200 - 300 000.- vahele) ja siis olete ringrajal hirmust krambis. Või sõidab näiteks Honda Siibik tagant sisse - kindlustus teeb aga kõik selleks, et käsitleda kahjude hüvitamisel autot kui E30 kerega BMWed - mõnus.
320is-i peale mõtlesin ka mina, kuid see on suht mõttetu - keretööde ja tehnika renoveerimise eelarve läheneks päris auto omale, kuid esimesel juhul oleks teil wannabe, teisel aga originaal. Oma tehnikaga replica tundub ka ausam - ühelt poolt teed kummarduse originaalile, kuid ei kasuta tema nime ja näitad, et ka endal on mõistus peas.
Tänase seisuga on mootori müümine kokku lepitud, kuid raha mul veel käes ei ole - võib-olla pean sellega siiski jätkama. Siiski pole E36 M3 3.0liitrine päris legaalne - ta on ca 2-3 kilo raskem, kui mootori ümbertõstmiseeskiri lubab (raskeima mootoriga USA turu hiline E30, mootoriks 2.5 M50 + 20%). Seetõttu pole mul sellest ka eriti kahju, sest rumalatest seadustest hoolimata mulle vassida ei meeldiks. Minu nägemuses oleks ideaalsed mootorid E90 2.5liitrine magneesiumplokiga mootor või siis E34 3liitrine V8 - mõlemad on haruldased, mõlemal on ka väänet ja jõudu - palju siis õnneks vaja läheb?
320is-i peale mõtlesin ka mina, kuid see on suht mõttetu - keretööde ja tehnika renoveerimise eelarve läheneks päris auto omale, kuid esimesel juhul oleks teil wannabe, teisel aga originaal. Oma tehnikaga replica tundub ka ausam - ühelt poolt teed kummarduse originaalile, kuid ei kasuta tema nime ja näitad, et ka endal on mõistus peas.
Tänase seisuga on mootori müümine kokku lepitud, kuid raha mul veel käes ei ole - võib-olla pean sellega siiski jätkama. Siiski pole E36 M3 3.0liitrine päris legaalne - ta on ca 2-3 kilo raskem, kui mootori ümbertõstmiseeskiri lubab (raskeima mootoriga USA turu hiline E30, mootoriks 2.5 M50 + 20%). Seetõttu pole mul sellest ka eriti kahju, sest rumalatest seadustest hoolimata mulle vassida ei meeldiks. Minu nägemuses oleks ideaalsed mootorid E90 2.5liitrine magneesiumplokiga mootor või siis E34 3liitrine V8 - mõlemad on haruldased, mõlemal on ka väänet ja jõudu - palju siis õnneks vaja läheb?
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8488
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Kas e34 ja e32 V8 on sama?
Kui nii siis Siimul sauel peaks üks V8 olemas olema.
Kui nii siis Siimul sauel peaks üks V8 olemas olema.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Mulle jäi segaseks mille mootorit sa siis osta või müüa plaanid? 318is?Kaido S kirjutas:Tänase seisuga on mootori müümine kokku lepitud, kuid raha mul veel käes ei ole - võib-olla pean sellega siiski jätkama. Siiski pole E36 M3 3.0liitrine päris legaalne - ta on ca 2-3 kilo raskem, kui mootori ümbertõstmiseeskiri lubab (raskeima mootoriga USA turu hiline E30, mootoriks 2.5 M50 + 20%). Seetõttu pole mul sellest ka eriti kahju, sest rumalatest seadustest hoolimata mulle vassida ei meeldiks. Minu nägemuses oleks ideaalsed mootorid E90 2.5liitrine magneesiumplokiga mootor või siis E34 3liitrine V8 - mõlemad on haruldased, mõlemal on ka väänet ja jõudu - palju siis õnneks vaja läheb?
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Ok, sa siis tee oma autode kohta eraldi teemad lugejate autode alla kah. Siis me kõik elaks su tegemistele ja ideedele kaasa ning ei jätaks sulle enam ka võimalus oma projektidest taganemiseks...Kaido S kirjutas:318is on sõitmiseks. Lisaks sellele ostsin E36 M3 mootori, E30 Coupe kere ja muud pudi-padi. Kere polnud päris see mida tahtsin ja täneseks on see omanikku vahetanud.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Itaalia ja Portugal olid need kohad siis, kuna üle 2-liitrised mootorid olid seal kõvasti maksustatud. Seega, tehti kärbitud tiibadega 320iS. Eesmärgiks oli võtta turul tükk Alfa Romeo tordilõigust. Kere 325, 2-ust, m-pakett, M3 moto (192 hj), M3 käimar.Kustas kirjutas:320is on siis sama nagu on m3, tal on lihtsalt kubatuur kägistatud 2 liitri peale, kuna seal, kus neid autosid müüdi, oli mingi kahtlane maksupoliitika... mainin seda sellepärast, et Su jutust annab välja lugeda nagu Sa ei teaks seda...e36forever kirjutas:Ja on 100 000 krooni eest kindlasti parem auto, kui seda tavaline 320is
Keegi rääkis Gonsiori kasiino ees seisnud kuldsest M3st? No anna andeks, aga kuldset M3 õnneks/kahjuks kokku ei pandudki.
Läti spoilade abil meisterdatud käkerdis ehk?
Tegelikult võib sellest paari kilo probleemist ka jagu saada, asendades S50 malmploki M52 mootori aluplokiga. See kehtib nüüd küll rohkem USA turu kohta, sest US S50 ja euro S50 on üpris erinevad mootorid. Samuti on küsimus kas see seda väärt on.Siiski pole E36 M3 3.0liitrine päris legaalne - ta on ca 2-3 kilo raskem, kui mootori ümbertõstmiseeskiri lubab (raskeima mootoriga USA turu hiline E30, mootoriks 2.5 M50 + 20%). Seetõttu pole mul sellest ka eriti kahju, sest rumalatest seadustest hoolimata mulle vassida ei meeldiks. Minu nägemuses oleks ideaalsed mootorid E90 2.5liitrine magneesiumplokiga mootor või siis E34 3liitrine V8 - mõlemad on haruldased, mõlemal on ka väänet ja jõudu - palju siis õnneks vaja läheb?
Kas ma loen õieti, et - "USA turu hiline E30, mootoriks 2.5 M50" - või on näpuviga sisse tulnud ? Ega ei juhtu olema täpset teavet M20 ja M50 kaalude kohta mingi sama komplekteeritusega ?
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Minu andmetel peaks M50 kaal olema 136 kg, E36 S50 ja S52 kaaluvad 152 kg - need andmed peaks olema suht täpsed, võimalik on veel kahe-kolme kg lisandumine. Loomulikult saaks need lisanduvad ülearused 2-3 kg kusagilt maha võtta, kui aga kusagil kirjasõnas on ARK jaoks see 2-3 kg üle lubatud piiri, siis ütlevad nad EI. Nad ei hakka üldse süvenema, kergem on keelata. M50 mootoriga läks usa turule E30 touring, väikese seeriana küll, aga tähtis on fakt - sellise kaaluga mootor oli tehasest sellisel kerel.
See on minu jaoks uudis...Kaido S kirjutas:M50 mootoriga läks usa turule E30 touring, väikese seeriana küll, aga tähtis on fakt - sellise kaaluga mootor oli tehasest sellisel kerel.
www.realoem.com ei näita ka et usa turule oleks läinud üldse e30 touringut.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Ma otsisin enda infoallikad ka läbi, sellisest asjast pole kuskil juttu...too mingi link ära, oleks väga huvitav lugeda.Kaido S kirjutas:Minu andmetel peaks M50 kaal olema 136 kg, E36 S50 ja S52 kaaluvad 152 kg - need andmed peaks olema suht täpsed, võimalik on veel kahe-kolme kg lisandumine. Loomulikult saaks need lisanduvad ülearused 2-3 kg kusagilt maha võtta, kui aga kusagil kirjasõnas on ARK jaoks see 2-3 kg üle lubatud piiri, siis ütlevad nad EI. Nad ei hakka üldse süvenema, kergem on keelata. M50 mootoriga läks usa turule E30 touring, väikese seeriana küll, aga tähtis on fakt - sellise kaaluga mootor oli tehasest sellisel kerel.
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
USA-s ei ole kohe kindlasti e30 touringuid tehtud ega ka sinna neid uuena müüki viidud.
M3 mootori saaks igatahes panna(vähemalt kaaluga küll probleemi pole), sest e30-le ON pandud 3.5l mootorit , autoks oli küll Alpina Bmw, kuid see ei loe, sest ikkagi e30. 3.5l-seid e30-id on Eestisse arvele ka võetud...
M3 mootori saaks igatahes panna(vähemalt kaaluga küll probleemi pole), sest e30-le ON pandud 3.5l mootorit , autoks oli küll Alpina Bmw, kuid see ei loe, sest ikkagi e30. 3.5l-seid e30-id on Eestisse arvele ka võetud...
Seda Touringu juttu tean mina samuti külanaiste tasemel, kui üks kodanik mulle seda rääkis, siis haarasin päästerõngast kinni. Kui aga kiirelt selgus et sellest ei piisa, siis kaotasin huvi ja ei hakanud tausta kontrollima. Teen seda esmaspäeval. Alpina versioonidest ei piisa - ARK lubab neid sisse tuua ja arvele võtta, kuid ümberehituse aluseks saab olla vaid tehasetoodang - kahjuks pole BMWel Alpinas enamusosalust...
Jah, Eestis on 3,5l M30 mootoriga e30neid arvel aga need on saadud registrisse ennem seaduse muutumist.e36forever kirjutas:M3 mootori saaks igatahes panna(vähemalt kaaluga küll probleemi pole), sest e30-le ON pandud 3.5l mootorit , autoks oli küll Alpina Bmw, kuid see ei loe, sest ikkagi e30. 3.5l-seid e30-id on Eestisse arvele ka võetud...
Alpina mudeli toomisest ei ole mingit kasu, kui need on Alpina tehase poolt üksikkorras arvele võetud. See võib väga vabalt nii olla, sest neid ei ole eriti palju toodetud. Siia neid tuua saab, üks EL kõik ikkagi, aga mingit alust need Alpinad siinsete suurte mootoritega e30nete arvelevõtmiseks ei anna.
Samamoodi tahtis üks kodanik arvele võtta 4L mootoriga Opelit, võttes aluseks Irmischeri poolt toodetud 4l konega Senatorid aga lõpuks selgus, et need võeti ükskikorras arvele ja seega ei läinud antud asi meie ARKis läbi.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 Touring
Sigailus igaljuhul.
Sigailus igaljuhul.
Kas keegi suudab identifitseerida veljed (mudelinimi) - st kas need on praegu samuti olemas ja kust nei otsida (Saksa Auto AMK, Alptom)?alr kirjutas:E30 M3 Touring
Sigailus igaljuhul.
Kena igaljuhul, aga M3 ei tähenda ainult mootorit.alr kirjutas:E30 M3 Touring
Sigailus igaljuhul.
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2999
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
ja siin sellised müügis: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=16441mätas kirjutas:Vaata siit tegu OEM BMW veljega style 5.
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
täna kuldset börsi vaadates hakkas silma, et 1 rallikaks ehitatud M3 E30 on müügis:
BMW M3 -89
Hind: 40 000 EEK
Lisainfo: rallikrossiks, Eali kaart, stardivalmis.
Kontakt:
Tel. 5398 5228
Pärnu, paikuse
ammiracing@hot.ee
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
see ei ole m3, vaid mingi 83-87a. 3-se kerele ehitatud superkrossi auto, millel on peal(ei ole 100%kidel) 320iS'i mootor, kuid on saadaval ka k.kast, kuid superis ei tohi sport kasti olla vist...tanelp kirjutas:Ma isegi ei kahtle sellese36forever kirjutas:Nägin ka seda rally.ee-s, aga ei usu , et see päris m3 on. Tõenäoliselt lihtsalt m3 laienditega rallikrossi auto..
Kas keegi Paikusele lähedal elav inimene äkki viitsib selle "M3" üle vaadata?
Ühesõnaga se ei ole M3, isegi laiendeid mitte vms.
rahu
ilma autota
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu