E39 Nivoo regel inaktiv ?!
E39 Nivoo regel inaktiv ?!
Otsisin küll foorumist aga ei leidnud..
Et siis äkki oskab keegi targem öelda mida tähendab selline veateade
ja kui tähtis/ohtlik asi see on.
Et siis äkki oskab keegi targem öelda mida tähendab selline veateade
ja kui tähtis/ohtlik asi see on.
Enda autolgi tuli ükshetk see kiri näidikule ja see tähendas, et tagant üks pool oli täiesti vastu maad, Um is siis vahetati ära parempoolne õhkpadi, mis maksis 2800+ vahetus, ei mäleta palju see oli, aga mitte palju,sest töö oli kiire. JA lohutuseks öeldi, et need lähevadki nii lihtsalt katki, kui on vahetamata ja lohutasid sellegagi, et üks on mul veel
Polegi BMWd, on oopis Mitsubishi
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Mul ka seda paar korda näidanud. Seest ega väljast ega sõites p..sega mitte midagi aru ei saa. Pigem mingi elektroonika kala. Võimalik et ta isegi on mingil teadmata põhjusel mitteaktiivne olnud, aga sisuliset siis seisneb asi selles, et kui keegi taha istub siis ei pumpa tagaotsa ülespoole vms.
Iga kord peale järgmist käivitamist teadet enam olnud ei ole. No big deal minu arust kuni konkreetseid kaebuseid a'la üks nurk maas vms ei ole.
Iga kord peale järgmist käivitamist teadet enam olnud ei ole. No big deal minu arust kuni konkreetseid kaebuseid a'la üks nurk maas vms ei ole.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Sama padi plahvatas mul täpselt jõulude eel,kiirus oli 80 ja loomulikult kurvis lõhkes.4 X spinn,õnneks laveerisin mingisse peatumistaskusse.,Keegi kusagil jutule ei võtnud,um`s polnud laos ka.Sai Igorilt üks enam-vähem välimusega võetud, sinna alla pandud ja kalibreeritud ka.Soovitaks sul vasakpoolse ka kohe ennetavalt ära vahetada,sest see näeb veelgi jubedam välja.Holari kirjutas:Enda autolgi tuli ükshetk see kiri näidikule ja see tähendas, et tagant üks pool oli täiesti vastu maad, Um is siis vahetati ära parempoolne õhkpadi, mis maksis 2800+ vahetus, ei mäleta palju see oli, aga mitte palju,sest töö oli kiire. JA lohutuseks öeldi, et need lähevadki nii lihtsalt katki, kui on vahetamata ja lohutasid sellegagi, et üks on mul veel
Endiselt olen arvamusel,et nii head autot,kui sinu praegune pole mul kunagi olnud.
tavaliselt nivooandur,või selle juhtmed.manuaal keelab sõita,kui kiri ees,kunaeero kirjutas:Mul ka seda paar korda näidanud. Seest ega väljast ega sõites p..sega mitte midagi aru ei saa. Pigem mingi elektroonika kala. Võimalik et ta isegi on mingil teadmata põhjusel mitteaktiivne olnud, aga sisuliset siis seisneb asi selles, et kui keegi taha istub siis ei pumpa tagaotsa ülespoole vms.
Iga kord peale järgmist käivitamist teadet enam olnud ei ole. No big deal minu arust kuni konkreetseid kaebuseid a'la üks nurk maas vms ei ole.
on võimalus,et hoo pealt pumbatakse padjad lõhki.
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
No vat. Hea teada. Kunagi UMis mainisin ka, et siukest kirja on nähtud. Teenindaja kehitas õlgu ja arvas a'la et ju saab ise terveksTrionic kirjutas:tavaliselt nivooandur,või selle juhtmed.manuaal keelab sõita,kui kiri ees,kunaeero kirjutas:Mul ka seda paar korda näidanud. Seest ega väljast ega sõites p..sega mitte midagi aru ei saa. Pigem mingi elektroonika kala. Võimalik et ta isegi on mingil teadmata põhjusel mitteaktiivne olnud, aga sisuliset siis seisneb asi selles, et kui keegi taha istub siis ei pumpa tagaotsa ülespoole vms.
Iga kord peale järgmist käivitamist teadet enam olnud ei ole. No big deal minu arust kuni konkreetseid kaebuseid a'la üks nurk maas vms ei ole.
on võimalus,et hoo pealt pumbatakse padjad lõhki.
Palun. Tee siis sellistega seal
EDIT: aga selle peale ütleks loogika, et kui on inaktiivne, siis just ei tohiks pumbata üldse ju? Isegi siis mitte kui on vaja rääkimata sellest kui ei ole
Viimati muutis eero, 06.12.2006 22:51 42, muudetud 1 kord kokku.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
[quote="eero"]Mul ka seda paar korda näidanud. Seest ega väljast ega sõites p..sega mitte midagi aru ei saa. Pigem mingi elektroonika kala. Võimalik et ta isegi on mingil teadmata põhjusel mitteaktiivne olnud, aga sisuliset siis seisneb asi selles, et kui keegi taha istub siis ei pumpa tagaotsa ülespoole vms.
Iga kord peale järgmist käivitamist teadet enam olnud ei ole. No big deal minu arust kuni konkreetseid kaebuseid a'la üks nurk maas vms ei ole.[/quote]
Kas veateade esines külma ilmaga(miinustega) või suvel? Kui süsteemis niiskust on, võib see külmaga välja lüüa.. Niiskuseeraldaja on kompressori küljes, aga eraldi vahetada seda ei saa.
Iga kord peale järgmist käivitamist teadet enam olnud ei ole. No big deal minu arust kuni konkreetseid kaebuseid a'la üks nurk maas vms ei ole.[/quote]
Kas veateade esines külma ilmaga(miinustega) või suvel? Kui süsteemis niiskust on, võib see külmaga välja lüüa.. Niiskuseeraldaja on kompressori küljes, aga eraldi vahetada seda ei saa.
`93 525i M50
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Tänan soovituste eest, endalgi käis see mõte peast läbi, aga mis siis ikka, pean igaksjuhuks enda ja teiste turvalisust silmaspidades UMis ära käima.Trionic kirjutas:Sama padi plahvatas mul täpselt jõulude eel,kiirus oli 80 ja loomulikult kurvis lõhkes.4 X spinn,õnneks laveerisin mingisse peatumistaskusse.,Keegi kusagil jutule ei võtnud,um`s polnud laos ka.Sai Igorilt üks enam-vähem välimusega võetud, sinna alla pandud ja kalibreeritud ka.Soovitaks sul vasakpoolse ka kohe ennetavalt ära vahetada,sest see näeb veelgi jubedam välja.Holari kirjutas:Enda autolgi tuli ükshetk see kiri näidikule ja see tähendas, et tagant üks pool oli täiesti vastu maad, Um is siis vahetati ära parempoolne õhkpadi, mis maksis 2800+ vahetus, ei mäleta palju see oli, aga mitte palju,sest töö oli kiire. JA lohutuseks öeldi, et need lähevadki nii lihtsalt katki, kui on vahetamata ja lohutasid sellegagi, et üks on mul veel
Endiselt olen arvamusel,et nii head autot,kui sinu praegune pole mul kunagi olnud.
Aga auto on tõesti hea
Polegi BMWd, on oopis Mitsubishi
Sama jama
Mul hetkel sama teema...sama kiri ees ja vasak ratas on koopas kinni. Padi on vist lõhki,susieb korralikult.Kas ma pean siis sellega UM-i minema? Või saab ise ära vahetada?
õhkpadi
kas keegi on seda õhkpatja ka ise vahetanud, et kuidas see täpselt käib?