E39 530i õlikulu
mida teha, mootor M54 3.0 ja õlikulu 0,5L 200-300km peale (rahulik sõit) mootor pole kuuma saanud minu käes, kui ta saksast kätte sain siis umbes 10 000 km sõidu järgi küsis õli, peale seda on õlivajadus järjest tihedamaks muutunud. karterituulutuse klapp on vahetatud. leket kuskilt ei ole näha, mootor on kuiv.
muidu on nii, et peale õli vahetust pannakse max tasemele õli ja mootor ise hävitab selle 0,5L õli mingi aja jooksul ja jääb norm tasemele? kui ma nüüd valan min tasemele 0,5L peale kas ta äkki sööb mul selle 0,5L ära kuna arvab, et on õlivahetus tehtud? peaksin ma äkki max tasemele kallama (1L peale)? mingit suitsemist kah nagu ei ole täheldanud, kuigi sellise kulu juures peaks juba suitsema?
muidu on nii, et peale õli vahetust pannakse max tasemele õli ja mootor ise hävitab selle 0,5L õli mingi aja jooksul ja jääb norm tasemele? kui ma nüüd valan min tasemele 0,5L peale kas ta äkki sööb mul selle 0,5L ära kuna arvab, et on õlivahetus tehtud? peaksin ma äkki max tasemele kallama (1L peale)? mingit suitsemist kah nagu ei ole täheldanud, kuigi sellise kulu juures peaks juba suitsema?
No 1 liiter tuhande kilomeetri peale on ikka mega palju ju. Mul võttis zigull samapalju enne kui hingusele läks.
2.5 tds sõidab mul praegu õlivahtusest õlivahetuseni ja selle ajaga kulutab heal juhul normi vahe ära ja sedagi alles enne järgmist vahetusvälpa kui õli on juba vananenud.
2.5 tds sõidab mul praegu õlivahtusest õlivahetuseni ja selle ajaga kulutab heal juhul normi vahe ära ja sedagi alles enne järgmist vahetusvälpa kui õli on juba vananenud.
525 TDS´a EXECUTIVE
vot vot... max õlikulu... aga see ei tähenda, et ta ei või töötada ka sedasi, et on 0,5L 10000km kohta
EDIT: ma hakkasin arvutama... ja lausa nalja tegi... mootorisse läheb 8,5L õli iga 1000km tagant valad 1,5L juurde ja 10000km pärast oled mootorisse valanud 15L õli (see on siis peaaegu 2 õlivahetust) ja ainult filtrit pole vahepeal vahetanud... siis lased selle õli välja, paned uue filtri ja valad 8,5L uut õli sisse
st. et õlivahetusvälbale kulub 1filter ja 23,5L õli
ise ka usud seda???
EDIT: ma hakkasin arvutama... ja lausa nalja tegi... mootorisse läheb 8,5L õli iga 1000km tagant valad 1,5L juurde ja 10000km pärast oled mootorisse valanud 15L õli (see on siis peaaegu 2 õlivahetust) ja ainult filtrit pole vahepeal vahetanud... siis lased selle õli välja, paned uue filtri ja valad 8,5L uut õli sisse
st. et õlivahetusvälbale kulub 1filter ja 23,5L õli
ise ka usud seda???
vähemalt on koguaeg puhas õli seeshollow kirjutas:vot vot... max õlikulu... aga see ei tähenda, et ta ei või töötada ka sedasi, et on 0,5L 10000km kohta
EDIT: ma hakkasin arvutama... ja lausa nalja tegi... mootorisse läheb 8,5L õli iga 1000km tagant valad 1,5L juurde ja 10000km pärast oled mootorisse valanud 15L õli (see on siis peaaegu 2 õlivahetust) ja ainult filtrit pole vahepeal vahetanud... siis lased selle õli välja, paned uue filtri ja valad 8,5L uut õli sisse
st. et õlivahetusvälbale kulub 1filter ja 23,5L õli
ise ka usud seda???
eks mul klapisääretihendid siis vist? aga miks ta ei suitse, kui viimane 0,5L läks mingi 200-300 km peale siis oleks pidanud tomu järgi olema, või põleb see 0w30 nii hästi ära
-
- Huviline
- Postitusi: 4617
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
kas tuulutuse DRENAAZH on vaba?mida teha, mootor M54 3.0 ja õlikulu 0,5L 200-300km peale (rahulik sõit) mootor pole kuuma saanud minu käes, kui ta saksast kätte sain siis umbes 10 000 km sõidu järgi küsis õli, peale seda on õlivajadus järjest tihedamaks muutunud. karterituulutuse klapp on vahetatud. leket kuskilt ei ole näha, mootor on kuiv.
muidu on nii, et peale õli vahetust pannakse max tasemele õli ja mootor ise hävitab selle 0,5L õli mingi aja jooksul ja jääb norm tasemele? kui ma nüüd valan min tasemele 0,5L peale kas ta äkki sööb mul selle 0,5L ära kuna arvab, et on õlivahetus tehtud? peaksin ma äkki max tasemele kallama (1L peale)? mingit suitsemist kah nagu ei ole täheldanud, kuigi sellise kulu juures peaks juba suitsema?
_________________
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
just, sedasi mõtlen ka mina, et põleb ilusti ära ei riku küünlaid ja katti nii ruttu ära, jaanuari kuus peab selle töö ära tegema.
drenaaz peaks ok olema, Valdek vahetas tuulutuse klappi siis kontrollis.
kas klapisääretihend on jupp nr. 5? vahetada tuleb kõik või ainult sisselaske omad?
sportlik huvi lihtsalt! netist otsides leidsin, et müüakse repair kitte kus on 12 tükki neid. ju siis sisselaske poole peal
drenaaz peaks ok olema, Valdek vahetas tuulutuse klappi siis kontrollis.
kas klapisääretihend on jupp nr. 5? vahetada tuleb kõik või ainult sisselaske omad?
sportlik huvi lihtsalt! netist otsides leidsin, et müüakse repair kitte kus on 12 tükki neid. ju siis sisselaske poole peal
kui läheb vahetamiseks siis ikka kõik jah. UM näitab tüki hinnaks 463,- kas see on päriselt 1 tüki hind (12 tk ehk ikka)? ei saa olla krt kui muidu müüakse 19$ 12tk.AARE530 kirjutas:Nr 5 jah. Aga ise pooldaks ikka seda, et kui vahetada- mootor ju lahti on- siis juba kõik, mis siin ikka mängida, kapisääretihend ei ol enii kallis kaup, kui näiteks hüdrotõukurid vms... Aga see puhtalt minu arvamus...
- Pritsa
- Huviline
- Postitusi: 134
- Liitunud: 22.12.2003 13:33 45
- Peamine sõiduk: BMW 420d Xdrive
- Asukoht: Tallinn
Suvel tuli endalgi tõdeda, et õlikulu oli pea sama mis aise-l. Lekkeid kusagilt ei tuvastanud ja Truumu juures kontrollis käies sai selgeks, et tuleb vahetada klapisääretihendid. Küsimusele, et miks masin sellise õlikulu juures ei suitse sain vastuseks, et ilmselt mängib kat oma rolli selle. Kogu töö koos tihendite ja uute küünaldega läks 3000.- Peale seda moto õli ei võta .
Ega see kat.-ile hästi ei mõju. Seega soovitus oleks lasta see töö kiirelt ära teha. Muidu hakkad pärast veel katalüsaatorit vahetama..Pritsa kirjutas: Küsimusele, et miks masin sellise õlikulu juures ei suitse sain vastuseks, et ilmselt mängib kat oma rolli selle. .
EDIT: aga palun
Viimati muutis Raivo, 03.01.2007 10:09 04, muudetud 1 kord kokku.
mul hakkavad varsti juuksed halliks minema. nüüd olen peale viimast 0,5L juurde kallamist mingi 3-400km sõitnud ja õli tase on hetkel üle normi nagu poleks üldse söönud.
kord võtab, kord ei võta. tee sa siis kindlaks milles asi on. neljapäeval võtab küünlad maha ja mõõdab surveastmed ära.
tänud modele kes selle teema splittis.
kord võtab, kord ei võta. tee sa siis kindlaks milles asi on. neljapäeval võtab küünlad maha ja mõõdab surveastmed ära.
tänud modele kes selle teema splittis.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Huvitav on üks asi- nimelt mul ühel sõbral Pärnus on 2002. või 2003. aasta E65 745 ja tema ütles, et ca 10.000 km kohta on ta juurde valanud mingised 4 liitrit õli... Läbisõitu oli vist mingi 150K kanti- kulumise viga see ei tohiks olla, kas tõesti on see siis normaalne selle puhul... ?
Vabandan, et teema hetkeks teise auto peale viisin...
Vabandan, et teema hetkeks teise auto peale viisin...
kuskohas tehti? hind on kuidagi väike, küünlad ise on 1200 (minu omale vähemalt, NGK Platinum).Pritsa kirjutas:Suvel tuli endalgi tõdeda, et õlikulu oli pea sama mis aise-l. Lekkeid kusagilt ei tuvastanud ja Truumu juures kontrollis käies sai selgeks, et tuleb vahetada klapisääretihendid. Küsimusele, et miks masin sellise õlikulu juures ei suitse sain vastuseks, et ilmselt mängib kat oma rolli selle. Kogu töö koos tihendite ja uute küünaldega läks 3000.- Peale seda moto õli ei võta .
see küünalde hind ei ole UM-ist? reaolem näitab et läheb NGK equip?aise kirjutas:kuskohas tehti? hind on kuidagi väike, küünlad ise on 1200 (minu omale vähemalt, NGK Platinum).Pritsa kirjutas:Suvel tuli endalgi tõdeda, et õlikulu oli pea sama mis aise-l. Lekkeid kusagilt ei tuvastanud ja Truumu juures kontrollis käies sai selgeks, et tuleb vahetada klapisääretihendid. Küsimusele, et miks masin sellise õlikulu juures ei suitse sain vastuseks, et ilmselt mängib kat oma rolli selle. Kogu töö koos tihendite ja uute küünaldega läks 3000.- Peale seda moto õli ei võta .
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
kui esimene omanik(või sama mees) külmaga käivitades kohe paarutama hakkab, teeb see 100 000km pealt juba mootori hõredaks, nii et pole asigiAARE530 kirjutas:Huvitav on üks asi- nimelt mul ühel sõbral Pärnus on 2002. või 2003. aasta E65 745 ja tema ütles, et ca 10.000 km kohta on ta juurde valanud mingised 4 liitrit õli... Läbisõitu oli vist mingi 150K kanti- kulumise viga see ei tohiks olla, kas tõesti on see siis normaalne selle puhul... ?
Vabandan, et teema hetkeks teise auto peale viisin...
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
-
- Huviline
- Postitusi: 120
- Liitunud: 16.07.2006 22:07 10
- Asukoht: Tallinn/Rapla
0,5L ja 200-300km sõitu, päris krõbe lugu. Head synt õlid põlevad üsna tossuvabalt ka.aise kirjutas:mida teha, mootor M54 3.0 ja õlikulu 0,5L 200-300km peale (rahulik sõit) mootor pole kuuma saanud minu käes, kui ta saksast kätte sain siis umbes 10 000 km sõidu järgi küsis õli, peale seda on õlivajadus järjest tihedamaks muutunud. karterituulutuse klapp on vahetatud. leket kuskilt ei ole näha, mootor on kuiv.
Mul on kuri kahtlus, et mootor ikkagi lahti võtta ja vastavalt vajadusele detailid vahetada. Saaks ka lisainfot nt. väntvõllikaelte seisundi kohta jne.
Mul on E21 323 võtnud 0,5L 1000km peale, kusjuures mootori lammutamisel oli silindrite pinnad väga heas korras, mõõdud head, kolvid tihedalt sees, silindripinnad ilma kriimudeta jne. Ja õlirõngad täiesti siledad, kuigi surverõngad kõik elujõus.
Hetkel minu E39 528 sõidab minu positiivseks üllatuseks (!) täpselt 10000km (siis vahetan õli) õlivarda järgi max tasemega ja ilma õli lisamata enne õlivahetust on õlitase sama max tase. Odol 162tkm ja see on autoärikate poolt ilmselt arvatavasti keritud "sobivaks" (ostsin otse saksast tooduna).
E39 528I fjordgrau met.
The M54 and M56 engine autos utilize the same vanos as the M52TU but do not encounter the “vanos problem” (cold morning stall cycles). These engines have equivalent oil pressure characteristics to the M52TU, and thus are not more able to overcome the seal leak and build the needed pressure. We thus expect that the M54 and M56 engine autos are also encountering vanos malfunctions due to worn piston seals.
Terve jutt siin (pikalt ja laialt Vanose kohta):
http://bimmer.roadfly.com/bmw/forums/e39/7494631-1.html
Terve jutt siin (pikalt ja laialt Vanose kohta):
http://bimmer.roadfly.com/bmw/forums/e39/7494631-1.html
Viimati muutis aise, 18.04.2007 17:19 17, muudetud 1 kord kokku.
Huvitav, kas worn piston seal tähendab kulunud klapisääretihendit? Valve shaft seal oleks vist see.aise kirjutas:...vanos malfunctions due to worn piston seals. ...Ehk kulunud klapisääretihendid võivad vanose peeti keerata või segada normaalset tööd.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!