K: E 39 originaal radaripüüdja
K: E 39 originaal radaripüüdja
Üks tuttav rääkis, et e39- pidi teatud navi tüübiga (õigeid nuppe vajutades) olema sisseehitatud radar.
Kas keegi teab sellest midagi, või on see bullshit jutt.
Kas keegi teab sellest midagi, või on see bullshit jutt.
Viimati muutis Diiler, 20.12.2006 12:39 29, muudetud 1 kord kokku.
Just...õigeid nuppe vajutades lööb tagant raketi ka välja kui ikkagi on oht vahele jääda
Ütle sellele tuttavale, et tegelikult on iga auto tehasest juba koos radaripüüdja valmidusega, aga see on suure saladuskatte all. Kõigepealt tuleb tikksaega armatuurist korralik tükk välja lõigata ja sinna paigaldada suur malmist pann (alates 40cm diameetriga), näoga sõidusuunas. Panni vars tuleb ühendada auto antenniga ja kui keegi radariga üritab kiirust mõõta hakkab raadio piiksuma. Pann töötab ka automaatse radarisegajana, politsei näeb kiiruse asemel radaril kolme tähte: WOK.
Ütle sellele tuttavale, et tegelikult on iga auto tehasest juba koos radaripüüdja valmidusega, aga see on suure saladuskatte all. Kõigepealt tuleb tikksaega armatuurist korralik tükk välja lõigata ja sinna paigaldada suur malmist pann (alates 40cm diameetriga), näoga sõidusuunas. Panni vars tuleb ühendada auto antenniga ja kui keegi radariga üritab kiirust mõõta hakkab raadio piiksuma. Pann töötab ka automaatse radarisegajana, politsei näeb kiiruse asemel radaril kolme tähte: WOK.
Hea tekst. Aga äkki on ees kiri Tefal?Ilves kirjutas:Just...õigeid nuppe vajutades lööb tagant raketi ka välja kui ikkagi on oht vahele jääda
Ütle sellele tuttavale, et tegelikult on iga auto tehasest juba koos radaripüüdja valmidusega, aga see on suure saladuskatte all. Kõigepealt tuleb tikksaega armatuurist korralik tükk välja lõigata ja sinna paigaldada suur malmist pann (alates 40cm diameetriga), näoga sõidusuunas. Panni vars tuleb ühendada auto antenniga ja kui keegi radariga üritab kiirust mõõta hakkab raadio piiksuma. Pann töötab ka automaatse radarisegajana, politsei näeb kiiruse asemel radaril kolme tähte: WOK.
Tegelikult selliseid "õpetusi" ei tohiks jagada, äkki mõni hull teebki ära..
Patsu kah!
on ju telkust see saade..."müüdipurustajad".. (vist),,,seal minu meelest oli mingi myyt, et kui auto katta kinni millegagi..pagan, ei mäleta, mis see oli...kas hõbepaber...vms...siis poliis ei "näe". Kuid minu mäletamist mööda see "müüt" ei "töötanud" ja sai nende pootl ymber lükatud.
Ise olen ma mõelnud seda, et kui see radaripüüdja paigaldada statsionnarselt kuhugule,,noh,,,näiteks ette iluvõre taha,,,vms kohta, kust teda kätte ei leia. Ning see sisselülimise nupp ning tulukesed tuua ette. Et kui actioniks läheb, lüitad radari lihtsalt välja,,,ning kui hästi on see ära pandud...siis ei leita kätte ka. Aga see mõte on jäänud mõtteks. Radaripyydja on olemas, aga selle skeemi ei ole. Et kuidas sealt need tuluksed ära tuua. Pole ka ühtegi tuttavat poliisi, kelle radaripüüdja abil seda aretust siis testida saaks.
Ise olen ma mõelnud seda, et kui see radaripüüdja paigaldada statsionnarselt kuhugule,,noh,,,näiteks ette iluvõre taha,,,vms kohta, kust teda kätte ei leia. Ning see sisselülimise nupp ning tulukesed tuua ette. Et kui actioniks läheb, lüitad radari lihtsalt välja,,,ning kui hästi on see ära pandud...siis ei leita kätte ka. Aga see mõte on jäänud mõtteks. Radaripyydja on olemas, aga selle skeemi ei ole. Et kuidas sealt need tuluksed ära tuua. Pole ka ühtegi tuttavat poliisi, kelle radaripüüdja abil seda aretust siis testida saaks.
Re: K: E 39 originaal radaripüüdja
Diiler kirjutas:Üks tuttav rääkis, et e39- pidi teatud navi tüübiga (õigeid nuppe vajutades) olema sisseehitatud radar.
Kas keegi teab sellest midagi, või on see bullshit jutt.
to-jjanno! Jah, seda meetodit ma kasutan pidevalt.
Kuskil ladina-am (?) riigis pidi olema selline seadus, et sel juhul trahvi ei saa, kui püsid ühtlaselt liiklusvoolus. s.t. kui kõik sõidavad 140-ga,,,,,siis mina võin ka! Kahjuks ma ei mäleta, kas trahvitaks eka neid, kes liikulsvoolust aeglasemalt sõidavad ning nimelt sel põhjusel, et nad taksitavad teiste sõitmist...aga loogiline ju oleks. ...mingid 80-ga sõitvad tropid kurvilisel teel...ajavad täitsa närvi mind.
Kuskil ladina-am (?) riigis pidi olema selline seadus, et sel juhul trahvi ei saa, kui püsid ühtlaselt liiklusvoolus. s.t. kui kõik sõidavad 140-ga,,,,,siis mina võin ka! Kahjuks ma ei mäleta, kas trahvitaks eka neid, kes liikulsvoolust aeglasemalt sõidavad ning nimelt sel põhjusel, et nad taksitavad teiste sõitmist...aga loogiline ju oleks. ...mingid 80-ga sõitvad tropid kurvilisel teel...ajavad täitsa närvi mind.
Minu aastatetagune kogemus radaripüüdjaga on üsna vähelubav. Sai usast suht kalli raha eest korralik agregaat ostetud ja ainuke lisaväärtus, mida ta pakkus oli see, et peale piiksu võisid trahvisumma juba enne politseiga dialoogi laskumist välja arvestada.
Siis laenasin sõbrale ja tema autost see ka ära virutati.
Peale püüüdjast ilma jäämist olen oluliselt vähem kulutanud trahvidele kiiruse ületamise eest ja hulka rahulikum on ka sõita. Enne olin nagu rikutud närvidega laborirott seal rooli taga, iga piiksu peale pidurdad ja skännid horisonti.
Avastasin, et palju mugavam on 15 minutit kodust varem välja minna ja rahulikult kiirusepiirangute sees kruisata Soovitan kõigile.
Siis laenasin sõbrale ja tema autost see ka ära virutati.
Peale püüüdjast ilma jäämist olen oluliselt vähem kulutanud trahvidele kiiruse ületamise eest ja hulka rahulikum on ka sõita. Enne olin nagu rikutud närvidega laborirott seal rooli taga, iga piiksu peale pidurdad ja skännid horisonti.
Avastasin, et palju mugavam on 15 minutit kodust varem välja minna ja rahulikult kiirusepiirangute sees kruisata Soovitan kõigile.
Veel kallimatel radaripüüdjatel jälle selle tuvastaja vastane süsteem peal.M.P kirjutas:Et uuematel mõõteriistadel pidavat ka juba ära näitama kui kellelgi püüdja peal on. Suht kalliks läheb kui politsei peale kiiruse ületamise ka radaripüüdja autost leiab.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Igastahes, tegelikult on v6imalik ka eestis liigaaeglaselt sõitmise eest maanteel trahvi v6i hoiatuse saada! Omad kogemused kunagi Ja LE ytleb ka et aeglasem s6iduk kes s6idab piirkiirusest aeglasemalt peab laskma kiiremad mööda ja vajadusel ka teepeenrale selleks seisma jääma. vot siuksed lood peaks minu meelest olemaVillu147 kirjutas: Kahjuks ma ei mäleta, kas trahvitaks eka neid, kes liikulsvoolust aeglasemalt sõidavad ning nimelt sel põhjusel, et nad taksitavad teiste sõitmist...aga loogiline ju oleks. ...mingid 80-ga sõitvad tropid kurvilisel teel...ajavad täitsa närvi mind.
525tdsa touring
Vanasti rekkamehed hakkasid kasutama ette akna külge riputatud CDplaati, mis ringi kõikudes pidavat radaripüüdjat segama. Nüüdseks on see idee vist müüdina ainult liikvel. Edu müüdipüüdjad.
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu
Tere
jJanno
Igavene võitlus, mis ei lõppe kunagi. Kui keegi suudaks teha 100% kindla süsteemi selles vallas, oleks ta sõjanduses väga kõva tegija.priitv8 kirjutas:Veel kallimatel radaripüüdjatel jälle selle tuvastaja vastane süsteem peal.M.P kirjutas:Et uuematel mõõteriistadel pidavat ka juba ära näitama kui kellelgi püüdja peal on. Suht kalliks läheb kui politsei peale kiiruse ületamise ka radaripüüdja autost leiab.
jJanno
Linnas liigeldes peab lihtsalt teadma, kus onud ootavad ja paremat jalga kergitama
Neil kindlad kohad välja kujunenud
Muidugi kõige õigem oleks liikuda lubatud kiirusega, kuid siis satud heal juhul imelike pilkude risttule alla
Halvemal juhul pead auto plekude juurde viima, kes su taguotsa parandama hakkavad
Neil kindlad kohad välja kujunenud
Muidugi kõige õigem oleks liikuda lubatud kiirusega, kuid siis satud heal juhul imelike pilkude risttule alla
Halvemal juhul pead auto plekude juurde viima, kes su taguotsa parandama hakkavad