E39 roolilatt
E39 roolilatt
küsimus siis selline,et kas roolilatile mingisugust remondi komplekti kah liigub kuskil ja kas on võimalik neid otsa pukse seal ise vahetada roolilatis
on seal siis midagi? või kas saab üldse latti parandada või kas sellel on mõtet? ma ei saa aru kas ma olen ainuke (või üks vähestest) siin foorumis kellel latt läbi (ls. 136 000). ei tasu vist osta autot millel on 100k läbisõit, tuleb osta 150k läbisõiduga, lootuses, et on saksas juba jõutud ära vahetada
mul on siis servoga latt ja kolks on sees, kui auto õhus siis ratastel ka loksud sees, rooliotsad suvel vahetatud (siis öeldi ka UM´s, et pisike loks sees latil). kas hakkabki kolksuma kui läbi?
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8488
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Ja arvad , et kui auto on saksa siledatel teedel sõitnud 150K , siis ma isiklikult arvan , et seal pole midagi vahetatud.aise kirjutas:ei tasu vist osta autot millel on 100k läbisõit, tuleb osta 150k läbisõiduga, lootuses, et on saksas juba jõutud ära vahetada
Nagu UM-is sugulane rääkis et kui on saksast mõni garantiiline masin siia tulnud , siis nendel pole midagi peale õlivahetuste ja korraliste hoolduste tehtud , erinevalt siis meie teedel sõitnud garantiiga autodel , millel on 300K eest juppe vahetatud garantii korras.
Sakslased olid selle peale öelnud , et tehke oma teed korda!!!
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
no auto hakkab suurel kiirusel ujuma, kuna esiratastel on loks vasakule-paremale. oled rahul vastusega?Svenp kirjutas:Mis sind selle roolilati juures häirib? Kas ainult teadmine, et loks on sees vôi on sôiduomadustel midagi viga? Mulle öeldi ka kunagi ammu BMW teeninduses, et roolilatis on kerge lôtk sees. Mida teha? Mitte midagi, see pidavat kôigil olema. Sôidan siiamaani, juhitavus on igati tipp-topp.
tänaseks on teine latt all, millel loks puudub, ei kolise ka enam. lihtsalt ei salli katkiseid asju, muidugi oleks võinud selle teise latiga veel vabalt 100k sõita, kuhu ainult sellisel juhul sõidurõõm jääb?
rooliotsasid oled kontrollinud?Majorov kirjutas:mul ka imelik kolks roolijuures . see nagu teravatest aukudest läbisöites tuleb kuskilt vabsee roolialt kohe. ma ei teagi kas on roolilatt või milles häda on. samas auto juhitavus on minuarust väga hea. siuke tunne nagu mingi rooli varda kardaan kolksuks.
aaa...kas rooliots annab sellise kölksu nagu salongi kuulda kohe we?aise kirjutas:rooliotsasid oled kontrollinud?Majorov kirjutas:mul ka imelik kolks roolijuures . see nagu teravatest aukudest läbisöites tuleb kuskilt vabsee roolialt kohe. ma ei teagi kas on roolilatt või milles häda on. samas auto juhitavus on minuarust väga hea. siuke tunne nagu mingi rooli varda kardaan kolksuks.
roolilati remondiga selline asi et . kui oled sõit 17 tolli velgedega hakkab se latile rohkem röhuma ja loksutab tigu mis kulubki kiiremini kui lati habad. Remontida void lasta kuid seal vahetatakse juhtpuksid ära ja kõik tihendid. Aga kui teos loks sees jääb väike kõlks ikkagi alles. Juhtpuksidest saabki kõik alguse kui need õigelajal vahetada peaks latt kauem kestma.
Seda järeldan mina. kuna olen mitme latiga kokku juba puutund
Seda järeldan mina. kuna olen mitme latiga kokku juba puutund
-
- Huviline
- Postitusi: 71
- Liitunud: 05.07.2006 20:04 43
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
-
- Huviline
- Postitusi: 71
- Liitunud: 05.07.2006 20:04 43
-
- Huviline
- Postitusi: 71
- Liitunud: 05.07.2006 20:04 43
ei see kolks tuleb täpselt sealt kus latt on kah ja ratastel ju ka loks sees.aint et minu arust imelik see et kui parjasti sõidad yle konarliku tee ja rooli keerad,peaks ju mingi pinge peal olema seal liigenditel ja puksidel või mis iganes seal on ja midagi ei tohix ju see hetk logiseda seal,aga ikka teeb
rooli hoidsid paigal ikka? ise proovisin ka täna kas loks on, auto oli tõstuki peal ja roolilukk peal kuna võti oli väljas. algul tundus, et on loks sees imepisike aga rool liikus tegeltkaspujaspu kirjutas:kondid ja õõtsad pole kindlalt,need vahetatud...
ja ka samamoodi et kui rattad õhus siis kerge loks paremale vasakule.pole siis ju muud varianti kui latt
-
- Huviline
- Postitusi: 71
- Liitunud: 05.07.2006 20:04 43
rooliotsad võivad ka järgi anda, aga jah, latt hakkab lõpuks kolksuma küll, mul eelmine latt kolksus.kaspujaspu kirjutas:läheks katsuks kohe uuesti kui saaks aga ei õnnestu nii pea vist.aga kui eimene kord katsusin siis oli kohe selline tunne et laager läbi,noh totsna selline loks,aga katsusin teist ka ja see tegi samamoodi ja siis juba oli mõistus sassis et mismoodi,pole ju võimalik,uued laagrid
mingine mõistatus
-
- Huviline
- Postitusi: 71
- Liitunud: 05.07.2006 20:04 43
ei lahanud, seisab teine kilekotis. seda on nii raske kindlaks teha mis viga on, kui on juhtpuksid siis neid saab vahetada www.topserv.ee aga kui tigu siis loks ära ei kao, 3500 krooni maksata ja loota, et tigu on terve on ka veits kusine
-
- Huviline
- Postitusi: 71
- Liitunud: 05.07.2006 20:04 43
päris pull wärk käisin ise e39 roolilatti remontimas topservises,sai küll kõik korda aga siis avastasin et rool jäi umbes 20kraadi vasakule viltu sirge peal sõites, no see arvatavasti vajab sillastendi kuid edasi sõites avastasin et ei tööta ka ükski nupp roolil (tegemist mf rooliga) ise nüüd mõtlen et kas saab viga olla selles et rool viltu peal või ei? on kellelgi mingeid teadmisi sellest? äkki jäi mingi juhe ühendamata roolilativahetuse käigus või mida iganes??