Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Ma oletan et probleem on ABS andurites mis on ratta teisel pool. Ta on seda Metall tolmu jms nii täs et lihtsalt ei suuda korrektselt lugeda Hammaste pealt pöörlemiskiirust. Selle ABS anduri maha keeramine ja puhastamine ei tee paha ma arvan.
Et seda ABS andurit kätte saada, siis varu aega ja kannatust, ning ka soe garaaz oleks abiks. Kuna kui ennem pole teda sealt 15a välja võetud, siis ega ta niisama kah seal ära ei tule. Seda spraid, mis sulatab(puhastab jne) oleks kah soovitav osta.
Andurid sain küll lihtsalt kätte. Olid küll mustad, aga peale puhastamist ikka sama jama. Olen kuskilt lugenud, et neid andureid saab ise ka mõõta, kas on läbi või ei. Aga kuidas, kas takistust ja kui palju peab see olema???
Jallo kirjutas:võtad testri ja mõõdad, andurite takistus algab enamast mingist 600 oomist ja 2k välja
Kontrollimiseks oleks õige andur auto küljest maha kruvida, siis peab anduri takistus olema u 1000 oomi , auto küljes mõõtes võib ka korras andur igasuguseid numbreid näidata, oleneb kas andur on hammasvööl mõne hambaga kohakuti või mitte.
Võtsin maha jah kõik ja puhastasin ära ka, ainult et taga oli üks andur ja see juhipool!?!? Teiselpool ei olnud sellist kohtagi kuhu anduri saaks panna?!?!?!? Juu siis pole ette nähtudgi.
Arvatavasti on tegemist 3-juhtkanaliga ABS süsteemiga s.t. mõlemat esiratast juhitakse eraldi aga tagumisi juhitakse koos. 3-kanalilisel ongi 3 rattaandurit (2 ees, 1 tagarattal) ja 1 on tagadiffris.