K: Märgutuli? Mida tähendab? 98.a 528I. /(veepump lagunes)/
K: Märgutuli? Mida tähendab? 98.a 528I. /(veepump lagunes)/
Täna peale ühte käivitamist avastasin näidikute juures ühe märgutule põlevat. Mida see tähendab? Pidurid? Või mis? Igatahes muidu mingeid anomaaliaid ei avastanud peale märgutule.
Uurisin juba raamatust ka, aga seal oli natuke teistsugune pilt.
Minu auto:
Tänud ette!
Uurisin juba raamatust ka, aga seal oli natuke teistsugune pilt.
Minu auto:
Tänud ette!
Viimati muutis Aivar, 07.01.2007 17:37 12, muudetud 1 kord kokku.
Uuri lk 22
http://www.e38.org/2000Manual-5Sedan-SportWagon.pdf
Ja vaata kanada versiooni piktogramme, sest jänkidele tuleb ju kõik sõnadega kirjutada, nemad piltidest aru ei saa.
http://www.e38.org/2000Manual-5Sedan-SportWagon.pdf
Ja vaata kanada versiooni piktogramme, sest jänkidele tuleb ju kõik sõnadega kirjutada, nemad piltidest aru ei saa.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: K: Märgutuli? Mida tähendab? 98.a 528I.
Minu teada on piduriklotside kulumise puhul ohutuli sarnane ainult, et ringi ümbritsevad jooned on katkendlikud. Võiksid kontrollida pidurivedeliku taset, tõenäoliselt on asi selles.Aivar kirjutas:Täna peale ühte käivitamist avastasin näidikute juures ühe märgutule põlevat. Mida see tähendab? Pidurid? Või mis? Igatahes muidu mingeid anomaaliaid ei avastanud peale märgutule.
Uurisin juba raamatust ka, aga seal oli natuke teistsugune pilt.
Minu auto:
Tänud ette!
kas see tuli pole mitte muud ohud, on nagu kuskilt selline asi meelde jäänud, see siis selline tuli mis põleb asjade peale millele pole eraldi tuld ette nähtud, pidurivedeliku kontrollimine oleks üks hea mõte. aga jah piduriklotside tuli peaks nats teist moodi olema ja käsipiduri tuli see küll ei ole.
E34 525i 141 kW
suure ja väikese kombi puhul on need märgutuled veidi erinevad - väikese puhul tähendab see jah ka käsipidurit, aga suure puhul (nagu aivaril pildi põhjal paistab olema) on käsipidur eraldi tulukese all (põlevast tulukesest vasakpoolne - sees on suur P )
antud tuluke peaks eelkõige viitama pidurihüdraulika probleemile .. aga ühtlasi peaks ka check control vastava kirjakese ette viskama .. näen, et mingi alarm sul seal aktiivne on, aga milline (käsipidur, pidurivedeliku nivoo, piduriklotsid - need kõik peaks ka sinna kirjakese viskama) ??
antud tuluke peaks eelkõige viitama pidurihüdraulika probleemile .. aga ühtlasi peaks ka check control vastava kirjakese ette viskama .. näen, et mingi alarm sul seal aktiivne on, aga milline (käsipidur, pidurivedeliku nivoo, piduriklotsid - need kõik peaks ka sinna kirjakese viskama) ??
sellist katkendlike joontega märgutuld suure kombi puhul ei olegi
ilmselt annab piduriklotside liigsest kulumisest märku kas see sama sul põlev tuluke või siis ainult check controli vastav kiri (check controli peaks igaljuhul ka kirja viskama). endal vahetasin klotsid enne, kui miski tuluke või kiri sellest märku jõudis anda, seega kogemus puudub
soovitan siiski esmalt pidurivedeliku taset kontrollida (paak asub vasakpoolse salongifiltri kopsiku all)
ilmselt annab piduriklotside liigsest kulumisest märku kas see sama sul põlev tuluke või siis ainult check controli vastav kiri (check controli peaks igaljuhul ka kirja viskama). endal vahetasin klotsid enne, kui miski tuluke või kiri sellest märku jõudis anda, seega kogemus puudub
soovitan siiski esmalt pidurivedeliku taset kontrollida (paak asub vasakpoolse salongifiltri kopsiku all)
Asjalood selged. Veepump andis otsad, rihmaratas lõi veepumba lagunemise tagajärjel loperdama ja lõpuks viskas rihma maha. Iseenesest rihm on ühes tükis aga justkui krokodill oleks seda purenud.
Mingit moodi läks ventilaatori tiiviku üks laba kaotsi ja veepumba enda rihmaratas on ka veidi vigane, ilmselt vaja uus panna kuna sisemise külje rihmasoon on väga krobeline ja mine tea kas ehk suudab see hiljem uuele rihmale paha teha.
Üks rullik ka kipub vahetust tahtma, samune mis pildil punase noolega viidatud, kuidas seda õieti nimetataksegi?:
Sellised lood siinpool sood.
Mingit moodi läks ventilaatori tiiviku üks laba kaotsi ja veepumba enda rihmaratas on ka veidi vigane, ilmselt vaja uus panna kuna sisemise külje rihmasoon on väga krobeline ja mine tea kas ehk suudab see hiljem uuele rihmale paha teha.
Üks rullik ka kipub vahetust tahtma, samune mis pildil punase noolega viidatud, kuidas seda õieti nimetataksegi?:
Sellised lood siinpool sood.
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Et teema ei jääks päris poolikuks, siis selle märgutule 99,9% põhjus ka. Vähemasti esipiduriklotsid on tõesti päris lõpus omadega ja kompu lõi kirja ka nüüd ette, bremse... - ühesõnaga piduriklotsid.
Mis puutub veepumpa, siis on kõik asjassepuutuv ostetud juba esmaspäeval UM-ist ja täna ladusin kokku, detailid juba vahetatud ja nüüd maadlen õhumassidega auto jahutussüsteemis. Päris õhumasse seal pole, aga soojendus annab salongi vaid leiget ja näidikud annavad üheselt mõista et asi on pakiline...
Omaette vahejuhtum ka Statoili bensiinijaamas, astun sisse et tosooli varuda, vaatan esimese hooga et vist peaks olema küll, siniseid pläskusid erinevas värvitoonis ja suurused nagu muda... aga kõik puha aknapesuvedelik. Igale maitsele. Igas kanguses.
Homme lähimasse autokaupade poodi ja varun korraliku ballooni tosooli "-40C" ja asi vask.
Mis puutub veepumpa, siis on kõik asjassepuutuv ostetud juba esmaspäeval UM-ist ja täna ladusin kokku, detailid juba vahetatud ja nüüd maadlen õhumassidega auto jahutussüsteemis. Päris õhumasse seal pole, aga soojendus annab salongi vaid leiget ja näidikud annavad üheselt mõista et asi on pakiline...
Omaette vahejuhtum ka Statoili bensiinijaamas, astun sisse et tosooli varuda, vaatan esimese hooga et vist peaks olema küll, siniseid pläskusid erinevas värvitoonis ja suurused nagu muda... aga kõik puha aknapesuvedelik. Igale maitsele. Igas kanguses.
Homme lähimasse autokaupade poodi ja varun korraliku ballooni tosooli "-40C" ja asi vask.