E28 535
E28 535
netist võib välja lugeda et neid 535 on mitu erinevat mudelit.näiteks 136kw (see ju sama mis 528).mille järgi seda siis teada saab millise 3.5 mootoriga tegu on?
Väike näpukas....Madis kirjutas:Katalüsaatoriga M30B34 mootoril on 155 kW.
Sellel 136 kW-sel on ka näiteks madalam surveaste jne.
KW on sedasi
katalüsaatoriga E24/28/23 M30B34 on 136 kW
katalüsaatorita sama auto mootor on 160 kW
katalüsaatoriga E34/32 mootor on 155 kW
ilma E34 mootor on 160 kW -neid on väga vähe - aga autodata raamatus sedasi kirjas on.
Uuem mootor erineb siseehituselt teiste kolbide, 1 mm suuremate sisselaskeklappide, teise nuka ning teistsuguse õlipumba poolest.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Katiga mootoril on surveaste 8,0:1 , ilma katita 10,0:1 ... eks sinna auku need hobused kaovad. Samas pöördemomenti jätkub ka katiga variandil (290Nm/4000)Madis kirjutas:Kas tõesti on vahe ainult katalüsaatoris, et siis viimane võtab maha 24 kW?katalüsaatoriga E24/28/23 M30B34 on 136 kW
katalüsaatorita sama auto mootor on 160 kW
http://www.bmw-club.ee/forum/viewtopic. ... highlight=
http://www.bmw-club.ee/forum/viewtopic. ... highlight=
siin peaks olema midagi kirjas, niipalju kui ma suutsin nende kohta välja uurida.
Nagu Aare ütles, uuemal ja vanemal on lihtne vahet teha. Uuemal on õlifiltri kopsik üles suunatud ja sisselaske kollektoril pole neid kahte hoidjat. Sisselaske peale on kirjutatud 3.5, vanematel 3.2/3.5. Originaalis on õhulugeja ka pealt plastikust uuemal.
Aga vanematel ma ei suutnud küll mingit vahet teha kas tal on 136 või 160kW. Lahjemal on jah KAT ja madalamad kolvid ja aju teine aga kui mootor ilma nendeta garaaziz seisab siis mina ei osanud neid eristada. Võibolla saaks siis aru kui mõlemad kõrvuti oleks, aga sellist olukorda ma ei suutnud tekitada. 136kW'sel lõpeb aju 059'ga, 160kW'sel muteada 061'ga, uuemal oli vist lõpp 150.
Kui sa esimesest teemast sellise koha leiad: plokil allpool silt numbritega: 4j634323, 34 6k b ... siis 34 6k b peakski olema se kood mis ütleb millega tegu, see b seal lõpus peaks viitama 155kW'sele. Enne seda oli veel paar koodi seal teemas kirjas. Kaane saab jah sisselaske klapi järgi tuvastada, uuemal on se 47 mm, vanemal 46mm. Nuka kohta ei oska midagi öelda. Aga kuna nukka ja kolbe annab vahetada siis ei tea kunagi mis seal tegelikult on.
http://www.bmw-club.ee/forum/viewtopic. ... highlight=
siin peaks olema midagi kirjas, niipalju kui ma suutsin nende kohta välja uurida.
Nagu Aare ütles, uuemal ja vanemal on lihtne vahet teha. Uuemal on õlifiltri kopsik üles suunatud ja sisselaske kollektoril pole neid kahte hoidjat. Sisselaske peale on kirjutatud 3.5, vanematel 3.2/3.5. Originaalis on õhulugeja ka pealt plastikust uuemal.
Aga vanematel ma ei suutnud küll mingit vahet teha kas tal on 136 või 160kW. Lahjemal on jah KAT ja madalamad kolvid ja aju teine aga kui mootor ilma nendeta garaaziz seisab siis mina ei osanud neid eristada. Võibolla saaks siis aru kui mõlemad kõrvuti oleks, aga sellist olukorda ma ei suutnud tekitada. 136kW'sel lõpeb aju 059'ga, 160kW'sel muteada 061'ga, uuemal oli vist lõpp 150.
Kui sa esimesest teemast sellise koha leiad: plokil allpool silt numbritega: 4j634323, 34 6k b ... siis 34 6k b peakski olema se kood mis ütleb millega tegu, see b seal lõpus peaks viitama 155kW'sele. Enne seda oli veel paar koodi seal teemas kirjas. Kaane saab jah sisselaske klapi järgi tuvastada, uuemal on se 47 mm, vanemal 46mm. Nuka kohta ei oska midagi öelda. Aga kuna nukka ja kolbe annab vahetada siis ei tea kunagi mis seal tegelikult on.
Muhv kirjutas:Väga OT, aga Aare - kas see Su raamat midagi ka M50 ilma katita võimsuse kohta ütleb?
Autodata raamatust:
Ilma katita M50:
2.0 kõik variandid samad, so 110 kW, ilma katita 320i toodetud 1991-1992
520i toodetud 1989-1992
2.5 sama jutt, so mõlemad 141 kW. Toodetud 325i sellega 1991-1992, 525i 1989-1992
Mõlemal versioonil mootori koodid täpselt samad.
535i R6 kohta. Arvol õigus kW kohta, aga mitte mudelite kohta. 535i ilma katita on 162 kW, mootori kood 34 6 EC. Toodetud on ka E34, aastatel 1988-1993
Katiga 155 kW, toodetud samad aastad, mootori kood aga 34 6 KB
KW vahed katiga/ilma
E30 316i katiga 73, ilma 77
E30 318i katiga 85, ilma 83
E30 318IS katiga ja ilma mõlemad 100
320i katiga mõlemad 95 kW
325i katiga 125, ilma 126
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990