mure süütega
mure süütega
Mul selline mure, et kui auto seisab öö õues niiske käes, siis hommikul ei taha ta hästi käima minna. Läheb käiamise peale ja siis on kah tunne, nagu oleks 1 pütt tagant ära. Kuskilt 4000rpm pealt tõmbab hinge kinni. Mootori soojenedes probleem kaob. Esimese asjana panin tähele, et kõrgepinge juhe, mis läheb süütepoolilt jagajasse, peksab üle. Vahetasin selle tutika Beru juhtme vastu. Olukord paranes, aga mitte täielikult. Kuna kogu juhtmete komplekti vahetamine profülaktika mõttes osutuks ehk liialt kalliks (said vahetatud aasta tagasi, Kadaka lammarist ostetud kasutatute vastu), oleks huvi, kust veel võiks viga otsida. Ehk on keegi sarnase murega tulemuslikult maadelnud. Kuna praegu auto öösiti garaazhis, siis pole mure veel nii põlev, aga varsti peab sealt ära kolima ja mure võib paisuda
ahjaa... auto on '85 320
ahjaa... auto on '85 320
- Raiki
- Huviline
- Postitusi: 600
- Liitunud: 16.10.2002 20:52 36
- Peamine sõiduk: BMW X5 xdrive45e M sport
- Asukoht: Tartu
esimene asi kohe -kyynlajuhtmeid vaheta alati välja täiskomplektina
kui ei aita siis kyynlad jagajakaan rootor
need on esimesed asjad mis niiskete ilmadega kohe sulle yllatusi hakkavad valmistama kui on vigased juba
kui ei aita siis kyynlad jagajakaan rootor
need on esimesed asjad mis niiskete ilmadega kohe sulle yllatusi hakkavad valmistama kui on vigased juba
BMW M535 E28
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
kas on kellelgi kogemusi Bremi toodetega? Kas võib usaldada.
Bremi kaan223.-; rootor 75.-
Volta auto pakub mulle KV (:?:) tootevalikust kaan- 169.-, rootor 211.-
et siis kumba eelistada... millest huvitav rootoril ca 3x vahe?
Künlajuhtmetega see jama, et kui varem tõi Beru juhtmeid maale Balti Varuosade AS, siis enam ta seda ei tee. Ja mingeid Championi juhtmeid ei paneks vist relva ähvardusel kah.
Bremi kaan223.-; rootor 75.-
Volta auto pakub mulle KV (:?:) tootevalikust kaan- 169.-, rootor 211.-
et siis kumba eelistada... millest huvitav rootoril ca 3x vahe?
Künlajuhtmetega see jama, et kui varem tõi Beru juhtmeid maale Balti Varuosade AS, siis enam ta seda ei tee. Ja mingeid Championi juhtmeid ei paneks vist relva ähvardusel kah.
Ma ostsin kah rootori omale analoogse hinnaga (200.-)Mart_R kirjutas:kas on kellelgi kogemusi Bremi toodetega? Kas võib usaldada.
Bremi kaan223.-; rootor 75.-
Volta auto pakub mulle KV (:?:) tootevalikust kaan- 169.-, rootor 211.-
et siis kumba eelistada... millest huvitav rootoril ca 3x vahe?
Künlajuhtmetega see jama, et kui varem tõi Beru juhtmeid maale Balti Varuosade AS, siis enam ta seda ei tee. Ja mingeid Championi juhtmeid ei paneks vist relva ähvardusel kah.
Ei tea, ju siis on parem... ja kaan on bremi oma. Töötavad mõlemad hästi.
GS
- Raiki
- Huviline
- Postitusi: 600
- Liitunud: 16.10.2002 20:52 36
- Peamine sõiduk: BMW X5 xdrive45e M sport
- Asukoht: Tartu
suht korralikud asjakesed on INTERMOTORI omad ... aga samas on nad kõvasti kallimad kaMart_R kirjutas:jagaja peale mõtlesin ise kah. On äkki mõne firma toodangut mida eelistada jagaja kaane ja rootori tootjana?(B-osana siis) Küünlad peaks vististi valima NGK ühe elektroodiga tootesarjast.
e34 kompl.-rootor ja kaan kusagil 1300.-
NGK on hea valik
BMW M535 E28
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
Küünaldest niipalju, et NGK kvaliteet on peale Prantsusmaal tootmise avamist langenud.Korras mootori korral probleemi pole, kuid pruugib küünlal ainult korra mustaks minna, ei hakka ta enam korralikult tööle.
Soojuskoonus ennast põlemisega ära ei puhasta(nagu peaks)
Jaapanis tehtud NGK-d pole ammu ette tulnud
Praegusel hetkel parim hinna ja kvaliteedi suhe DENSO-l
Muidugi oleks BMW-le parim BOSCH (ainult Saksas tehtud)India, Brasiilia,Hiina toodang on täielik b.s.
Kuid samuti liigub vähe.
ülejäänud: jeekimid, beerud ja šampinjonid bemmile ei istu
Soojuskoonus ennast põlemisega ära ei puhasta(nagu peaks)
Jaapanis tehtud NGK-d pole ammu ette tulnud
Praegusel hetkel parim hinna ja kvaliteedi suhe DENSO-l
Muidugi oleks BMW-le parim BOSCH (ainult Saksas tehtud)India, Brasiilia,Hiina toodang on täielik b.s.
Kuid samuti liigub vähe.
ülejäänud: jeekimid, beerud ja šampinjonid bemmile ei istu
- Raiki
- Huviline
- Postitusi: 600
- Liitunud: 16.10.2002 20:52 36
- Peamine sõiduk: BMW X5 xdrive45e M sport
- Asukoht: Tartu
ma tõesti peast ei tea
helista poodi ja kysi
aga 1 pisike mure on asjaga-nimelt need v-line pakid on 4 kyynlaga kompl.
seega tuleb osta 2 pakki aga siis jääb 2tk. niisama yle
helista poodi ja kysi
aga 1 pisike mure on asjaga-nimelt need v-line pakid on 4 kyynlaga kompl.
seega tuleb osta 2 pakki aga siis jääb 2tk. niisama yle
BMW M535 E28
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05